Over het algemeen stemmen zulke mensen weinig, heel veel invloed hebben ze inderdaad niet. Behalve op twitter, waar alle journalisten zitten. Ze hebben dus wel invloed op de media, gelukkig minder dan in 2020.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er zullen er wel wat bij zitten, maar kan me ook indenken dat een groot deel gewoon niet gestemd heeft of ingeschreven staat.
Maar vooruit, radicale Democraten wensen Biden een snelle dood en een radicale Republikein probeerde Trump te vermoorden. Weird times.
Het is niet zo dat als je geen Democraat bent dat je dan een Republikein bent. Sowieso zijn heel veel mensen niet ingeschreven als kiezer, maar ook is het zo dat steeds meer mensen wel ingeschreven zijn maar niet als Democraat of Republikein.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, Republikeinen in vermomming![]()
Kom op, UVA much
Dus je bent voornamelijk overal tegenaan aan het schoppen, maar hoe linkser en/of progressiever, hoe harder? Of is dat niet het juiste criterium?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat Harris een slechte kandidaat is heeft niets met emotie te maken. Dat zie je gewoon terug in de argumenten en de polls. Wat jij er verder mee doet moet je zelf weten
Het maakt Trump ook niet beter. Zelfs een seniele Joe Biden zou een betere president zijn dan Trump.
Tja, moet ik nu lachen of huilen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er zullen er wel wat bij zitten, maar kan me ook indenken dat een groot deel gewoon niet gestemd heeft of ingeschreven staat.
Maar vooruit, radicale Democraten wensen Biden een snelle dood en een radicale Republikein probeerde Trump te vermoorden. Weird times.
Als je wat inhoudelijks te melden hebt hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus je bent voornamelijk overal tegenaan aan het schoppen, maar hoe linkser en/of progressiever, hoe harder? Of is dat niet het juiste criterium?
Ik heb geen idee waar jij voor staat. Of misschien dat het allemaal shit is. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als je wat inhoudelijks te melden hebt hoor ik het graag.
Nu het gevoel alsof ik paddestoelen op heb.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je geen Democraat bent dat je dan een Republikein bent. Sowieso zijn heel veel mensen niet ingeschreven als kiezer, maar ook is het zo dat steeds meer mensen wel ingeschreven zijn maar niet als Democraat of Republikein.
Dat is jouw probleem, als je niet met argumenten om kunt gaan zonder motieven te zoeken achter degene die de argumenten maakt heb je op een forum niets te zoekenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij voor staat.
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef recursief het volgende:
Nou, Netanyahu kan Biden wellicht morgen ontmoeten
Hij is de 17e 's ochtends positief getest en die dag in isolatie gegaan. De 21e was de vijfde dag.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:01 schreef Leandra het volgende:
Vandaag is de 5de dag dus, mag hij morgen weer uit isolatie.
Dat is jouw mening ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is niet het geval. Harris werd gekozen omdat het moest, Biden werd door de partij gedwongen om een zwarte vrouw te kiezen. Er was een A-lijst, maar George Floyd heeft die lijst gekortwiekt omdat alle blanke vrouwen toen de facto afvielen. Toen bleven alleen Harris en Rice over. Rice had nul ervaring als politicus dus was de keuze gemaakt.
Wat is nou eigenlijk het doel achter het net doen alsof het inbellen van Biden opgenomen is?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 03:05 schreef Za het volgende:
Een geluidsband van Biden was vanavond te horen:
[ x ]
Ja net zoals er een minimum leeftijd is zou er ook een maximum leeftijd moeten zijn.quote:
Het is toch merkwaardig dat Biden zijn terugtreden als kandidaat via een berichtje op X doet en vervolgens een vooraf opgenomen tekst spreekt tijdens het inbellen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het doel achter het net doen alsof het inbellen van Biden opgenomen is?
Dat was helemaal niet pre-recorded man. Let nou eens op: Za post alleen maar tweets uit de conservatieve Bidenhaatbubbel, waar elke gelegenheid wordt aangegrepen om twijfel te zaaien over iedere stap die die de dems zetten. De meeste van die tweets zijn onzin.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het is toch merkwaardig dat Biden zijn terugtreden als kandidaat via een berichtje op X doet en vervolgens een vooraf opgenomen tekst spreekt tijdens het inbellen.
Ziek of niet, hij had gewoon live een korte verklaring kunnen geven, desnoods mbv quecards.
Nu geeft het aanleiding tot allerlei speculaties
Lijkt me verstandig. Iedereen die mogelijk straks president is wil je nu natuurlijk spreken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 02:58 schreef Za het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Intussen heeft Netanyahu om een persoonlijke ontmoeting met Trump verzocht.
Democraten al incompetent neerzetten?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het doel achter het net doen alsof het inbellen van Biden opgenomen is?
De een zegt dit de ander dat, wat moet ik geloven?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet pre-recorded man. Let nou eens op: Za post alleen maar tweets uit de conservatieve Bidenhaatbubbel, waar elke gelegenheid wordt aangegrepen om twijfel te zaaien over iedere stap die die de dems zetten. De meeste van die tweets zijn onzin.
Protip: Gelijk alle berichten uit het Trumpkamp als leugen of misleiding zien. Dan zit je 99 van de 100 keer goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De een zegt dit de ander dat, wat moet ik geloven?
De MSM hebben jaren volgehouden dat er niets aan de hand was met Biden en plotseling blijkt het tegendeel.
En als het over haat gaat: de enige reden dat Harris zoveel stemmen krijgt is de haat tegen Trump.
Het maakt niet uit wie ze als kandidaat neerzetten, alles door negatieve emoties bepaald.
Ik denk zelf na en informeer mij breed, dus ook de andere media met ander nieuwsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:39 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Protip: Gelijk alle berichten uit het Trumpkamp als leugen of misleiding zien. Dan zit je 99 van de 100 keer goed.
Een sterk staaltje projectie vanuit een conservatief persoon om het te hebben over negatieve emoties.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De MSM hebben jaren volgehouden dat er niets aan de hand was met Biden en plotseling blijkt het tegendeel.
En als het over haat gaat: de enige reden dat Harris zoveel stemmen krijgt is de haat tegen Trump.
Het maakt niet uit wie ze als kandidaat neerzetten, alles door negatieve emoties bepaald.
Hij heeft Covid en hij is oud. Hij heeft een heel beroerd debat gevoerd. Daar is iedereen het wel over eens. Dat ie zou dementeren wordt vooral hard geroepen door Trumpaanhangers en mensen die de kennis helemaal niet hebben om dat te kunnen beoordelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik heb gisteren vrijwel die hele bijeenkomst gezien. Die is vast nog wel ergens terug te vinden. Maar prima hoor, als je liever suggestieve tweet met een fragmentje van een Trumpist gelooft hou ik je niet tegen.quote:En als het over haat gaat: de enige reden dat Harris zoveel stemmen krijgt is de haat tegen Trump.
Ik denk dat Trump moeite heeft de haat vanuit de "Democraten" te overtreffen, als je voortdurend met Hitler vergeleken wordt. Daarbij zijn sleepy Joe en Croocked Joe onschuldige vergelijkingenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een sterk staaltje projectie vanuit een conservatief persoon om het te hebben over negatieve emoties.
Sarcastische mode aan.
Gelukkig is Trump natuurlijk een lichtend voorbeeld van het liefdevol verbinden van de mensen en niet zijn zwart wit leugens en gezever.
kom op.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
quote:‘Dat Amerika nog niet klaar is voor een zwarte, vrouwelijke president? Het land is op dat vlak echt aan het veranderen’
quote:‘Denk je dat Amerikanen in dit klimaat op een zwarte vrouw gaan stemmen?’
Huiskleur, huidskleur en huidskleur.quote:‘Harris mag dan een vrouw van kleur zijn, velen zien haar verleden als ‘top cop’ als zeer problematisch’
Dus jij houdt vol dat er voor het debat niets aan de hand was met Biden?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:43 schreef recursief het volgende:
[..]
Hij heeft Covid en hij is oud. Hij heeft een heel beroerd debat gevoerd. Daar is iedereen het wel over eens. Dat ie zou dementeren wordt vooral hard geroepen door Trumpaanhangers en mensen die de kennis helemaal niet hebben om dat te kunnen beoordelen.
Het gaat niet om die ene bijeenkomst, maar hoe inhoudelijk de campagne gevoerd wordt.quote:Ik heb gisteren vrijwel die hele bijeenkomst gezien. Die is vast nog wel ergens terug te vinden. Maar prima hoor, als je liever suggestieve tweet met een fragmentje van een Trumpist gelooft hou ik je niet tegen.
Stel dat Trump zo een campagne zou voeren en nadruk zou leggen op blanke (witte) mannenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef Tekaschi het volgende:
Open de Volkskrant, even wat koppen die prominent op de voorpagina staan.
[..]
[..]
[..]
Huiskleur, huidskleur en huidskleur.
Kijk eens aan de emoties lopen al hoog op dat je net zoals Trump alweer dingen gaat verzinnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:44 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump moeite heeft de haat vanuit de "Democraten" te overtreffen, als je voortdurend met Hitler vergeleken wordt. Daarbij zijn sleepy Joe en Croocked Joe onschuldige vergelijkingen
het zijn van een zwarte man of vrouw is in deze tijd een heilig verklaring. Het is gewoon ziek racisme, meer niet. Al zetten ze er een pimpelpaars iemand neer, het zou om het beleid moeten gaan, niet om kleurtjes en geslachten waarin we ons opeens dienen te identificeren omdat het krijsend deel van de samenleving dat wilt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:50 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Stel dat Trump zo een campagne zou voeren en nadruk zou leggen op blanke (witte) mannen
De Trump gezinde media hebben dat voortdurend gezegd. maarquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
kom op.
Ik hoor al 4 jaar (ja ook voordat hij President werd) vrijwel niks anders dan dat Biden te oud, seniel, dement en wat niet al is.
Dus doe niet net alsof iedereen altijd deed "alsof er niks aan de hand was".
zijn versprekingen werden altijd en overal breed uitgemeten.
(veel breder dan die van Trump overigens ook volgens mij).
Dit gejank altijd over "De MeDiA Is VoOr De DeMoCrAteNNN).
Ik ben geen medicus dus of ie aan het dementeren is weet ik niet. Ja hij haalde namen door elkaar, maar dat doen oude mensen ook wel als ze niet aan het dementeren zijn. En sommige jonge mensen ook. En ik heb begrepen dat vermoeidheid en stress daar ook een rol bij kunnen spelen. Laat ik duidelijk zijn: ik vind hem te oud voor nog een termijn, maar ik vind dat Trump ook te oud is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dus jij houdt vol dat er voor het debat niets aan de hand was met Biden?
Het ging me over de suggestie uit de Trumpbubbel. Die is gewoon onzin.quote:[..]
Het gaat niet om die ene bijeenkomst, maar hoe inhoudelijk de campagne gevoerd wordt.
Zie ook mijn vorige post over de Hitler vergelijking.
Dat is het aardige van Internet, je kunt zo gek niet verzinnen of het bestaatquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kijk eens aan de emoties lopen al hoog op dat je net zoals Trump alweer dingen gaat verzinnen.
Trumps beste volgelingen schreeuwen het zelfs over hun eigen grote leider.
We love Hitler. We love Trump.’: White supremacists march through Howell
Ach gut, een handjevol rechts extremisten stemmen op Trump, niet raar in een twee partijen stelsel. Waar denk je dat al die links extremisten op stemmen? Alle blanken haters? Alle pedofielen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kijk eens aan de emoties lopen al hoog op dat je net zoals Trump alweer dingen gaat verzinnen.
Trumps beste volgelingen schreeuwen het zelfs over hun eigen grote leider.
We love Hitler. We love Trump.’: White supremacists march through Howell
Je zou bijna denken dat de nieuwsmedia in de VS niet geheel onpartijdig isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De Trump gezinde media hebben dat voortdurend gezegd. maar
CNN, New York Times c.s. hebben Biden tot vorige week nog verdedigd:
kleine versprekingen, hij had zn dag niet etc.
Huidskleur is dan ook best een thema in Amerika. En gezien de geschiedenis van pak 'm beet de laatste 150 jaar ook heel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef Tekaschi het volgende:
Open de Volkskrant, even wat koppen die prominent op de voorpagina staan.
[..]
[..]
[..]
Huiskleur, huidskleur en huidskleur.
Zie inderdaad dit soort geruchten de kop steken, houd nog even een slag om de arm, zou mij niet verbazen als het niet klopt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:54 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Dan heeft de VS straks toch opeens die 'zwarte' vrouwelijke president..
Fake Newsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:54 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Nou, de Proud Boys hebben toch een aardig grote rol gespeeld voor Trump ("stand back and stand by"). Een minderheid, maar wel eentje die bij tijd en wijle een flinke stempel drukt op het politieke klimaat in de USA.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is het aardige van Internet, je kunt zo gek niet verzinnen of het bestaat![]()
Maar denk je werkelijk dat 99% van de Trumpaanhangers zo denkt?
Laura Loomer, een van de grootste liegende lunatics die daar rondloopt. Zie eerder in deze reeks voor haar achtergrond.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:54 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Alle linksen zijn toch ook woke waarom nu wel opeens nuance willen aanbrengen. De selectieve hypocrisie bij onze conservatieve rechtsen is weer duidelijk zichbaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is het aardige van Internet, je kunt zo gek niet verzinnen of het bestaat![]()
Maar denk je werkelijk dat 99% van de Trumpaanhangers zo denkt?
die halen hun schouders op.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En gewoon links, gematigd links of normale rechtse mensen die liever geen Trump als president zien?
En hier wordt JD Vance aangekondigd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:00 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou, de Proud Boys hebben toch een aardig grote rol gespeeld voor Trump ("stand back and stand by"). Een minderheid, maar wel eentje die bij tijd en wijle een flinke stempel drukt op het politieke klimaat in de USA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |