Er zijn er veel.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Hoe heet die gozert die altijd die gebouwen beklimt (illegaal)?
Schuld van Wilders. De zon moest er schijnen in Nederland. De rest heeft pech.quote:
Kun je beter de herhaling van 84 laten zien, want die wordt qua sfeer niet meer overtroffen. Al die 80s kleurenpracht toen zag er prachtig uit op tv.quote:
Het is de bedoeling dat je het mannetje dat laat doen en hem dan wat geld geeftquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:08 schreef Tijn het volgende:
Ik heb ook wel eens koffers op precies zo'n karretje geladen. Het komt wel heel dichtbij zo.
Tom Cruisequote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:08 schreef SiGNe het volgende:
Hebben ze hun inspiratie bij Assasins Creed vandaan gehaald?
Julien Absalon.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik eis trouwens dat Martin Fourcade de vlam ontsteekt.
Mja beetje er tussenin. Iets hipper dan Reich welquote:
George Bush.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Ja wat voor helikopters zullen dat zijn denk jequote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:08 schreef FvanS het volgende:
Ik dacht dat ze het luchtruim boven Parijs hadden gesloten, tering wat een drukte met heli's ed
[ afbeelding ]
Nee hoe kom je er bijquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:08 schreef SiGNe het volgende:
Hebben ze hun inspiratie bij Assasins Creed vandaan gehaald?
Spiderman? Die Fransman heeft als bijnaam Spiderman omdat die alles zonder touwen doet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Bij judo 2 keer bronsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
5084 medailles. Dat is niet deelbaar door 3.
Die redelijk recent te pletter is gevallen bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Sinterklaasquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |