Ja wel gemiste kans, mooie drone show erbij had ik mooier gevonden. Maar we zitten pas bij het begin.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:43 schreef Em31 het volgende:
Ik gok dat het er in het donker wat beter uitziet. Wel erg triest zo aan de zijkant.
Horloges af dan.quote:
Dit is wel een mooie samenvatting ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben op deze manier toch meer fan van een stadion. Goed idee, slechte uitvoering.
Varen het hele jaar door daar dus geen probleemquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kon volgende week ook op de boot, maar dan in de grachten van Amsterdam. Helaas kan ik niet.
Die boten zijn ook wel wat triest zoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:44 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja wel gemiste kans, mooie drone show erbij had ik mooier gevonden. Maar we zitten pas bij het begin.
Hihi mallerd, groetjes Julio.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt er straks nog een Argentijn overboord gesmeten?
Pride paradequote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:44 schreef Ploplap het volgende:
Het is net alsof ik naar Sail Amsterdam zit te kijken.
Het moet nog beginnen manquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben op deze manier toch meer fan van een stadion. Goed idee, slechte uitvoering.
Dan hadden ze Rusland mee moeten laten doenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:43 schreef Szura het volgende:
Oekraïne stuurt zo een zeedrone de Seine op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |