Well, that de-escalated quickly...quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:40 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ach de door Wilders uitgekozen minister die al na een paar weken zaken gaat doen met de Saudische jihadisponsors (niet mijn woorden, maar die van Geert zelf)
Die ambtelijke top zal wel wat van de scherpe kantjes kunnen afvijlen van al te ondoordachte opdrachten en plannen, maar heeft zich uiteindelijk toch ook te verantwoorden binnen de contouren van de heersende politieke agenda. En dan worden de uitvoerbaarheid van en formuleringen in het regeerakkoord (met name de gebieden van vrije interpretatie erin) waarschijnlijk steeds belangrijker.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:27 schreef Japepk het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe erg die pvv en bbb ministers nu tussen twee vuren zitten. De ambtelijke top is ook niet dom, heeft ook relaties en connecties en wil die ook niet door clowns om zeep laten helpen. Die zullen vast ook het nodige influisteren en sturen. Daar zullen die mensen toch ook niet ongevoelig voor zijn, en soms ook denken 'wat begint die Geert weer te zeuren'.
Ik zie niks geks. Als lid van de oppositie vindt ze het een dictatoriale gek die het westen omver probeert te werpen met jihadistische propaganda. Als minister vindt ze het een goede vriend en bondgenoot.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:40 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ach de door Wilders uitgekozen minister die al na een paar weken zaken gaat doen met de Saudische jihadisponsors (niet mijn woorden, maar die van Geert zelf)
Het is heel bijzonder hoe dat soort verschillen bij andere rollen ineens heel normaal worden gevonden. Goed, ik jatte net een krat bier uit de supermarkt, maar dat deed ik als supermarktklant. Nu ben ik in mijn rol als vader en ben ik tegen diefstal, dus dat kun je me niet meer kwalijk nemen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:12 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik zie niks geks. Als lid van de oppositie vindt ze het een dictatoriale gek die het westen omver probeert te werpen met jihadistische propaganda. Als minister vindt ze het een goede vriend en bondgenoot.
Het geeft me een labiele indruk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:12 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik zie niks geks. Als lid van de oppositie vindt ze het een dictatoriale gek die het westen omver probeert te werpen met jihadistische propaganda. Als minister vindt ze het een goede vriend en bondgenoot.
Ik denk dat wilders en co ook wel inzien dat met een virtuele machette alle besprekingen etc. in te gaan ook niet persee hun positie houdbaarder maakt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:40 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Mij geeft het vooral een opportunistische indrukquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het geeft me een labiele indruk.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:40 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Je hebt ‘hypocriet’ verkeerd gespeld.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mij geeft het vooral een opportunistische indruk
Prachtvoorbeelden van cognitieve dissonantie.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ x ]
HARTSTIKKE GOED!!
[ x ]
Ja schitterend
quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ x ]
HARTSTIKKE GOED!!
[ x ]
Ja schitterend
Sterker, ze was zo dominant dat de mannen een doekje op deden.quote:
Dat klinkt als een pleonasme.quote:
Men kan dna vinden in het pakketje ?quote:
Saudi-Arabië onderdrukt ook moslims en arabieren dus die zijn toch oke!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik zou denken dat een van de weinige positieve dingen aan een PVV dombo op buitenlandse zaken zou zijn dat we eindelijk eens stoppen met doen alsof S-A ooit een bondgenoot van ons kan zijn. We hebben diametraal andere belangen in de wereld. Maar blijkbaar is aanpappen met zon dictatuur in ons belang ofzo. Wilders zoekt liever ruzie met Jordanie.
Bovendien zijn ze niet woke en slachten ze gewoon journalisten af. Denk dat Geert een poster van Salman boven zijn bed heeft hangen. Conservatieven in Saoedi Arabie en conservatieven in Nederland lijken op elkaar, zoals bijvoorbeeld progressieven in Nederland en Canada ook op elkaar lijken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Saudi-Arabië onderdrukt ook moslims en arabieren dus die zijn toch oke!
Ah precies ik snap het. Conservatief rechts ziet S-A als lichtend voorbeeld van wat er mogelijk is als je een land hebt waar geen oppositie is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bovendien zijn ze niet woke en slachten ze gewoon journalisten af. Denk dat Geert een poster van Salman boven zijn bed heeft hangen. Conservatieven in Saoedi Arabie en conservatieven in Nederland lijken op elkaar, zoals bijvoorbeeld progressieven in Nederland en Canada ook op elkaar lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |