De Eerste Keer - Maxine & Franklin Brown, was voor mij wel écht een wegzapmomentquote:Op woensdag 31 juli 2024 04:42 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik kijk later vanwege het tijdverschil, dus ik kan die vreselijke intro's altijd overslaan. Zou het de smaak van Hélène Hendriks zijn of de hand van Werentfriet? Of is het omdat John de Mol tegen muziek is ("wegzapmoment") en dit daar niet onder valt?
Ik heb even gekeken en het lijkt me een beetje een act voor een zaterdagavond op de camping. Wie zou dit uitkiezen? Ze zijn toch niet verplicht om elke keer met muziek te beginnen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
De Eerste Keer - Maxine & Franklin Brown, was voor mij wel écht een wegzapmoment
Past dus mooi bij een campingzenderquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:35 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en het lijkt me een beetje een act voor een zaterdagavond op de camping. Wie zou dit uitkiezen? Ze zijn toch niet verplicht om elke keer met muziek te beginnen?
Ja, weinig reiskosten misschienquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Past dus mooi bij een campingzenderMaar geen idee, Franklin Brown komt uit Rotterdam. Misschien was dat de reden. Maar blijkbaar is er niemand bij de redactie die zegt, doe maar even niet dit nummer.
De wansmaak van Helene.quote:Op woensdag 31 juli 2024 04:42 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik kijk later vanwege het tijdverschil, dus ik kan die vreselijke intro's altijd overslaan. Zou het de smaak van Hélène Hendriks zijn of de hand van Werentfriet? Of is het omdat John de Mol tegen muziek is ("wegzapmoment") en dit daar niet onder valt?
Die Rotterdammer aan de bar probeerde (tevergeefs) in de maat mee te klappen en Heleen van Royen zat aan tafel ook een beetje te boppen. Iedereen doet tegenwoordig alsof dit allemaal goede muziek is. Privé weten ze vast wel beter. Het is een soort politieke correctheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |