Ik heb mij (zeer) onlangs een stoomreiniger aangeschaft. Dat valt ook redelijk in die categorie denk ik?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Milieuvriendelijke schoonmaakoplossingen![]()
Daar zou nou eens een topic over gemaakt moeten worden.
Ik vraag me af of dit beter voor het milieu is dan de standaard vaatdoekjes die een eeuwigheid mee gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Milieuvriendelijke schoonmaakoplossingen![]()
Daar zou nou eens een topic over gemaakt moeten worden.
Wat mij betreft ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mij (zeer) onlangs een stoomreiniger aangeschaft. Dat valt ook redelijk in die categorie denk ik?
Ik gebruik het naast de gewone normale katoenen vaatdoekjes.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit beter voor het milieu is dan de standaard vaatdoekjes die een eeuwigheid mee gaan.
Of een keukenrol van gerecycled paper indien doekje slechts 1 keer gebruik.
Hier in de keuken gebruik ik het vaakst de tork rol. Scheur alleen dat af wat ik daadwerkelijk nodig heb.
Ik heb geen idee. Ik heb veel van mijn doekjes al vele jaren. En sinds een aantal jaar knip ik oude kleding (ongeschikt voor kringloop) in stukken en gebruik in die om friet in uit te laten lekken en dat soort zaken. Daarna gaan ze weer in de was tot ze na een echt vies klusje weggegooid worden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit beter voor het milieu is dan de standaard vaatdoekjes die een eeuwigheid mee gaan.
Of een keukenrol van gerecycled paper indien doekje slechts 1 keer gebruik.
Hier in de keuken gebruik ik het vaakst de tork rol. Scheur alleen dat af wat ik daadwerkelijk nodig heb.
Wor jeugdzorgconsulentquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet zo goed. Ik wil iets maatschappelijks waarbij ik het liefst niet de hele dag achter een bureau zit. Ik zit te denken aan iets van WMO consulent ofzo.
Ik heb hier echt de ballen verstand van allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Die stukken kleding heb je als eerste al moeten wassen op 90graden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb veel van mijn doekjes al vele jaren. En sinds een aantal jaar knip ik oude kleding (ongeschikt voor kringloop) in stukken en gebruik in die om friet in uit te laten lekken en dat soort zaken. Daarna gaan ze weer in de was tot ze na een echt vies klusje weggegooid worden.
We zijn hier inmiddels 20 liter lijnolie voor het tuinhuis verder. Die olie moet je van het hout vegen na een half uur drogen dus de voorraad lappen is wel flink geslonken.
De gebruikte lappen niet op een hoop in de schuur gooien. Ten zij je graag een "brandschone" schuur wil hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb veel van mijn doekjes al vele jaren. En sinds een aantal jaar knip ik oude kleding (ongeschikt voor kringloop) in stukken en gebruik in die om friet in uit te laten lekken en dat soort zaken. Daarna gaan ze weer in de was tot ze na een echt vies klusje weggegooid worden.
We zijn hier inmiddels 20 liter lijnolie voor het tuinhuis verder. Die olie moet je van het hout vegen na een half uur drogen dus de voorraad lappen is wel flink geslonken.
Ik ken die methode niet, maar:quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Darn je was me voorquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
De gebruikte lappen niet op een hoop in de schuur gooien. Ten zij je graag een "brandschone" schuur wil hebben.
Waarom moet ik kleding op 90 graden wassenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die stukken kleding heb je als eerste al moeten wassen op 90graden.
Komt goed. We hangen ze netjes buiten uit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
De gebruikte lappen niet op een hoop in de schuur gooien. Ten zij je graag een "brandschone" schuur wil hebben.
Lijnolie trekt niet volledig in het hout. Als je het niet na ongeveer 30 minuten wegveegt, hou je een plakkerige laag op je hout.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ken die methode niet, maar:
Laat die lappen niet op een prop liggen, lijnolielappen kunnen uit zichzelf ontbranden.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wor jeugdzorgconsulentDaar is ook best een boel kaf tussen het waarlijk fantastische koren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
(En ik weet niet of ik dat kan/aankan)Spoilers!
Reken op pas een bevestiging van je bestelling wanneer ze alle smaken klaar hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens bestelde ik zojuist 12 soorten kunstkroketten.
Dank, ik heb het doorgegeven. Mijn vriendin bestelt. We hebben volgende week bij haar een krokettenfeestje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Reken op pas een bevestiging van je bestelling wanneer ze alle smaken klaar hebben.
Hoe gaat het dan i.c.m.je streven naar gewichtsvermindering.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank, ik heb het doorgegeven. Mijn vriendin bestelt. We hebben volgende week bij haar een krokettenfeestje.
Die is ook lekker. Ik maak mij er meestal met makkie vanaf, meloen, feta en olijven (hou niet zo van munt)quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan i.c.m.je streven naar gewichtsvermindering.
#kan mij niks veroorloven of de kilo’s zitten eraan.
De eerder genoemde meloen mozzarella salade is een terugkomer.![]()
Deze https://www.frenchfoodstories.com/recepten/meloen-salade-munt/ dan hoef je niet terug te scrollen.
De vinaigrette was een traktatie achteraf. Bijna toet waardig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die is ook lekker. Ik maak mij er meestal met makkie vanaf, meloen, feta en olijven (hou niet zo van munt)
Ik streef niet zo zeer naar gewichtsvermindering, dat is een fijne extra. Ik streef naar gezonder oud worden. Ik zorg vooral dat ik bepaalde voedingsstoffen eet (noten, kool, volkoren, peulvruchten). Daarnaast vaak vega/vegan en lekker bewegen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan i.c.m.je streven naar gewichtsvermindering.
#kan mij niks veroorloven of de kilo’s zitten eraan.
De eerder genoemde meloen mozzarella salade is een terugkomer.![]()
Deze https://www.frenchfoodstories.com/recepten/meloen-salade-munt/ dan hoef je niet terug te scrollen.
I wish.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:50 schreef AnneX het volgende:
Wat verdrietig @:Vanyel misschien is het het pre puber zijn?
Ik las vanmorgen een krantenartikel erover (trouw denk ik?), en moest toen aan je denken. Ik vind het ook best heftig, die brief van ze. Alsof het niet al heel erg moeilijk is om überhaupt hiervoor toestemming te krijgen.. ik vind er wel wat van ja. En ik kan me voorstellen dat het jou nog veel persoonlijker raakt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
I wish.
Nee hoor. Dat is het niet.
Tnx all. Het was niet per se een roep om meelij. Ik moest eraan denken n.a.v. en bericht op LinkedIn over een paar klootzakartsen die eikelen over een goedgekeurde euthanasie van een meisje van 17 wegens psychische problematiek.
Die stonden er in het voorjaar. Nu is er stro verzameld. Ik gok dat dat de deal is met de herder.quote:
Waarom het niet met een kwast dun aanbrengen in meerdere lagen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lijnolie trekt niet volledig in het hout. Als je het niet na ongeveer 30 minuten wegveegt, hou je een plakkerige laag op je hout.
Verder is het heerlijk spul, ik wil niet anders meer.
Dat is ook wat je doet. Er is alleen altijd een deel dat niet in het hout trekt. Dat hoort nou eenmaal bij het product. Eerst twee lagen nat op nat. Na een half uur de resten wegvegen. Later nog een derde laag en dus weer de resten wegvegen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom het niet met een kwast dun aanbrengen in meerdere lagen?
Ja, is het nou hooi of stro?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die stonden er in het voorjaar. Nu is er stro verzameld. Ik gok dat dat de deal is met de herder.
Op zich al lang blij dat alle grassen, kruiden, en de 25+ soorten bloemen tot nu hebben kunnen groeien. Maar jammer is het wel.
quote:
Maar ja, als je bloemrijk grasland op die plaats wil houden dan moet je maaien & afvoeren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die stonden er in het voorjaar. Nu is er stro verzameld. Ik gok dat dat de deal is met de herder.
Op zich al lang blij dat alle grassen, kruiden, en de 25+ soorten bloemen tot nu hebben kunnen groeien. Maar jammer is het wel.
Ellende! Heb je de flirt?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Nog snippigger verkouden, halve nacht gehoest. Waar ik de vorige keer zo’n kriebelhoest had hoest ik nu een als 100 jarige kettingroker
Gisteren niet, straks nog een keer testen. Maar het verloopt als een normale verkoudheid. Alleen zo koet op de vorige heb ik nog nooit gehadquote:
Blurp! Sociaal gedistantieerd kusje eropquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gisteren niet, straks nog een keer testen. Maar het verloopt als een normale verkoudheid. Alleen zo koet op de vorige heb ik nog nooit gehad
Nou, dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Balen Kaat. Ik hoop dat deze verkoudheid veel sneller over is dan de vorige
Ik wil dat ook, dingen anders neerzetten, maar iedere verandering kan ik, inderdaad al zwetend, weer terugzetten want niet leukquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uuuhrlll ben woonkamer anders aan het inrichten. Zweet loopt er af
Jij bent positief getest? En wel thuis nu hoop ik voor je?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:48 schreef Blues het volgende:
Nou hier gaat het ook nog niet heel veel beterderder.
Energieloos, rare hersenmist, 1x de trap op en ik ben kapotHopen dat ik g niet aangestoken heb met het gekke virus. We flirten niet meer nu
Ja vanaf dinsdag ziek...woensdag gewerkt tot we bij longarts waren geweest en mee naar huis gegaan met g en ziekgemeld voor vandaag. (nu zijn er nog maar 2quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Jij bent positief getest? En wel thuis nu hoop ik voor je?
O ja klote is dat. Hier een modulaire set in de kringloop gescored, voor belachelijk weinig geld. Ik vermoed niet alle modules kwijt te kunnen maar ben er dus wat mee aan het schuiven en doen. Wordt hoe dan ook beter en ben er nu al gek op. Alleen even kijken hoe we uiteindelijk eindigen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, dingen anders neerzetten, maar iedere verandering kan ik, inderdaad al zwetend, weer terugzetten want niet leuk
Ah, nieuw spul, dan moet je wel. Ik wil de boel anders met hetzelfde. Maar blijkbaar was het al perfectquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja klote is dat. Hier een modulaire set in de kringloop gescored, voor belachelijk weinig geld. Ik vermoed niet alle modules kwijt te kunnen maar ben er dus wat mee aan het schuiven en doen. Wordt hoe dan ook beter en ben er nu al gek op. Alleen even kijken hoe we uiteindelijk eindigen.
Ik kan het slecht voor me zien in mn hoofd, dus een hoop schuiven en passen en meten
Toevallig van de week ook geschoven. Het stond al té lang op dezelfde plek.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja klote is dat. Hier een modulaire set in de kringloop gescored, voor belachelijk weinig geld. Ik vermoed niet alle modules kwijt te kunnen maar ben er dus wat mee aan het schuiven en doen. Wordt hoe dan ook beter en ben er nu al gek op. Alleen even kijken hoe we uiteindelijk eindigen.
Ik kan het slecht voor me zien in mn hoofd, dus een hoop schuiven en passen en meten
Yups 1 streep.quote:
Zuuuuuusjesquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups 1 streep.
Dus of activiteit is te weinig of ander virus.
Hoe dan ook, stukje lopen naar kartonbak was al marathon lopen
Drieling (papier en plastic breng tegenwoordig maar met de fiets weg)quote:
Geen leuk soort bingoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou zeg, lekker is dit. Ik kom net van de handtherapeut en ik heb 8 beginnende triggerfingers (is zoiets als een ontstoken peesbaan). Oplossing: spalkjes, rust houden of injecties. In eerste instantie gaan we de eerste twee opties proberen. Ik heb ook maar alvast een afspraak gemaakt met de ergotherapeut, voor oktober. Die kan ik altijd nog afbellen. Mijn lijf speelt een soort bingo met me lijkt wel. Ik vind het flauw.
Fijn om te horen. Ik bedenk net dat ik helemaal niet heb gevraagd of dit over kan gaan. Ik moet me ook nog even inlezen straks.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen leuk soort bingo![]()
Die spalkjes hebben wel goed geholpen bij mijn moeder.
Wat een narigheid! Dus ook niet meer tuinieren voorlopigquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Ik bedenk net dat ik helemaal niet heb gevraagd of dit over kan gaan. Ik moet me ook nog even inlezen straks.
Ik moet overigens activiteiten/hobby's verzinnen waar ik mijn handen niet bij gebruik. Ik kan alleen wandelen en tv kijken bedenken. Al heb ik altijd mijn telefoon vast als ik tv kijk, dat mag ik dus af gaan leren. Sowieso geen slecht idee.
Hopelijk knap je goed op en gaat t lukkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:18 schreef flipsen het volgende:
Welkom in de ZiekenBoeg ipv SC zo te lezen. Zelf ook nog niet topfit, verre van. Keel doet nog lastig, alsof ik een pakje zware Van Nelle heb gerookt en af en toe een hoestbui. Maar verder voel ik me wel weer beter gelukkigGistermiddag "moest" ik 3 wedstrijden padellen, ging niet eens zo slecht. Dit weekend een toernooi, hopelijk red ik het (en zonder iedereen aan te steken).
Hoe gaat het met de ribben van g @:Blues ? Ik weet nog van mijn moeder jaren geleden dat dat geen pretje is... En verder gewoon even een snelle zwaai naar iederreen, ik heb het te druk om te posten maar lurk ongezellig mee.
Ruim een jaar geleden had ik ineens ook last van een triggerduim.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou zeg, lekker is dit. Ik kom net van de handtherapeut en ik heb 8 beginnende triggerfingers (is zoiets als een ontstoken peesbaan). Oplossing: spalkjes, rust houden of injecties. In eerste instantie gaan we de eerste twee opties proberen. Ik heb ook maar alvast een afspraak gemaakt met de ergotherapeut, voor oktober. Die kan ik altijd nog afbellen. Mijn lijf speelt een soort bingo met me lijkt wel. Ik vind het flauw.
Hoe komt deze?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Uiteindelijk viel het reuze mee. En ik nam de tijd ervoor. Tijdens koken en voorbereiden vind ik het niks.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valt mee he @:AnneX, zo'n granaatappel? Mensen doen daar zo ingewikkeld over.
Fijn dat het over is, dat klinkt positief!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim een jaar geleden had ik ineens ook last van een triggerduim.
Van alles geprobeerd om de boel weer soepel te krijgen (fysio, injecties, stroompulsen), maar niets hielp.
Ik had me er toen maar bij neergelegd dat ik er mee moest leven.
Later kreeg mijn linkerringvinger ook dezelfde symptomen.
Scans laten maken en er was niet veel te zien. Ook dat heb ik toen maar geaccepteerd.
Onlangs merkte ik op dat beide vingers eigenlijk weer bijna geheel zonder beperkingen kon gebruiken.
Dat is dus net zo ongemerkt gegaan als toen ik het ooit ontdekte.
Hopelijk heb jij over een tijdje dezelfde ervaring…
Ja. Geen directe oorzaak. Mogelijk gewoon gevoeligheid voor ontstekingen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe komt deze?
En is dat die handpijn die je had?
Ik hoef de spalken niet constant te dragen gelukkig. Ik heb er 3 gekregen die ik naar eigen inzicht in kan zetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat balen @:lucky_strike en ook zoveel vragen. gaat het over? alle 8 tegelijk spalken? Zitten ze er al om?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:49 schreef MadMaster het volgende:
Succes allen met virussen, ribben en allerlei andere misere…
Vanavond naar het Syrisch restaurant in Wormer.
Ik zal laten weten hoe het was…
Ik heb altijd al willen leren zingen. Hmm.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:31 schreef Tele6 het volgende:
Rottig @:Lucky_Strike welke 2 vingers hou je nog over?
Hobby's zonder vingers: zingen, skaten, eenwieleren, vlinders en bijen tellen, wandelen, ...?
Tis mss net als met hielspoor, waarvan ik hoop dat je dat intussen niet meer hebt?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn dat het over is, dat klinkt positief!
[..]
Ja. Geen directe oorzaak. Mogelijk gewoon gevoeligheid voor ontstekingen.
[..]
Ik hoef de spalken niet constant te dragen gelukkig. Ik heb er 3 gekregen die ik naar eigen inzicht in kan zetten.
Gaat dat kunnen opbouwen nog komen. Dat het lang doort voordat die vermoeidheid weg is?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Overigens liet de longscan van g zien dat het tumortje omgeven is door nog meer taai littekenweefsel (vd bestraling, dat werkt heel lang door dus) dat trekt aan het longvlies. Daar komt de zo af en toe vervelende stekende pijn vandaan + de longbuisjes (?) zijn ook aangedaan en werken daardoor minder goed tegen afweer van beesten.
Maar vooralsnog geen verdere uitzaaiingen of iets te zienOver 3mnd weer terug.
Vermoeidheid en niet goed kunnen opbouwen van conditie is toch echt van die 2x reeks bestralingen.. nog geen jaar geleden.
Kan lang duren, net als bij chemo.( mijn ex is echt 3- 5 jaar bezig geweest tot ie echt weer helemaal 100% was, heeft veel chemo gehad toen)quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaat dat kunnen opbouwen nog komen. Dat het lang doort voordat die vermoeidheid weg is?
Wees welkom bij de hardlopers! 1,5 minuut is netjes hoor. Vriendin van m'n sportclub is terug aan het komen van een peesblessure en hersenschudding en liep vorige week 8x 1 minuut met wandelen tussendoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb altijd al willen leren zingen. Hmm.
Ik overweeg om te gaan hardlopen. Op de loopband in de sportschool hield ik jet net 1,5 minuut vol
Het is echt geweldig wat ze neerzettenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ziekenboeg hier
Beterschap aan de kwakkelaars
Ik zit klaar voor de Openingsceremonie. Dan zijn de Spelen écht begonnen
Goed zegquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap allemaal!
Ik voelde me vandaag wel weer oke. Gister nog niet echt eetlust maar wel wat dingen naar binnen geduwd. Vandaag wel weer redelijk oke gegeten (maar wel minder dan handig was geweest gezien activiteiten)
Ik had een bijzonder intense dag. Bij elkaar 7.5 uur bezig geweest met de vlonders, en dan heb ik een uur voor heen en weer bouwmarkt voor extra planken wegens toch iets aanpassen plan nog niet meegerekend. Godzijdank wel met hulp van liefste buren ooitdie elkaar afwisselden. 600 actieve minuten en 1800 actieve verbrande kcal verder, maar de vlonder ligt! Er moeten alleen nog twee planken gehaald om de zijkant langs het pad en de voorkant af te werken, maar daarvan had ik in de bouwmarkt heel goed ingeschat dat die twee planken écht niet meer in mijn mini Skoda gingen passen (9 planken van 240cm is de max, for the record).
We gingen van dit:
[ link | afbeelding ]
Naar:
[ link | afbeelding ]
De foto doet geen recht aan het werk dat er in zitmaar ik kom voorlopig niet meer van de bank af haha.
Ik heb nu al (spier)pijn in mn rug en in de pols waar ik al een tijdje af en aan last van heb, de rest zal later vanavond of morgen wel volgen. Ik ga voor een weekend op de bank met OS en paracetamol en niet al teveel bewegen, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |