Helaas van mij maar eentje, maar toch. Ben overal blij mee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:34 schreef InVestEerder het volgende:
Een behoorlijk aantal Corbelo projecten waarvoor MaxCF op 1 augustus geld heeft ontvangen.
Dus komende dagen onze wallets maar goed in de gaten houden
Het valt mij op dat er telkens sprake is van een relatief hoge gemiddelde investering. Ik ben blij dat ik daar voorzichtig ben geweest en maar 100 per project heb ingelegd. Ca 20 projecten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:47 schreef obligataire het volgende:
[..]
Helaas van mij maar eentje, maar toch. Ben overal blij mee.
Dit waren panden die werden verhuurd of waarvan al langer bekend was dat ze verkocht waren.
Zelf zit ik ook in dit project (nr #27196). Uit de pitch van GVE haal ik nergens dat dit project vervroegd zal worden afgelost. Is dat ergens toegezegd door GVE/APOC?quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:29 schreef leolinedance het volgende:
Heb maar eens navraag gedaan bij GvE hoe het zit met de toezegging van vervroegde aflossing van APOC Leasing VI in juni 2024. Beetje jammer dat er niet is afgelost en er niets door GvE wordt gecommuniceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoeling met NL platformen wordt me te dun en dus word ik bijna wel gedwongen om over de grens te kijken.
Ik doe nog wel wat op Estateguru en Rendity, maar daar ben ik terughoudend mee. Ik ben benieuwd of jullie iets kunnen melden over de bovengenoemde Spaanse club.
Blijkbaar is GvE/Flanderijn met een uitkerings ronde bezig van geïnde gelden bij probleemprojecten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
Is er iets specifieks met deze probleem projecten want mijn eerste reactie is dat ik dit soort lijstjes van bijna elk platform waarbij ik veel projecten heb lopen zou kunnen maken?
Mijn uitzondering hierop is SiG en HcN, daar heb ik op dit moment geen enkel probleem en tot op heden nog geen euro hoeven afschrijven. Zo door elkaar genomen ben ik bij Collin het meest positief over de communicatie en afwikkeling van probleem projecten.
Ik moest gisteren in Gouda zijn en ben er even langs geweest, maar je kan er nog niet eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:29 schreef zeeland6 het volgende:
HCN
Er wordt niet reageerd of reservatieverzoeken incentive Desi & Devi Gouda. Volgens mij is dat steeds nog niet operationeel.
Iemand langs geweest ?
Dat wordt vermeld in de toelichting van project APOC Exchanges - 28982.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:53 schreef djtiesto8 het volgende:
[..]
Zelf zit ik ook in dit project (nr #27196). Uit de pitch van GVE haal ik nergens dat dit project vervroegd zal worden afgelost. Is dat ergens toegezegd door GVE/APOC?
Dit project loopt sinds maart 2023 met een looptijd van 36 maanden. Het landingsgestel, waarvoor deze lening is aangegaan, zal vast nog verhuurd zijn aan een luchtvaartmaatschappij. Dan verloopt het project toch conform planning?
Hartelijk dank voor dit veldwerk! Zo te zien moet er nog behoorlijk wat water door de Rijn vóór dit geopend wordt. Wel een beetje bijzonder voor een project dat startdatum eind 2023 had. Maar we hebben goede ervaringen hier met deze leningnemer, dus ik maak mij geen zorgen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:19 schreef KrekelJapie het volgende:
Ik moest gisteren in Gouda zijn en ben er even langs geweest, maar je kan er nog niet eten.
Dat was mij ook opgevallen. Ik kan me dan ook haast niet voorstellen dat dergelijke investeerders het hierbij laten zittenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:19 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat er telkens sprake is van een relatief hoge gemiddelde investering. Ik ben blij dat ik daar voorzichtig ben geweest en maar 100 per project heb ingelegd. Ca 20 projecten.
Om op de korting ladder te klimmen nam ik ook elk project mee voor ¤ 100,--quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:19 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat er telkens sprake is van een relatief hoge gemiddelde investering. Ik ben blij dat ik daar voorzichtig ben geweest en maar 100 per project heb ingelegd. Ca 20 projecten.
Galjoen is ook (gewoon) betaaldquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:41 schreef obligataire het volgende:
Inzake Zwedenhof (Oz*gul) zou er niet betaald worden, maar het staat er wel gewoon bij
Uiteindelijk zijn alleen Anemoon en Galjoen niet betaald.
Van dezelfde leningnemer, zojuist bericht dat een andere lening vervroegd wordt afgelost.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:22 schreef zeeland6 het volgende:
Bericht van HCN inzake
Sizz ontbrekende betaling.
Dat is correct, wij hebben de betaling nog niet van de ondernemer ontvangen. Wij hebben hiervoor reeds een eerste herinnering verstuurd aan de ondernemer.
Met gastvrije groet,
Ook de status van Desi & Devi wordt volgende week nagevraagd door HCN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond nog 30% open en de extra ontvangen rente is meer dan wat er anders nog betaald had moeten worden. Ik klaag niet.
[ Bericht 6% gewijzigd door Soulfreak op 05-08-2024 11:29:11 ]
6459 Eve En*rgy 12xquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:32 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
010218 Alere advies 17x
013654 HAL24 4x
014239 Netoperator glasvezel. 1x
Ik zou het gewoon eens navragen als ik u was.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:17 schreef ZeKraut het volgende:
Hier ook enkele GvE terugbetalingen (projecten uit 2014):
005152 MosquitNo 7x
006070 Traffic ID 2x
Opvallend is dan dat ik een defaultproject 003487 uit 2013 heb (kleine lening 50K, 60% terugbetaald), waarbij volgens GvE al meer dan 6 jaar aan een betalingsregeling (200/4wkn) wordt voldaan, terwijl nog nooit een termijn is uitgekeerd, ook nu niet.
De plotse stroom terugbetalingstermijnen betekent dat Flanderijn of GvE al tijden op een hele bak geld heeft gezeten. Jammer dat zij hierin geen inzicht bieden en ook niet lijken te beseffen dat een terugbetaling relevante info voor de investeerders is.
Lees nu dat het bij vomFASS om een tussentijdse betaling gaat (dus mogelijk komt er nog meer), of is dat weer zo’n nietszeggend/generiek bericht?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Blijkbaar is GvE/Flanderijn met een uitkerings ronde bezig van geïnde gelden bij probleemprojecten.
Na vorige betalings ronde verrast te zijn door termijn betalingen van een probleem project uit 2014 Dragon Marine. Deze week weer twee projecten uit het verleden met problemen waar het incasso bureau zijn uitkering gedaan heeft.
006070 Traffic ID Projects 2 termijnen.
020275 vomFASS Amsterdam 10 termijnen.
Dus daar ben ik wel erg blij mee. Dus nogmaals hulde aan GvE/Flanderijn voor het standvastig vastbijten in deze wanbetalers.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:02 schreef Jaco078 het volgende:
Vorige zomer ben ik met de pet rond gegaan, om wijn te bezorgen bij degenen die mij van linkjes voorzien.
Ik plaatste toen dit bericht:
Bedankje linkjes innercrowd
Vaak krijg ik van diverse kanten de linkjes.
Om dit te continueren zou ik eigenlijk even met de pet rond willen. Als 40 investeerders een paar eurootjes geven, kunnen we deze personen een flesje laten bezorgen. Wel zo goed voor de relaties; we hebben immers enorm(!) veel aan deze linkjes die op diverse manieren gevonden worden. Ook afgelopen jaar weer tientallen (!)
Edit: ik zal een tikkie URL maken. Ik houd het vrijblijvend, geen dwang. Zou gewaardeerd worden als je het idee hebt een voordeel te hebben van de linkjes (vast wel :-) ) je dit laat blijken in een bijdrage dan laat ik wat flesjes sturen naar de betreffende personen.
Dit jaar is nog succesvoller dan vorig jaar: vele tientallen linkjes heb ik kunnen delen, nog vóór de live-gang. En regelmatig nog vóór de pre-publicatie en met regelmaat ook non-publieke.
Doen jullie dit jaar weer mee?Dank allen, tot zover, 10 flesjes van een tientje zitten we op :-). Bijdragen kan nog 2 dagen en dan doe ik een bestelling. B.v.d. en zonnige investeringen toegewenst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s. niet de tikkie-URL Quoten aub
Dank
Nou doe je het zelf!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:15 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
P.s. niet de tikkie-URL Quoten aub
Hahaha, touché. Met dat verschil dat ik zelf nog in mn oude posts kan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:18 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Nou doe je het zelf!
Dank voor het regelen weer!
Dat is precies het grootste probleem, er zijn geen periodieke acties (of 1x per jaar moet je periodiek vinden) om het ene en ander te managen. Het lijkt eerder dat op het moment dat er teveel wordt geklaagd/gevraagd ze weer eens een keer kijken of er nog wat van het ontvangen geld afgeroomd kan wofden naar de investeerders.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:17 schreef ZeKraut het volgende:
De plotse stroom terugbetalingstermijnen betekent dat Flanderijn of GvE al tijden op een hele bak geld heeft gezeten. Jammer dat zij hierin geen inzicht bieden en ook niet lijken te beseffen dat een terugbetaling relevante info voor de investeerders is.
Is er ook een specificatie van deze betaling te raadplegen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:20 schreef zeeland6 het volgende:
HCN wallet is voor het eerst betaald. Met codes op de bijschrijving maar geen verwijzing naar HCN.
Dat doe ik consequent 2x per jaar; en ik krijg jaar in jaar uit alleen te horen dat er meer leningen open zouden staan (glasvezellegger), en dat een terugbetaling nog even op zich laat wachten ...quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:33 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon eens navragen als ik u was.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:47 schreef obligataire het volgende:
[..]
Is er ook een specificatie van deze betaling te raadplegen?
als je inlogt bij HCF -> mijn account -> onderaan in de linker box op 'Transacties' clickenquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:47 schreef obligataire het volgende:
[..]
Is er ook een specificatie van deze betaling te raadplegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |