Dit > OS voetbalquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben het voetbaltopic verslagen
Nu al het spannendste moment van de OSquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben het voetbaltopic verslagen
Een beetje van allebeiquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Japan is wel heel matig. Of Nieuw-Zeeland heel goed.
Zijn ook niet al te groot.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:18 schreef hhh38 het volgende:
Die Japanse verdedigers zijn iets te traag.
OS voetbal vind ik ook niet bijster interessant.quote:
De Japanners zijn te klein, te traag en te licht.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:18 schreef hhh38 het volgende:
Die Japanse verdedigers zijn iets te traag.
Is in het stadion, maar heb er nog geen logica achter kunnen ontdekken. Het is niet echt een sfeertoeterquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:20 schreef Felagund het volgende:
Is dat getoeter op TV of bij mij in de straat?
Ik hoor sowieso elke keer een toeter als de reguliere tijd voorbij is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is in het stadion, maar heb er nog geen logica achter kunnen ontdekken. Het is niet echt een sfeertoeter
Bij mij is het andersom, ik vind het best ergerlijk dat ze Rugby Sevens niet gewoon in een ander stadion tijdens de OS doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:41 schreef Zorro het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan Eurosport met hun tekst in beeld "PARIS 2024 2 dagen te gaan" terwijl ze al OS aan het uitzenden zijn?
Wat mij betreft is dit "tijdens de OS"quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik vind het best ergerlijk dat ze Rugby Sevens niet gewoon in een ander stadion tijdens de OS doen.
Ik snap dat ook niet, is er iets gebeurd?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:29 schreef kilon het volgende:
Dat gefluit tegen de Argentijnen de hele tijd
Enzo Fernandez heeft een liedje gezongen en nu zijn alle Argentijnen blijkbaar de lul.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, is er iets gebeurd?
Ik vrees dat het er op zit voor Samoa. Geen medaljequote:
Fransenquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enzo Fernandez heeft een liedje gezongen en nu zijn alle Argentijnen blijkbaar de lul.
Enzo is een totale idioot, maar om dit iedere Argentijn aan te rekenen is net zo idioot.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enzo Fernandez heeft een liedje gezongen en nu zijn alle Argentijnen blijkbaar de lul.
Hij kreeg wel veel bijval van de debiele regering daar. En vast nog wel meer landgenoten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Enzo is een totale idioot, maar om dit iedere Argentijn aan te rekenen is net zo idioot.
Wij hebben ook een debiele regering, moet iedereen ons dan ook maar uit gaan fluiten?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kreeg wel veel bijval van de debiele regering daar. En vast nog wel meer landgenoten.
Volgens Reddit wel!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wij hebben ook een debiele regering, moet iedereen ons dan ook maar uit gaan fluiten?
Maar die mensen komen toch nooit naar buiten? Daar hebben we weinig last van.quote:
Dat zal dan in de 2de helft moeten komenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:00 schreef kilon het volgende:
Dit zal Frankrijk dan toch wel overtuigend winnen normaal gesproken.
Ja, nou, nee.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:00 schreef kilon het volgende:
Dit zal Frankrijk dan toch wel overtuigend winnen normaal gesproken.
Extra tijd?quote:
Nog een aantal poule-wedstrijden tot 22:00.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Moest een paar uur weg , wat staat er nog op het programma de rest van de avond?
Nog drie wedstrijden vandaag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Moest een paar uur weg , wat staat er nog op het programma de rest van de avond?
Morgen ook nog in de middag en avond met tussendoor enkel hier en daar een handbalwedstrijd (en vrouwenvoetbal) dus dat wordt genietenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit volgens mij nog nooit gezien. Er zijn altijd twintig andere sporten bezig.
Wereld van verschil met gewone rugby
Zorgen dat ze 50 niet halenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:40 schreef Faraday01 het volgende:
Wat moet je nog zeggen als Amerikaanse coach? Geniet van het spel van de tegenstander
67e op de wereldranglijst bij het reguliere rugbyquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Jamaica zou hier toch ook goed in moeten kunnen zijn, zou je denken
Nou dat is gelukt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zorgen dat ze 50 niet halen
Zelf een try maken
Beter doen dan 1e helft
Tja veel meer niet denk ik
Twee bij een gelijkspel.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe werkt die puntentelling eigenlijk in de poule? Wanneer krijg je 3 punten bij een overwinning en wanneer 2?
Die zijn niet gewend dat er iemand in de weg staat tijdens het rennenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Jamaica zou hier toch ook goed in moeten kunnen zijn, zou je denken
Ik zie net dat er al 3 landen naar de volgende ronde gaan. Of heb ik dat verkeerd gelezen ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe werkt die puntentelling eigenlijk in de poule? Wanneer krijg je 3 punten bij een overwinning en wanneer 2?
Top 2 en 2 beste nummers 3quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie net dat er al 3 landen naar de volgende ronde gaan. Of heb ik dat verkeerd gelezen ?
2 sowieso, en dan 2 van de 3 beste nrs 3 van de poulefase.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie net dat er al 3 landen naar de volgende ronde gaan. Of heb ik dat verkeerd gelezen ?
Ja ik ook. 22 minuten nogquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zit eigenlijk al een beetje te wachten op de laatste wedstrijd van de avond
Deed Fiji tegen de VS ook al.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:09 schreef hhh38 het volgende:
Achter de trylijn nog overgooien, lekker vernederend
Zijn maar 5-6 teams die kans maken op medailles hebben we nu al wel gezien, maakt het niet leukerquote:
Goh, dit had ik nu niet verwacht in het rugby'en.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn maar 5-6 teams die kans maken op medailles hebben we nu al wel gezien, maakt het niet leuker
En dat Ierland geheel volgens traditie in de kwartfinale uitgeschakeld gaat worden weten we ook alquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn maar 5-6 teams die kans maken op medailles hebben we nu al wel gezien, maakt het niet leuker
Losersvlucht!quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Als je toernooi er nou morgen al opzit als Japans rugbyer, ga je dan twee weken zuipen en feesten in het olympisch dorp?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat Ierland geheel volgens traditie in de kwartfinale uitgeschakeld gaat worden weten we ook al
Lekker naar de openingsceremoniequote:Op woensdag 24 juli 2024 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Als je toernooi er nou morgen al opzit als Japans rugbyer, ga je dan twee weken zuipen en feesten in het olympisch dorp?
Ja zat er ook dik in, maar ik leg even uit waarom het eerste potje wat boeiender is dan nu.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Goh, dit had ik nu niet verwacht in het rugby'en.
Gewoon een goede gewoonte om in principe altijd te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
Stop eens met dat wachten om de try te drukken. Het is niet zo dat je bang moet zijn dat Japan nog terug komt
Gelukkig zijn de kwartfinales ook al morgen, dus voordat de Spelen goed en wel begonnen zijn hebben wel alleen nog maar goede teams tegen elkaar.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zat er ook dik in, maar ik leg even uit waarom het eerste potje wat boeiender is dan nu.
PALO
Dit zei ik zonder de bracket te kijken, maar het is dus A2 - C1 in de kwart. Mogelijk Ierland Fiji dusquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit zei ik zonder de bracket te kijken, maar het is dus A2 - C1 in de kwart. Mogelijk Ierland Fiji dus
Hoop eigelijk dat Ierland wint van Nieuw-Zeeland. Maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit zei ik zonder de bracket te kijken, maar het is dus A2 - C1 in de kwart. Mogelijk Ierland Fiji dus
Grobbelaar had wel Grabbelaar mogen hetenquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Impi Visser, wat een geweldige naam is dat
Voorstellen gaat vaak heel snel, dus niet echt veel.quote:
Die krijgen in 2028 hun eigen ding. Flagfootball. Lekker contactloosquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is wel andere koek dan USA of zoGrote mannen, beesten.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Die krijgen in 2028 hun eigen ding. Flagfootball. Lekker contactloos
Echt, de ioc moet hier mee stoppenquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Die krijgen in 2028 hun eigen ding. Flagfootball. Lekker contactloos
Ja die nieuwe sporten in 2028 boeit niemand en het is ook nog eens teringveel.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Echt, de ioc moet hier mee stoppen
Waarschijnlijk weinigquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Is er daar uberhaupt concurrentie voor...
Cricket wel tochquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die nieuwe sporten in 2028 boeit niemand en het is ook nog eens teringveel.
Kutsport.quote:
Squash/baseball en zo is nog wel logisch toch? Flag football hoeft voor mij ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat IOC juist minder atleten wou maar kennelijk voegen we er nog meer toequote:Op woensdag 24 juli 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een van de grootste sporten ter wereld.quote:
Is alleen maar om de Indiase markt te pleasen. Alleen daarom al min min.quote:
Padel zal wel een kwestie van tijd zonquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Echt, de ioc moet hier mee stoppen
Maar dan gaat natuurlijk tennis eraf. En het zal niet lang duren voor andere echte sporten ook eraf worden gehaald.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Padel zal wel een kwestie van tijd zon
Hoe voorspelbaar ook, het zijn wel sporten waar je gewoon een winnaar hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Padel zal wel een kwestie van tijd zon
Dat begint al met breakdance, dat 2028 eraf gaatquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Maar dan gaat natuurlijk tennis eraf. En het zal niet lang duren voor andere echte sporten ook eraf worden gehaald.
Ze hebben er nu al spijt van? Terecht wel, daar niet van.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat begint al met breakdance, dat 2028 eraf gaat
Die echte sporten zijn toch goed voor de aandacht?quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Maar dan gaat natuurlijk tennis eraf. En het zal niet lang duren voor andere echte sporten ook eraf worden gehaald.
Het gaat allemaal om commercie en geld verdienen. Sporten die daar minder geschikt voor zijn gaan eraf.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die echte sporten zijn toch goed voor de aandacht?
Daar missen we ook weinig aan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Moderne Vijfkamp en Worstelen sowieso wel verdwijnen in 2032.
Krijgen we netball erbijquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterpolo zie ik ook nog wel gaan, al hebben die nog de mazzel dat ze onder de FINA vallen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:43 schreef kilon het volgende:
Hockey zal het ook niet lang meer volhouden denk ik, zeker in de huidige vorm.
Tennis is een enorme sport met wereldwijd bekende atleten, die gaat er dus juist niet af.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om commercie en geld verdienen. Sporten die daar minder geschikt voor zijn gaan eraf.
Die zijn toch in Brisbane alweer weg. Misschien krijgen we dan Aussie Rules in plaats van normaal voetbalquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Amerikaanse collegesporten zijn kut. Daar moet je niet aan beginnen.
Nijhuis dient as we speak een verzoek in bij de KNVBquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Leuk trouwens dat de achternaam van de scheids op z'n rug staat
Nog wel en gelukkig zijn er al soort van opvolgers voor de grote drie. Maar padel is nog toegankelijker voor het publiek. Ik hoop trouwens dat padel een snelle en pijnlijke dood sterft.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tennis is een enorme sport met wereldwijd bekende atleten, die gaat er dus juist niet af.
Doen de allblacks ook mee met voetbal? Als hij een beetje kan kicken kan hij zo als linksbuiten door...quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:47 schreef franklop het volgende:
Die 11 kan als ze het stadion hebben omgebouwd voor atletiek gelijk weer meedoen
Yup al gewonnen zelfsquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Doen de allblacks ook mee met voetbal? Als hij een beetje kan kicken kan hij zo als linksbuiten door...
Engels commentaar heeft wat meer kennisquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:49 schreef franklop het volgende:
Commentator heeft nu pas door dat er ook beste nummers 3 doorgaan
Ja maar daar zijn ze de All Whites.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Doen de allblacks ook mee met voetbal? Als hij een beetje kan kicken kan hij zo als linksbuiten door...
Plaatsingswedstrijden kijk ik nooitquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:54 schreef kilon het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik na 12 wedstrijden al een beetje rugby moe ben. Ik denk morgen alleen maar naar de cruciale groepswedstrijden kijken en dan de kwartfinales. De strijd om plaats 9-12 laat ik dan schieten.
Kwartfinales zijn voor mij wel genoeg morgen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:54 schreef kilon het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik na 12 wedstrijden al een beetje rugby moe ben. Ik denk morgen alleen maar naar de cruciale groepswedstrijden kijken en dan de kwartfinales. De strijd om plaats 9-12 laat ik dan schieten.
Ik denk dat we gewoon een nieuwere moderne vijfkamp nodig hebben. Hacken, rallyrijden, parachutespringen, wakeboarden en MMA. Of zoietsquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja het zou wel iets minder snel afgewerkt mogen worden wat mij betreft. Gewoon 1 wedstrijd per dag en de vrouwen al laten beginnen tijdens de eindfase van het mannentoernooi moet toch kunnen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:54 schreef kilon het volgende:
3x3 basketbal is ook zo vlot, maar daar heb je tenminste 7 poulewedstrijden per teamquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het zou wel iets minder snel afgewerkt mogen worden wat mij betreft. Gewoon 1 wedstrijd per dag en de vrouwen al laten beginnen tijdens de eindfase van het mannentoernooi moet toch kunnen?
Worstelen is toch een van de oudste sporten van de OS? Doe dan de strijdwagen race maar weer terug, als ze dan toch iets meer vermaak willen hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tennis is een blijvertje. Heeft te veel internationale sterren om te schrappen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Vies gezondquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net iets te laat gaan zitten. Moest nog even een broodje avocado/roomkaas bouwen.
Over een paar dagen ja, net als de restquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat deze 2 allebei naar huis gaan.
Oke, naar de wedstrijden om 9-12 dan.quote:
Ja, dat denk ik ook wel, denk dat Zuid-Afrika en USA de beste nummers 3 worden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, naar de wedstrijden om 9-12 dan.
USA zal wel winnen van Joeroekwee en 4 punten hebben, en Afrikaantjes zullen op doelsaldo wel doorgaan omdat ze niet zo'n slecht saldo hebben en tegen het oersimpele Japan mogenquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel, denk dat Zuid-Afrika en USA de beste nummers 3 worden.
Het heeft niet veel toegevoegde waarde op deze manier.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:15 schreef Managarm het volgende:
Ik vind die scrum met zo weinig man er niet uitzien.
Het wordt meer gebruikt om de verdedigers uit te dunnen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het heeft niet veel toegevoegde waarde op deze manier.
Dan is dit echt niet ruim genoeg.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:14 schreef franklop het volgende:
Samoa moet wel ruim winnen en hopen dat ZAF met 7 punten minder wint van Japan.
Ervanuitgaande dat VS van Uruguay wint.
Nope, in principe niet nee.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is dit echt niet ruim genoeg.
Niet zoveel. Is een try + conversie (schot tussen de palen)quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:34 schreef ijs_beer het volgende:
Ik weet helemaal niks van Rugby. Is een verschil van 7 punten veel of juist weinig?
Dat is een try + conversie, dus niet heel veel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:34 schreef ijs_beer het volgende:
Ik weet helemaal niks van Rugby. Is een verschil van 7 punten veel of juist weinig?
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet zeggen dat ik bij 'grondgevechten' niet altijd de regels goed snap
In voetbaltermen staat het ongeveer 1.2-0quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:34 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet zoveel. Is een try + conversie (schot tussen de palen)
Die termen ken ik gelukkig dan weer wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is een try + conversie, dus niet heel veel.
Dat is echt compleet afhankelijk van positie waar ze moeten schietenquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:36 schreef Bezsen het volgende:
(Even uit de losse hersenpan hoeveel kans een conversion heeft om te slagen)
Goh.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is echt compleet afhankelijk van positie waar ze moeten schieten
Maar je kunt wel bepalen hoe vaak er een try op welke positie wordt gemaakt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is echt compleet afhankelijk van positie waar ze moeten schieten
Ik ben voor Argentinië.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat de Fransen niet voor Argentinië zijn.
Ja dan kan je daar wel een cijfer op plakken. Een algemeen gemiddelde zegt weinig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar je kunt wel bepalen hoe vaak er een try op welke positie wordt gemaakt.
Toen ik zelf nog rugbyde niet zo lang.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:40 schreef kilon het volgende:
Hoe lang zouden jullie liggen te verkrimpen van de pijn na zo'n duik op de bal met de tegenstander die ook nog eens bovenop je springt?
Duijts?quote:
De rest van de dag waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:40 schreef kilon het volgende:
Hoe lang zouden jullie liggen te verkrimpen van de pijn na zo'n duik op de bal met de tegenstander die ook nog eens bovenop je springt?
Als ijsbeer moet je wel tegen een stootje kunnen tochquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De rest van de dag waarschijnlijk.
Badkamertjes verbouwen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:43 schreef Bezsen het volgende:
Wat kunnen Poolse sporters wel zou je bijna zeggen?
Volleybal en werponderdelen bij het atletiek.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:43 schreef Bezsen het volgende:
Moet jij niet in het schermtopic zijn, zorro.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ijsbeer moet je wel tegen een stootje kunnen toch
Dudek kon wel keepenquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:43 schreef Bezsen het volgende:
400 en 800metertjes lopen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:43 schreef Bezsen het volgende:
Ik heb nog 2 dagenquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moet jij niet in het schermtopic zijn, zorro.
Ik kijk liever rugby dan voetbal, dat is zo saai geworden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:45 schreef Bezsen het volgende:
Deze topicreeks is tot nu toe wel een belachelijk groot succes.
RUGBY
Hoe loopt het brekketquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meh. Niet leuk voor het brekket.
Het is wel kort ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:51 schreef ijs_beer het volgende:
Oh, zijn ze nu al klaar?
Je loopt ook even naar de koelkast.![]()
Verloren van Zuid-Afrika in de kwalificatie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:00 schreef zorro28 het volgende:
Je zou wel verwachten dat GB hier ook wel goed in zou zijn, of hebben die plaatsing net gemist ofzo?
Ja, die hadden 3 kansen op kwalificatie maar 3 keer mislukt. Ze zijn wel beter dan bepaalde teams die nu wel mee doen zoals Uruguay, Samoa en Japan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:00 schreef zorro28 het volgende:
Je zou wel verwachten dat GB hier ook wel goed in zou zijn, of hebben die plaatsing net gemist ofzo?
Zou ik niet erg vindenquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat de Joe Es Ee het hier weggeven?
Komen nog wel op voorsprong zo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas (nog) nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee UR A GAY welquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is waarom rugby 7s de uitgelezen drink sport is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:10 schreef Nielsch het volgende:
Oh eerste helft pas haha. Dacht dat het klaar was.
Dat betekent dus dat ZAF met 19 punten verschil moet winnen straks van Japan om door te gaanquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:13 schreef Bezsen het volgende:
We verwelkomen (helaas) de VS in de kwartfinales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |