quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Patricia Paayactie?
quote:
quote:
Buk maarquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Iemand moet eerlijk tegen je zijn.
Zo maar doe!quote:
Nou moequote:
Zwembandjes al om?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:18 schreef DrMarten het volgende:
Voor de verandering weer onweer en stromende regen
Nee, wel de slaapkamer weer droog gemaakt. Misschien toch eens iets gaan doen aan de lekkage daar.quote:
Föhnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Iemand een idee hoe ik de vastgevroren ijsblokjesvormpjes uit de vriezer kan krijgen zonder dat ik de koelkast en vriezer uit moet zetten?
O das klote dat je daar lekkage hebt.. hier is het gewoon droog net als vorige dagenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, wel de slaapkamer weer droog gemaakt. Misschien toch eens iets gaan doen aan de lekkage daar.
Ventilator erop zetten. Ik heb nog zo'n pauper apparaat met ijsvorming aan alle kanten. Dan zet ik meestal de ventilator erop, pak kunstof spatel om het een beetje los te bikken en uiteindelijk haal ik zo hele plakkaten eruit. Werkt prima hier. Zolang je maar niet met iets metaals of echt scherps aan de gang gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Iemand een idee hoe ik de vastgevroren ijsblokjesvormpjes uit de vriezer kan krijgen zonder dat ik de koelkast en vriezer uit moet zetten?
quote:
quote:
Het is zowaar droog vandaagquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou @:DrMarten de regenval overleefd hebben ?
Dat kan jij repareren!quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het dak is het probleem niet
Kozijn is lek.
Kan een kwestie zijn van een kier dichtkitten. Zo niet, dan wordt het tich een kwestie van een timmerman inhuren of ooit een nieuw kozijn.quote:
Ductapjequote:Op woensdag 24 juli 2024 12:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan een kwestie zijn van een kier dichtkitten. Zo niet, dan wordt het tich een kwestie van een timmerman inhuren of ooit een nieuw kozijn.
Hoeveel wil je hebben?quote:
Boodschappen doen was ook wel veel werk dus dan verdien je wel een snack.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:25 schreef DrMarten het volgende:
Gister voor 4 dagen eten in huis gehaald, dus nu pizza besteld
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:25 schreef DrMarten het volgende:
Gister voor 4 dagen eten in huis gehaald, dus nu pizza besteld
Buk maa... Oh, je bent niet Monsterkoekie.quote:
Gelukkig had je dat op tijd doorquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buk maa... Oh, je bent niet Monsterkoekie.
Hoe ver was jij al gebogen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig had je dat op tijd door
C'mere youquote:
Jou dwangvoeren bedoel je?quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie wil mijn hangry weg knuffelen?
Nee gewoon gezellig knuffelen. Serie en alles vergetenquote:
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie wil mijn hangry weg knuffelen?
Richting Den Haag?quote:
Idem.quote:
Schandaligquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem.
Ergens hadden mensen het erg gezellig in de achtertuin tot laat
Ja, want als zij vakantie hebben heeft iedereen vakantie!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem.
Ergens hadden mensen het erg gezellig in de achtertuin tot laat
Zou eens tijd wordenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Faxie
Ethereaon bijna compleet
5 jaar of zo?quote:
Afgelopen zaterdag 8.15 wakker omdat mijn buren lekker buiten zaten te ontbijtenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, want als zij vakantie hebben heeft iedereen vakantie!!!
Hier in de buurt net zo
Emmer koud water eroverheenquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 8.15 wakker omdat mijn buren lekker buiten zaten te ontbijten
Denken in oplossingen. I likequote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws
Kroelkusje en een dekentje voor je
dikzakjes!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
van die mensen die in een hogere gewichtsklasse vallen, die vragen wat ik eet (want ik val af) en vervolgens het afkraken en proberen me over te halen om bepaalde dingen wel te eten
Nope... ik ben tevreden met mijn dieet
Zwaar irritant zulke mensen
Je moet het zo zien: jij kan nog fatsoenlijk de trap op en af. Zij hebben de lift nodig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
van die mensen die in een hogere gewichtsklasse vallen, die vragen wat ik eet (want ik val af) en vervolgens het afkraken en proberen me over te halen om bepaalde dingen wel te eten
Wedden dat ik sneller beneden ben met de trap dan CotS.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet het zo zien: jij kan nog fatsoenlijk de trap op en af. Zij hebben de lift nodig.
Jou rollen we gewoon naar benedenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Wedden dat ik sneller beneden ben met de trap dan CotS.
Shame! Shame! Shame!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Volgende keer reageer je gewoon met: maak je niet dik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoef je weinig voor te doen zwaartekracht doet het werk wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou rollen we gewoon naar beneden
Dan win jij van iedereenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoef je weinig voor te doen zwaartekracht doet het werk wel.
Hahaha nee zo gemeen ben ik niet....heb gezegd dat voor iedereen een goede manier isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer reageer je gewoon met: maak je niet dik.
*nadrukkelijk kijken naar de ander*
oh, wacht...
Inclusief de gezichtsuitdrukking van de smileys.
Soms is gemeen zijn niet erg.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha nee zo gemeen ben ik niet....heb gezegd dat voor iedereen een goede manier is
Ja maar in dit geval ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is gemeen zijn niet erg.
Ja hoor. Gewoon scherpe opmerking makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |