quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:02 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Integendeel, de rechercheurs van dienst weten alles.
En de vraag zou allang beantwoord zijn als de dienstdoende mod er geen troll topic van had gemaakt.
Jammer vroeger was FOK! een leuk forum met JNG en de trolls die alleen in KLB zaten. Pharkus die het gareel in de hand hield.
Tegenwoordig is zo'n beetje elk topic meteen ontspoord tot een bash topic of het nou NWS, R&P of WGR is. En zitten de grootste trolls in het admin of mod team
calimero die je er bentquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:02 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En de vraag zou allang beantwoord zijn als de dienstdoende mod er geen troll topic van had gemaakt.
Jammer vroeger was FOK! een leuk forum met JNG en de trolls die alleen in KLB zaten. Pharkus die het gareel in de hand hield.
Tegenwoordig is zo'n beetje elk topic meteen ontspoord tot een bash topic of het nou NWS, R&P of WGR is. En zitten de grootste trolls in het admin of mod team
ik blijf daarom herhalen, WGR heeft veel strengere moderatie nodig. dit soort topics lopen keihard uit de rand omdat TS een prutser is die al vanaf de eerste post overduidelijk geen openheiud gaat geven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]Ja, natuurlijk, want dé vraag kwam al in #4 en die post quotte jij in #7 en daar reageerde je wel maar je gaf géén antwoord, en dan zal mijn reactie in #10 de reden zijn dat je geen antwoord meer zou geven? Iets wat je in je OP al ontweek, want daar zei je ook al niet wat de vraag was, en als die vraag zó fout was geweest had je dat echt wel direct in de OP vermeldt want daar ontleent het hele verhaal zijn bestaansrecht aan, en in de OP ontweek je dat al.
Maar ik vind het best joh, dan was mijn spot on reactie #10 'trollen' en dé reden dat jij geen antwoord meer geeft. Dat is een makkelijke cop out en een wel heel doorzichtig rookgordijntje, maar prima joh.
Ik speculeer even.quote:
Zoals ik al schreef. Er is gefilmd met een bodycam maar die beelden zijn niet bij de politie belandquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
calimero die je er bent
jij begint een topic. een topic met halve informatie.
het kan gewoon niet, en dat blijf ik herhalen, dat in een openbare ruimte waar iedereen met een smartphone dan wel bodycam rondloopt, jij uit het niets 2 tikken krijgt. een vraag negeren kan nooit die aanleiding zijn geweest. er speelt meer. klaar.
dat jij dat niet wilt inzien, toegeven of wat dan ook speelt je parten. dat je geen openheid van zaken geeft en die initieele vraag met je leven bewaakt, en verder alleen op randzaken in wil gaan leid tot trollen.
jij bent zelf de enige oorzaak daaraan. niemand anders.
ik herhaal, in deze tijd waarin iedereen een camera ten alle tijden bij heeft, er camera toezicht is op dit soort publieek plekken en toezicht zoals conducteurs onder een vergrootglas liggen kan het niet dat jij uit het niets 2 tikken krijgt. daar is iets gebeurd. en dat wil jij niet toegeven.
prima, maar zeur dan niet dat er getrollt wordt.
Als je nu gewoon antwoord geeft op relevante vragen voor je topic en een TR zet voor reacties die volgens jou trollwaardig zijn dan komen we al een heel eind...quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:02 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Maar wat vroeg de conducteur nu?quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef. Er is gefilmd met een bodycam maar die beelden zijn niet bij de politie beland
Wilt u stoppen met ons filmen nog een mogelijkheid.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wat vroeg de conducteur nu?
Ik troll niet, ik bash niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:02 schreef Origami94 het volgende:
[..]
zoals ik al schreef calimero, je blijft de aanleiding vna het geheel uit de weg gaan. iets heeft dit tikken getriggerd en dat wil je ons niet vertellen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef. Er is gefilmd met een bodycam maar die beelden zijn niet bij de politie beland
Als je de OP had gelezen lullo, dan had je gelezen dat ik geen aangifte mocht doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:36 schreef freak1 het volgende:
[..]
zoals ik al schreef calimero, je blijft de aanleiding vna het geheel uit de weg gaan. iets heeft dit tikken getriggerd en dat wil je ons niet vertellen.
verder belanden die beelden uiteraard niet automagisch bij de politie,. die moet de politie ook opvragen. en reken er maar op dat als jij aangifte doet van mishandeling dat die beelden opgevraagd worden.
of als je geluisterd had. naar de eerste post. en niet als een eigenwijze calimero hier je gelijk probeert te halen, dan had je een advocaat ingeschakeld en die had dat voor jou gedaan.
calimero.
Laat me raden, het gedeelte dat ons echt interesseert staat er niet in of laat je weg.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:49 schreef Origami94 het volgende:
Voor de mensen die roepen dat ik dit verzonnen heb ik wil best een deel van de brief laten zien
Er staat anders niet bij wáárom je geen aangifte mocht doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen lullo, dan had je gelezen dat ik geen aangifte mocht doen.
Als je het niet verzonnen hebt waarom wil je dan niet vertellen wat de conducteur nu je gevraagd had?quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:49 schreef Origami94 het volgende:
Voor de mensen die roepen dat ik dit verzonnen heb ik wil best een deel van de brief laten zien
Wat kan een conducteur vragen waarmee hij wacht totdat je uitstapt?quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wat vroeg de conducteur nu?
Staat daarin wat de conducteur je wou vragen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:49 schreef Origami94 het volgende:
onzinquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen lullo, dan had je gelezen dat ik geen aangifte mocht doen.
En een deel van de beelden zijn wel naar de politie opgestuurd al dan niet van de andere kant van het spoor. Maar de bodycam beelden missen en ik denk dat er nog andere beelden zijn van de camera's die op het spoor staan. De beelden die ze opgestuurd gekregen hebben is vrij weinig op te zien.
Ik vermoed dat hij TS wilde aanhouden wegens iets wat TS deed of naliet voordat hij de trein wilde verlaten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat kan een conducteur vragen waarmee hij wacht totdat je uitstapt?
De overheid is ook verplicht om voldoende huizen te bouwen of zaken van verkrachting serieus te nemen. Doen ze beide niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:59 schreef freak1 het volgende:
[..]
onzin
https://www.juridischloke(...)gifte/aangifte-doen/
als het een strafbaar feit is, mishandeling zonder reden zoals jij claimt, dan zijn ze verplicht aangifte op te nemen.
je verhaal rammelt calimero
Bijzaken en schelden.quote:
Natuurlijk ontduikt ie dat krampachtig. Als wat de conducteur vroeg bullshit was geweest, dan was dat dé onderbouwing geweest om in dit topic te vermelden, aangezien het hele verhaal daarvan afhankelijk is, en als het daadwerkelijk bullshit was geweest dan had TS dat van de daken geschreeuwd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:06 schreef freak1 het volgende:
verder vermoed ik dat het volgende gespeeld heeft aangezien je dit zo krampachtig ontduikt
-er heeft zich in die trein wat afgespeeld, een diefstal, mishandeling, bedreiging. jij voldeed aan het signalement.
-bij het uitstappen vroeg de conducteur of jij even wilde stoppen omdat hij wat vragen had. waarschijnlijk omdat er een ernstig incident in de trein zich had afgespeeld
-jij was veel te druk ivm je werk bij de overheid dus had echt geen tijd voor die pauper. negeerde de vraag en liep door over het terrein
-de conducteur vraagt versterking, denkt dat ze de verdachte te pakken hebben
-bij de lift houden ze je nogmaals staande, wederom negeer je alles, maakt je extra verdacht en probeert hem meteen te peren bij de eerste kans cq vluchten
-de conducteurs en beveiligers gebruiken gepast geweld dan wel maatregelen om de nu vluchtgevaarlijke verdachte die overduidelijk niet wil luisteren te stoppen
-de verdachte probeert bewijsmateriaal te vernietigen op de telefoon dus de telefoon wordt in beslag genomen.
hoe klinkt dat?
volstrekte lariekoek calimeroquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:25 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De overheid is ook verplicht om voldoende huizen te bouwen of zaken van verkrachting serieus te nemen. Doen ze beide niet.
https://nos.nl/l/2422408
Beter nog als je als vermeende slachtoffer van verkrachting aangifte wilt doen wordt in sommige gevallen geadviseerd om met de verdachte te gaan praten.
Lullo
TS zou maar bij de overheid werken..quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk ontduikt ie dat krampachtig. Als wat de conducteur vroeg bullshit was geweest, dan was dat dé onderbouwing geweest om in dit topic te vermelden, aangezien het hele verhaal daarvan afhankelijk is, en als het daadwerkelijk bullshit was geweest dan had TS dat van de daken geschreeuwd.
Maar dat doet 'ie niet. Wat een beetje het idee geeft dat wat de conducteur vroeg of zei gewoon prima valide was, maar als TS dát vermeldt dan heeft dit topic geen bestaansrecht meer want immers, 'play stupid games, win stupid prizes'.
Dus moet hij er omheen draaien, en met iets komen als 'moe vanwege de werkweek en sociale contacten', want natuurlijk, net dat ene sociale contact met de conducteur was nou net even te veel. Net toevallig dát contact.
Ik zie bij ts wel DE paarse krokodil telkens terugkomenquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:50 schreef freak1 het volgende:
[..]
TS zou maar bij de overheid werken..
en dat zou maar net de ambtenaar zijn die je klacht in ontvangst moest nemen over het niet opnemen van aangifte van de politie..
de ironie.
"sorry mevrouw ik kan niet de klacht opnemen over het niet goed verwerken van de aangifte van verkrachting want ik ben wat moe van sociale contacten. ga maar weg"
"sorry meneer maar ik kan niet uw klacht opnemen over het te weinig bouwen van huizen, iets teveel sociale contacten vandaag, koopt u maar een doos"
of wellicht nam de politie de aangifte op.. zat TS daar..
"wat is uw naam?"
-sorry ik ga weg, teveel sociale contacten
Advocaat erop zetten en die dit aan laten vechten? Als je daadwerkelijk onheus behandeld bent sta je sterk toch?quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
GW art 22 lid 2quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:48 schreef freak1 het volgende:
[..]
volstrekte lariekoek calimero
de overheid is NIET verplicht voldoende huizen te bouwen, kun je me aangeven in welk wetsartikel dat staat?
verder is de overheid en in dit geval de uitvoerende tak de politie inderdaad verplicht om zedenzaken want daar valt verkrachting onder, serieus te nemen. en dat doen ze ook. er is echter ondercapaciteit, dat staat note bene in het artikel wat je zelf linkt dus ik weet niet wat je nou dom lult.
verder kan ik me goed voorstellen dat er in sommige gevallen geadviseerd wordt eerst even tot rust te komen en wellicht even met de dader te praten. was dat aanraken van de borsten bij de lunch een ongeluk toen hij bij het brood probeerde te komen of was het wel degelijk een stap naar verkrachting. je weet het tegenworodig niet meer.
maar als jij bij de politie komt en meld dat je gisteravond een busje ingesleurd bent en verkracht bent dan zeggen ze echt niet, joh ga eerst even met de dader praten.
maar dat zijn allemaal bijzaken en afleidingen.
mbt de aangifte overigens, dit is het wetsartikel
artikel 163 lid 6 en artikel 165 lid 1 Sv
dus kappen met die afleiding en ik vermoed dat mijn reconstructie zeer goed naar de waarheid lijkt te lopen
Ik zal het nog een keer herhalen. Conducteurs zijn geen boa's, ze hebben net zoveel bevoegdheden als beveiligers en burgers.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:02 schreef Electric_Eye het volgende:
Verhaal rammelt aan alle kant, users stellen vragen en TS wil de relevantie van die vraag niet in zien en noemt anderen trollen. De grootste troll is TS zelf.
Waarom is de vraag van de conducteur relevant? Omdat het zeer vermoedelijk de reden is van je staande houding. Die informatie wordt niet voor niets bewust weg gelaten. Daarnaast is het beantwoorden van een simpele vraag niet moeilijk als het nergens over zou gaan.
Het hele vervolg is eigenlijk compleet irrelevant als de reden of aanleiding bewust wordt weggelaten. Komt nog bij dat de politie geen aangifte mag weigeren, dus of dat verhaal is lulkoek of er is mogelijk toch wat meer aan de hand geweest.
Enige juiste tip, zoek een advocaat en hou deze onzin topics voor je als je toch niet op inhoudelijke vragen in wil gaan want schijnbaar kan niemand je hier wat wijs maken.
Nationale Ombudsmanquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Advocaat erop zetten en die dit aan laten vechten? Als je daadwerkelijk onheus behandeld bent sta je sterk toch?
Of dit: https://www.nationaleombu(...)%20klacht%20indienen.
Mag wel hoor, als daarna meteen de politie ingelicht wordt. Valt gewoon onder een burgerarrestquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:05 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer herhalen. Conducteurs zijn geen boa's, ze hebben net zoveel bevoegdheden als beveiligers en burgers.
Een beveiliger mag dus je niet staande houden. Doet hij dit wel en gebruikt hij geweld is hij strafbaar bezig
Staande houden niet. Aanhouden wel.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:05 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer herhalen. Conducteurs zijn geen boa's, ze hebben net zoveel bevoegdheden als beveiligers en burgers.
Een beveiliger mag dus je niet staande houden. Doet hij dit wel en gebruikt hij geweld is hij strafbaar bezig
Nee ik kwam van de kroeg met vrienden en pakte de laatste trein naar huis. Ongeveer 2 uur s'nachts. Had mijn kaartje al laten zien en stapte uit. Nee dan heb ik geen zin meer om ergens op te antwoorden als ik 5 minuten van huis benquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk ontduikt ie dat krampachtig. Als wat de conducteur vroeg bullshit was geweest, dan was dat dé onderbouwing geweest om in dit topic te vermelden, aangezien het hele verhaal daarvan afhankelijk is, en als het daadwerkelijk bullshit was geweest dan had TS dat van de daken geschreeuwd.
Maar dat doet 'ie niet. Wat een beetje het idee geeft dat wat de conducteur vroeg of zei gewoon prima valide was, maar als TS dát vermeldt dan heeft dit topic geen bestaansrecht meer want immers, 'play stupid games, win stupid prizes'.
Dus moet hij er omheen draaien, en met iets komen als 'moe vanwege de werkweek en sociale contacten', want natuurlijk, net dat ene sociale contact met de conducteur was nou net even te veel. Net toevallig dát contact.
je neemt dus echt 0 hulp aan en loopt wild om je heen te schoppen en te jankenquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nationale Ombudsman![]()
Binnenkort komt er een persoon met Amnesty International
Wat was de vraag?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:08 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee ik kwam van de kroeg met vrienden en pakte de laatste trein naar huis. Ongeveer 2 uur s'nachts. Had mijn kaartje al laten zien en stapte uit. Nee dan heb ik geen zin meer om ergens op te antwoorden als ik 5 minuten van huis ben
Dat slaat echt helemaal nergens op. 'Dan heb ik geen zin meer om ergens op te antwoorden'. Natuurlijk heb je dat wel, als de vraag je uit zou komen, dan zou je dat wel hebben. Maar nu kwam het je niet uit, en dús had je 'geen zin' meer om te antwoorden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:08 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee ik kwam van de kroeg met vrienden en pakte de laatste trein naar huis. Ongeveer 2 uur s'nachts. Had mijn kaartje al laten zien en stapte uit. Nee dan heb ik geen zin meer om ergens op te antwoorden als ik 5 minuten van huis ben
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:26 schreef Origami94 het volgende:
Voor mijn werk bij de overheid zou ik dan geen VOG meer kunnen aanvragen
Dat de overheid overweegt om jou aan te nemen geeft ook niet veel vertrouwen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:07 schreef Origami94 het volgende:
Een deel van de reden waarom stemmers op populistische partijen stemmen en we in een laag vertrouwen maatschappij leven
Je bedoelt reden voor geweldpleging?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
En omdat je de conducteur negeerde gingen bij hem de alarmbellen af.
Maar als de keuze is tussen geen goed antwoord kunnen geven op de vraag óf de vraag negeren, dan snap ik nog wel waarom TS voor dat laatste koos. Want geen goed antwoord hebben op de vraag is zeker weten problemen, en als je negeert kun je nog proberen weg te komen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:15 schreef zuchtje het volgende:
[..]
[..]
Dat de overheid overweegt om jou aan te nemen geeft ook niet veel vertrouwen.
Jezelf een slachtofferrol aanmeten en daarna zo min mogelijk willen doen om het probleem op te lossen. Daar help je helemaal niemand mee.
Beter nog het is jouw en mijn recht om de vraag te negeren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar als de keuze is tussen geen goed antwoord kunnen geven op de vraag óf de vraag negeren, dan snap ik nog wel waarom TS voor dat laatste koos. Want geen goed antwoord hebben op de vraag is zeker weten problemen, en als je negeert kun je nog proberen weg te komen.
Maar ja, dat lukte dus niet.
Maar wel sociaal intelligent genoeg om niet 'te moe te zijn van de werkweek en sociale contacten' en te snappen wat de weg van de minste weerstand is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:16 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je bedoelt reden voor geweldpleging?
Ik weet niet in welke maatschappij jij leeft dat het een goede reden is. Maar goed je bent ook mod op het internet en dat zijn nou meestal niet een van meest sociaal intelligente personen.
Omdat je nooit buiten komtquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is waarom ik dit soort gedoe nooit heb en jij wel.
Maar wat was nu de vraagquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Beter nog het is jouw en mijn recht om de vraag te negeren.
rot op zegquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
GW art 22 lid 2
"Ondercapiciteit" is een slap excuus. Als de politie wel tijd heeft voor verkeerscontroles hebben ze zeker ook tijd voor zedenzaken.
En het bagatelliseren van jou van deze zaken zegt genoeg. Met je "aanraken van de borsten bij de lunch een ongeluk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |