quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Patricia Paayactie?
quote:
quote:
Buk maarquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Iemand moet eerlijk tegen je zijn.
Zo maar doe!quote:
Nou moequote:
Zwembandjes al om?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:18 schreef DrMarten het volgende:
Voor de verandering weer onweer en stromende regen
Nee, wel de slaapkamer weer droog gemaakt. Misschien toch eens iets gaan doen aan de lekkage daar.quote:
Föhnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Iemand een idee hoe ik de vastgevroren ijsblokjesvormpjes uit de vriezer kan krijgen zonder dat ik de koelkast en vriezer uit moet zetten?
O das klote dat je daar lekkage hebt.. hier is het gewoon droog net als vorige dagenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, wel de slaapkamer weer droog gemaakt. Misschien toch eens iets gaan doen aan de lekkage daar.
Ventilator erop zetten. Ik heb nog zo'n pauper apparaat met ijsvorming aan alle kanten. Dan zet ik meestal de ventilator erop, pak kunstof spatel om het een beetje los te bikken en uiteindelijk haal ik zo hele plakkaten eruit. Werkt prima hier. Zolang je maar niet met iets metaals of echt scherps aan de gang gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Iemand een idee hoe ik de vastgevroren ijsblokjesvormpjes uit de vriezer kan krijgen zonder dat ik de koelkast en vriezer uit moet zetten?
quote:
quote:
Het is zowaar droog vandaagquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou @:DrMarten de regenval overleefd hebben ?
Dat kan jij repareren!quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het dak is het probleem niet
Kozijn is lek.
Kan een kwestie zijn van een kier dichtkitten. Zo niet, dan wordt het tich een kwestie van een timmerman inhuren of ooit een nieuw kozijn.quote:
Ductapjequote:Op woensdag 24 juli 2024 12:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan een kwestie zijn van een kier dichtkitten. Zo niet, dan wordt het tich een kwestie van een timmerman inhuren of ooit een nieuw kozijn.
Hoeveel wil je hebben?quote:
Boodschappen doen was ook wel veel werk dus dan verdien je wel een snack.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:25 schreef DrMarten het volgende:
Gister voor 4 dagen eten in huis gehaald, dus nu pizza besteld
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:25 schreef DrMarten het volgende:
Gister voor 4 dagen eten in huis gehaald, dus nu pizza besteld
Buk maa... Oh, je bent niet Monsterkoekie.quote:
Gelukkig had je dat op tijd doorquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buk maa... Oh, je bent niet Monsterkoekie.
Hoe ver was jij al gebogen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig had je dat op tijd door
C'mere youquote:
Jou dwangvoeren bedoel je?quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie wil mijn hangry weg knuffelen?
Nee gewoon gezellig knuffelen. Serie en alles vergetenquote:
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie wil mijn hangry weg knuffelen?
Richting Den Haag?quote:
Idem.quote:
Schandaligquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem.
Ergens hadden mensen het erg gezellig in de achtertuin tot laat
Ja, want als zij vakantie hebben heeft iedereen vakantie!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem.
Ergens hadden mensen het erg gezellig in de achtertuin tot laat
Zou eens tijd wordenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Faxie
Ethereaon bijna compleet
5 jaar of zo?quote:
Afgelopen zaterdag 8.15 wakker omdat mijn buren lekker buiten zaten te ontbijtenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, want als zij vakantie hebben heeft iedereen vakantie!!!
Hier in de buurt net zo
Emmer koud water eroverheenquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 8.15 wakker omdat mijn buren lekker buiten zaten te ontbijten
Denken in oplossingen. I likequote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws
Kroelkusje en een dekentje voor je
dikzakjes!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
van die mensen die in een hogere gewichtsklasse vallen, die vragen wat ik eet (want ik val af) en vervolgens het afkraken en proberen me over te halen om bepaalde dingen wel te eten
Nope... ik ben tevreden met mijn dieet
Zwaar irritant zulke mensen
Je moet het zo zien: jij kan nog fatsoenlijk de trap op en af. Zij hebben de lift nodig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
van die mensen die in een hogere gewichtsklasse vallen, die vragen wat ik eet (want ik val af) en vervolgens het afkraken en proberen me over te halen om bepaalde dingen wel te eten
Wedden dat ik sneller beneden ben met de trap dan CotS.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet het zo zien: jij kan nog fatsoenlijk de trap op en af. Zij hebben de lift nodig.
Jou rollen we gewoon naar benedenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Wedden dat ik sneller beneden ben met de trap dan CotS.
Shame! Shame! Shame!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Volgende keer reageer je gewoon met: maak je niet dik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoef je weinig voor te doen zwaartekracht doet het werk wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou rollen we gewoon naar beneden
Dan win jij van iedereenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoef je weinig voor te doen zwaartekracht doet het werk wel.
Hahaha nee zo gemeen ben ik niet....heb gezegd dat voor iedereen een goede manier isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer reageer je gewoon met: maak je niet dik.
*nadrukkelijk kijken naar de ander*
oh, wacht...
Inclusief de gezichtsuitdrukking van de smileys.
Soms is gemeen zijn niet erg.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha nee zo gemeen ben ik niet....heb gezegd dat voor iedereen een goede manier is
Ja maar in dit geval ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is gemeen zijn niet erg.
Ja hoor. Gewoon scherpe opmerking makenquote:
Voor de meeste mensen is de beste manier gewoon om hun mond te houden ipv anderen ongevraagd lastig te vallen met hun mening of advies.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha nee zo gemeen ben ik niet....heb gezegd dat voor iedereen een goede manier is
Klopt...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is de beste manier gewoon om hun mond te houden ipv anderen ongevraagd lastig te vallen met hun mening of advies.
Genoteerd voor een eventuele volgende keerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon scherpe opmerking maken
Weekendquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dames en heren!
Ik heb weekend
(Na een klote gesprek... buh... wil huilen in een hoekje. Maar gaan we niet doen. Dadelijk misschien even liggen)
Trots op jouquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Genoteerd voor een eventuele volgende keer
Ja even bijkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weekend
Knuffel
[..]
Trots op jou
Genieten!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:17 schreef DrMarten het volgende:
Airbnb geboekt
Eind augustus voor het eerst in 20 jaar weer eens naar Zwitserland
Super leuk!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:17 schreef DrMarten het volgende:
Airbnb geboekt
quote:Op zondag 28 juli 2024 00:17 schreef DrMarten het volgende:
Airbnb geboekt
Precies.quote:
Precies.quote:
Ik heb na de vakantie nog bijna 4 weken overquote:Op maandag 29 juli 2024 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb dan nog 3 weken over voor ‘ergens’
Ook voor het eerst in 5 jaar ofzo. Moet gewoon ff weg van huis. Even andere omgeving zien.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
En trouwens jij gaat ook echt op vakantie. Ik zit gewoon thuis..
Waarom maar 1 uur? Pak dan gewoon een halve of hele dag..quote:Op maandag 29 juli 2024 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb na de vakantie nog bijna 4 weken over
1 week nodig voor de kerstvakantie, dus nog 3 weken vrij te besteden tussendoor.
Heb al besloten dat ik vanmiddag een uur eerder stop en een stuk ga wandelen.
Omdat ik om 15.00 nog een overleg hebquote:Op maandag 29 juli 2024 12:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom maar 1 uur? Pak dan gewoon een halve of hele dag..
Moet ik je ziekmelden?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat ik om 15.00 nog een overleg heb
Neuh. Laatst al een ziekmelding gehad. Geen gewoonte van makenquote:
Og ik ben sinds okt 23 al ziekgemeld 🥲quote:Op maandag 29 juli 2024 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh. Laatst al een ziekmelding gehad. Geen gewoonte van maken
Wel weer enigszins aan het werk dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Og ik ben sinds okt 23 al ziekgemeld 🥲
Ja zit op 30 uur nu, na mijn vakantie ga ik de 32 weer in. Eind sept weer ziekmelding 2 voor operatiequote:Op maandag 29 juli 2024 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel weer enigszins aan het werk dan?
Nog maar 2 wekenquote:
Wel lekker dat dat zonder al teveel gezeik kan bij onze werkgevers.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zit op 30 uur nu, na mijn vakantie ga ik de 32 weer in. Eind sept weer ziekmelding 2 voor operatie
Wanneer gaan we en waar naartoe?quote:
Ja ze zijn heel chill mijn bedrijfsarts ook. Wel ben ik gaan twijfelen of ik op de lange termijn hier wil blijven maar das een zorgt voor later. Therapie is bijna afgehandeld en daarna door met het andere traject en dan zie ik welquote:Op maandag 29 juli 2024 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel lekker dat dat zonder al teveel gezeik kan bij onze werkgevers.
Tenminste zelf nooit gezeur gehad als ik er langere tijd uit was. In tegenstelling tot het amateurisme van de bedrijfsarts van het uitzendbureau indertijd
Hmmm...Twente of Italie...moeilijk hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zullen we naar @:DrMarten gaan?of heb je wat anders als bestemming in gedachten?
Vroeger vaak op vakantie geweest. Wil weer eens die kant op, nostalgie snuiven. Wat mooie plekken bij langs.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ze zijn heel chill mijn bedrijfsarts ook. Wel ben ik gaan twijfelen of ik op de lange termijn hier wil blijven maar das een zorgt voor later. Therapie is bijna afgehandeld en daarna door met het andere traject en dan zie ik welHoe ben je bij Zwitserland als vakantiebestemming gekomen eigenlijk? Ga je met de auto of vliegen?
Zwitserland slaperdquote:Op maandag 29 juli 2024 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...Twente of Italie...moeilijk hoor.
Lekker!quote:Op maandag 29 juli 2024 14:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vroeger vaak op vakantie geweest. Wil weer eens die kant op, nostalgie snuiven. Wat mooie plekken bij langs.
Ga gewoon met de auto. Vliegen die kant op heeft weinig nut, dan moet je alsnog een auto huren. Waar ik naartoe ga is ruim 900 km, dus prima te doen in 1 dag.
Mag ik mee in je rugtas?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
https://www.airbnb.nl/roo(...)1a-b245-d940badefc75
Niet mijn landquote:
Jij ook altijd met eten..quote:Op maandag 29 juli 2024 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Nu heb ik zin in spaghetti con vongole en grappa.
Oh, en ossobuco!quote:
Me approvequote:Op maandag 29 juli 2024 15:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
OKE ik ga mijn koelkast wel op orde maken.
Nou, zet de grappa maar vast koud danquote:Op maandag 29 juli 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klaar hoor ! Keuken weer netjes. Ook nog gekookt. Boodschappen gehaald.
Oke papiquote:Op maandag 29 juli 2024 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, zet de grappa maar vast koud dan
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Laatste zorgafspraak tot mijn vakantie
nog plannen voor de vakantie?quote:
en de rest van de vakantie lezen?quote:
Vakantiegenotquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Laatste zorgafspraak tot mijn vakantie
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa... even bikkelen nog tussen 11.00 e 13.00
maar dan alleen leuk
Te warm.quote:
Tijd voor tornado's!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren was het in de wind nog ietwat frisjes, dit is perfect
Ik slaap nu ook onder een vierseizoenendeken.quote:
maar hoe voel je dan geborgenheid?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik slaap zonder deken. Ventilator erbij.
Hij wordt geknuffeld door zijn zweetdruppelsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar hoe voel je dan geborgenheid?
Brrrrrrquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wordt geknuffeld door zijn zweetdruppels.
Wait whud now?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik slaap nu ook onder een vierseizoenendeken.
Als het koud is slaap ik onder minimaal vier dekens
Ja zo'n deken die uit twee lappen bestaat. Beide lappen met drukknoopjes op elkaar en dat is zomer. In de winter volgen er meerquote:
Ik lig onder een lakentjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zo'n deken die uit twee lappen bestaat. Beide lappen met drukknoopjes op elkaar en dat is zomer. In de winter volgen er meer
Mijn exen vonden mijn gewoontes omtrent dekens onprettigquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lig onder een lakentjeEn in de winter slechts een dekbedje. Vriendin en kat houden me wel peentjeszweet warm
Valt reuze meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wordt geknuffeld door zijn zweetdruppels.
Voel ik altijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar hoe voel je dan geborgenheid?
Lekker toch!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:42 schreef Tegan het volgende:
Ik ontwikkel iedere paar maanden nieuwe slaapgewoontes. Laatste maanden slaap ik zonder deken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mezelf kunnen beheersen en nog geen ijsje op vandaag.
Beheersing is niet altijd goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mezelf kunnen beheersen en nog geen ijsje op vandaag.
Alles onder controle kunnen hebben is een illusie. Kan gewoon niet. Soms is het beste om los te laten en meegaan in de flow.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wellus
Je wil toch alles onder controle hebben, dunkt mij
Oké alles is een groot woord...maar wel zoveel mogelijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles onder controle kunnen hebben is een illusie. Kan gewoon niet. Soms is het beste om los te laten en meegaan in de flow.
Vooral waar ik invloed op heb. Heb ik dat niet dan accepteer ik en laat ik los. Geeft mij heel veel rust.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké alles is een groot woord...maar wel zoveel mogelijk?
Dat is fijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral waar ik invloed op heb. Heb ik dat niet dan accepteer ik en laat ik los. Geeft mij heel veel rust.
quote:
Het zweet breekt me al uit door dit te lezenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zo'n deken die uit twee lappen bestaat. Beide lappen met drukknoopjes op elkaar en dat is zomer. In de winter volgen er meer
Het was een heerlijke nacht met mijn dekensquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:30 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het zweet breekt me al uit door dit te lezen
Hier ook, en dan nog had ik het koud in de ochtend...quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was een heerlijke nacht met mijn dekens
Het was een heerlijke nacht met mijn ventilator.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was een heerlijke nacht met mijn dekens
Gatsie wat naarquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook, en dan nog had ik het koud in de ochtend...
Maar ja, met 38.6 graden koorts is het niet helemaal gek
Fijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was een heerlijke nacht met mijn ventilator.
Dank dank.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatsie wat naar
Beterschapjes
Ja wel lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dank. Hoe is het met jou?
Ah, fijn. Hoop het voor jequote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja wel lekker![]()
Even rust in de agenda, dus hopelijk ook snel in de bol
Ja, en luisterboekjes luisteren en series kijken...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, fijn. Hoop het voor je![]()
Lekker lezen, haken, tekenen of serie kijken dus?
Klinkt goed! Vooral even dat doen waar jij zin in hebt en lekker opladenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en luisterboekjes luisteren en series kijken...
En een dagje weg (Deventer Boekenmarkt)...
Heb tot half augustus maar twee afspraken
Yesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed! Vooral even dat doen waar jij zin in hebt en lekker opladen
Oh, lekker zeg. Jaloers wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes
En alles is er niet tot september. Geen vrijwilligersjob, geen clubjes.
Heerlijk
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, lekker zeg. Jaloers wel.
Als het allemaal nou ook gewoon zou werken zoals ik het wil..quote:
Dat zou het leven wel ideaal maken he!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het allemaal nou ook gewoon zou werken zoals ik het wil..
Maar echtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou het leven wel ideaal maken he!
Gewoon net zo hard tegenwerkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het allemaal nou ook gewoon zou werken zoals ik het wil..
Kost teveel energie, dan kan ik beter naar huisquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon net zo hard tegenwerken
Touchequote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kost teveel energie, dan kan ik beter naar huis
Thuis is sws beterquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kost teveel energie, dan kan ik beter naar huis
Ik doe niks andersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon net zo hard tegenwerken
Mag ik mee?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik denk dat ik een dutje ga doen
Ik ben ook al klaar met morgen en volgende week.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:12 schreef DrMarten het volgende:
Paar uur bezig geweest shit op te lossen omdat mensen te beroerd zijn 1 regel te lezen![]()
Ben er ook wel klaar mee voor vandaag.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:42 schreef DrMarten het volgende:
Mijn plan van vanochtend om een rondje Buurserzand te wandelen wordt door de regen ook de grond in geboord.
Klinkt alsof je van de regen in de drup bent geraaktquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:42 schreef DrMarten het volgende:
Mijn plan van vanochtend om een rondje Buurserzand te wandelen wordt door de regen ook de grond in geboord.
Foeiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je van de regen in de drup bent geraakt
Hihaho
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hihaho
Godsammequote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hihaho
Niet een rondje Buurserzand in de zonquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:43 schreef Barbusse het volgende:
Ook na 22 uur kun je nog wandelen hoor.
Het leven is niet eerlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet een rondje Buurserzand in de zon
Morgen dan maar.
Ik doe meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:59 schreef aeque het volgende:
Tijd voor boodschappen en dan het hele weekend depressief in bed te liggen.
Doe maar niet, jij hebt nog positieve dingen in je leven om voor te vechten.quote:
Jonguh, jij ook hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe maar niet, jij hebt nog positieve dingen in je leven om voor te vechten.
Heb je Boots wel mee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen. Ik heb er al heel wat avonturen opzitten, groetjes Dora
Op een kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaAaAart..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Google maps, Dora gaat ook met de tijd mee.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaAaAart..
Mimosas for breakfast?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaAaAart..
Dat is toch ontbijtalcohol? Net zoals Bloody Marie?quote:
Mimosa is prosecco met jus d'orange. Ik weet niet hoe goed je de ochtend door gaat komen met bloody maries als ontbijt 😂quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch ontbijtalcohol? Net zoals Bloody Marie?
(geen flauw idee, drink amper, maar dacht dat dit ochtenddrankjes waren)
Ja, ik weet wat een mimosa is (dacht champagne btw)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mimosa is prosecco met jus d'orange. Ik weet niet hoe goed je de ochtend door gaat komen met bloody maries als ontbijt 😂
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Maar er zit wel een stengel bleekselderij in =/= super gezond
Nu wel trek inquote:
Ik ga zo wel even naar de bank denk ik...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, pak de drank en plet de tomaten!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even naar de bank denk ik...
Stuur maar hier naartoe, ik wil wel wat regen vandaagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]het regent, dit was NIET de afspraak. Ik wilde juist wat in de tuin gaan doen
Als jij hier gaat liggen bestel ik wel iets zonder bubbels voor jequote:
Okequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij hier gaat liggen bestel ik wel iets zonder bubbels voor je
[ afbeelding ]
One Pornstar Martini for the lady coming upquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
One Pornstar Martini for the lady coming up
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij hier gaat liggen bestel ik wel iets zonder bubbels voor je
[ afbeelding ]
Jij mag er ook in rollen hoorquote:
Klinkt als een goede zaterdagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:51 schreef DrMarten het volgende:
Om 10 uur opgestaan met het doel vanalles te doen vandaag. Oftewel ik heb op de bank gehangen sport kijken en ga nu maar eens douchen en dan boodschappen doen
Mais bien sur, mademoisellequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Barbkrijg ik dan ook een pornstar martini?
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
En de schizo en bipo staan vol aan![]()
Er hangen lijken in mijn kamer, beestjes onder mijn nagels, stemmen. En mijn stemming alle kanten op
Kutziektes
Blegh, knuffel voor jou.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
En de schizo en bipo staan vol aan![]()
Er hangen lijken in mijn kamer, beestjes onder mijn nagels, stemmen. En mijn stemming alle kanten op
Kutziektes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |