Ik dacht eigenlijk voor de act bloedserieuze klachten van mani, maar oke.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dit topic is meer voor frustraties en niet om realistisch te kijken. Moet kunnen
Nou ja, niet alleen zij natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja leuk een EK in een sport waar Australië en Verenigde Staten domineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ja, je weet het toch niet meer op dit forum af en toe.quote:
Australië is toch Europees? Volgens het ESF dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat gaat pas veranderen zodra er iemand of een team wel presteert denk ikquote:Op maandag 29 juli 2024 12:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Selectiebeleid wielrennen is inderdaad veel op af te dingen. Verliezen tegen een betere volleybalploeg is na een 2-0 voorsprong zuur en wellicht onnodig, maar waarom altijd meteen een generaliserende projectie jegens heel TeamNL (geen fan van deze naam overigens) - er moeten immers nog allerlei disciplines voorbijkomen?
Ik had het dan ook over de verwachtingen van de gemiddelde grote toernooien volgers. Als je dan veel wint, dan krijg je verwachtingen.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Team NUL was een betere naam geweest.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Selectiebeleid wielrennen is inderdaad veel op af te dingen. Verliezen tegen een betere volleybalploeg is na een 2-0 voorsprong zuur en wellicht onnodig, maar waarom altijd meteen een generaliserende projectie jegens heel TeamNL (geen fan van deze naam overigens) - er moeten immers nog allerlei disciplines voorbijkomen?
Emigreren en afstand doen van mijn Nederlandse nationaliteit wordt steeds interessanter.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:06 schreef Nielsch het volgende:
NOG STEEDS NIET WAT IS DIT IN HEMELSNAAM!!??!.!.?
Deze vind ik dan wel aardig bedacht.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Team NUL was een betere naam geweest.
Vraag me wel af of er in andere landen ook zo'n grote mate van cynisme bestaat.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat gaat pas veranderen zodra er iemand of een team wel presteert denk ik
De Olympische wegrit is heel moeilijk te voorspellen en controleren. We hebben maar 3 deelnemers in de wegrit! De kans is ook groot dat er weer een of andere verrassende eenling wint zoals Carapaz of Vinokoerov.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:00 schreef Zwansen het volgende:
Zul je net zien dat zelfs Mathieu geen goud wint.
Alleen doen die allebei niet mee.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
De Olympische wegrit is heel moeilijk te voorspellen en controleren. We hebben maar 3 deelnemers in de wegrit! De kans is ook groot dat er weer een of andere verrassende eenling wint zoals Carapaz of Vinokoerov.
daarom zeg ik ook een eenling ZOALS, want dat zijn twee winnaars uit het verledenquote:
‘Zelfs’ is wel het probleem, want dat zou ook weer niet heel vreemd zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:00 schreef Zwansen het volgende:
Zul je net zien dat zelfs Mathieu geen goud wint.
Bang Bus is al onderweg.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:23 schreef Snikkelbeer het volgende:
Is er ergens een bus die we kunnen opwachten?
Nog niet in de buurt.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:49 schreef Pistolero het volgende:
We zijn ernstig dicht bij het moment dat dit parodietopic vol acts wordt ingehaald door de werkelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |