abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214385141
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 24 juli 2024 @ 00:40:14 #2
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214389116
twitter

Ach de door Wilders uitgekozen minister die al na een paar weken zaken gaat doen met de Saudische jihadisponsors (niet mijn woorden, maar die van Geert zelf)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214389448
Ik ben ook benieuwd hoe erg die pvv en bbb ministers nu tussen twee vuren zitten. De ambtelijke top is ook niet dom, heeft ook relaties en connecties en wil die ook niet door clowns om zeep laten helpen. Die zullen vast ook het nodige influisteren en sturen. Daar zullen die mensen toch ook niet ongevoelig voor zijn, en soms ook denken 'wat begint die Geert weer te zeuren'.
't Echte en 't ware!
pi_214390177
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 00:40 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ach de door Wilders uitgekozen minister die al na een paar weken zaken gaat doen met de Saudische jihadisponsors (niet mijn woorden, maar die van Geert zelf)
Well, that de-escalated quickly...
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  woensdag 24 juli 2024 @ 08:47:30 #5
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_214390662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 01:27 schreef Japepk het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe erg die pvv en bbb ministers nu tussen twee vuren zitten. De ambtelijke top is ook niet dom, heeft ook relaties en connecties en wil die ook niet door clowns om zeep laten helpen. Die zullen vast ook het nodige influisteren en sturen. Daar zullen die mensen toch ook niet ongevoelig voor zijn, en soms ook denken 'wat begint die Geert weer te zeuren'.
Die ambtelijke top zal wel wat van de scherpe kantjes kunnen afvijlen van al te ondoordachte opdrachten en plannen, maar heeft zich uiteindelijk toch ook te verantwoorden binnen de contouren van de heersende politieke agenda. En dan worden de uitvoerbaarheid van en formuleringen in het regeerakkoord (met name de gebieden van vrije interpretatie erin) waarschijnlijk steeds belangrijker.

Ik vermoed wel dat, mocht deze coalitie het langer dan 1.5 jaar redden, de machtsdynamiek tussen Wilders en 'zijn' krappe clubje van ministers dusdanig gaat verschuiven dat Wilders om zijn politieke houdbaarheid op langere termijn zeker te stellen, grip op zijn ondemocratische partij zal moeten loslaten, en zich meer moet gaan richten op een gezondere partijorganisatie met een veel externer gerichte blik en ontwikkeling van intern talent. Vraag me af of de man (en dus de partij) daar nog toe in staat is.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_214390889
quote:
[ x ]
Ik zie niks geks. Als lid van de oppositie vindt ze het een dictatoriale gek die het westen omver probeert te werpen met jihadistische propaganda. Als minister vindt ze het een goede vriend en bondgenoot.
pi_214390913
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 09:12 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ik zie niks geks. Als lid van de oppositie vindt ze het een dictatoriale gek die het westen omver probeert te werpen met jihadistische propaganda. Als minister vindt ze het een goede vriend en bondgenoot.
Het is heel bijzonder hoe dat soort verschillen bij andere rollen ineens heel normaal worden gevonden. Goed, ik jatte net een krat bier uit de supermarkt, maar dat deed ik als supermarktklant. Nu ben ik in mijn rol als vader en ben ik tegen diefstal, dus dat kun je me niet meer kwalijk nemen.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214390938
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 09:12 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Het geeft me een labiele indruk. :D
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 09:23:39 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214390955
quote:
[ x ]
Ik denk dat wilders en co ook wel inzien dat met een virtuele machette alle besprekingen etc. in te gaan ook niet persee hun positie houdbaarder maakt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_214390966
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 09:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Het geeft me een labiele indruk. :D
Mij geeft het vooral een opportunistische indruk ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juli 2024 @ 10:08:10 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214391297
quote:
[ x ]
twitter

HARTSTIKKE GOED!!

twitter

Ja schitterend
  woensdag 24 juli 2024 @ 10:10:58 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_214391323
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 09:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Mij geeft het vooral een opportunistische indruk ;)
Je hebt ‘hypocriet’ verkeerd gespeld.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_214391373
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ x ]

HARTSTIKKE GOED!!

[ x ]

Ja schitterend
Prachtvoorbeelden van cognitieve dissonantie.
  woensdag 24 juli 2024 @ 11:14:52 #14
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214391944
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ x ]

HARTSTIKKE GOED!!

[ x ]

Ja schitterend
twitter

ZoNDeR hOofDdOEk
pi_214394743
Een teleurstellende PVV-stemmer. _O_
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_214394766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:14 schreef VoMy het volgende:

[..]
[ x ]
ZoNDeR hOofDdOEk
Sterker, ze was zo dominant dat de mannen een doekje op deden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_214395157
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:52 schreef nostra het volgende:
Een teleurstellende PVV-stemmer. _O_
Dat klinkt als een pleonasme.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_214396347
twitter

Je zal in de postkamer werken :r
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:38:56 #19
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_214396805
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:57 schreef Lichtloper het volgende:
[ x ]
Noord-Koreaanse uitvinding.
pi_214397303
Mooi land Saudi-Arabië. Lijkt me schitterend om eens te bezoeken!
Mja
pi_214397374
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:57 schreef Lichtloper het volgende:
[ x ]
Men kan dna vinden in het pakketje ?
Dan dat profiel bewaren en je weet nooit, misschien bruikbaar in de toekomst.

Wilders moet dit verzwijgen. Hij brengt mensen op shitty-ideeën.
pi_214397551
Ik zou denken dat een van de weinige positieve dingen aan een PVV dombo op buitenlandse zaken zou zijn dat we eindelijk eens stoppen met doen alsof S-A ooit een bondgenoot van ons kan zijn. We hebben diametraal andere belangen in de wereld. Maar blijkbaar is aanpappen met zon dictatuur in ons belang ofzo. Wilders zoekt liever ruzie met Jordanie.
  woensdag 24 juli 2024 @ 20:00:30 #23
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214397703
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik zou denken dat een van de weinige positieve dingen aan een PVV dombo op buitenlandse zaken zou zijn dat we eindelijk eens stoppen met doen alsof S-A ooit een bondgenoot van ons kan zijn. We hebben diametraal andere belangen in de wereld. Maar blijkbaar is aanpappen met zon dictatuur in ons belang ofzo. Wilders zoekt liever ruzie met Jordanie.
Saudi-Arabië onderdrukt ook moslims en arabieren dus die zijn toch oke!
  woensdag 24 juli 2024 @ 20:04:08 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214397744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:00 schreef VoMy het volgende:

[..]
Saudi-Arabië onderdrukt ook moslims en arabieren dus die zijn toch oke!
Bovendien zijn ze niet woke en slachten ze gewoon journalisten af. Denk dat Geert een poster van Salman boven zijn bed heeft hangen. Conservatieven in Saoedi Arabie en conservatieven in Nederland lijken op elkaar, zoals bijvoorbeeld progressieven in Nederland en Canada ook op elkaar lijken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214398862
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Bovendien zijn ze niet woke en slachten ze gewoon journalisten af. Denk dat Geert een poster van Salman boven zijn bed heeft hangen. Conservatieven in Saoedi Arabie en conservatieven in Nederland lijken op elkaar, zoals bijvoorbeeld progressieven in Nederland en Canada ook op elkaar lijken.
Ah precies ik snap het. Conservatief rechts ziet S-A als lichtend voorbeeld van wat er mogelijk is als je een land hebt waar geen oppositie is.

Jammer eigenlijk dat ze best positief tegenover Israel willen staan in ruil voor atoomwapens. Ik zou wel benieuwd zijn wie onze favoriete bondgenoot van die twee is als we moeten kiezen.
Blijft altijd bizar dat we doen alsof Iran de as van het kwaad is maar S-A dikke prima. Terwijl Iran de laatste verkiezing een hervormer koos. Terwijl S-A een autocratie is met boonzaagSjeik. Het gaat echt altijd enkel om geld he. Lijkt me veel logischer om te lobbyen voor dezelfde sancties voor S-A als Iran aan de broek heeft hangen. Dan om te doen alsof er veel respect is over en weer tussen Nederland en zandbak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')