hij had ook goed door dat hij de simpele antwoorden ook moest gevenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt maar dingen zoals cloaca... Ik vond het knap. Meestal kan ik een eind meekomen maar tegen Herman had ik het ook verloren.
Had zelfs het idee dat ze hem soms wat moeilijkere opdrachten gaven.
Hij deed dat zelf ja, maar eigenlijk wordt hij dan gestraft door het juiste antwoord te geven, zou niet zo moeten zijn. En die liquorice had inderdaad gewoon goedgerekend moeten worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat deed hij zelf. Ik vond het afkeuren van zijn antwoord liquorice bij de snoepjes kwalijker, dat had gewoon goedgekeurd moeten worden.
Het viel mij ook al op, op haar (voor de kijkers) rechter kraag…quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Draagt Frida nu een Palestina vlag?
net als Herman 5 keer de slimste en dan ineens maandag hop...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frida geef ik ook wel finaleweek denk ik
Yep, en zeker met zulke tegenstandquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frida geef ik ook wel finaleweek denk ik
klopt maar deze laatste vraag zei wel genoegquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lucretia kreeg ook wel een paar opgaven waar ik het niet veel beter had gedaan
Eerlijk gezegd gemist, zat hier te typenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar deze laatste vraag zei wel genoeg
wat ze wist over de twin towersquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gemist, zat hier te typen
Even teruggekeken, niet stressbestendig genoeg om potten te breken.quote:
Habtamu is wel aardig maar na eerst het blokje tegen herman en nu tegen Frida... hoop ik dat hij het onderspit delftquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:39 schreef Vincent_student het volgende:
Hup Frida!
Die Fries is ook wel aardig.
Is me weer niet opgevallen. Blijkbaar subtiel statement.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef golfer het volgende:
Palestijnse vlag op de kleding van Frida mag volgens mij niet. Politiek statement.
Dat je in een kwis geen politieke statements mag maken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:24 schreef svann het volgende:
Is me weer niet opgevallen. Blijkbaar subtiel statement.
Wat is daar op tegen?
Terreurstaat. Beide zijn het geen lieverdjes, maar dat in het noorden van Israël bijna geen huis meer staat door acties van Hizbollah hoor je hier niet in het nieuws. Berichtgeving is erg eenzijdig wat dat betreft.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:24 schreef svann het volgende:
[..]
Is me weer niet opgevallen. Blijkbaar subtiel statement.
Wat is daar op tegen?
Ja en al die verhalen met overbodige inhoud tussendoor te kwekken. Ze zit in mijn irritatie zone. Oef, wat keek Hab benauwd, die haat verliezen en dan toch proberen de regie te houden om zelf zogenaamd onder te gaan. Frida is een goede kanshebber.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Afke probeerde ietwat geforceerd leuk te doen.
Frida is afgezien van dat speldje erg leuk en zeker kanshebber.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja en al die verhalen met overbodige inhoud tussendoor te kwekken. Ze zit in mijn irritatie zone. Oef, wat keek Hab benauwd, die haat verliezen en dan toch proberen de regie te houden om zelf zogenaamd onder te gaan. Frida is een goede kanshebber.
Frida is ook wel erg hipster. Van de generatie "ik wil nog geen kinderen en ik doe alleen wat ik leuk vind!!!"quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Frida is afgezien van dat speldje erg leuk en zeker kanshebber.
Afke zwaar irritant.
Stel je voor, een vrouw die doet wat ze leuk vindt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Frida is ook wel erg hipster. Van de generatie "ik wil nog geen kinderen en ik doe alleen wat ik leuk vind!!!"
Dat soort types zitten ook altijd een beetje in mijn allergiezone.
Tja, niet mijn type. En vaak gaat zo'n houding ten koste van anderen. Zie ook onderstaande uitzending. Niets doen wat je niet leuk vindt, niets doen wat moet, beetje dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Stel je voor, een vrouw die doet wat ze leuk vindt.
Ja dit filmpje is verschrikkelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, niet mijn type. En vaak gaat zo'n houding ten koste van anderen. Zie ook onderstaande uitzending. Niets doen wat je niet leuk vindt, niets doen wat moet, beetje dat.
(Maar Afke is dus ook niet mijn ding, dat was ik dan wel weer met je eens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |