Ik ben al blij als we hier de dubbele cijfers halen in de winter. En als de zon schijnt, maar dat lukt meestal niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan woont Dick nog steeds mooier met een graad of 18 in de winter.
Die pret bederf je echt niet hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:55 schreef Haags het volgende:
Ik wil de pret niet bederven maar in augustus worden de avonden toch rap korter.
Augustus heeft eigenlijk de perfecte opkomst en ondergang tijden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:55 schreef Haags het volgende:
Ik wil de pret niet bederven maar in augustus worden de avonden toch rap korter.
Perenijsjesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:53 schreef THEFXR het volgende:
wat is het beste ijs om te kopen bij dit weer?
Zomer van 2019 vergeten? Toen was het in augustus tyfysheet en tyfus benauwd 's nachtsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die pret bederf je echt niet hoordagen weer korten = minder zonuren = minder warmte aan het einde van de avond = lekker huis afkoelen
Lekker toch. Uurtje verder en je bent in het hart van de Sierra Nevada denk ik?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar s'winters een kleine 2 uur rijden het binnenland in richting de bergen vanaf mijn woonplaats en dan heb ik dit
[ afbeelding ]
I can’t hear you.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:55 schreef Haags het volgende:
Woon jij nou eigenlijk bij mij in het dorp? Of een dorp verder?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar ik woon dan ook op de warmste en droogste plek van het land de afgelopen twee maanden.
Meer richting de Maas 😉quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Woon jij nou eigenlijk bij mij in het dorp? Of een dorp verder?
Lekker zwoel! Mag nog iets warmer. Vind ik heerlijk slapen. Raam open en een been buiten het dekbed.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vannacht 15-17 graden ongeveer. Wel heel kort dat het zo "fris" is
Dekbed bij deze temperaturen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lekker zwoel! Mag nog iets warmer. Vind ik heerlijk slapen. Raam open en een been buiten het dekbed.
Ik in Luxemburg.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ik iets meer dan 2 uur rijd, dan zit ik bijna in Sauerland. Geen bergen, maar wel heuvels.
Meer die kant uit jaquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Meer die kant uit ja
Ik loop vrijwel iedere dag naar de Maas toe, tenzij ik voor het bos kies.
De Maas is toch ver weg van jou? Of valt iedere dag onder de 'tenzij'quote:
Ik kies elke dag voor het bos. De Maas is te ver.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De Maas is toch ver weg van jou? Of valt iedere dag onder de 'tenzij'
Voor mij ongeveer 1.5 km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |