Daarna de vrouwenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan ben je net op tijd want zaterdag is het al klaar.
Dat is toch altijd net niet.quote:
Tim Visser'dquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:31 schreef superniger het volgende:
Er was toch ooit een Nederlander die voor Schotland uitkwam?
Lang geleden en niet bij de sevensquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:31 schreef superniger het volgende:
Er was toch ooit een Nederlander die voor Schotland uitkwam?
Belachelijk ook de die OS zo nodig 2 weken moet duren. Alsof dat heilig is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Het tijdstip is echt raar, maar wel tof dat deze sport zo flink in de spotlight staat.
Worden ze gecoacht door Didider Deschamps?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou zul je zien dat Frankrijk nu wel levert
Tijd om je Zorro-masker van stal te halen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
Aangezien ik voor Argentinie ben omdat ik die Fransen op hun bek wil zien gaan, gaat Frankrijk dit makkelijk winnen.
Altijd tegen mij.
Wat heb jij tegen Dupont?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
Aangezien ik voor Argentinie ben omdat ik die Fransen op hun bek wil zien gaan, gaat Frankrijk dit makkelijk winnen.
Altijd tegen mij.
Eens op zich wel. Vanaf zaterdag is er zo’n overkill aan sport. Niet te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belachelijk ook de die OS zo nodig 2 weken moet duren. Alsof dat heilig is.
Maak er drie weken van of zo ipv dit zogenaamd "voor de spelen" te doen.
Ik kijk wel uit. Dan denken ze dat ik Mbappe ben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tijd om je Zorro-masker van stal te halen.
Het is een Fransman. Wat voor reden is er nog meer nodig?quote:
I see what you did here.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:37 schreef heywoodu het volgende:
Over rechts, zo doen de Fransen dat tegenwoordig.
Leuk voor het thuispubliek. Sinds Dupont mee doet hebben ze al twee toernooien gewonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:37 schreef kilon het volgende:
Stom zo. Het is te hopen dat Zuid Afrika weer boven zich uit kan stijgen in de halve finale anders hebben we meteen Frankrijk in een finale.
Ik dacht dat ze door centrumlinks getackeld zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:37 schreef heywoodu het volgende:
Over rechts, zo doen de Fransen dat tegenwoordig.
Ja niets mis meequote:Op donderdag 25 juli 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit is wel gespeeld. Leek mij gewoon geldig.
Tamelijk overschat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Kennen jullie Sebastian Chabal nog?
Ja en Fiji natuurlijkquote:
Dupont ontstijgt dat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is een Fransman. Wat voor reden is er nog meer nodig?
Dat is het nog steeds toch?quote:
Zeker. Ik maak ook maar een grap omdat Frankrijk het goed doet. Maar het is gewoon heel vermakelijk. Ook Frankrijkquote:
Eens ja. Natuurlijk had ik gehoopt dat Argentinië het goed zou doen maar dit is natuurlijk gewoon verdiend.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ze spelen toch goed, niet zoals de Engelsen op het full-team WK.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Te beseffen dat die mannen wss evenveel betaald krijgen dan Franse 2e divisie voetballers
Worden toch beter betaald?quote:
Ja was aan twijfelen tussen 2 en 3quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
2e divisie voetballers verdienen gemiddeld echt veel beter.
Thuisland, dan kan dat ineens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:41 schreef hhh38 het volgende:
Sow Frankrijk waar komt dit ineens vandaan
Ja, Sevensspeler verdienen minder en hebben minder aanzien.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn rugby sevens spelers eigenlijk ‘minder’ dan rugby union spelers? Ik denk dat er in sevens minder te verdienen valt?
En is het normaal dat spelers beide doen?
Gebeurd er eigen lijk dat een American footballplayer de overstap maakt? Ik ze wss weer iets ongelooflijks domquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, Sevensspeler verdienen minder en hebben minder aanzien.
Het is niet normaal dat spelers beide varianten spelen. Uitzondering is Antoine Dupont dit seizoen. Die heeft de Six Nations dit jaar overgeslagen om zn debuut in Sevens te maken.
quote:Salaries of Men’s Sevens players to remain below minimum wage
Ik denk dat je ook een ander type speler nodig hebt. Snelheid en explosiviteit boven kracht en uithoudingsvermogen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, Sevensspeler verdienen minder en hebben minder aanzien.
Het is niet normaal dat spelers beide varianten spelen. Uitzondering is Antoine Dupont dit seizoen. Die heeft de Six Nations dit jaar overgeslagen om zn debuut in Sevens te maken.
Misschien een handballer?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook een ander type speler nodig hebt. Snelheid en explosiviteit boven kracht en uithoudingsvermogen.
Leek mij ook.quote:
Ja, props of locks type Etzebeth hebben sowieso niks te zoeken in deze discipline inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook een ander type speler nodig hebt. Snelheid en explosiviteit boven kracht en uithoudingsvermogen.
Superbowl winnaar Nate Ebner deed dat voor de VS tijdens de Olympische Spelen van Rio, maar die had in zn jeugd al rugby gespeeld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gebeurd er eigen lijk dat een American footballplayer de overstap maakt? Ik ze wss weer iets ongelooflijks dom
Zo gaat het altijd. Je ziet een leuke sport op de Spelen, denkt ‘dit wil ik vaker zien’ en dan doe je dat nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef Managarm het volgende:
Ze krijgen er in ieder geval aardig wat fans bij.
Zal bij mij ook wel zo zijn. Zaterdag ben ik het al vergeten om te kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd. Je ziet een leuke sport op de Spelen, denkt ‘dit wil ik vaker zien’ en dan doe je dat nooit.
Maybe it’s just me
Dat is wat druk met je doetquote:
Leuk toch?quote:
Voor een niet zo'n bekende sportquote:
Hoe blessuregevoelig ben jequote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Duikend zo’n try maken lijkt me wel leuk. Moet misschien toch eens de lokale rugbyclub opzoeken en hopen dat ze een veteranencompetitie hebben
Gôh.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
België is blijkbaar soort San Marino in de rugby sport.
Mokerslecht dus
Bij zo'n duik zou ik al alles brekenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Duikend zo’n try maken lijkt me wel leuk. Moet misschien toch eens de lokale rugbyclub opzoeken en hopen dat ze een veteranencompetitie hebben
Dat zijn ze zeker niet. Meer niveau Finland ofzo als je vergelijkt met voetbalquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mokerslecht dus
Voor alles een eerste keer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:58 schreef Bezsen het volgende:
Heb vandaag al 40-45 keer gehoord dat Fiji nog nooit verloren heeft op de OS.
Nederland heeft na jaren van Olympisch succes er voor gekozen om een keer een andere de winst te gunnen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mokerslecht dus
Hebben ze nog 17 jarigen in de selectie?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:58 schreef Bezsen het volgende:
Heb vandaag al 40-45 keer gehoord dat Fiji nog nooit verloren heeft op de OS.
Dat heb je vaker met groepsfases en knockout fases ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik ploegen die ik eerder vandaag ook al zag?
Allebei ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
2 wedstrijden per dag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Die twee sluiten elkaar niet uitquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Hoe gaat het met afvallenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze spelen dan ook maar 14 minuutjes.
Dat is geen vraag voor dit topic.quote:
Dit is de vlag die gebruikt wordt bij Ierland op de Spelen, dus gewoon de juiste vlag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef Nielsch het volgende:
Dat vlaggetje van Ierland klopt niet in het rugby. Het Ierse rugbyteam vertegenwoordigd Ierland én Noord-Ierland.
Nee, dat is de kern van de sport.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen echt snel van dit toernooi af dan.
Net zoals Engeland, Schotland en Wales dat onder de UK vlag speelt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef Nielsch het volgende:
Dat vlaggetje van Ierland klopt niet in het rugby. Het Ierse rugbyteam vertegenwoordigt Ierland én Noord-Ierland.
Ze moeten het vrouwentoernooi ook nog afwerken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ian Paisley in shamblesquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef Nielsch het volgende:
Dat vlaggetje van Ierland klopt niet in het rugby. Het Ierse rugbyteam vertegenwoordigt Ierland én Noord-Ierland.
Dat is nu eenmaal de toernooi opzet van Sevens. Is altijd zo, ook buiten de Spelen om.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aha.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal de toernooi opzet van Sevens. Is altijd zo, ook buiten de Spelen om.
Dit is wel de leukste sessie denk ik. 4 potjes op het scherpst ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
Je krijgt wel waard voor je geld als je bij zo’n sessie zit
En dan vergeet je het genot van Japan Samoa nog.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel de leukste sessie denk ik. 4 potjes op het scherpst ook.
Zodat ze niet voor openingsceremonie naar huis moetenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Langs de andere kant wat is het nut om voor een 9e en 11e plaats te strijden.
Op de OS slaat het nergens op. Tijdens het seizoen strijd je dan nog om punten voor het eindklassement.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Langs de andere kant wat is het nut om voor een 9e en 11e plaats te strijden.
Ik vind dat juist wel mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:11 schreef Faraday01 het volgende:
Dit vind ik niet leuk. Betonrugby van de Ieren. Effectief maar niet zo leuk om naar te kijken
Ierland eruit in de kwartfinalequote:
Goeie voorspellingquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:52 schreef Bezsen het volgende:
Nieuw Zeeland
Argentinië
Fiji
Australië
Mijn voorspelling.
Zuidelijke Halfrond gaat domineren
De dubbele jinx, een echte blufquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
We feliciteren de VS met hun plek in de halve finale.
Dit was gratis geld van de Ieren.quote:
Ok en nu?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:15 schreef Felagund het volgende:
Fiji moet alles op alles zetten om nog meerdere tries te maken.
1 try meer zou het wel beslissen.quote:
Nou vooruit, nog een poging dan.quote:
Twijfel of het offside was?quote:
Minuten.quote:
Reddit wordt per definitie gekquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:23 schreef Bezsen het volgende:
Reddit wordt trouwens gek om de laatste try van Fiji.
Forward knock klaarblijkelijk.
Ja dat leek mij ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:23 schreef Bezsen het volgende:
Reddit wordt trouwens gek om de laatste try van Fiji.
Forward knock klaarblijkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |