Niet misschien.quote:
Blauw?quote:
Samen met Watkins Glen mijn favoriete circuit in GT7.quote:
Liever met een smaakje.quote:
Nou, ben benieuwdquote:
Max wint met 20s marge na een race met continu geklaag over de balans.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max wint met 20s marge na een race met continu geklaag over de balans.
Zover ik weet heeft Wallonië er ook jaren miljoenen euros in gestopt om de verliezen te dekken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer dat het in België ligt en niet in een land waar ze onderhoud plegen op hun erfgoed.
Zou wat zijn als McLaren opeens langzamer isquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max wint met 20s marge na een race met continu geklaag over de balans.
JINX HET EVEN JA.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou wat zijn als McLaren opeens langzamer isof de RB nog langzamer
+1quote:
Zou wel 'lachen' zijn als straks op het eind Lando net die extra punten die hij de afgelopen race minder heeft gekregen door voorlaten Piastri tekort komtquote:
Niet als die een deel van de ingelopen punten heeft gekregen omdat hij door Piastri ook zou worden geholpen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou wel 'lachen' zijn als straks op het eind Lando net die extra punten die hij de afgelopen race minder heeft gekregen door voorlaten Piastri tekort komt
Huh, hij moest anders flink overtuigd worden. Pas toen hij het gevoel had dat hij de sfeer binnen het team onwijs zou verpesten en gedoe zou krijgen stemde hij maar in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet als die een deel van de ingelopen punten heeft gekregen omdat hij door Piastri ook zou worden geholpen.
Dit team kan juist door teamplay heel veel bereiken. Dat is het mooie aan McLaren.
Norris wist één ding tijdens die race: hij gaat fair play die plek teruggeven. Vind ik een sportieve actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |