https://olympics.com/en/paris-2024/schedule/27-julyquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gebruiken jullie een specifieke website met het programma per dag?
Badminton!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelf gesport check. Ik zit klaar, voor ik weet nog niet wat.
“We”quote:Op zaterdag 27 juli 2024 02:40 schreef superniger het volgende:
En we staan op TMZ
https://www.tmz.com/2024/(...)ild-rapist-olympics/
[ x ]
Ik denk dat het uitzingen wordt met judo tot het basketbaltoernooi begint om 11u.quote:
Ik geloof het pas wanneer ik het ziequote:We maken onze programma's voor een zo breed mogelijk, vooral Nederlands, publiek. Daarom hebben we eerst en vooral oog voor de Nederlandse sporters. Dat neemt niet weg dat we de internationale topsport (zonder Nederlandse inbreng) ook laten zien. We volgen Nederlanders, maar medaillemomenten van grote internationale sporten kunnen belangrijker zijn dan Nederlandse voorronden en kwalificaties.
https://nos.nl/l/2530293
Ik geloof hier helemaal niks van. En als ze dat wel doen zal het alsnog op de slechtst mogelijke manier zijn: tussen twee series met een Nederlander door even snel de beslissende 3 seconden laten zien van iets anders ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:37 schreef Em31 het volgende:
Bij de NOS:
[..]
Ik geloof het pas wanneer ik het zie
Drie keer om huis heen hardgelopen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelf gesport check. Ik zit klaar, voor ik weet nog niet wat.
Ach het zal gaan zoals het elke keer gaat. Ach NOSquote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof hier helemaal niks van. En als ze dat wel doen zal het alsnog op de slechtst mogelijke manier zijn: tussen twee series met een Nederlander door even snel de beslissende 3 seconden laten zien van iets anders ofzo.
Nou ja...nu?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ach het zal gaan zoals het elke keer gaat. Ach NOS
Ik moet vandaag ergens boodschappen doen, alleen nog even een moment vinden waar dat vandaag kan
De komende twee weken niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ach het zal gaan zoals het elke keer gaat. Ach NOS
Ik moet vandaag ergens boodschappen doen, alleen nog even een moment vinden waar dat vandaag kan
Het enige wat ik zou moeten doen is boodschappen en ik heb gelukkig iemand in huis die bereid is om dat de komende twee weken voor mij te doenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, het wordt zoeken naar geschikte momenten om zelf wat te doen.
Ja. Al zijn er altijd wel delen van de dag waarop er alleen sporten zijn die je niet interessant vindt. Of nog slechts poulewedstrijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, het wordt zoeken naar geschikte momenten om zelf wat te doen.
Daar geloof ik ook niks van neequote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:37 schreef Em31 het volgende:
Bij de NOS:
[..]
Ik geloof het pas wanneer ik het zie
Ja ik gok dat ze vooral Biles en wat atletiek bedoelen en dat is hetquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook niks van neeSowieso zullen ze straks toch weer liever naar de studio gaan dan live sport uitzenden.
Waarbij ik het nog wel zie gebeuren dat ze het de eerste twee/drie dagen eigenlijk wel aardig doen. Maar daarna weer gaan aanklooien. Dat was in Tokio wel het geval. Eerste weekend dacht ik, zo ze hebben het eindelijk geleerd om je daarna vooral dood te ergeren
Met je grote vriend Herbert C.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Allemaal andere sporten dan we normaal zien en dan gaan we bij Eurosport 8 uur vooraf al over de tijdrit praten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |