Is hip.quote:
Nederland had dit veel beter gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het voelt kneuterig, op zich voor een keer weer eens wat anders. Maar het camerawerk is knullig.
Het is niet Mbappé, dat vindt Madrid nooit goed.quote:
En Hollywoodquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:06 schreef kilon het volgende:
Wacht maar, LA wil dit natuurlijk overtreffen want USA USA USA
Komen de honderd miljoen miljard daklozen ook in beeld?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:06 schreef kilon het volgende:
Dat zou ik een buitengewoon goede keuze vinden!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik eis trouwens dat Martin Fourcade de vlam ontsteekt.
Nog grotere cringe showquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:06 schreef kilon het volgende:
Straks een live opgenomen shotquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:07 schreef Zipportal het volgende:
Laat die Seine eens vanuit de lucht zien.
Geen NOS premium. @:3rr0r
Waarschijnlijk wel jaquote:
Gaat niet heel moeilijk worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:06 schreef kilon het volgende:
Spoilersquote:
Steve Reich meerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heeft een beetje een Nils Frahm vibe
Wie is datquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik eis trouwens dat Martin Fourcade de vlam ontsteekt.
Gewoon ffkes wisselen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is niet Mbappé, dat vindt Madrid nooit goed.
ja was al eerder aangegevenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:08 schreef SiGNe het volgende:
Hebben ze hun inspiratie bij Assasins Creed vandaan gehaald?
zorrie hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Kingfloplandquote:
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:08 schreef FvanS het volgende:
Ik dacht dat ze het luchtruim boven Parijs hadden gesloten, tering wat een drukte met heli's ed
[ afbeelding ]
Godverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |