abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214407057
Sans plaatje want mobiel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214407175
Milieuvriendelijke schoonmaakoplossingen O+

Daar zou nou eens een topic over gemaakt moeten worden.
Spoilers!
pi_214407184
Tevens heb ik gisteren weer wasmiddel gemaakt en staat voor morgen ruitenwisservloeistof op het programma.
Spoilers!
pi_214407220
Voor de mensen die makkelijk zijn: zandspray en vliegenverwijderaar.
pi_214407341
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb mij (zeer) onlangs een stoomreiniger aangeschaft. Dat valt ook redelijk in die categorie denk ik?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 25 juli 2024 @ 19:14:31 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_214407382
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vraag me af of dit beter voor het milieu is dan de standaard vaatdoekjes die een eeuwigheid mee gaan.
Of een keukenrol van gerecycled paper indien doekje slechts 1 keer gebruik.

Hier in de keuken gebruik ik het vaakst de tork rol. Scheur alleen dat af wat ik daadwerkelijk nodig heb.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_214407388
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2024 19:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb mij (zeer) onlangs een stoomreiniger aangeschaft. Dat valt ook redelijk in die categorie denk ik?
Wat mij betreft ook :Y

Ik heb er ook een. Handige dingen. Maar aangezien ik te weinig schoonmaak, gebruik ik hem te weinig.

Als ik werk heb dat minimaal 800 euro netto per maand verdient, mag ik een schoonmaker O+
Spoilers!
pi_214407440
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 19:14 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of dit beter voor het milieu is dan de standaard vaatdoekjes die een eeuwigheid mee gaan.

Hier in de keuken gebruik ik het vaakst de tork rol. Scheur alleen dat af wat ik daadwerkelijk nodig heb.
Ik gebruik het naast de gewone normale katoenen vaatdoekjes.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214407455
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 19:14 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik heb veel van mijn doekjes al vele jaren. En sinds een aantal jaar knip ik oude kleding (ongeschikt voor kringloop) in stukken en gebruik in die om friet in uit te laten lekken en dat soort zaken. Daarna gaan ze weer in de was tot ze na een echt vies klusje weggegooid worden.

We zijn hier inmiddels 20 liter lijnolie voor het tuinhuis verder. Die olie moet je van het hout vegen na een half uur drogen dus de voorraad lappen is wel flink geslonken.
Spoilers!
pi_214407507
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou, ik weet het niet zo goed. Ik wil iets maatschappelijks waarbij ik het liefst niet de hele dag achter een bureau zit. Ik zit te denken aan iets van WMO consulent ofzo.

Ik heb hier echt de ballen verstand van allemaal :')
Wor jeugdzorgconsulent O+ Daar is ook best een boel kaf tussen het waarlijk fantastische koren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214407532
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb geen idee. Ik heb veel van mijn doekjes al vele jaren. En sinds een aantal jaar knip ik oude kleding (ongeschikt voor kringloop) in stukken en gebruik in die om friet in uit te laten lekken en dat soort zaken. Daarna gaan ze weer in de was tot ze na een echt vies klusje weggegooid worden.

We zijn hier inmiddels 20 liter lijnolie voor het tuinhuis verder. Die olie moet je van het hout vegen na een half uur drogen dus de voorraad lappen is wel flink geslonken.
Die stukken kleding heb je als eerste al moeten wassen op 90graden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2024 19:30:40 ]
  donderdag 25 juli 2024 @ 19:27:25 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_214407557
quote:

[..]

De gebruikte lappen niet op een hoop in de schuur gooien. Ten zij je graag een "brandschone" schuur wil hebben.
  donderdag 25 juli 2024 @ 19:29:30 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214407598
quote:

[..]

Ik ken die methode niet, maar:
Laat die lappen niet op een prop liggen, lijnolielappen kunnen uit zichzelf ontbranden.
  donderdag 25 juli 2024 @ 19:30:01 #14
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214407607
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2024 19:27 schreef z80 het volgende:

[..]
De gebruikte lappen niet op een hoop in de schuur gooien. Ten zij je graag een "brandschone" schuur wil hebben.
Darn je was me voor
pi_214407772
Och @Vanyel -O-
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juli 2024 @ 19:46:29 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214407873
Geen normale Van Dobben?s meer voor Bloes
https://www.haarlemsdagbl(...)amppot/16616799.html
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214407888
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214408448
:* op Dot :* op V
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214408583
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juli 2024 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die stukken kleding heb je als eerste al moeten wassen op 90graden.
Waarom moet ik kleding op 90 graden wassen :?

quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2024 19:27 schreef z80 het volgende:

[..]
Komt goed. We hangen ze netjes buiten uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 19:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik ken die methode niet, maar:
Laat die lappen niet op een prop liggen, lijnolielappen kunnen uit zichzelf ontbranden.
Lijnolie trekt niet volledig in het hout. Als je het niet na ongeveer 30 minuten wegveegt, hou je een plakkerige laag op je hout.

Verder is het heerlijk spul, ik wil niet anders meer.
Spoilers!
pi_214408642
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wor jeugdzorgconsulent O+ Daar is ook best een boel kaf tussen het waarlijk fantastische koren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :'( :'(

:*

(En ik weet niet of ik dat kan/aankan)
Spoilers!
pi_214408653
Tevens bestelde ik zojuist 12 soorten kunstkroketten.
Spoilers!
pi_214408812
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens bestelde ik zojuist 12 soorten kunstkroketten.
Reken op pas een bevestiging van je bestelling wanneer ze alle smaken klaar hebben.
pi_214408818
Oef @Vanyel :'( wat heftig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214408936
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Reken op pas een bevestiging van je bestelling wanneer ze alle smaken klaar hebben.
Dank, ik heb het doorgegeven. Mijn vriendin bestelt. We hebben volgende week bij haar een krokettenfeestje.
Spoilers!
pi_214408945
Wat verdrietig @Vanyel misschien is het het pre puber zijn?
pi_214408949
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dank, ik heb het doorgegeven. Mijn vriendin bestelt. We hebben volgende week bij haar een krokettenfeestje.
Hoe gaat het dan i.c.m.je streven naar gewichtsvermindering.
#kan mij niks veroorloven of de kilo’s zitten eraan.

De eerder genoemde meloen mozzarella salade is een terugkomer. :Y)
Deze https://www.frenchfoodstories.com/recepten/meloen-salade-munt/ dan hoef je niet terug te scrollen.
pi_214409049
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

Deze https://www.frenchfoodstories.com/recepten/meloen-salade-munt/ dan hoef je niet terug te scrollen.
Die is ook lekker. Ik maak mij er meestal met makkie vanaf, meloen, feta en olijven (hou niet zo van munt)
pi_214409080
@Vanyel -O- geen woorden voor :*
pi_214409098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die is ook lekker. Ik maak mij er meestal met makkie vanaf, meloen, feta en olijven (hou niet zo van munt)
De vinaigrette was een traktatie achteraf. Bijna toet waardig.
pi_214409127
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik streef niet zo zeer naar gewichtsvermindering, dat is een fijne extra. Ik streef naar gezonder oud worden. Ik zorg vooral dat ik bepaalde voedingsstoffen eet (noten, kool, volkoren, peulvruchten). Daarnaast vaak vega/vegan en lekker bewegen.

En daarnaast barbecue ik, heb ik krokettenfeestjes en at ik net friet met een kaassoufflé.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 25-07-2024 21:09:35 ]
Spoilers!
pi_214409160
In balans w/
pi_214409572
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:50 schreef AnneX het volgende:
Wat verdrietig @:Vanyel misschien is het het pre puber zijn?
I wish.
Nee hoor. Dat is het niet.

Tnx all. Het was niet per se een roep om meelij. Ik moest eraan denken n.a.v. en bericht op LinkedIn over een paar klootzakartsen die eikelen over een goedgekeurde euthanasie van een meisje van 17 wegens psychische problematiek.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214409690
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 21:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
I wish.
Nee hoor. Dat is het niet.

Tnx all. Het was niet per se een roep om meelij. Ik moest eraan denken n.a.v. en bericht op LinkedIn over een paar klootzakartsen die eikelen over een goedgekeurde euthanasie van een meisje van 17 wegens psychische problematiek.
Ik las vanmorgen een krantenartikel erover (trouw denk ik?), en moest toen aan je denken. Ik vind het ook best heftig, die brief van ze. Alsof het niet al heel erg moeilijk is om überhaupt hiervoor toestemming te krijgen.. ik vind er wel wat van ja. En ik kan me voorstellen dat het jou nog veel persoonlijker raakt.

Enne, niemand hier ziet het denk ik als roep om meelij. Maar desondanks vinden we de situatie wel gewoon heel verdrietig voor je. Zie het eerder als meeleven/empathie dan medelijden :) (van mij uit in ieder geval wel).
pi_214409793
Stuk kwam vanochtend wel langs maar nog niet gelezen. Zal dat zo even doen.
En verder wat @vlindertje89 zegt, het is zo triest voor jullie allemaal.
pi_214410725
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 16:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Aten de schaapjes dan niet genoeg?

Die stonden er in het voorjaar. Nu is er stro verzameld. Ik gok dat dat de deal is met de herder.
Op zich al lang blij dat alle grassen, kruiden, en de 25+ soorten bloemen tot nu hebben kunnen groeien. Maar jammer is het wel.
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 25 juli 2024 @ 22:19:11 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214410749
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lijnolie trekt niet volledig in het hout. Als je het niet na ongeveer 30 minuten wegveegt, hou je een plakkerige laag op je hout.

Verder is het heerlijk spul, ik wil niet anders meer.
Waarom het niet met een kwast dun aanbrengen in meerdere lagen?
pi_214410926
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waarom het niet met een kwast dun aanbrengen in meerdere lagen?
Dat is ook wat je doet. Er is alleen altijd een deel dat niet in het hout trekt. Dat hoort nou eenmaal bij het product. Eerst twee lagen nat op nat. Na een half uur de resten wegvegen. Later nog een derde laag en dus weer de resten wegvegen.
Spoilers!
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 22:30:00 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214410979
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Die stonden er in het voorjaar. Nu is er stro verzameld. Ik gok dat dat de deal is met de herder.
Op zich al lang blij dat alle grassen, kruiden, en de 25+ soorten bloemen tot nu hebben kunnen groeien. Maar jammer is het wel.
Ja, is het nou hooi of stro? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_214411784
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja, is het nou hooi of stro? :D
:D jaja.
Grassen en granen, dus beide? :+

Maar het is fijn dus ik zou zeggen hooi. Geen idee of schapen alles mogen eten, ik zou dit niet aan een paard geven.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214412523
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Maar ja, als je bloemrijk grasland op die plaats wil houden dan moet je maaien & afvoeren.
pi_214413002
Mogge!

Nog snippigger verkouden, halve nacht gehoest. Waar ik de vorige keer zo’n kriebelhoest had hoest ik nu een als 100 jarige kettingroker
pi_214413336
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Nog snippigger verkouden, halve nacht gehoest. Waar ik de vorige keer zo’n kriebelhoest had hoest ik nu een als 100 jarige kettingroker
Ellende! Heb je de flirt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_214413437
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ellende! Heb je de flirt?
Gisteren niet, straks nog een keer testen. Maar het verloopt als een normale verkoudheid. Alleen zo koet op de vorige heb ik nog nooit gehad
pi_214413656
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gisteren niet, straks nog een keer testen. Maar het verloopt als een normale verkoudheid. Alleen zo koet op de vorige heb ik nog nooit gehad
Blurp! Sociaal gedistantieerd kusje erop
  vrijdag 26 juli 2024 @ 10:47:02 #46
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214413749
Balen Kaat. Ik hoop dat deze verkoudheid veel sneller over is dan de vorige :X
Spoilers!
pi_214413994
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Balen Kaat. Ik hoop dat deze verkoudheid veel sneller over is dan de vorige :X
Nou, dat hoop ik ook.
De hoest is gelukkig heel anders. En het komt al los.

Zo maar eens verder met huis opruimen en schoonmaken.
pi_214414004
Uuuhrlll ben woonkamer anders aan het inrichten. Zweet loopt er af :r
pi_214414145
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uuuhrlll ben woonkamer anders aan het inrichten. Zweet loopt er af :r
Ik wil dat ook, dingen anders neerzetten, maar iedere verandering kan ik, inderdaad al zwetend, weer terugzetten want niet leuk
pi_214414247
Nou hier gaat het ook nog niet heel veel beterderder.
Energieloos, rare hersenmist, 1x de trap op en ik ben kapot :P Hopen dat ik g niet aangestoken heb met het gekke virus. We flirten niet meer nu :D
pi_214414430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:48 schreef Blues het volgende:
Nou hier gaat het ook nog niet heel veel beterderder.
Energieloos, rare hersenmist, 1x de trap op en ik ben kapot :P Hopen dat ik g niet aangestoken heb met het gekke virus. We flirten niet meer nu :D
Jij bent positief getest? En wel thuis nu hoop ik voor je?
pi_214414487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:11 schreef Kaatje1 het volgende:

Jij bent positief getest? En wel thuis nu hoop ik voor je?
Ja vanaf dinsdag ziek...woensdag gewerkt tot we bij longarts waren geweest en mee naar huis gegaan met g en ziekgemeld voor vandaag. (nu zijn er nog maar 2 -O- )
Ga zo nog ff testen, had een niet heel overtuigend streepje woensdag.
Maar paar coll met covid dus het zal me niks verbazen dat ie niets aangeeft maar ik het wel heb. Had denk ik dinsdag ff moeten testen, toen was (als het covid is) de virus-activiteit erg hoog voelde ik.
Kan ook ander virus zijn, ben niet verkouden, niet hoesten. Alleen die hersenmist/energie 0 .
pi_214414500
Sterkte @Blues :*
pi_214414516
Bah @Blues Hopelijk straks maar 1 streepje, dit is al vervelend genoeg
pi_214414701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik wil dat ook, dingen anders neerzetten, maar iedere verandering kan ik, inderdaad al zwetend, weer terugzetten want niet leuk
O ja klote is dat. Hier een modulaire set in de kringloop gescored, voor belachelijk weinig geld. Ik vermoed niet alle modules kwijt te kunnen maar ben er dus wat mee aan het schuiven en doen. Wordt hoe dan ook beter en ben er nu al gek op. Alleen even kijken hoe we uiteindelijk eindigen.

Ik kan het slecht voor me zien in mn hoofd, dus een hoop schuiven en passen en meten
pi_214414720
Afstandelijk kusje op Blues!
pi_214414737
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ja klote is dat. Hier een modulaire set in de kringloop gescored, voor belachelijk weinig geld. Ik vermoed niet alle modules kwijt te kunnen maar ben er dus wat mee aan het schuiven en doen. Wordt hoe dan ook beter en ben er nu al gek op. Alleen even kijken hoe we uiteindelijk eindigen.

Ik kan het slecht voor me zien in mn hoofd, dus een hoop schuiven en passen en meten
Ah, nieuw spul, dan moet je wel. Ik wil de boel anders met hetzelfde. Maar blijkbaar was het al perfect _O-
De stoel die er tijdelijk stond om op marktplaats gezet te worden mag niet weg van Elin. Die ligt er zelfs ‘s nachts in ipv gezellig naast me
pi_214414794
Jee Blues…dat klinkt beroerd.

Net geappt met sch.zus die hondsberoerd is en daarvan alleen al depressief.
Is een bijna wappie - die veel homeopathische dingen gebruikt - en heb haar weer naar de huisarts verwezen nu huidige puffer niet helpt. En de longen uit het lijf hoest dag en nacht.
pi_214414842
1 streep ppfff, hopelijk @Blues ook
pi_214414858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Toevallig van de week ook geschoven. Het stond al té lang op dezelfde plek.
Voorheen met een andere bank was er een zomer en een winteropstelling. 😎
pi_214415327
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
1 streep ppfff, hopelijk @:blues ook
Yups 1 streep.
Dus of activiteit is te weinig of ander virus.
Hoe dan ook, stukje lopen naar kartonbak was al marathon lopen :%
pi_214415666
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 13:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Yups 1 streep.
Dus of activiteit is te weinig of ander virus.
Hoe dan ook, stukje lopen naar kartonbak was al marathon lopen :%
Zuuuuuusjes
pi_214415736
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 14:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zuuuuuusjes
Drieling (papier en plastic breng tegenwoordig maar met de fiets weg)
pi_214416042
Ik bedoelde de kliko voor de deur :)
pi_214416078
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 15:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik bedoelde de kliko voor de deur :)
-O-
  vrijdag 26 juli 2024 @ 15:18:16 #66
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_214416101
Welkom in de ZiekenBoeg ipv SC zo te lezen. Zelf ook nog niet topfit, verre van. Keel doet nog lastig, alsof ik een pakje zware Van Nelle heb gerookt en af en toe een hoestbui. Maar verder voel ik me wel weer beter gelukkig :P Gistermiddag "moest" ik 3 wedstrijden padellen, ging niet eens zo slecht. Dit weekend een toernooi, hopelijk red ik het (en zonder iedereen aan te steken).

Hoe gaat het met de ribben van g @Blues ? Ik weet nog van mijn moeder jaren geleden dat dat geen pretje is... En verder gewoon even een snelle zwaai naar iederreen, ik heb het te druk om te posten maar lurk ongezellig mee.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_214416335
Rondje winkelcentrum gedaan: de bril staat weer waterpas.
Op zoek naar een lapje om een katoenen broek met nauwe pijpen aan te passen. Kaatje had een aantal suggesties: van soepele katoen een shawl, een sierkussensloop en meer.
@Kaatje1 het werd een donkerblauw kussensloop van de hema.
Op speurtocht door de winkel kwam ik ook een flanellen schoenpoetslapje tegen O+
Dat waren nog eens tijden.

Thuisgekomen een granaatappel geslacht aan de hand van een instructiefilmpje.

Witte bloes gewisseld voor een oud donker shirt en een groot schort voor en het ging voorspoedig. Dat hoef ik vanavond niet meer te doen voor de salade.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 16:21:53 #68
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214416490
Nou zeg, lekker is dit. Ik kom net van de handtherapeut en ik heb 8 beginnende triggerfingers (is zoiets als een ontstoken peesbaan). Oplossing: spalkjes, rust houden of injecties. In eerste instantie gaan we de eerste twee opties proberen. Ik heb ook maar alvast een afspraak gemaakt met de ergotherapeut, voor oktober. Die kan ik altijd nog afbellen. Mijn lijf speelt een soort bingo met me lijkt wel. Ik vind het flauw.
Spoilers!
  vrijdag 26 juli 2024 @ 16:22:32 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214416495
Valt mee he @AnneX, zo'n granaatappel? Mensen doen daar zo ingewikkeld over.
Spoilers!
pi_214416529
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou zeg, lekker is dit. Ik kom net van de handtherapeut en ik heb 8 beginnende triggerfingers (is zoiets als een ontstoken peesbaan). Oplossing: spalkjes, rust houden of injecties. In eerste instantie gaan we de eerste twee opties proberen. Ik heb ook maar alvast een afspraak gemaakt met de ergotherapeut, voor oktober. Die kan ik altijd nog afbellen. Mijn lijf speelt een soort bingo met me lijkt wel. Ik vind het flauw.
Geen leuk soort bingo -O-

Die spalkjes hebben wel goed geholpen bij mijn moeder.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 16:31:35 #71
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214416569
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Geen leuk soort bingo -O-

Die spalkjes hebben wel goed geholpen bij mijn moeder.
Fijn om te horen. Ik bedenk net dat ik helemaal niet heb gevraagd of dit over kan gaan. Ik moet me ook nog even inlezen straks.

Ik moet overigens activiteiten/hobby's verzinnen waar ik mijn handen niet bij gebruik. Ik kan alleen wandelen en tv kijken bedenken. Al heb ik altijd mijn telefoon vast als ik tv kijk, dat mag ik dus af gaan leren. Sowieso geen slecht idee.
Spoilers!
pi_214416593
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Fijn om te horen. Ik bedenk net dat ik helemaal niet heb gevraagd of dit over kan gaan. Ik moet me ook nog even inlezen straks.

Ik moet overigens activiteiten/hobby's verzinnen waar ik mijn handen niet bij gebruik. Ik kan alleen wandelen en tv kijken bedenken. Al heb ik altijd mijn telefoon vast als ik tv kijk, dat mag ik dus af gaan leren. Sowieso geen slecht idee.
Wat een narigheid! Dus ook niet meer tuinieren voorlopig -O-

Dat met die telefoon ben ik mezelf ook aan het afleren. Leg m savonds met tv kijken op tafel ver weg vd bank. Helpt goed.
pi_214416613
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 15:18 schreef flipsen het volgende:
Welkom in de ZiekenBoeg ipv SC zo te lezen. Zelf ook nog niet topfit, verre van. Keel doet nog lastig, alsof ik een pakje zware Van Nelle heb gerookt en af en toe een hoestbui. Maar verder voel ik me wel weer beter gelukkig :P Gistermiddag "moest" ik 3 wedstrijden padellen, ging niet eens zo slecht. Dit weekend een toernooi, hopelijk red ik het (en zonder iedereen aan te steken).

Hoe gaat het met de ribben van g @:Blues ? Ik weet nog van mijn moeder jaren geleden dat dat geen pretje is... En verder gewoon even een snelle zwaai naar iederreen, ik heb het te druk om te posten maar lurk ongezellig mee.
Hopelijk knap je goed op en gaat t lukken ^O^

Ribben gaan de goede kant op.
Op de CT scan voor de longkanker kon de longarts afgelopen woensdag goed zien dat hij meer dan 3 ribben op verschillende plaatsen had gebroken.
Ze schrok er ook een beetje van >:)
  vrijdag 26 juli 2024 @ 16:47:10 #74
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214416679
quote:
Ruim een jaar geleden had ik ineens ook last van een triggerduim.
Van alles geprobeerd om de boel weer soepel te krijgen (fysio, injecties, stroompulsen), maar niets hielp.
Ik had me er toen maar bij neergelegd dat ik er mee moest leven.

Later kreeg mijn linkerringvinger ook dezelfde symptomen.
Scans laten maken en er was niet veel te zien. Ook dat heb ik toen maar geaccepteerd.

Onlangs merkte ik op dat beide vingers eigenlijk weer bijna geheel zonder beperkingen kon gebruiken.
Dat is dus net zo ongemerkt gegaan als toen ik het ooit ontdekte.
Hopelijk heb jij over een tijdje dezelfde ervaring…
pi_214416687
quote:
Hoe komt deze?
En is dat die handpijn die je had?
pi_214416693
Wat balen @Lucky_Strike en ook zoveel vragen. gaat het over? alle 8 tegelijk spalken? Zitten ze er al om?
  vrijdag 26 juli 2024 @ 16:49:03 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214416696
Succes allen met virussen, ribben en allerlei andere misere…

Vanavond naar het Syrisch restaurant in Wormer.
Ik zal laten weten hoe het was…
pi_214416713
U
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 16:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valt mee he @:AnneX, zo'n granaatappel? Mensen doen daar zo ingewikkeld over.
Uiteindelijk viel het reuze mee. En ik nam de tijd ervoor. Tijdens koken en voorbereiden vind ik het niks.

Deels duidelijk nu er een diagnose is. Wel héél vervelend van de triggervingers.
En dat er behandelingen voor zijn. Wat een gedoe. -O-

Edit: oh…dit is waarover mnX ook af en toe begint en demonstreert.
En dan wuif ik het weg.
Wat onaardig van mij. o|O

Veel plezier MM :Y)

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 26-07-2024 16:59:07 ]
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 17:00:12 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214416762
Koop je (of nou ja, m'n pa) een Gardena slang haspel ding voor op de muur van ¤150 zitten er kleine verzinkte bouten bij.

Dus ach ja, reden genoeg om even te fietsen en fatsoenlijke RVS bouten te halen.
Als ze dat ding nou ¤3 duurder hadden gemaakt en dan er direct bij hadden gestopt...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_214417055
Rottig @Lucky_Strike welke 2 vingers hou je nog over?

Hobby's zonder vingers: zingen, skaten, eenwieleren, vlinders en bijen tellen, wandelen, ...?
  vrijdag 26 juli 2024 @ 17:33:02 #81
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214417076
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 16:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ruim een jaar geleden had ik ineens ook last van een triggerduim.
Van alles geprobeerd om de boel weer soepel te krijgen (fysio, injecties, stroompulsen), maar niets hielp.
Ik had me er toen maar bij neergelegd dat ik er mee moest leven.

Later kreeg mijn linkerringvinger ook dezelfde symptomen.
Scans laten maken en er was niet veel te zien. Ook dat heb ik toen maar geaccepteerd.

Onlangs merkte ik op dat beide vingers eigenlijk weer bijna geheel zonder beperkingen kon gebruiken.
Dat is dus net zo ongemerkt gegaan als toen ik het ooit ontdekte.
Hopelijk heb jij over een tijdje dezelfde ervaring…
Fijn dat het over is, dat klinkt positief!

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 16:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoe komt deze?
En is dat die handpijn die je had?
Ja. Geen directe oorzaak. Mogelijk gewoon gevoeligheid voor ontstekingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat balen @:lucky_strike en ook zoveel vragen. gaat het over? alle 8 tegelijk spalken? Zitten ze er al om?
Ik hoef de spalken niet constant te dragen gelukkig. Ik heb er 3 gekregen die ik naar eigen inzicht in kan zetten.
Spoilers!
pi_214417082
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 16:49 schreef MadMaster het volgende:
Succes allen met virussen, ribben en allerlei andere misere…

Vanavond naar het Syrisch restaurant in Wormer.
Ik zal laten weten hoe het was…
Ben benieuwd :9

Overigens liet de longscan van g zien dat het tumortje omgeven is door nog meer taai littekenweefsel (vd bestraling, dat werkt heel lang door dus) dat trekt aan het longvlies. Daar komt de zo af en toe vervelende stekende pijn vandaan + de longbuisjes (?) zijn ook aangedaan en werken daardoor minder goed tegen afweer van beesten.
Maar vooralsnog geen verdere uitzaaiingen of iets te zien *G* Over 3mnd weer terug.
Vermoeidheid en niet goed kunnen opbouwen van conditie is toch echt van die 2x reeks bestralingen.. nog geen jaar geleden.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 17:36:43 #83
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214417125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 17:31 schreef Tele6 het volgende:
Rottig @:Lucky_Strike welke 2 vingers hou je nog over?

Hobby's zonder vingers: zingen, skaten, eenwieleren, vlinders en bijen tellen, wandelen, ...?
Ik heb altijd al willen leren zingen. Hmm.

Ik overweeg om te gaan hardlopen. Op de loopband in de sportschool hield ik jet net 1,5 minuut vol _O_
Spoilers!
pi_214417129
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Fijn dat het over is, dat klinkt positief!
[..]
Ja. Geen directe oorzaak. Mogelijk gewoon gevoeligheid voor ontstekingen.
[..]
Ik hoef de spalken niet constant te dragen gelukkig. Ik heb er 3 gekregen die ik naar eigen inzicht in kan zetten.
Tis mss net als met hielspoor, waarvan ik hoop dat je dat intussen niet meer hebt?
Hopelijk verdwijnt dit ook met meer rust en rest adviezen :*
pi_214417181
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 17:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Ben benieuwd :9

Overigens liet de longscan van g zien dat het tumortje omgeven is door nog meer taai littekenweefsel (vd bestraling, dat werkt heel lang door dus) dat trekt aan het longvlies. Daar komt de zo af en toe vervelende stekende pijn vandaan + de longbuisjes (?) zijn ook aangedaan en werken daardoor minder goed tegen afweer van beesten.
Maar vooralsnog geen verdere uitzaaiingen of iets te zien *G* Over 3mnd weer terug.
Vermoeidheid en niet goed kunnen opbouwen van conditie is toch echt van die 2x reeks bestralingen.. nog geen jaar geleden.
Gaat dat kunnen opbouwen nog komen. Dat het lang doort voordat die vermoeidheid weg is?
pi_214417201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:

Gaat dat kunnen opbouwen nog komen. Dat het lang doort voordat die vermoeidheid weg is?
Kan lang duren, net als bij chemo.( mijn ex is echt 3- 5 jaar bezig geweest tot ie echt weer helemaal 100% was, heeft veel chemo gehad toen)
En vergeet die grote buikoperatie niet. Was wel echt 3 grote evenementen in 1 lichaam.
pi_214417284
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb altijd al willen leren zingen. Hmm.

Ik overweeg om te gaan hardlopen. Op de loopband in de sportschool hield ik jet net 1,5 minuut vol _O_
Wees welkom bij de hardlopers! 1,5 minuut is netjes hoor. Vriendin van m'n sportclub is terug aan het komen van een peesblessure en hersenschudding en liep vorige week 8x 1 minuut met wandelen tussendoor.

Pas vooral je tempo aan om iets te vinden wat het best vol te houden is. En er zijn opbouwschema's.

Zingen is ook leuk O+
  vrijdag 26 juli 2024 @ 18:07:30 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_214417423
Het gevecht in de tuin is begonnen.
Wie heeft als eerste de rijpe pruimen gevonden. De vogels of ik. Van mee-etende wespen gelukkig geen last.
pi_214417501
Onze meidoorn is kaal -O-

Opgezocht of ie dood is of dit door iets wordt veroorzaakt: te nat :{w
pi_214417870
@vlindertje89 Er zijn twee nieuwe olifantenvrouwtjes in Burgers’ zoo. Nog niet samengebracht met de anderen maar wel te bezoeken
pi_214417991
Ziekenboeg hier :D
Beterschap aan de kwakkelaars :*

Ik zit klaar voor de Openingsceremonie. Dan zijn de Spelen écht begonnen *O*
pi_214418391
Vraagje @Vanyel Hoe is het nu met je qua eten? En wat je wel lekker vindt?
Buurvrouw is weer thuis na begonnen te zijn aan een nieuwe bingo kaart met complicaties. En lust niks 8)7

Hoe ben jij daarmee omgegaan?
pi_214420240
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ziekenboeg hier :D
Beterschap aan de kwakkelaars :*

Ik zit klaar voor de Openingsceremonie. Dan zijn de Spelen écht begonnen *O*
Het is echt geweldig wat ze neerzetten *O*
Zo jammer vd regen -O-
pi_214420452
Wat sneu van de regen! Il pleut -O-

Die piano.
pi_214420596
Beterschap allemaal!
Ik voelde me vandaag wel weer oke. Gister nog niet echt eetlust maar wel wat dingen naar binnen geduwd. Vandaag wel weer redelijk oke gegeten (maar wel minder dan handig was geweest gezien activiteiten).
Ik had een bijzonder intense dag. Bij elkaar 7.5 uur bezig geweest met de vlonders, en dan heb ik een uur voor heen en weer bouwmarkt voor extra planken wegens toch iets aanpassen plan nog niet meegerekend. Godzijdank wel met hulp van liefste buren ooit O+ die elkaar afwisselden. 600 actieve minuten (367 55-70% max hartslag en 115 70+% max hartslag, die dubbel tellen) en 1800 actieve verbrande kcal verder, maar de vlonder ligt! Er moeten alleen nog twee planken gehaald om de zijkant langs het pad en de voorkant af te werken, maar daarvan had ik in de bouwmarkt heel goed ingeschat dat die twee planken écht niet meer in mijn mini Skoda gingen passen (9 planken van 240cm is de max, for the record).
We gingen van dit:

Naar:

De foto doet geen recht aan het werk dat er in zit :+ maar ik kom voorlopig niet meer van de bank af haha.

Ik heb nu al (spier)pijn in mn rug en in de pols waar ik al een tijdje af en aan last van heb, de rest zal later vanavond of morgen wel volgen. Ik ga voor een weekend op de bank met OS en paracetamol en niet al teveel bewegen, denk ik :+
pi_214420646
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef AnneX het volgende:
Wat sneu van de regen! Il pleut -O-

Die piano.
Ja echt! Wel memorable voor hem, ws heeft ie nog nooit in de stromende regen gespeeld :D
pi_214420701
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 20:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap allemaal!
Ik voelde me vandaag wel weer oke. Gister nog niet echt eetlust maar wel wat dingen naar binnen geduwd. Vandaag wel weer redelijk oke gegeten (maar wel minder dan handig was geweest gezien activiteiten)
Ik had een bijzonder intense dag. Bij elkaar 7.5 uur bezig geweest met de vlonders, en dan heb ik een uur voor heen en weer bouwmarkt voor extra planken wegens toch iets aanpassen plan nog niet meegerekend. Godzijdank wel met hulp van liefste buren ooit O+ die elkaar afwisselden. 600 actieve minuten en 1800 actieve verbrande kcal verder, maar de vlonder ligt! Er moeten alleen nog twee planken gehaald om de zijkant langs het pad en de voorkant af te werken, maar daarvan had ik in de bouwmarkt heel goed ingeschat dat die twee planken écht niet meer in mijn mini Skoda gingen passen (9 planken van 240cm is de max, for the record).
We gingen van dit:
[ link | afbeelding ]
Naar:
[ link | afbeelding ]

De foto doet geen recht aan het werk dat er in zit :+ maar ik kom voorlopig niet meer van de bank af haha.

Ik heb nu al (spier)pijn in mn rug en in de pols waar ik al een tijdje af en aan last van heb, de rest zal later vanavond of morgen wel volgen. Ik ga voor een weekend op de bank met OS en paracetamol en niet al teveel bewegen, denk ik :+
Goed zeg _O_ Je grasmat, zo netjes O+
pi_214420775
Leuk zeg @vlindertje89 Je ziet d borrelavonden zo voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')