quote:Hélène Hendriks vult de komende weken het gat op dat de mannen van Vandaag Inside achterlaten in de programmering. In haar talkshow ontvangt ze wisselende gasten en bespreekt ze de sport en actualiteit van de dag.
Nu de mannen van Vandaag Inside aan een de vakantie zijn begonnen is het aan Hélène Hendriks het gat in de programmering op te vullen. De presentatrice start maandag met de vroege reeks van De Oranjezomer, waarin ze de actualiteit en sport van de dag bespreekt. Dit doet ze met wisselende gasten.
Hélène Hendriks
Hendriks had in de zomer van 2023 veel succes met het programma, ze haalde het zelfs tot de laatste drie programma's van de Gouden Televizier-Ring. Tegenover Shownieuws liet ze weten dat het succes te danken was aan de gasten en dat grote gebeurtenissen zoals de val van het kabinet ook meehielpen. Met het EK voetbal in aantocht zal ze daar veel aandacht aan besteden. Deze reeks loopt tot 13 juni, de dag daarna keert Vandaag Inside terug.
Wanneer is de Oranjezomer op televisie te zien?
De Oranjezomer is vanaf maandag 20 mei van maandag t/m vrijdag om 21:35 uur te zien op SBS6.
Hij gaat Max zijn tokkie gedrag duiden.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat doet die vent uit de reserij aan de bar?
Die gaat straks goedpraten dat Verstappen zich weer eens als een ordinaire tokkie heeft gedragen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Reetkruipen want die Belg is de enige reden waarom die nog op tv is.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zou hij homo zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 21:59 schreef Keukendrol het volgende:
Victor Vlam is een beetje in zichzelf gaan geloven he
Van Gelder is ook een ouwe zak/PVVer geworden. Die Olcay kan ik steeds meer waarderen.quote:
Dit. Die Jack is niet meer serieus te nemen. Seniele meneer met z'n NOS verleden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gelder is ook een ouwe zak/PVVer geworden. Die Olcay kan ik steeds meer waarderen.
Er zijn meer van dit soort fossielen. Niet weg te branden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:11 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dit. Die Jack is niet meer serieus te nemen. Seniele meneer met z'n NOS verleden.
Inderdaad. En als ze teveel kritiek krijgen vragen ze gewoon een ban aan, een aanvraag die nog gehonoreerd wordt ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn meer van dit soort fossielen. Niet weg te branden.
Niks mis met Bontenbal. Rustig en beschaafd. Dat is tegenwoordig bijzonder in de politiek.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een gasten vandaag![]()
Dibbes en Bontebal
Er is alles mis met Bontebal, kijk maar naar zijn voorvaderen die wilden lid koningshuis vermoordenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:54 schreef Martinello het volgende:
Niks mis met Bontenbal. Rustig en beschaafd. Dat is tegenwoordig bijzonder in de politiek.
Ik miste je al. Ik heb nog nooit een ban aangevraagd, een TR is zeldzaam, maar ik heb ook m'n grenzen. Fijn dat je weer terug bent. Ik geniet altijd van je zielige getrol.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze teveel kritiek krijgen vragen ze gewoon een ban aan, een aanvraag die nog gehonoreerd wordt ook.
TR?quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik miste je al. Ik heb nog nooit een ban aangevraagd, een TR is zeldzaam, maar ik heb ook m'n grenzen. Fijn dat je weer terug bent. Ik geniet altijd van je zielige getrol.
Uitstekend plan aangezien die schaamteloze profiteurs verder iedereen die tegen ze was uit de weg hebben geruimd en Nederland eeuwenlang hebben beperkt voor eigen gewin.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Er is alles mis met Bontebal, kijk maar naar zijn voorvaderen die wilden lid koningshuis vermoorden
Dit vind ik altijd wel een apart argument van de groep die (onder andere) tegen excuses voor slavernij is want 'ik heb er niks mee te maken'.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er is alles mis met Bontebal, kijk maar naar zijn voorvaderen die wilden lid koningshuis vermoorden
quote:Woensdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjezomer op het programma! Jack van Gelder zit de hele periode aan tafel bij Hélène Hendriks. Verder zijn ook Ben van der Burg, Fidan Ekiz, Noa Vahle en Henk Grol te gast. Daarnaast is er muziek van Davina Michelle.
Dit kijkt inderdaad prima weg. Smalltalk Inside.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:53 schreef StephanL het volgende:
Prima tafel en uitzending vandaag tot zover
Net zoals dat de NPO te rechts is. Ik kom altijd met bewijzen van het tegendeel. Dat wordt steeds weer weggewoven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:29 schreef Epistaxiophobia het volgende:
kan nou werkelijk waar geen een van die nietsnutten aan tafel het opbrengen om Jack te vragen naar een voorbeeld van een onderwerp wat de NOS te gekleurd brengt
Het bagatelliseren van islamitisch geweld, maar Jack heeft geen zin in beveiliging dus dat zal niet worden uitgesproken aan tafel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:29 schreef Epistaxiophobia het volgende:
kan nou werkelijk waar geen een van die nietsnutten aan tafel het opbrengen om Jack te vragen naar een voorbeeld van een onderwerp wat de NOS te gekleurd brengt
Toeslagenaffaire alleen bij rtl dat zegt genoegquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:29 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Fijn om jou hier als vertegenwoordiger van het guurrechtse geluid te hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Toeslagenaffaire alleen bij rtl dat zegt genoeg
Tuig is het bij de npo
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:37 schreef Martinello het volgende:
Fijn om jou hier als vertegenwoordiger van het guurrechtse geluid te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |