abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:41:35 #126
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_214380773
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:39 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Protip: Gelijk alle berichten uit het Trumpkamp als leugen of misleiding zien. Dan zit je 99 van de 100 keer goed.
Ik denk zelf na en informeer mij breed, dus ook de andere media met ander nieuws :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_214380776
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:36 schreef Oud_student het volgende:

[..]
De een zegt dit de ander dat, wat moet ik geloven?
De MSM hebben jaren volgehouden dat er niets aan de hand was met Biden en plotseling blijkt het tegendeel.
En als het over haat gaat: de enige reden dat Harris zoveel stemmen krijgt is de haat tegen Trump.
Het maakt niet uit wie ze als kandidaat neerzetten, alles door negatieve emoties bepaald.
Een sterk staaltje projectie vanuit een conservatief persoon om het te hebben over negatieve emoties.

Sarcastische mode aan.

Gelukkig is Trump natuurlijk een lichtend voorbeeld van het liefdevol verbinden van de mensen en niet zijn zwart wit leugens en gezever. _O-
pi_214380790
quote:

[..]
De MSM hebben jaren volgehouden dat er niets aan de hand was met Biden en plotseling blijkt het tegendeel.
Hij heeft Covid en hij is oud. Hij heeft een heel beroerd debat gevoerd. Daar is iedereen het wel over eens. Dat ie zou dementeren wordt vooral hard geroepen door Trumpaanhangers en mensen die de kennis helemaal niet hebben om dat te kunnen beoordelen.

quote:
En als het over haat gaat: de enige reden dat Harris zoveel stemmen krijgt is de haat tegen Trump.
Het maakt niet uit wie ze als kandidaat neerzetten, alles door negatieve emoties bepaald.
Ik heb gisteren vrijwel die hele bijeenkomst gezien. Die is vast nog wel ergens terug te vinden. Maar prima hoor, als je liever suggestieve tweet met een fragmentje van een Trumpist gelooft hou ik je niet tegen.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:44:01 #129
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_214380795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een sterk staaltje projectie vanuit een conservatief persoon om het te hebben over negatieve emoties.

Sarcastische mode aan.

Gelukkig is Trump natuurlijk een lichtend voorbeeld van het liefdevol verbinden van de mensen en niet zijn zwart wit leugens en gezever. _O-
Ik denk dat Trump moeite heeft de haat vanuit de "Democraten" te overtreffen, als je voortdurend met Hitler vergeleken wordt. Daarbij zijn sleepy Joe en Croocked Joe onschuldige vergelijkingen
Exaudi orationem meam
pi_214380812
quote:

[..]
kom op.
Ik hoor al 4 jaar (ja ook voordat hij President werd) vrijwel niks anders dan dat Biden te oud, seniel, dement en wat niet al is.
Dus doe niet net alsof iedereen altijd deed "alsof er niks aan de hand was".

zijn versprekingen werden altijd en overal breed uitgemeten.

(veel breder dan die van Trump overigens ook volgens mij).

Dit gejank altijd over "De MeDiA Is VoOr De DeMoCrAteNNN).
pi_214380830
Open de Volkskrant, even wat koppen die prominent op de voorpagina staan.

quote:
‘Dat Amerika nog niet klaar is voor een zwarte, vrouwelijke president? Het land is op dat vlak echt aan het veranderen’
quote:
‘Denk je dat Amerikanen in dit klimaat op een zwarte vrouw gaan stemmen?’
quote:
‘Harris mag dan een vrouw van kleur zijn, velen zien haar verleden als ‘top cop’ als zeer problematisch’
Huiskleur, huidskleur en huidskleur.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:48:22 #132
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_214380831
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:43 schreef recursief het volgende:

[..]
Hij heeft Covid en hij is oud. Hij heeft een heel beroerd debat gevoerd. Daar is iedereen het wel over eens. Dat ie zou dementeren wordt vooral hard geroepen door Trumpaanhangers en mensen die de kennis helemaal niet hebben om dat te kunnen beoordelen.
Dus jij houdt vol dat er voor het debat niets aan de hand was met Biden?
quote:
Ik heb gisteren vrijwel die hele bijeenkomst gezien. Die is vast nog wel ergens terug te vinden. Maar prima hoor, als je liever suggestieve tweet met een fragmentje van een Trumpist gelooft hou ik je niet tegen.
Het gaat niet om die ene bijeenkomst, maar hoe inhoudelijk de campagne gevoerd wordt.
Zie ook mijn vorige post over de Hitler vergelijking.
Exaudi orationem meam
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:50:34 #133
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_214380850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stel dat Trump zo een campagne zou voeren en nadruk zou leggen op blanke (witte) mannen ;)
Exaudi orationem meam
pi_214380858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:44 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ik denk dat Trump moeite heeft de haat vanuit de "Democraten" te overtreffen, als je voortdurend met Hitler vergeleken wordt. Daarbij zijn sleepy Joe en Croocked Joe onschuldige vergelijkingen
Kijk eens aan de emoties lopen al hoog op dat je net zoals Trump alweer dingen gaat verzinnen.

Trumps beste volgelingen schreeuwen het zelfs over hun eigen grote leider.
We love Hitler. We love Trump.’: White supremacists march through Howell

:')
pi_214380875
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:50 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Stel dat Trump zo een campagne zou voeren en nadruk zou leggen op blanke (witte) mannen ;)
het zijn van een zwarte man of vrouw is in deze tijd een heilig verklaring. Het is gewoon ziek racisme, meer niet. Al zetten ze er een pimpelpaars iemand neer, het zou om het beleid moeten gaan, niet om kleurtjes en geslachten waarin we ons opeens dienen te identificeren omdat het krijsend deel van de samenleving dat wilt.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:53:39 #136
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_214380878
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:45 schreef koemleit het volgende:

[..]
kom op.
Ik hoor al 4 jaar (ja ook voordat hij President werd) vrijwel niks anders dan dat Biden te oud, seniel, dement en wat niet al is.
Dus doe niet net alsof iedereen altijd deed "alsof er niks aan de hand was".

zijn versprekingen werden altijd en overal breed uitgemeten.

(veel breder dan die van Trump overigens ook volgens mij).

Dit gejank altijd over "De MeDiA Is VoOr De DeMoCrAteNNN).
De Trump gezinde media hebben dat voortdurend gezegd. maar
CNN, New York Times c.s. hebben Biden tot vorige week nog verdedigd:
kleine versprekingen, hij had zn dag niet etc.
Exaudi orationem meam
pi_214380891
twitter

Dan heeft de VS straks toch opeens die 'zwarte' vrouwelijke president..
pi_214380893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Dus jij houdt vol dat er voor het debat niets aan de hand was met Biden?
Ik ben geen medicus dus of ie aan het dementeren is weet ik niet. Ja hij haalde namen door elkaar, maar dat doen oude mensen ook wel als ze niet aan het dementeren zijn. En sommige jonge mensen ook. En ik heb begrepen dat vermoeidheid en stress daar ook een rol bij kunnen spelen. Laat ik duidelijk zijn: ik vind hem te oud voor nog een termijn, maar ik vind dat Trump ook te oud is.

quote:
[..]
Het gaat niet om die ene bijeenkomst, maar hoe inhoudelijk de campagne gevoerd wordt.
Zie ook mijn vorige post over de Hitler vergelijking.
Het ging me over de suggestie uit de Trumpbubbel. Die is gewoon onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2024 10:03:25 ]
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:55:55 #139
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_214380901
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Kijk eens aan de emoties lopen al hoog op dat je net zoals Trump alweer dingen gaat verzinnen.

Dat is het aardige van Internet, je kunt zo gek niet verzinnen of het bestaat :)
Maar denk je werkelijk dat 99% van de Trumpaanhangers zo denkt?
Exaudi orationem meam
pi_214380904
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ach gut, een handjevol rechts extremisten stemmen op Trump, niet raar in een twee partijen stelsel. Waar denk je dat al die links extremisten op stemmen? Alle blanken haters? Alle pedofielen?

Deze mensen zijn er gewoon, ben er ook niet blij mee, maar als was Trump er niet dan stemden ze nog republikeinen, net zoals links extremisten altijd democraten zullen stemmen.

Maar het is altijd het perfecte excuus, dit groepje hoeft maar 0,01% van het gehele stemvee voor de reps te vertegenwoordigen, dan zijn die andere 99,99% natuurlijk ook racisten en is het geoorloofd om de problemen die zo'n mensen te ondervinden volledig te negeren, een trend die we ook al decennia zien in Europa.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:56:40 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214380910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:53 schreef Oud_student het volgende:

[..]
De Trump gezinde media hebben dat voortdurend gezegd. maar
CNN, New York Times c.s. hebben Biden tot vorige week nog verdedigd:
kleine versprekingen, hij had zn dag niet etc.
Je zou bijna denken dat de nieuwsmedia in de VS niet geheel onpartijdig is :o.

Gek.kig.heid.

(middle of the road media doet het niet zo goed bij het publiek)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_214380918
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Huidskleur is dan ook best een thema in Amerika. En gezien de geschiedenis van pak 'm beet de laatste 150 jaar ook heel begrijpelijk.
pi_214380920
De dems doen dit gewoon heel goed, Amerikanen willen een gevecht zien en dat krijgen ze nu. De crimineel versus de aanklager. Degene die vrouwenrechten heeft beknot en daar trots op is versus een vrouw zelf. Zwart ook nog. In 2016 was Trump de underdog, nu is hij een bewezen slechte verliezer en is Harris de underdog.

Maar och en wee de peilingen laten zien dat Trump voorstaat. Peilingen stemmen niet en degenen die op Harris gaan stemmen zijn de stille meerderheid. Republikeinen doen net of zij de meerderheid zijn, maar dat zijn ze niet. Dems hebben met afstand de laatste jaren de popular vote gewonnen. Als de VS daadwerkelijk een zuivere democratie zouden zijn zonder gerrymandering en dat soort debiele taferelen dan zou Trump niet eens in de buurt van een kans hebben.

Mijn geld gaat op Harris.
pi_214380923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:54 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]

Zie inderdaad dit soort geruchten de kop steken, houd nog even een slag om de arm, zou mij niet verbazen als het niet klopt.

Aan de andere kant, misschien hebben ze nu alle medicatie stopgezet, Biden zullen ze wel volgepropt hebben iedere keer. Ergens toch ook wel zielig, een oude bejaarde man zo misbruiken voor de eigen agenda.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:58:20 #145
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_214380929
quote:
[ x ]

Fake News
CNN en New York Times zullen wel zeggen dat hij in blakende gezondheid is en zijn taken als President voor het Amerikaanse volk zal uitvoeren :{
Exaudi orationem meam
pi_214380945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:55 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Dat is het aardige van Internet, je kunt zo gek niet verzinnen of het bestaat :)
Nou, de Proud Boys hebben toch een aardig grote rol gespeeld voor Trump ("stand back and stand by"). Een minderheid, maar wel eentje die bij tijd en wijle een flinke stempel drukt op het politieke klimaat in de USA.
pi_214380955
quote:
[ x ]

Laura Loomer, een van de grootste liegende lunatics die daar rondloopt. Zie eerder in deze reeks voor haar achtergrond.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2024 10:02:25 ]
pi_214380959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:55 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Alle linksen zijn toch ook woke waarom nu wel opeens nuance willen aanbrengen. De selectieve hypocrisie bij onze conservatieve rechtsen is weer duidelijk zichbaar. _O-
pi_214381058
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:26 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
En gewoon links, gematigd links of normale rechtse mensen die liever geen Trump als president zien?
die halen hun schouders op.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_214381264
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:00 schreef recursief het volgende:

[..]
Nou, de Proud Boys hebben toch een aardig grote rol gespeeld voor Trump ("stand back and stand by"). Een minderheid, maar wel eentje die bij tijd en wijle een flinke stempel drukt op het politieke klimaat in de USA.
En hier wordt JD Vance aangekondigd.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')