Scheidsrechters doen dat, beetje op gevoel volgens mij. Daarna moet er binnen uiterlijk zes passes op doel worden geschoten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft handbal eigenlijk een schotklok? Ik zie een team nooit tijdrekken om een voorsprong vast te houden. Maar ik kijk de sport ook niet vaak
Geen vastgestelde klok, maar als de scheidsrechters vinden dat je niet aanvallend bezig bent gaat hun hand om hoog. Dat wil dan zeggen dat je nog maximaal 4x mag overspelen en dan moet je op goal schietenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft handbal eigenlijk een schotklok? Ik zie een team nooit tijdrekken om een voorsprong vast te houden. Maar ik kijk de sport ook niet vaak
Dank u!quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Scheidsrechters doen dat, beetje op gevoel volgens mij. Daarna moet er binnen uiterlijk zes passes op doel worden geschoten.
Tegenwoordig nog maar 4..quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Scheidsrechters doen dat, beetje op gevoel volgens mij. Daarna moet er binnen uiterlijk zes passes op doel worden geschoten.
Nederland aanvallend zeer slordig met dom balverlies, verdedigend en keepend veel te matigquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
Wat was het beeld van de Nederlandse vrouwen eigenlijk? Angola beter dan verwacht? Of viel NL tegen?
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:34 schreef gianni61 het volgende:
Hongarije tegen Frankrijk en Noorwegen tegen Zweden zie ik niet in de Discovery Plus app. Moet ik nu echt over naar hbo max?
Beide. NL was verdedigend niet best, maar de laatste keer dat ik Angola zag spelen konden die dit niet. Ook niet tegen zwakkere landen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
Wat was het beeld van de Nederlandse vrouwen eigenlijk? Angola beter dan verwacht? Of viel NL tegen?
Discovery Plus heeft geen Spelen, daar heb je een mail over gehad als het goed is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:34 schreef gianni61 het volgende:
Hongarije tegen Frankrijk en Noorwegen tegen Zweden zie ik niet in de Discovery Plus app. Moet ik nu echt over naar hbo max?
Ja, die heb ik gehad, dat er beperkt aanbod zou zijn. Maar wel vreemd dat ik vandaag dan 4 wedstrijden heb kunnen kijken, maar deze 2 dan weer niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Discovery Plus heeft geen Spelen, daar heb je een mail over gehad als het goed is.
Heb je via email geen aanbieding voor HBO gehad? Ik betaal tot einde van het jaar maar 2,99 euro.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gehad, dat er beperkt aanbod zou zijn. Maar wel vreemd dat ik vandaag dan 4 wedstrijden heb kunnen kijken, maar deze 2 dan weer niet.
Maar goes. Dan maar naar max en D+ opzeggen
Volgens mij niet, maar kan goed zijn dat ik die ongeopend heb weggegooid als ik dacht dat het reclame was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je via email geen aanbieding voor HBO gehad? Ik betaal tot einde van het jaar maar 2,99 euro.
Spanje zou ik niet zomaar afschrijven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:48 schreef Riofan83 het volgende:
Groep B is vandaag althans veel sterker dan vooraf gedacht. Hongarije dat de hele wedstrijd bij Frankrijk in de buurt blijft en Brazilië dat zeer energiek en met een supergoede keepster Spanje makkelijk klopt.
Na één speelronde lijkt wel duidelijk dat Spanje en Angola gaan sneuvelen. Maar ook dat Nederland een hele kluif gaat krijgen aan Brazilië en Hongarije.
Vooralsnog wel, drie goals voor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
Zouden de zweden ook kunnen verrassen?
Samen met die van Frankrijk, die zit er ook al jaren volgens mijquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef Szura het volgende:
Die coach van de Noren nog altijd, die sterft in het harnas denk ik
Tsja vieze sportquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gezellig zo'n Maquera. Elleboogje in je gezicht
Badminton is ook leukquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:38 schreef PippenScottie het volgende:
Keuzestress. Dit lijkt me nu even de leukste sport
En in de afronding soms wat onzorgvuldig, maar wel snel en sterk. Leuk spel om naar te kijken.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:28 schreef H.Vviv het volgende:
Verdediging van Brazilië staat opnieuw goed, net zoals in de eerste wedstrijd.
Spanje-onwaardig inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt gewoon een exit in de groepsfase. Schande.
Ziedend?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk ook gewoon tegen Nederland verliezen dan, optyfen met deze zooi
Zeker, schandalige vertoning weerquote:
Ja. En dit is toch wel een soort kraker bij de vrouwen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Live op de NOS. Logisch ook, Hokkie was al beslist
Ik verwacht de hele wedstrijd 1-2 punten verschilquote:Op zondag 28 juli 2024 21:01 schreef kilon het volgende:
Ik verwacht halverwege 5 punten voorsprong en aan het eind 3 punten achterstand.
4-1, helaas.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht de hele wedstrijd 1-2 punten verschil
4-4 alweerquote:
Dus niet de hele wedstrijd 1-2 punten verschilquote:
Winst verwacht ik zeker niet nee.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:01 schreef kilon het volgende:
Ik verwacht halverwege 5 punten voorsprong en aan het eind 3 punten achterstand.
Daar zag ik er bij Angola ook al een aantal van rondlopen. Dit is toch topsport zou je denken?quote:
Frankrijk stukje omvolking.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef TAmaru het volgende:
Handbal is in Nederland nog wel echt een blanke sport he? In Frankrijk niet meer zo te zien.
Ik weet ook niet zo goed welk soort mensen hun kinderen op handbal doen. Van hockey weet ik dat wel trouwens.
Misschien zit er wel een shemale tussen?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nederland ook,
maar in het handbal is dat nog niet zichtbaar
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef TAmaru het volgende:
Handbal is in Nederland nog wel echt een blanke sport he? In Frankrijk niet meer zo te zien.
Ik weet ook niet zo goed welk soort mensen hun kinderen op handbal doen. Van hockey weet ik dat wel trouwens.
Het duurt nog 42 minuten.quote:
toch wel dusquote:
Dat weet Van der Vaart wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een shemale tussen?
En niet voor de eerste keer ookquote:Op zondag 28 juli 2024 21:21 schreef Szura het volgende:
Erger me dood aan die scheids, dit is toch bal op de voet man
Polman heeft een frikandel tussen haar benen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een shemale tussen?
Je moet niet zo in hokjes denken.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
toch wel dus
is handbal eigenlijk een sport die veelal door rijkere mensen beoefend wordt, zoals hockey?
Met uitjes?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Polman heeft een frikandel tussen haar benen.
Natuurlijk gaan we dit winnen!quote:Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk maar ben ook erg druk met FOK!en. Gaan we dit winnen ?
Nee we winnen nooit van dat kut Frankrijkquote:Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 28 juli 2024 21:23 schreef Szura het volgende:
Fransoos mag zich ook overal doorheen neuken en krijgt de bal gewoon weer mee
Duitsland werd lang geleden wereldkampioen met een briljante doelman. Onder Wlado Stenlzel. En met snorremans Deckarm.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
Keepers bij handbal houden nog minder tegen dan Joel drommel
Het is een warm badquote:Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef kilon het volgende:
Even hier het geluid aan. Hoe staat het met de vijandige sfeer van de tribune
naja die kloppen in de hockey wel vaakquote:
Het is een wedstrijd, zeg maar.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
Het is tenminste wel een veel betere wedstrijd dan die op de vorige OS.
Die lijkt nu een beetje te beginnen vrees ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd, zeg maar.
Ergens zit ik wel te wachten op de onvermijdelijke instorting.
Ja, zeker in het eerste kwartier. Daarna geeft Nederland weer veel ruimte weg in de verdediging.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:31 schreef kilon het volgende:
Klopt mijn statement dat het er wel beter uitziet dan tegen Angola?
Niet vaak of denk zelfs (ik) niet eerder gezien.quote:
Tegenwoordig? Geen idee. Maar vroegah op school was het de favoriete sport van de meiden in mijn klas. Ik gok dat zeker de helft op handbal zat. Ik niet, btw. (Amsterdam Nieuw-West in de '70s/'80's) Nog veel langer geleden heeft mijn eigen moeder ook nog gehandbald.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef TAmaru het volgende:
Zo was het ook toen ik opgroeide vroeger. (in A'dam dus)quote:Op zondag 28 juli 2024 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
In mn regio voetballen de jongens en spelen meisjes handbal
Hier voetballen de jongens en de meisjes rijden paard of spelen met de voetbaljongens.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
In mn regio voetballen de jongens en spelen meisjes handbal
Verschil in saves valt dan nog wel mee. Schoten worden dan vooral meer bij de cirkel al geblokt.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
14/25 shots tov 17/21
En 3/20 tov 3/17 saves
Duidelijk
handbal vind ik ook wel een echte meidensport somehowquote:Op zondag 28 juli 2024 21:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Geen idee. Maar vroegah op school was het de favoriete sport van de meiden in mijn klas. Ik gok dat zeker de helft op handbal zat. Ik niet, btw. (Amsterdam Nieuw-West in de '70s/'80's) Nog veel langer geleden heeft mijn eigen moeder ook nog gehandbald.
M.a.w., hele gewone mensen. Zeker niet rijk.
Waarom?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:57 schreef Szura het volgende:
Het Franse handbalteam maakt me altijd heel ziedend
4quote:Op zondag 28 juli 2024 21:58 schreef RipCity het volgende:
‘We doen het heel goed’.
Staan 3 goals achter joh
Dat is vrij zeldzaam als je tegen Frankrijk speelt. laat staan als thuisploeg.quote:
Zelfs Van der Vaart.quote:
Dit is de tweede keeper Hansquote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben toch een 2e keepster. Zoveel slechter kan die toch niet zijn. Wat maakt het uit joh
Daarnaast zijn het efficiëntere/effectievere teams dan NL.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
Als de handbaldames tot of in de medaillewedstrijden Noorwegen en Frankrijk kunnen ontlopen maken ze best wel kans op een medaille. Maar als ze een van die twee tegenkomen, kun je de wedstrijd bijna wel schriftelijk af doen. Blijven toch wel angstgegners voor ze.
Ja. Wat eigenlijk ook wel breder te trekken is. Dat geroep over mentaal zwak als Nederlandse ziekte is natuurlijk ontzettend gelul. Maar dat we in onze sportcultuur eigenlijk het niet van het verdedigen en of het fysieke spel moeten hebben is wel een gegeven.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Daarnaast zijn het efficiëntere/effectievere teams dan NL.
Wie spelen daar allemaal nog?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is klaar. Op naar de tennisbaan.
Koolhof/Griekspoor gaan nu beginnen volgens mijnquote:
Niet naar het voetbalveld om te zien of Canada het lukt om weer op hetzelfde aantal punten te komen als waar ze mee begonnen?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is klaar. Op naar de tennisbaan.
Daarnaast mis je gewoon een goed middenblok in de verdediging die de keeper het veel makkelijker zal maken.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben geen groot handballenkenner, maar ik heb toch het idee dat het gebrek aan een wereldklasse keeper ons opbreekt.
Ik mis Snelderquote:Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daarnaast mis je gewoon een goed middenblok in de verdediging die de keeper het veel makkelijker zal maken.
Je wil het liever zoals bij het volleyballenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:15 schreef FvanS het volgende:
Die doelpunten gaan veel te snel joh, juichen is hier niet eens leuk
Weer lekker gehaast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |