Oh, dat heeft hij als reden opgegeven?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft zijn kandidatuur ingeleverd omdat hij op mentaal gebied al enige tijd merkbaar aan het aftakelen is en dit steeds sneller lijkt te gaan. Dan moet je je daarna natuurlijk niet meer gaan bezighouden met zijn huidige levendigheid, want dan is dat een obsessie! Hij hoeft nog maar slechts 15% van zijn volledige termijn als commander-in-chief van het machtigste land op aarde uit te dienen. Is verder niet zo belangrijk, gun die man gewoon zijn pleziertje.
Nee, dat heeft hij zelf niet als reden opgegeven.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat heeft hij als reden opgegeven?
We zullen het nog wel horen. Wat ik begrepen heb is dat hij er dit weekend van overtuigd is geraakt dat hij niet meer gaat winnen van Trump. Dat gezeik over zijn mentale toestand begint wel een beetje treurig te worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij zelf niet als reden opgegeven.
Ach ja, "gezeik" en "treurig". Het is slechts de president van de VS, waar hebben we het over inderdaad. Totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:14 schreef recursief het volgende:
[..]
We zullen het nog wel horen. Wat ik begrepen heb is dat hij er dit weekend van overtuigd is geraakt dat hij niet meer gaat winnen van Trump. Dat gezeik over zijn mentale toestand begint wel een beetje treurig te worden.
Wat een drogreden. Alsof je het wel zeker kunt weten als het om de president van de VS gaat. Allerlei mensen weten zeker dat ie aan het dementeren is, of al zo dement als een deur is, maar kunnen die diagnose helemaal niet stellen. Namen door elkaar halen, als je moe bent en bejaard, is nog geen teken van dementie. Dat doen veel jongere en niet demente mensen ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ach ja, "gezeik" en "treurig". Het is slechts de president van de VS, waar hebben we het over inderdaad. Totaal niet relevant.
Heb ik dement gezegd? Nee. Mentale aftakeling hoeft geen dementie te betekenen, maar wel dat de benodigde scherpte voor de uiterst veeleisende positie van president van de VS er simpelweg niet meer voldoende is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Alsof je het wel zeker kunt weten als het om de president van de VS gaat. Allerlei mensen weten zeker dat ie aan het dementeren is, of al zo dement als een deur is, maar kunnen die diagnose helemaal niet stellen. Namen door elkaar halen, als je moe bent en bejaard, is nog geen teken van dementie. Dat doen veel jongere en niet demente mensen ook.
Ahahahaha. Prachtig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ x ]
Kan toch niet jongens. Hoe kan Melania hier niks aan doen, of niet @:Za?
Los van hoe de rollen gedraaid zijn, als ik mijn Amerikaanse-politiek bril afzet en het vanuit de Nederlandse bril bekijk ... holy shit ... kun je je zoiets voorstellen hier?quote:
Misschien iets voor lucky.tv. Ik vind het een hilarisch filmpje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Los van hoe de rollen gedraaid zijn, als ik mijn Amerikaanse-politiek bril afzet en het vanuit de Nederlandse bril bekijk ... holy shit ... kun je je zoiets voorstellen hier?
Ja, ik moet er ook om lachen natuurlijk, helemaal hoe het nu zo in elkaar valt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Misschien iets voor lucky.tv. Ik vind het een hilarisch filmpje..
Dan was je eerdere post dus onjuist.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij zelf niet als reden opgegeven.
Thanks.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef Leandra het volgende:
En zoals aan het begin van dit topic al geconcludeerd: hij zou vandaag weer uit isolatie mogen en hij is weer uit isolatie.
Dat hij nog niet weer topfit is na Covid is niet heel vreemd.
Nou ja, dat is nu een beetje het verhaal geworden, maar waarom zou dat niet kunnen? Normaal gezien is een president in deze tijd hard op weg met campagne voeren in plaats van een land besturen. Wellicht dat hem dit juist wat meer tijd en rust geeft om de dingen netjes af te ronden in plaats van - je weet hoe het gaat - 's ochtends daarnaartoe vliegen voor de een of andere rally, 's middags naar een fundraiser, 's avond een diner en dat dan maanden achter elkaar. Dat is slopend.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:46 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks.
Ik had absoluut niet verwacht dat ze hem opnieuw zouden laten opdraven, en vind ook dat dat zou niet moet gebeuren, nog 6 maanden zijn termijn uitzitten, dat kan toch gewoon niet.
Maar blijkbaar heb ik het mis.
4 jaar lang videos zo verdraaien dat het lijkt alsof Biden een dementerende oude man is heeft zijn vruchten afgeworpen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:46 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks.
Ik had absoluut niet verwacht dat ze hem opnieuw zouden laten opdraven, en vind ook dat dat zou niet moet gebeuren, nog 6 maanden zijn termijn uitzitten, dat kan toch gewoon niet.
Maar blijkbaar heb ik het mis.
Denk dat velen hier sowieso nogal een verstoord beeld hebben van een president als een soort van alleenheerser die zo ongeveer eigenhandig alles doet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 02:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, dat is nu een beetje het verhaal geworden, maar waarom zou dat niet kunnen? Normaal gezien is een president in deze tijd hard op weg met campagne voeren in plaats van een land besturen. Wellicht dat hem dit juist wat meer tijd en rust geeft om de dingen netjes af te ronden in plaats van - je weet hoe het gaat - 's ochtends daarnaartoe vliegen voor de een of andere rally, 's middags naar een fundraiser, 's avond een diner en dat dan maanden achter elkaar. Dat is slopend.
Dat gelul van dat die man nu opeens seniel en achterlijk zou zijn, daar trap ik niet zo in. Hij heeft een goed team om zich heen en weet prima te delegeren, toch? Wellicht een verademing dat hij de publieke aandacht even kan laten voor wat het is en zich gewoon op zijn werk kan richten.
Ik zou dit onthouden voor als het weer over Trump gaat, dan wil dit beeld namelijk nog wel eens overheersen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk dat velen hier sowieso nogal een verstoord beeld hebben van een president als een soort van alleenheerser die zo ongeveer eigenhandig alles doet.
Mag je doen hoor, maar er zit natuurlijk een verschil tussen een president heeft geen enkele macht en een president doet alles zelf. Het belangrijkste punt is natuurlijk dat je mensen om je heen hebt om op terug te vallen als je zelf niets doet. Dat staat verder los van het feit dat je niet solistisch hele onverstandige acties kunt ondernemen. Dat laatste is het probleem van Trump, dat eerste hetgeen dat Biden wordt aangewreven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou dit onthouden voor als het weer over Trump gaat, dan wil dit beeld namelijk nog wel eens overheersen.
Fakequote:
Right.quote:Historians say Biden’s withdrawal shows American democracy is working
Ik reageer op een net zo duf N=1 voorbeeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh ja, nou dan is het opgelost met je N=1 voorbeeld tegenover een hoop data (al dan niet uit Islamitische landen) die je tegenspreekt.
Mijn hemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |