De boardradio is wel te horen via Live Timing. Alles. Is verplicht.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat doen alle rijders maar 98% van wat er langskomt over de boordradio’s wordt niet uitgezonden.
Hij wringt zich in alle bochten om maar te kunnen blijven trollen. Chronologisch gaat het als volgt:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:25 schreef Red_85 het volgende: [..] Piastri drukte Lando naar buiten inderdaad. Onboard te zien, van bovenaf te zien. 6x in beeld geweest, in iedere samenvatting te vinden. Maar iemand presteert het nog om te schrijven hier dat er genoeg ruimte was
Iedere keer weer dit soort gedrag.
Ja, het is te horen, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 02:16 schreef Sally het volgende:
[..]
De boardradio is wel te horen via Live Timing. Alles. Is verplicht.
Die heb ik gisteravond aangezet en vlees erop gegooid. Zet nu bakken popcorn neer.quote:
Spannend welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vrijdag en zaterdag regen in Spa? Zondag (zo goed als) droog.
Zoals gewoonlijk in Spaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vrijdag en zaterdag regen in Spa? Zondag (zo goed als) droog.
wilquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond aangezet en vlees erop gegooid. Zet nu bakken popcorn neer.
DM me als je wilt leeglopen over iemand hier.
Krijgen we hopelijk wel een racequote:
Spa 2021 says NO. Masi says YESquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijgen we hopelijk wel een race
quote:
Was ook geen kleine crash (no pun intended)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hij liep ook wat moeilijk na de race
Daarom zou het beter geweest zijn om het gewoon zo te laten in plaats van de plek terug te moeten geven.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk op papier heb je op zich misschien gelijk, maar even vanuit een reeel oogpunt: Piastri kan nooit weten dat Verstappen nog weer eens naast Norris zit. Dus die gaat daar geen rekening mee houden. En stel hij had dat wel gedaan dan had die zo’n slechte exit gehad dat die sowieso geen kans meer had.
We weten sowieso niet wat de FIA zou hebben gezegd, want de rijder heeft het opgelost dus de stewards hoefden er niets meer van de vinden, behalve de no further action. Wedstrijdleiding heeft het puur doorgestuurd naar de stewards waarschijnlijk op aangeven van McLaren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom zou het beter geweest zijn om het gewoon zo te laten in plaats van de plek terug te moeten geven.
Spa is altijd nat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Hoe dan. Ze kunnen toch met die trackers toch zien wie er rijdt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:04 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Dit heb ik niet meegekregen. WtfAlonso moet furieus geweest zijn
Het argument voor GP om aan Max te zeggen om het niet allemaal via de radio te "bespreken" - neem ik aanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, het is te horen, dat begrijp ik
Maar via de reguliere uitzending hoor je maar een paar procent van de gesprekken, alleen wat interessant is voor de regie.
En nu Norris vaker vooraan rijdt, hoor je hem ook vaker. Dat betekent ook niet dat hij ineens in een klager is veranderd. Rijders klagen.
Die van Kubica zou 75 G zijn geweest..? Zie nog die voetjes uit de kapotte monocoque bungelen aan de voorkant...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hij liep ook wat moeilijk na de race
Whut?!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:04 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Dit heb ik niet meegekregen. WtfAlonso moet furieus geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |