Bedankt voor de suggestie! Staat als unavailable in mijn app.. heb weleens iets soortgelijks van de Aldi geprobeerd, rode pepers met roomkaas uit een potje, maar die waren niet te eten. Smaakt toch echt anders wanneer het uit een potje komt denk ik!quote:Op zondag 21 juli 2024 23:09 schreef FutureFairytale het volgende: [..] Zalmdag is een mooie dag
Is er een Kroger bij jou? Ze hebben eigen merk alleen zijn lange groene pepers ipv ronde rode. Potje heet; Private SelectionŽ Stuffed Greek Longhorn Peppers with Rich Cream Cheese
Jammer, dan is het misschien periode gebonden. Maar eens, die in bakjes vind ik knapperig en 'versere' olie dan in potjes.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie! Staat als unavailable in mijn app.. heb weleens iets soortgelijks van de Aldi geprobeerd, rode pepers met roomkaas uit een potje, maar die waren niet te eten. Smaakt toch echt anders wanneer het uit een potje komt denk ik!
Het was er echt heel goed.. heerlijk gegetenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe was het daar![]()
Ik ga misschien komende week even buurten daar, als het wat rustiger is
De 'verse' uit een bakje bij de AH ofzo zijn best lang houdbaar en niet heel temperatuurkritisch qua vervoeren. Eens vragen of bezoek het meeneemt?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie! Staat als unavailable in mijn app.. heb weleens iets soortgelijks van de Aldi geprobeerd, rode pepers met roomkaas uit een potje, maar die waren niet te eten. Smaakt toch echt anders wanneer het uit een potje komt denk ik!
Wat klinkt dat goed zegquote:Op maandag 22 juli 2024 10:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was er echt heel goed.. heerlijk gegetenIk ben gek op dat soort tentjes en zo knus ook. Maar ook het eten was er echt fantastisch en het was er ook nog eens heerlijk koel. Echt een aanrader
Oh dat is eigenlijk best een goede! Nooit aan gedacht. Zal het eens vragen als iemand in het najaar/de winter deze kant op komtquote:Op maandag 22 juli 2024 10:33 schreef Molo het volgende:
[..]
De 'verse' uit een bakje bij de AH ofzo zijn best lang houdbaar en niet heel temperatuurkritisch qua vervoeren. Eens vragen of bezoek het meeneemt?
Het komt trouwens uit Zuid Afrika, wellicht ook nog mooi haakje qua aanvoerlijnen
Oh die salade klinkt heel lekker!quote:Op maandag 22 juli 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
Griekse yoghurt met een kiwi en een nectarine en koffie.
Vanmiddag tosti met brie en vanavond een salade met gebakken perzik rucola parmaham pesto en burrata.
Niet zelf gemaakt?quote:Op maandag 22 juli 2024 00:45 schreef NoCigar het volgende:
Vissoep en vis met tomaat aardappel etc, op Ligurische wijze heet dat. Wat voor vis ben ik vergeten,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakt is geen vereiste hier. Je insteek positief verwoorden helpt bij hoe de vraag ontvangen wordt. Klein tipje.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zelf gemaakt?
Ergens in een restaurant gegeten?
Bedankt, maar ik had jou niets gevraagd.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:29 schreef Molo het volgende:
Zelfgemaakt is geen vereiste hier. Je insteek positief verwoorden helpt bij hoe de vraag ontvangen wordt. Klein tipje.
Komt stuk leuker over dan
Sfeermaker golfer in the housequote:Op maandag 22 juli 2024 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik had jou niets gevraagd.
quote:
Venkelquote:Op maandag 22 juli 2024 16:20 schreef Kanaroe het volgende:
Straks een venkelsalade met verse sinaasappelpartjes, kartoffelsalat, een barbecueworstje en/of een procureurlapje en een stuk cantaloupemeloen
Varkenshaas?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:34 schreef Gibson88 het volgende:
Ik heb vandaag een left-over rijst van de chinees in de wok opgebakken met een geklopt ei, verder groentes en gegrild varkenshaar toegevoegd met knoflookpoeder. Al zeg ik het zelf: Het was waanzinnig lekker
quote:Op maandag 22 juli 2024 14:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond: krokant gebakken dunne speklappen, gekruide aardappeltjes uit de oven en een salade met een lekkere vinaigrette.
Nou ik kook nooit/meestal nietquote:Op maandag 22 juli 2024 22:22 schreef casita het volgende:
Blues doe je de speklapjes ook in de airfryer, ik wel 10 minuutjes ongeveer.
Oh dat ga ik ook eens proberen zo te bakken.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ik kook nooit/meestal niet
@:golfer doet ze in een pan met een laagje water tot net boven de speklapjes. Hoog vuur, water verdampen.
Daarna bakken ze in hun eigen vet verder gaar en knapperig en hij draait ze af en toe om.
Nee zeker niet. Wel heel nieuwsgierig en je weet natuurlijk nooit of er wat van het bord springt. 😉quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:43 schreef Prego het volgende:
Heeft de hond ook wat gekregen?![]()
![]()
OT: een perrier met citroen
Voor het oprollen:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond: van ons Turkse stalletje durum döner van kalfsvlees met allerlei sauzen en met ui, sla en tomaat.
Waar haal je Perrier?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:43 schreef Prego het volgende:
Heeft de hond ook wat gekregen?![]()
![]()
OT: een perrier met citroen
Ja maar tochquote:
Ik meen me te herinneren dat prego in Frankrijk woontquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar haal je Perrier?![]()
Ik mis dat, zie het nergens meer in de supermarkt
Vind wel lekker voor de verandering. En andere frietjes dan standaard kfc frietjesquote:
Het ziet er ook goed uitquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:33 schreef ondeugend het volgende:
De eenpanslasagne uit de Allerhande.
Erg lekker
[ afbeelding ]
Ziet er zeker goed uitquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:33 schreef ondeugend het volgende:
De eenpanslasagne uit de Allerhande.
Erg lekker
[ afbeelding ]
Oei deze viel mij zo tegen. Er zit zowat niks in die bak vergeleken met kapsalons. En ik had liever de gewone dunne frietjes erin gehad.quote:
Het ziet er ook niet uit, met die lekkende saus. Ziet er uit als een klein bakje groente met slasaus.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit
[..]
Oei deze viel mij zo tegen. Er zit zowat niks in die bak vergeleken met kapsalons. En ik had liever de gewone dunne frietjes erin gehad.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geitenkaastaart. Best intens ja
Hij was wel wat duur vergeleken met een kapsalon van zelfde formaat iddquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit
[..]
Oei deze viel mij zo tegen. Er zit zowat niks in die bak vergeleken met kapsalons. En ik had liever de gewone dunne frietjes erin gehad.
Wat is een flesje vermenging?quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:28 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond spinazie en heerlijke pasta a l'amatriciana, nu een flesje vermenging. Eigenlijk al op.
Een flesje vermenging......hmzzzzzzzquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:28 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond spinazie en heerlijke pasta a l'amatriciana, nu een flesje vermenging. Eigenlijk al op.
Jeps...ben ook benieuwd,quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is een flesje vermenging?
Me 3quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een flesje vermenging......hmzzzzzzz
[..]
Jeps...ben ook benieuwd,
Dat heb ik dus nog nooit gedaan van m'n leven. Klinkt altijd zo lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:42 schreef Magica het volgende:
Net bij mijn pa biefstukje en brood soppen in de boter
erg lekker soppen met wit brood in de roomboter en veel peper en zout en champignons erbijquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 3
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan van m'n leven. Klinkt altijd zo lekker
Ik zit buiten met een toffee nut latte en zelfgemaakte Reese's reep.
Ja kan niet anders zeggen dan dat het heerlijk isquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 3
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan van m'n leven. Klinkt altijd zo lekker
Ik zit buiten met een toffee nut latte en zelfgemaakte Reese's reep.
Hahaquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is een flesje vermenging?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haha, dat is uiteraard autocorrect. Vermentino, Italiaanse witte wijn, bedoelde ik.
Proost jongen!quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:55 schreef Karzai het volgende:
Pilsje in de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een heel ander beeld in mijn hoofd van jou.quote:
#metooquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had een heel ander beeld in mijn hoofd van jou.
Ik ook wel, maar vind het heel leuk dat je een foto van jezelf plaatstquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo
Ongeveer 20-25 jaar jonger
quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond: Buikspek met krokant zwoerd en daarbij bami goreng met gewokte prei.
Dat sowieso jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar vind het heel leuk dat je een foto van jezelf plaatst
Jonge geestquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo
Ongeveer 20-25 jaar jonger
Zeker maar dan wel zelfgemaakt en niet van die enge Hollandse uitzuigverkooptruc genaamd Loetjequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
erg lekker soppen met wit brood in de roomboter en veel peper en zout en champignons erbij![]()
Vrienden uitnodigen om vreetavondje te houden dusquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat sowieso ja
Ben bezig met kip curry massala. Vriezer overvol. Had nog 700gr aan scharrelkippenbouten en 300gr scharrelkipfiletreepjes in de vriezer.
Als het straks bereid is in ziplockzakjes plat de vriezer in.
Scheelt iig iets van ruimte![]()
Straks maar even met een vuilzak de vriezers door, kijken of er nog iets van ruimte te creëren is
Die zitten bij de Burger Kingquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrienden uitnodigen om vreetavondje te houden dus![]()
Hier straks mosselen en salade, als de rest van mijn gezin een keer thuiskomt. Geen idee waar die zijn![]()
Is dat een Bricky burger?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:31 schreef Thaddeus het volgende:
Vandaag lekker ongezond baksteen burgers met patat
Nee al vind ik de Bicky burger ook lekker. De baksteen burger is een bbq gerecht. Een runder burger met o.a. komijn, peper, knoflook en paprika poeder. Die je bakt op de bbq. Vervolgens plaats je de burger op de bbq en bak je een Italiaanse bol. Je doet de burger op de Italiaanse bol met kaas en ham en pakt het geheel in in aluminium folie. Je doet het op de bbq met een baksteen erboven op en dan smelt alles.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Is dat een Bricky burger?
Of Bicky....Belgisch?
Dat klinkt echt heel goed en vindingrijk!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:44 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Nee al vind ik de Bicky burger ook lekker. De baksteen burger is een bbq gerecht. Een runder burger met o.a. komijn, peper, knoflook en paprika poeder. Die je bakt op de bbq. Vervolgens plaats je de burger op de bbq en bak je een Italiaanse bol. Je doet de burger op de Italiaanse bol met kaas en ham en pakt het geheel in in aluminium folie. Je doet het op de bbq met een baksteen erboven op en dan smelt alles.
Een soort van tosti burger
Haha nee hij wordt niet zo hard als een hockey puck. Je bakt hem eerst 2,5 min per kant. Eenmaal ingepakt met steen erop een paar minuten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel goed en vindingrijk!![]()
Ik was bang dat je de burger zo lang zou bakken dat als je em tegen een muur gooit hij terugkaatst.
Ik at het als student vaak, blik van de AH en dan een hand tauge erdoor. Hoepla, cheap ass avondetenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:57 schreef Tegan het volgende:
Pindasoep is niet iets waar ik aan kan wennen, het blijft satesaus met teveel water. Of heb ik gewoon nog nooit hele goede op?
Zekers!quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Zou zo leuk zijn om eens samen te eten met mensen uit dit topic, ben stiekem wel benieuwd naar iedereen.
Hahaha nee dat zie ik ze echt niet doen, dochter vindt het wel ok-ish dat maar mijn man krijg je daar met geen tien paarden heen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die zitten bij de Burger King
Ik had er nog niet van gehoord maar ziet er heerlijk uit. Helaas heb ik gemiddeld 0 bbq's per jaar dus dat zal niet gebeuren, maar tosti én burger; what's not to lovequote:Op woensdag 24 juli 2024 19:59 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Haha nee hij wordt niet zo hard als een hockey puck. Je bakt hem eerst 2,5 min per kant. Eenmaal ingepakt met steen erop een paar minuten.
recept is niet van mezelf moet ik eerlijk bekennen. Beetje m’n eigen twist er aan gegeven.
Google staat er vol mee volgens mij.
Edit:
Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Lijkt mij heel leuk! Maar ben jij er dan wel bijquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Zien er lekker uit die burgers!
Karzai wat leuk om eens een foto te zien. Ik had inderdaad ook een heel ander beeld van jou.
Zou zo leuk zijn om eens samen te eten met mensen uit dit topic, ben stiekem wel benieuwd naar iedereen.
Ot: een butter pecan cold brew en een salade met gerookte zalm en van alles. Vanavond denk ik de pindasoep maken die ik een paar dagen geleden zou maken.
Ik mag het niet zeggen maar ik lust zelfs die van Conimexquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik at het als student vaak, blik van de AH en dan een hand tauge erdoor. Hoepla, cheap ass avondeten![]()
Heb dezelfde associatie als jij, maar dat komt wellicht vooral door mezelf destijds
[..]
Zekers!
Wat een zalige smakenquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wilde mijn nieuwe bbq gebruiken, ik had zin in sate en in szechuan eten.
Dat werd kippendij gemarineerd in veel knoflook, gember, crispy chili, szechuanpeper, en geraspte ui- van de bbq.
Als saus crispy chili met pindakaas, sesamolie, szechuanpeper, grove stukken knoflook, water en zonnebloemolie.
Little gem van de bbq met gochugaru, szechuanpeper, en sesamzaad. Van dat laatste een toonbare foto.
[ link | afbeelding ]
Edit en ijs van sinaasappelmarmelade toe.
Kan allebei natuurlijk. Misschien nooit een goede op maar misschien is het ook gewoon niet jouw cup of tea.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:57 schreef Tegan het volgende:
Pindasoep is niet iets waar ik aan kan wennen, het blijft satesaus met teveel water. Of heb ik gewoon nog nooit hele goede op?
Via videoquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt mij heel leuk! Maar ben jij er dan wel bij
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wilde mijn nieuwe bbq gebruiken, ik had zin in sate en in szechuan eten.
Dat werd kippendij gemarineerd in veel knoflook, gember, crispy chili, szechuanpeper, en geraspte ui- van de bbq.
Als saus crispy chili met pindakaas, sesamolie, szechuanpeper, grove stukken knoflook, water en zonnebloemolie.
Little gem van de bbq met gochugaru, szechuanpeper, en sesamzaad. Van dat laatste een toonbare foto.
[ link | afbeelding ]
Edit en ijs van sinaasappelmarmelade toe.
Heb je van de pindasoep een lekker recept? Zou je die dan hier kunnen plaatsenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Zien er lekker uit die burgers!
Karzai wat leuk om eens een foto te zien. Ik had inderdaad ook een heel ander beeld van jou.
Ot: een butter pecan cold brew en een salade met gerookte zalm en van alles. Vanavond denk ik de pindasoep maken die ik een paar dagen geleden zou maken.
Waar heb jij al dat lekkers gegeten?quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:03 schreef NoCigar het volgende:
Vandaag lekker uit eten geweest: wat gemende, rauwe zeedieren vooraf, en voor mij een schaal gegrilde groenten en gegrilde vis, schaal- en weekdieren als hoofdgerecht, met daarbij een half flesje Ca' del Bosco Franciacorte (F.=de Italiaanse variant van Champagne). Als toetje wat huisgemaakte tiramisu met heerlijke zabaglione.
[ afbeelding ]
https://themodernproper.com/african-peanut-soupquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb je van de pindasoep een lekker recept? Zou je die dan hier kunnen plaatsen
Old Amsterdam altijd goedquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:45 schreef Molo het volgende:
Broodje met bietjes en een boterham met Old Amsterdam
Dit was in Sanremo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar heb jij al dat lekkers gegeten?
Een broodje met bietjes, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:45 schreef Molo het volgende:
Broodje met bietjes en een boterham met Old Amsterdam
Gewoon geroosterde bietjes met peper en zout, op broodje. Simpel maar kan ik erg van genieten. Gek genoeg in mijn hoofd gelinkt aan de zomer omdat ik vroeger als kind de hele zomer in Frankrijk bietensalade atquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een broodje met bietjes, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Old Amsterdam, ken ik wel
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gepaneerde kabeljauwburgers en daarbij geroosterde waspeen met ui, zout, peper, knoflook, peterselie, salie, maple syrup en sesamzaadjes.
De honing van het eerdere wortelrecept vervangen door maple syrup zie ik.quote:
Dat zijn nog eens prijzenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanmiddag bij le chiq in Stuttgart geluncht
Verse tomatensoep, Turks brood, lamsbout op gekruide aardappelpuree met gestoomde groenten en griesmeel na, heerlijk. Cola 0,3 erbij,
15 Euro
Lunches zijn in D vaak heel betaalbaar, maar met kleine kaartquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens prijzen
Daar ben je hier al gauw het dubbele voor kwijt vermoed ik.
Ga je de gefrituurde sprinkhanen bestellen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:23 schreef Thaddeus het volgende:
Vanavond eet ik bij Four roses in Groningen stad. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef drakin het volgende:
halve zak crispy m&m's en een milkshake choco banaan
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef drakin het volgende:
halve zak crispy m&m's en een milkshake choco banaan
was nog over van biosbezoek gister, helaas inmiddels opquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
(lijkt op foto niet groot maar is 2x200 gram beef, 6x bacon, 3x cheddar, gebakken ei, gefrituurde uienringen en mozzarellasticks, en wat er normaal op een burger zit.
Lekker hoor! Altijd al eens naar de Tilburgse kermis gewild maar is er nooit van gekomen. Zelfs niet toen we op 20 min. afstand ofzo woonden want toen was Coronaquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn dag begon goed met havermout met fruit, thee, koffie en notenreep.
En daarna ging ik los hoor op de kermis in Tilburg![]()
Natuurlijk moest ik een oliebol met krenten van Richard Voets.
Daarna naar The Fat Greek want die mag je niet overslaan als je in Tilburg bent.
Grote ogen he, dus de grootste burger gedeeld (lijkt op foto niet groot maar is 2x200 gram beef, 6x bacon, 3x cheddar, gebakken ei, gefrituurde uienringen en mozzarellasticks, en wat er normaal op een burger zit.
[ link | afbeelding ]
+ Home made chicken tenders (volgens mij schnitzels) met gekruide friet en bbqsaus.
[ link | afbeelding ]
Daarbij nam ik een cola zero (haha) en toe liepen we langs AH XL voor Gruvi ijsjes met salted caramel almond
Halleloeja wat een beest van een burgerquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Daarna naar The Fat Greek want die mag je niet overslaan als je in Tilburg bent.
Grote ogen he, dus de grootste burger gedeeld (lijkt op foto niet groot maar is 2x200 gram beef, 6x bacon, 3x cheddar, gebakken ei, gefrituurde uienringen en mozzarellasticks, en wat er normaal op een burger zit.
[ link | afbeelding ]
+ Home made chicken tenders (volgens mij schnitzels) met gekruide friet en bbqsaus.
[ link | afbeelding ]
Daarbij nam ik een cola zero (haha) en toe liepen we langs AH XL voor Gruvi ijsjes met salted caramel almond
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het kan nog, als je rond deze tijd in NL bent een keer. Blijft nog wel lang bestaan geloof ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:04 schreef foodlover het volgende:
[..]
Lekker hoor! Altijd al eens naar de Tilburgse kermis gewild maar is er nooit van gekomen. Zelfs niet toen we op 20 min. afstand ofzo woonden want toen was Corona
Was lekker! Van mij had de burger wat roder mogen zijn maar hij was zeker niet droog.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
Haha ik moest lachen om de cola zero. Maar eh… hoe smaakte het?!
Ook al aan de biefstuk met broodquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:36 schreef Karzai het volgende:
[..]Jeetje wat een gigantische burger en dan ook nog kip en ijs erachteraan
, hoe krijg je het weg zeg, jij bent toch een klein Koreaans meisje, of zit ik nu helemaal mis?
![]()
Ik ga vanavond voor de entrecote met champignons, wit broodje om te soppen, sla en tomaat
Heerlijk altijd te zien wat zij kan wegetenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:36 schreef Karzai het volgende:
, hoe krijg je het weg zeg, jij bent toch een klein Koreaans meisje, of zit ik nu helemaal mis?
![]()
Ik ga vanavond voor de entrecote met champignons, wit broodje om te soppen, sla en tomaat en appelmoes
Wauw!! Dat ziet er indrukwekkend uit! Geeft mij een idee om het een keer zelf in elkaar te zetten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze heeft de hamburger gedeeld, dus de helft. Maar als ik allemaal hetzelfde zou eten wat zij allemaal eet, kunnen ze mij naar een paar maanden door de straat rollen en heb ik een serieus hartprobleeem. Ik zou het ook graag willen, maar ik moet me helaas richten op een gezond dieet, anders krijg ik een enorme preek van mijn huisarts.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:36 schreef Karzai het volgende:
![]()
Ik ga vanavond voor de entrecote met champignons, wit broodje om te soppen, sla en tomaat en appelmoes
Echt een top tent en het restaurant wat ernaast zit, Anvers is ook een aanraderquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoe krijg je dat opgegetenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Pistacheijsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:05 schreef Molo het volgende:
Net dat pistacheijsje wat de AH tegenwoordig verkoopt op (naam alweer vergeten).
Lekker![]()
![]()
![]()
Zoutige pistache in dat ijs, hmmm
Net even gekeken. Ziet er prima uit en populaire tent zo te zien. Alleen ik denk dat TFG voor mij wint. Leuk dat je daar ook bent geweest!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt een top tent en het restaurant wat ernaast zit, Anvers is ook een aanrader
Hoppa! Yeaaahquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:05 schreef Molo het volgende:
Net dat pistacheijsje wat de AH tegenwoordig verkoopt op (naam alweer vergeten).
Lekker![]()
![]()
![]()
Ja, dat Gruvi ijs, ik lees het hier en ik wil het ook!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:05 schreef Molo het volgende:
Lekker![]()
![]()
![]()
Als ik die video’s zie dan krijg ik gelijk trek en loopt het water me in de mondquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
Misschien moet @:futurefairytale gewoon mukbang video’s gaan maken. Of zou die markt al verzadigd (haha) zijn?
Nou ik heb gisteren dus čindelijk de pindasoep gemaakt. Was best lekker!
Straks kookt mijn manquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:44 schreef Kanaroe het volgende:
Ben de hele dag al bezig met de maaltijd van morgen
Barbacoa van runderriblap volgens ongeveer dit recept:
https://www.vlakbijdemolen.nl/barbacoa-maken-is-heel-makkelijk/
Eerder maakte ik het volgens het recept van Yvette van Boven
Pan vlees staat al uren in de oven, de rode uien zijn gepickled, avocado's liggen te rijpen en morgen nog wat pico de gallo en maissalade maken
Straks 'kookt' mijn man, ik krijg een stokbrood van Subway. Ook lekker
Haha das ook een kunst!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Straks kookt mijn man![]()
Zo eentje heb ik thuis ook.. die lukt het nog om water aan te laten branden![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond: patat van Friethoes, appelcompote en gebakken tartaartjes.
Polderslank brood klinkt echt als een soort broodvariant op waterboardingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:17 schreef stokj het volgende:
Als ontbijt: polderslank brood met vegetarische worst en een kop thee.
Als lunch: polderslank brood met oude kaas en vijgenconfiture en een glas slimpie appellimonade.
Als diner: Japanse wokgroente en een glas water
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Polderslank brood klinkt echt als een soort broodvariant op waterboarding
quote:
Koolhydraatarm en dan 3x zoveel eten omdat het niet vultquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:06 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Koolhydraatarm brood. Smaakt in het begin een beetje 'oud en stoffig' maar is eigenlijk (voor mij dan) heel lekker. Ik had ook die van de AH geprobeerd maar dat was net karton joh
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Koolhydraatarm en dan 3x zoveel eten omdat het niet vult
Van de site https://krokettenkunst.nl/hunebedjes-apfelstrudel-verpakt-per-7/quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik serveerde het met ijs met creme brulee-smaakquote:"Kunt u ook een toetjes kroket maken." Dat was een vraag van iemand die dat vast wel lekker leek. Zo ontstond de apfelstrudel snack. Een lekkere licht zoet dessert hapje van appelgebak met extra appelcompote, beetje room en een scheutje kaneel likeur. Als laagje buitenom is panko (Japans paneermeel) gebruikt. Na het frituren kun je genieten van een lekkere snack met een krokant laagje. Heerlijk om er een bolletje roomijs en vanille saus erbij te serveren.
Jij een kritische eter? Je eet alles! Die barbacoa met avocado, maīs enz klinkt heerlijk. Dat wordt morgen echt smullen in huize Kanaroe.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha das ook een kunst!
Mijn man heeft weinig tot geen smaak als gevolg van een operatie ooit
Daarom is het voor hem extra lastig om te koken en te proeven
Maar............iets halen, en vooral snacks is voor hem echt het summum van lekker eten![]()
En ik ben een zeer kritische kok/eter dus het valt allemaal ook niet mee voor hem
Omg dat lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Van de site https://krokettenkunst.nl/hunebedjes-apfelstrudel-verpakt-per-7/
[..]
Ik serveerde het met ijs met creme brulee-smaak
[ afbeelding ]
Was erg lekker
Fruit zonder koolhydraten?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:40 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat had ik in het begin ja. Tot de lunch hou ik het wel vol. Na de lunch ga ik meestal wandelen en als ik terug ben dan krijg ik weer trek. Dan eet ik fruit
Dit ziet er ook goed uit. Niet teveel, gewoon genieten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:19 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
1e portie was met bitterballen (portugese kip)
foto is de 2e portie, met stiltonkroket
3e portie zit nu in het vet, die komt zonder snack
Maar het toetje wordt een Apfelstrüdelbitterbal
Briljant!!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Van de site https://krokettenkunst.nl/hunebedjes-apfelstrudel-verpakt-per-7/
[..]
Ik serveerde het met ijs met creme brulee-smaak
[ afbeelding ]
Was erg lekker
Nou ja, als ik zelf eten bereid ben ik nogal perfectionistisch, laat ik het zo zeggenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij een kritische eter? Je eet alles! Die barbacoa met avocado, maīs enz klinkt heerlijk. Dat wordt morgen echt smullen in huize Kanaroe.
Nog nooit gehad maar lijkt me best heel lekkerquote:
Lekker! Zou wel zin hebben in jouw avondeten als ontbijt, maar het wordt koffie en dan zien we wel wat er nog in de koelkast staatquote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:29 schreef Karzai het volgende:
koffie, griekse yoghurt en aardbeien
vanavond merguez worstjes met tzatziki, tomaat, sla, rode ui, kappertjes en libanees platbrood
toetje watermeloen
Slecht voorraad beheerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker! Zou wel zin hebben in jouw avondeten als ontbijt, maar het wordt koffie en dan zien we wel wat er nog in de koelkast staat
Moet idd maar standaard merguez in de koelkast mikkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Slecht voorraad beheermexicaans wrapje met bonen en kaas zou er nu ook wel ingaan
ik liep gister de slager in en zag ze toevallig liggen, en dacht oja dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet idd maar standaard merguez in de koelkast mikken
(Stonden serieus op mijn boodschappenlijst maar ben er gisteren niet aan toegekomen ze te kopen![]()
Niets ademt zo erg zomer als merguez, met bietjessalade erbij zoals eerder al gezegd![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik ben zo nieuwsgierig geworden dat ik het net bij mijn bestelling van de appie heb toegevoegd.. nu wil ik het ook proevenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, dat Gruvi ijs, ik lees het hier en ik wil het ook!
Eensquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar lijkt me best heel lekker
Zoberzo alles met Mexicaans, of het nou fastfood is of niet
Ha lekker! Ik was ook in Amsterdamquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:08 schreef Karzai het volgende:
Een rasberry pistache ijsje van de ijssalon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die staan niet in de top-10 van beste ijssalons van Nederland.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:09 schreef quirina het volgende:
Er zijn maar twee ijssalons die buitengewoon lekker ijs hebben.
De Hoop in Blaricum
En IJssalon Nelis in Weesp
Heerlijke pizza's van Da Michele. Jaren geleden voor het franchise gebeuren gegeten in de originele locatie in Napoli. Was toen hele leuke ervaring, herinner me dat ze maar 3 of 4 soorten pizza hadden en water, bier, wijn en cola ofzo heel voordelig en eenvoudig maar super pizza.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha lekker! Ik was ook in AmsterdamNapolitaans dagje.
Eerst pizza bij dé Da Michele gehaald en in nabijgelegen park gegeten.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daarna bij Casa Infante (ook uit Napels en zelfde eigenaar als Da Michele) een beker ijs gedeeld. Pistache en salted caramel crčme. Ik hoopte op pistache crčme maar die hebben ze af en aan dus die komt nog. Dit ijs vind ik heerlijk, en nog beter dan Massimo. Tip @:Karzai
[ link | afbeelding ]
Foodiesmagazinequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die staan niet in de top-10 van beste ijssalons van Nederland.![]()
https://www.foodiesmagazi(...)alons-van-nederland/
Holy shit, dat ziet er fantastisch uit!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha lekker! Ik was ook in AmsterdamNapolitaans dagje.
Eerst pizza bij dé Da Michele gehaald en in nabijgelegen park gegeten.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daarna bij Casa Infante (ook uit Napels en zelfde eigenaar als Da Michele) een beker ijs gedeeld. Pistache en salted caramel crčme. Ik hoopte op pistache crčme maar die hebben ze af en aan dus die komt nog. Dit ijs vind ik heerlijk, en nog beter dan Massimo. Tip @:Karzai
[ link | afbeelding ]
Weer lekker een voorraad gebakken jijquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:39 schreef foodlover het volgende:
[..]
Heerlijke pizza's van Da Michele. Jaren geleden voor het franchise gebeuren gegeten in de originele locatie in Napoli. Was toen hele leuke ervaring, herinner me dat ze maar 3 of 4 soorten pizza hadden en water, bier, wijn en cola ofzo heel voordelig en eenvoudig maar super pizza.
Vorig jaar kort na elkaar de franchise in Bari en Palermo bezocht. Nare praktijken om je proberen te laten betalen voor een speciaal biertje als je daar niet om vraagt. Jammer! In beide vestigingen een vergelijkbare situatie en dat doet dan af aan de ervaring.
Vandaag zelf een melkwit busbrood gebakken. In namiddag sneetjes gegeten met pindakaas sambal badjak, pate en kaas. Ook Indische pasteitjes gemaakt met een gehaktvulling. Gesmuld en de vriezer weer gevuld. Zo nog wat cashewnoten, chipjes en een wit wijntje.
Ooooooh, het water loopt me in de mondquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu nog niks, maar ik had een flink stuk afgebroken perenboom in de tuin liggen, mooi droog, en daar ben ik nu (met wat olijfhout als briket) kip op aan het roken, voor straks.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En er onder liggen aardappels
Haha, dat zou wat zijn, fruit zonder koolhydratenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Fruit zonder koolhydraten?![]()
Het brood ziet er niet onaardig uit trouwens, op die foto
Ziet er mooi uit!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu nog niks, maar ik had een flink stuk afgebroken perenboom in de tuin liggen, mooi droog, en daar ben ik nu (met wat olijfhout als briket) kip op aan het roken, voor straks.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leuk he als je je best hebt gedaan en je ziet mensen ervan genietenquote:Op zondag 28 juli 2024 00:28 schreef Kanaroe het volgende:
Hier dan vanavond met familie lekker buiten gegeten.
Barbacoa (mexicaanse variant op draadjesvlees) met verschillende salades en sauzen mčt, en zonder hete pepers, zoete aardappelen, heel veel guacamole, maistortilla's, nacho's, ingelegde rode uien (een ware hit!), meloen en ijsjes
Fijn om iedereen te zien smikkelen alsmede bunkeren
Kip met aardappels met vet van de kip. Heeeerlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh, wat leuk!quote:Op zondag 28 juli 2024 02:47 schreef NoCigar het volgende:
Volgens mij heb ik ooit Barbacoa gemaakt n.a.v. een post van jou, en ben ik dat weer redelijk vergeten, maar ik ga het nog eens doen. Stoofvlees is sowieso altijd lekker.
Ik houdt persoonlijk niet van gerookte kip maar het ziet er wel heerlijk uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een lekkers allemaalquote:Op zondag 28 juli 2024 00:28 schreef Kanaroe het volgende:
Hier dan vanavond met familie lekker buiten gegeten.
Barbacoa (mexicaanse variant op draadjesvlees) met verschillende salades en sauzen mčt, en zonder hete pepers, zoete aardappelen, heel veel guacamole, maistortilla's, nacho's, ingelegde rode uien (een ware hit!), meloen en ijsjes
Fijn om iedereen te zien smikkelen alsmede bunkeren
Eet smakelijkquote:Op zondag 28 juli 2024 12:06 schreef Karzai het volgende:
Deze op de markt gekocht, wel een dure grap, maja mag wel een keertje
[ afbeelding ]
Dankquote:Op zondag 28 juli 2024 10:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik houdt persoonlijk niet van gerookte kip maar het ziet er wel heerlijk uitJij haalt het poepertje er niet af?
is voor later, vanavond eet ik een schnitzel met champignon roomsaus, gebakken aardappeltjes en een saladequote:
Lekker!quote:Op zondag 28 juli 2024 12:06 schreef Karzai het volgende:
Deze op de markt gekocht, wel een dure grap, maja mag wel een keertje
[ afbeelding ]
31,40 betaald, dus zo'n 15 euro per blikquote:Op zondag 28 juli 2024 13:55 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker!
Wat kostten die blikken dan? Even nieuwsgierig
Tja, best prijzig inderdaadquote:
voor een pizza betaal je dat ook zal ik maar denkenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Tja, best prijzig inderdaad
Maar wel een heerlijk maal mee te bereiden
ik ga ze morgen lekker in de tuin eten bij moeders, die maakt er wel wat lekkers meequote:Op zondag 28 juli 2024 13:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Trouwens, hier in de Jumbo liggen de blikken met 4 boutjes weer in de schappen voor 18/19 euro
Oh! Ik heb het idee dat ze er een hele tijd niet waren, maar bij de Jumbo heb ik eigenlijk nooit gezocht. Maar zelfs bij de Carrefour en Delhaize over de grens kon ik ze niet vinden.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Trouwens, hier in de Jumbo liggen de blikken met 4 boutjes weer in de schappen voor 18/19 euro
Ze waren er ook een hele tijd niet volgens mijquote:Op zondag 28 juli 2024 14:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh! Ik heb het idee dat ze er een hele tijd niet waren, maar bij de Jumbo heb ik eigenlijk nooit gezocht. Maar zelfs bij de Carrefour en Delhaize over de grens kon ik ze niet vinden.
Goed gedaan en fijn! Ik snap je gevoelquote:Op zondag 28 juli 2024 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanmiddag vroeg gegeten. Als ik te lang wacht heb ik geen trek meer en dan wordt het een pindakaasdag. Maar heden heb ik zowaar gekookt en wel rode kool met daarbij aardappels en een klein varkenshaasje. Ik heb er al snel profijt van dat ik goed gegeten heb: ik voel me sterk dan.
Dat klinkt als een hele leuke dag. Heerlijk patatje met dit warme weer.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag lekker dagje op de fiets. Eerst richting een verjaardag. Appeltaart, koffie en groene ijsthee gekregen. Toen verder gefietst en bij een mooi terras van Bram geluncht met een zak patat en verderop een bakje boerderij ijs (boerenjongens en monchou).
Nu weer terug. Vanavond salade met ei en avocado en yoghurt met nectarine.
Jaquote:Op zondag 28 juli 2024 18:46 schreef SoS87 het volgende:
Ging het nou hier gisteren of eergisteren over pindasoep?
Ben ik nu aan het maken, nog nooit gehad, ben benieuwd
Heb ik een keer op internet gezien en had gelijk zoiets dat ga ik eens een keer maken. Stelt niets voor maar die combi is zo lekkerquote:Op zondag 28 juli 2024 17:43 schreef Smart_ass het volgende:
@:lojanda had jij eigenlijk een recept van die salade met gegrilde perzik? Of gewoon uit eigen hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |