Als ik dat zou zeggen bij elke dag van dertig graden of warmer dan had ik de hele zomer vrijquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:49 schreef INViCTuS het volgende:
Mooie zomerdag vandaag! Te warm om te werken
Oostenrijkquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:19 schreef Stefanovich het volgende:
T/m zaterdag 30+ … zit nu in Oostenrijk, daar is/was het ook 30 in de dalen, niet te harden. Vooral niet in de steden. Lekker de berg op gevlucht, 23 met zon. Héérlijk.
Vandaag terug naar Nederland, naar de hete stad :’(
Sow! Da's een mooie boom zeg!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker druifjes eten met de kleine onder de boom
Wij zitten gewoon binnen opgesloten met 4 schermpjes en de gordijnen dicht. Eventueel met airco.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 06:19 schreef Resistor het volgende:
[..]
Doe maar in het weekend. Ik zit deze week weer in Limburg voor werk.
Maar wel genieten voor de mensen die naar de OS zitten te kijken.
Zit lekker in mijn kantoor de hele dag. Met drie beeldschermen, op het tweede het roeien, op de derde het zwemmen. Nu net alles dicht gedaan, airco stond aan, nu weer even uit, 20 graden nu, dat is prima.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Zit lekker in mijn kantoor de hele dag. Met twee beeldschermen, op het tweede de OS (paardjes natuurlijk). Nu nog alles open, is nu nog lekker binnen, 26 graden. Als het over de 30 gaat, dan gaat de airco aan en de deur op een kier. Lekker dagje!
Paarden kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Zit lekker in mijn kantoor de hele dag. Met twee beeldschermen, op het tweede de OS (paardjes natuurlijk). Nu nog alles open, is nu nog lekker binnen, 26 graden. Als het over de 30 gaat, dan gaat de airco aan en de deur op een kier. Lekker dagje!
Ik ben blij dat de windturbine klaar is, dat was nu echt een oven geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij zitten gewoon binnen opgesloten met 4 schermpjes en de gordijnen dicht. Eventueel met airco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |