abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217768771
Snap dat die Viggo Waas een hersenbeschadiging heeft opgelopen en daarom wat traag overkomt maar we hebben juist al genoeg grachtengordel talkshows. Nu komt er weer zo'n slome amsterdamse deugkneus praten over Ajax. We kijken nou juist omdat er af en toe eens een ander geluid te horen is bij deze show. Nu moeten we naar het geleuter over wat er in het gooi gebeurt van Johnny en Amsterdamse toestanden met Viggo. En dat terwijl het eindelijk eens een show is die opgenomen wordt BUITEN de randstad. Krijg je nog dat eeuwige gelul over wat er allemaal aan de hand is in 020...

Laatst bij live shows van 'the tribute' hoorde je ook allerlei klachten over Johnny. De man had zich niet eens voorbereid op de ziggo shows. Las alles van een blaadje. Kwam warrig over. Leek helft van de show dronken..

Volgens mij heeft Johnny wat issues en misschien probeert papa 'm er zo weer wat bovenop te helpen of hem een dagritme/besteding te geven maar hij zorgt er straks voor dat Heleen dit programma ook kwijtraakt omdat er geen kip meer naar kijkt.

[ Bericht 15% gewijzigd door RipCity op 27-05-2025 21:39:27 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:59:21 #202
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217768796
Kijkers De Oranjezomer missen Jack van Gelder: Johnny de Mol houdt hem weg van tafel

https://www.msn.com/nl-nl(...)an-tafel/ar-AA1Fyypn

Nou Johnny stop er maar mee
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:06:25 #203
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217768923
René van der Gijp vreest voor Johnny de Mol: ‘VI-fan wil Hélène’

https://www.mediacourant.(...)l-vi-fan-wil-helene/

Hij haalt het einde van de week niet :P
pi_217769044
Vond Johnny vroeger wel een spontane gast.
Ik mis een beetje de twinkeling in zijn ogen.
Zou die misschien wat met zichzelf in de knop liggen?
Eerst gezeik met zijn ex, en later het overlijden van zijn zus
pi_217770693
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 12:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aanvankelijk zou Hendriks het programma de eerste acht weken presenteren, waarna Johnny de Mol het stokje vier weken zou overnemen.

Dat scenario is nu volledig van tafel, melden bronnen rond Talpa. Johnny de Mol zal waarschijnlijk de hele zomer invallen. Volgens Den Aantrekker zal Hendriks dat met pijn in het hart aanzien. "Het is echt háár programma. Zij heeft het grootgemaakt. Hoewel haar gezondheid voorop staat, verwacht ik dat ze tandenknarsend voor de televisie zit. Johnny is een vakman, maar het is geen Hélène."

https://www.voetbalprimeu(...)-de-oranjezomer.html

Dat hoeven we dus niet te kijken :P
Johnny is helemaal geen vakman.
pi_217770771
Toch geheel mee eens. Johnny is geen vakman. Hij heeft nog nooit een werkelijk goed/mooi programa gemaakt wat werkt. Je kan beter zijn in andere dingen. Ook in de TV wereld.
pi_217770805
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:16 schreef GM78 het volgende:
Johnny kan niks. Compleet talentloos. Kansen genoeg gehad dankzij zijn achternaam, maar nergens laten zien iets te kunnen.
pi_217771228
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:16 schreef GM78 het volgende:
Het lijkt mij een erg aardig mens die teveel druk krijgt door omgeving.
pi_217771425
Ik snap verder het 'probleem' Rutger niet. Redelijk persoon die vroeger feller was.
pi_217771959
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kijkers De Oranjezomer missen Jack van Gelder: Johnny de Mol houdt hem weg van tafel

Hopelijk kijkt er helemaal niemand meer. En worden ze hard gestraft met hun domme keuzes. Ik kijk in elk geval niet.
pi_217773535
JAAAAAAAAAAA DJANGOGOD
U MAD?
pi_217773577
Wat heeft Roos schlikker ooit bereikt of gedaan dat ze telkens in deze shows opduikt? Heb haar nog nooit op een gewaagde uitspraak kunnen betrappen?
pi_217773668
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 21:40 schreef RipCity het volgende:
Wat heeft Roos schlikker ooit bereikt of gedaan dat ze telkens in deze shows opduikt? Heb haar nog nooit op een gewaagde uitspraak kunnen betrappen?
Bij gebrek aan gasten nodigen ze haar uit. Zal wel goedkoper tarief hanteren.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 21:54:24 #214
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217773757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 21:40 schreef RipCity het volgende:
Maar het is wel iemand die gezellig mee lult.

Ik heb geen probleem met haar.
2025-jaarlijst
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:15:30 #215
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217773982
Uiteraard heeft Noa Vahle een eigen rubriek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217774005
Leuk.. onzin rubriekje met nobuddies die fietsen.. wegzap moment
  woensdag 28 mei 2025 @ 00:53:02 #217
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217774793
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:47 schreef Niels_ het volgende:
Johnny is helemaal geen vakman.
Het is wel duidelijk aan wie Johnny de Mol zijn Oranjezomer-baantje te danken heeft’ :o

https://www.ad.nl/show/he(...)nken-heeft~af3fe531/
pi_217774931
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:59 schreef ikweethetookniet het volgende:

Wat voegt Jack van Gelder nou toe? Hij komt alleen met clichés en heeft af en toe een seniorenmoment, zoals toen hij begon te huilen omdat een paar Nederlandse voetballers volgens hem zo'n hecht vriendenteam waren. Je kunt daar nog beter een mooie, grote kamerplant neerzetten.
pi_217774972
Ze nodigen precies ALLE mensen uit waar Derksen ooit van zei dat ze nooit meer aan tafel mochten komen bij VI. Zoals die Roos, die nadat Derksen weer eens iets te veel uit de bocht vloog meteen in elke talkshow verscheen om te vertellen dat ze VI had gecanceld en er nooit meer zou verschijnen.
Die Viggo Waas, die na een keertje bij VI te gast geweest te zijn, helemaal werd afgeserveerd. En toen later nog heel zielig terug begon te slaan naar VI als door een wesp gestoken. Jack van Gelder die helemaal werd opgehemeld door de VI tafel en met name door Derksen, en uitgerekend hij is nu persona non grata geworden aan de tafel van de zomer VI. En dan nog die Noa Vahle die niet meer bij VI durfde te komen omdat ze één keertje een beetje kritisch werd besproken aan tafel. Het is een vreselijke linkse talkshow geworden waar we al zoveel van hebben, met het incest Amsterdam de Mol kliekje van ons kent ons. Ik walg er nog meer van dan die grachtengordel shows als Bar Laat, want die pretenderen tenminste niks anders te zijn.
De komende dagen verwacht ik John van Lottum, de Braboneger, oud minister Kaag, Henny Huisman, Gordon, Arie Boomsma en Sophie Hilbrand als gasten aan tafel.

Ik hoop echt met heel mn lijf dat de kijkcijfers zullen instorten.
pi_217774975
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 04:27 schreef Eagles89 het volgende:
Ze nodigen precies ALLE mensen uit waar Derksen ooit van zei dat ze nooit meer aan tafel mochten komen bij VI. Zoals die Roos, die nadat Derksen weer eens iets te veel uit de bocht vloog meteen in elke talkshow verscheen om te vertellen dat ze VI had gecanceld en er nooit meer zou verschijnen.
Die Viggo Waas, die na een keertje bij VI te gast geweest te zijn, helemaal werd afgeserveerd. En toen later nog heel zielig terug begon te slaan naar VI als door een wesp gestoken. Jack van Gelder die helemaal werd opgehemeld door de VI tafel en met name door Derksen, en uitgerekend hij is nu persona non grata geworden aan de tafel van de zomer VI. En dan nog die Noa Vahle die niet meer bij VI durfde te komen omdat ze één keertje een beetje kritisch werd besproken aan tafel. Het is een vreselijke linkse talkshow geworden waar we al zoveel van hebben, met het incest Amsterdam de Mol kliekje van ons kent ons. Ik walg er nog meer van dan die grachtengordel shows als Bar Laat, want die pretenderen tenminste niks anders te zijn.
De komende dagen verwacht ik John van Lottum, de Braboneger, oud minister Kaag, Henny Huisman, Gordon, Arie Boomsma en Sophie Hilbrand als gasten aan tafel.

Ik hoop echt met heel mn lijf dat de kijkcijfers zullen instorten.
Het moet toch kunnen dat Johnny de Mol Jack van Gelder niet als vaste sidekick wil hebben? En waarom haal je Johan Derksen erbij?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tasmaniak op 28-05-2025 09:38:41 ]
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:53:38 #221
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_217776244
Radio-lachzak en broer-van-Wytse Jelte v.d. Goot deed het best goed aan tafel, vond ik. Mag gerust nog eens aanschuiven wat mij betreft.
pi_217777636
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:37 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Hopelijk kijkt er helemaal niemand meer. En worden ze hard gestraft met hun domme keuzes. Ik kijk in elk geval niet.
Soms komen er mensen op tv die niet heel erg rechts zijn. Ik zou daar toch maar aan proberen te wennen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:48:17 #223
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217777743
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:38 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Soms komen er mensen op tv die niet heel erg rechts zijn. Ik zou daar toch maar aan proberen te wennen.
Ik mis die mensen nu al in de avonduren, nu de NPO de gehele zomer dagelijks een rechtse circlejerk uitzendt.

Goed, af en toe zit er nog eentje bij Renze, maar die gaat binnenkort met zomerstop.
2025-jaarlijst
pi_217777874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 04:37 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Het moet toch kunnen dat Johnny de Mol Jack van Gelder niet als vaste sidekick wil hebben? En waarom haal je Johan Derksen erbij?
Zeker, maar het is de combinatie. Én Derksen zn voorkeur Jack niet meer, én tegelijkertijd meerdere gasten uitnodigen waar Derksen van zei dat ze hem zo genaaid hadden dat ze nooit meer welkom waren. Dat is allemaal wel erg toevallig toch?
pi_217778105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:00 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Zeker, maar het is de combinatie. Én Derksen zn voorkeur Jack niet meer, én tegelijkertijd meerdere gasten uitnodigen waar Derksen van zei dat ze hem zo genaaid hadden dat ze nooit meer welkom waren. Dat is allemaal wel erg toevallig toch?
Wie hebben hem dan genaaid? Alleen Roos Schlikker toch? Die wilde indertijd met de kaarsrel wel héél snel bewijzen dat ze deugde. Maar doe je dan ook geen boodschappen meer bij Albert Heyn? :)
pi_217778336
Angela zegt het juist vandaag in haar column: Thomas van Groningen had dit programma moeten hosten.

De perfecte vervanger van Hélène zat gisteravond gewoon aan tafel, en nee, het is niet Johnny de Mol:

https://www.ad.nl/show/de(...)nny-de-mol~a5aabe9d/
pi_217778548
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:55 schreef RipCity het volgende:
Angela zegt het juist vandaag in haar column: Thomas van Groningen had dit programma moeten hosten.

De perfecte vervanger van Hélène zat gisteravond gewoon aan tafel, en nee, het is niet Johnny de Mol:

Daar heeft ze helemaal gelijk in. Als Thomas zou presenteren dan wil ik er nog wel eens naar kijken. Maar bij een Hélène en Sjonnie begint alles al weer te jeuken en weet je precies wat je voorgeschoteld krijgt; neppe meuk.

Dan zie ik die Roos weer voorbijkomen die toch wel echt door de mand is gevallen door het hazenpad te nemen bij de kaarsrel. Overigens is Rutger ook een reden om de tv van de muur af te trekken.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 28 mei 2025 @ 14:26:22 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217778561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:53 schreef prievieleezjuh het volgende:
Radio-lachzak en broer-van-Wytse Jelte v.d. Goot deed het best goed aan tafel, vond ik. Mag gerust nog eens aanschuiven wat mij betreft.
pi_217778601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 10:23 schreef Zipportal het volgende:
808.000 kijkers.
771.000

MINDER MINDER MINDER
pi_217779700
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]
771.000

MINDER MINDER MINDER
OP NAAR DE NUL ZETELS..EHHH KIJKERS.
pi_217780432
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:38 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Je gelooft zelf toch niet dat dit echt zo is? Het is al tiental jaren een links feestje op vooral de NPO, die de talkshows en opinie jarenlang konden/kunnen beinvloeden. Zoiets als VI en Nieuws van de Dag op 6 is echt iets van de laatste jaren of zelfs maanden in het laatste geval. Maar ook Barend en v Dorp op RTL waren ook altijd flink links, en hoe ironisch vooral Frits Barend is uit die naiviteit de laatste tijd wel flink wakker geschud. Zou me niks verbazen als die inmiddels zeer rechts stemt.

En betreft die Roos Schlikker, die wilde VI van de buis en zei er nooit meer aan te schuiven, dan is het best apart als ze er dan de eerste de beste keer als ze kan bij de spin off, wel aanwezig is toch?
  woensdag 28 mei 2025 @ 18:54:26 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217780760
Vanavond gasten:

Shima Kaes
Karim Achboun
Manager van the harbour club

Onderwerp:
De losse handjes van Johnny en hoe paps iedere getuige van vechtpartij in the harbourclub afkocht met 5000 euro

Dan heb je pas kijkcijfers *O*
  woensdag 28 mei 2025 @ 19:17:38 #233
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217780899
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond gasten:

Shima Kaes
Karim Achboun

Onderwerp:
De losse handjes van Johnny en hoe paps iedere getuige van vechtpartij in the harbourclub afkocht met 5000 euro

Whehe, die kruipt benauwd weg. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217781333
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:14 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Je gelooft zelf toch niet dat dit echt zo is? Het is al tiental jaren een links feestje op vooral de NPO, die de talkshows en opinie jarenlang konden/kunnen beinvloeden. Zoiets als VI en Nieuws van de Dag op 6 is echt iets van de laatste jaren of zelfs maanden in het laatste geval. Maar ook Barend en v Dorp op RTL waren ook altijd flink links, en hoe ironisch vooral Frits Barend is uit die naiviteit de laatste tijd wel flink wakker geschud. Zou me niks verbazen als die inmiddels zeer rechts stemt.

En betreft die Roos Schlikker, die wilde VI van de buis en zei er nooit meer aan te schuiven, dan is het best apart als ze er dan de eerste de beste keer als ze kan bij de spin off, wel aanwezig is toch?
Dat van de NPO kan wel kloppen, ja. Die talkshows zie ik nooit. Maar ik bedoel dat jij steeds begint te klagen als er bij Talpa iemand te zien is die niet een stuk rechts van de VVD zit. Dan houd je een klein wereldje over. En Roos Schlikker had een probleem met Johan Derksen. Die zit niet in de Oranjezomer, dus waarom zou ze daar weg moeten blijven? Het is trouwens niet de eerste de beste keer.
pi_217782437
Stukje zelfkastijding.
#superniger2020
pi_217782456
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond gasten:

Shima Kaes
Karim Achboun

Onderwerp:

Lol
#superniger2020
pi_217782474
Het ging over Rutger tot? Wel grappig hoe bepaalde mensen hier hem zien en wegzetten.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:42:08 #238
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217783149
Johnny doet zijn best en is een leuke gozer, maar hij past niet in dit soort programma's. Het is gewoon net niks.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:43:58 #239
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217783174
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Halcon het volgende:

[..]
Johnny kan niks. Compleet talentloos. Kansen genoeg gehad dankzij zijn achternaam, maar nergens laten zien iets te kunnen.
Mwa jawel, er zijn best programma's die hij leuk kan maken. Vooral het programma met de kinderen met syndroom van down. Dat deed hij erg sterk.
pi_217783348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:43 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Mwa jawel, er zijn best programma's die hij leuk kan maken. Vooral het programma met de kinderen met syndroom van down. Dat deed hij erg sterk.
Het lijkt mijn geen naar mens. Er wordt nogal wat van je verwacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')