Scheidsrechters doen dat, beetje op gevoel volgens mij. Daarna moet er binnen uiterlijk zes passes op doel worden geschoten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft handbal eigenlijk een schotklok? Ik zie een team nooit tijdrekken om een voorsprong vast te houden. Maar ik kijk de sport ook niet vaak
Geen vastgestelde klok, maar als de scheidsrechters vinden dat je niet aanvallend bezig bent gaat hun hand om hoog. Dat wil dan zeggen dat je nog maximaal 4x mag overspelen en dan moet je op goal schietenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft handbal eigenlijk een schotklok? Ik zie een team nooit tijdrekken om een voorsprong vast te houden. Maar ik kijk de sport ook niet vaak
Dank u!quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Scheidsrechters doen dat, beetje op gevoel volgens mij. Daarna moet er binnen uiterlijk zes passes op doel worden geschoten.
Tegenwoordig nog maar 4..quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Scheidsrechters doen dat, beetje op gevoel volgens mij. Daarna moet er binnen uiterlijk zes passes op doel worden geschoten.
Nederland aanvallend zeer slordig met dom balverlies, verdedigend en keepend veel te matigquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
Wat was het beeld van de Nederlandse vrouwen eigenlijk? Angola beter dan verwacht? Of viel NL tegen?
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:34 schreef gianni61 het volgende:
Hongarije tegen Frankrijk en Noorwegen tegen Zweden zie ik niet in de Discovery Plus app. Moet ik nu echt over naar hbo max?
Beide. NL was verdedigend niet best, maar de laatste keer dat ik Angola zag spelen konden die dit niet. Ook niet tegen zwakkere landen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
Wat was het beeld van de Nederlandse vrouwen eigenlijk? Angola beter dan verwacht? Of viel NL tegen?
Discovery Plus heeft geen Spelen, daar heb je een mail over gehad als het goed is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:34 schreef gianni61 het volgende:
Hongarije tegen Frankrijk en Noorwegen tegen Zweden zie ik niet in de Discovery Plus app. Moet ik nu echt over naar hbo max?
Ja, die heb ik gehad, dat er beperkt aanbod zou zijn. Maar wel vreemd dat ik vandaag dan 4 wedstrijden heb kunnen kijken, maar deze 2 dan weer niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Discovery Plus heeft geen Spelen, daar heb je een mail over gehad als het goed is.
Heb je via email geen aanbieding voor HBO gehad? Ik betaal tot einde van het jaar maar 2,99 euro.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gehad, dat er beperkt aanbod zou zijn. Maar wel vreemd dat ik vandaag dan 4 wedstrijden heb kunnen kijken, maar deze 2 dan weer niet.
Maar goes. Dan maar naar max en D+ opzeggen
Volgens mij niet, maar kan goed zijn dat ik die ongeopend heb weggegooid als ik dacht dat het reclame was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je via email geen aanbieding voor HBO gehad? Ik betaal tot einde van het jaar maar 2,99 euro.
Spanje zou ik niet zomaar afschrijven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:48 schreef Riofan83 het volgende:
Groep B is vandaag althans veel sterker dan vooraf gedacht. Hongarije dat de hele wedstrijd bij Frankrijk in de buurt blijft en Brazilië dat zeer energiek en met een supergoede keepster Spanje makkelijk klopt.
Na één speelronde lijkt wel duidelijk dat Spanje en Angola gaan sneuvelen. Maar ook dat Nederland een hele kluif gaat krijgen aan Brazilië en Hongarije.
Vooralsnog wel, drie goals voor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
Zouden de zweden ook kunnen verrassen?
Samen met die van Frankrijk, die zit er ook al jaren volgens mijquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef Szura het volgende:
Die coach van de Noren nog altijd, die sterft in het harnas denk ik
Tsja vieze sportquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gezellig zo'n Maquera. Elleboogje in je gezicht
Badminton is ook leukquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:38 schreef PippenScottie het volgende:
Keuzestress. Dit lijkt me nu even de leukste sport
En in de afronding soms wat onzorgvuldig, maar wel snel en sterk. Leuk spel om naar te kijken.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:28 schreef H.Vviv het volgende:
Verdediging van Brazilië staat opnieuw goed, net zoals in de eerste wedstrijd.
Spanje-onwaardig inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt gewoon een exit in de groepsfase. Schande.
Ziedend?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk ook gewoon tegen Nederland verliezen dan, optyfen met deze zooi
Zeker, schandalige vertoning weerquote:
Ja. En dit is toch wel een soort kraker bij de vrouwen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Live op de NOS. Logisch ook, Hokkie was al beslist
Ik verwacht de hele wedstrijd 1-2 punten verschilquote:Op zondag 28 juli 2024 21:01 schreef kilon het volgende:
Ik verwacht halverwege 5 punten voorsprong en aan het eind 3 punten achterstand.
4-1, helaas.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht de hele wedstrijd 1-2 punten verschil
4-4 alweerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |