Bedankt voor de suggestie! Staat als unavailable in mijn app.. heb weleens iets soortgelijks van de Aldi geprobeerd, rode pepers met roomkaas uit een potje, maar die waren niet te eten. Smaakt toch echt anders wanneer het uit een potje komt denk ik!quote:Op zondag 21 juli 2024 23:09 schreef FutureFairytale het volgende: [..] Zalmdag is een mooie dag
Is er een Kroger bij jou? Ze hebben eigen merk alleen zijn lange groene pepers ipv ronde rode. Potje heet; Private Selection® Stuffed Greek Longhorn Peppers with Rich Cream Cheese
Jammer, dan is het misschien periode gebonden. Maar eens, die in bakjes vind ik knapperig en 'versere' olie dan in potjes.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie! Staat als unavailable in mijn app.. heb weleens iets soortgelijks van de Aldi geprobeerd, rode pepers met roomkaas uit een potje, maar die waren niet te eten. Smaakt toch echt anders wanneer het uit een potje komt denk ik!
Het was er echt heel goed.. heerlijk gegetenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe was het daar![]()
Ik ga misschien komende week even buurten daar, als het wat rustiger is
De 'verse' uit een bakje bij de AH ofzo zijn best lang houdbaar en niet heel temperatuurkritisch qua vervoeren. Eens vragen of bezoek het meeneemt?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie! Staat als unavailable in mijn app.. heb weleens iets soortgelijks van de Aldi geprobeerd, rode pepers met roomkaas uit een potje, maar die waren niet te eten. Smaakt toch echt anders wanneer het uit een potje komt denk ik!
Wat klinkt dat goed zegquote:Op maandag 22 juli 2024 10:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was er echt heel goed.. heerlijk gegetenIk ben gek op dat soort tentjes en zo knus ook. Maar ook het eten was er echt fantastisch en het was er ook nog eens heerlijk koel. Echt een aanrader
Oh dat is eigenlijk best een goede! Nooit aan gedacht. Zal het eens vragen als iemand in het najaar/de winter deze kant op komtquote:Op maandag 22 juli 2024 10:33 schreef Molo het volgende:
[..]
De 'verse' uit een bakje bij de AH ofzo zijn best lang houdbaar en niet heel temperatuurkritisch qua vervoeren. Eens vragen of bezoek het meeneemt?
Het komt trouwens uit Zuid Afrika, wellicht ook nog mooi haakje qua aanvoerlijnen
Oh die salade klinkt heel lekker!quote:Op maandag 22 juli 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
Griekse yoghurt met een kiwi en een nectarine en koffie.
Vanmiddag tosti met brie en vanavond een salade met gebakken perzik rucola parmaham pesto en burrata.
Niet zelf gemaakt?quote:Op maandag 22 juli 2024 00:45 schreef NoCigar het volgende:
Vissoep en vis met tomaat aardappel etc, op Ligurische wijze heet dat. Wat voor vis ben ik vergeten,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakt is geen vereiste hier. Je insteek positief verwoorden helpt bij hoe de vraag ontvangen wordt. Klein tipje.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zelf gemaakt?
Ergens in een restaurant gegeten?
Bedankt, maar ik had jou niets gevraagd.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:29 schreef Molo het volgende:
Zelfgemaakt is geen vereiste hier. Je insteek positief verwoorden helpt bij hoe de vraag ontvangen wordt. Klein tipje.
Komt stuk leuker over dan
Sfeermaker golfer in the housequote:Op maandag 22 juli 2024 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik had jou niets gevraagd.
quote:
Venkelquote:Op maandag 22 juli 2024 16:20 schreef Kanaroe het volgende:
Straks een venkelsalade met verse sinaasappelpartjes, kartoffelsalat, een barbecueworstje en/of een procureurlapje en een stuk cantaloupemeloen
Varkenshaas?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:34 schreef Gibson88 het volgende:
Ik heb vandaag een left-over rijst van de chinees in de wok opgebakken met een geklopt ei, verder groentes en gegrild varkenshaar toegevoegd met knoflookpoeder. Al zeg ik het zelf: Het was waanzinnig lekker
quote:Op maandag 22 juli 2024 14:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond: krokant gebakken dunne speklappen, gekruide aardappeltjes uit de oven en een salade met een lekkere vinaigrette.
Nou ik kook nooit/meestal nietquote:Op maandag 22 juli 2024 22:22 schreef casita het volgende:
Blues doe je de speklapjes ook in de airfryer, ik wel 10 minuutjes ongeveer.
Oh dat ga ik ook eens proberen zo te bakken.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ik kook nooit/meestal niet
@:golfer doet ze in een pan met een laagje water tot net boven de speklapjes. Hoog vuur, water verdampen.
Daarna bakken ze in hun eigen vet verder gaar en knapperig en hij draait ze af en toe om.
Nee zeker niet. Wel heel nieuwsgierig en je weet natuurlijk nooit of er wat van het bord springt. 😉quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:43 schreef Prego het volgende:
Heeft de hond ook wat gekregen?![]()
![]()
OT: een perrier met citroen
Voor het oprollen:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond: van ons Turkse stalletje durum döner van kalfsvlees met allerlei sauzen en met ui, sla en tomaat.
Waar haal je Perrier?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:43 schreef Prego het volgende:
Heeft de hond ook wat gekregen?![]()
![]()
OT: een perrier met citroen
Ja maar tochquote:
Ik meen me te herinneren dat prego in Frankrijk woontquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar haal je Perrier?![]()
Ik mis dat, zie het nergens meer in de supermarkt
Vind wel lekker voor de verandering. En andere frietjes dan standaard kfc frietjesquote:
Het ziet er ook goed uitquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:33 schreef ondeugend het volgende:
De eenpanslasagne uit de Allerhande.
Erg lekker
[ afbeelding ]
Ziet er zeker goed uitquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:33 schreef ondeugend het volgende:
De eenpanslasagne uit de Allerhande.
Erg lekker
[ afbeelding ]
Oei deze viel mij zo tegen. Er zit zowat niks in die bak vergeleken met kapsalons. En ik had liever de gewone dunne frietjes erin gehad.quote:
Het ziet er ook niet uit, met die lekkende saus. Ziet er uit als een klein bakje groente met slasaus.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit
[..]
Oei deze viel mij zo tegen. Er zit zowat niks in die bak vergeleken met kapsalons. En ik had liever de gewone dunne frietjes erin gehad.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geitenkaastaart. Best intens ja
Hij was wel wat duur vergeleken met een kapsalon van zelfde formaat iddquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit
[..]
Oei deze viel mij zo tegen. Er zit zowat niks in die bak vergeleken met kapsalons. En ik had liever de gewone dunne frietjes erin gehad.
Wat is een flesje vermenging?quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:28 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond spinazie en heerlijke pasta a l'amatriciana, nu een flesje vermenging. Eigenlijk al op.
Een flesje vermenging......hmzzzzzzzquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:28 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond spinazie en heerlijke pasta a l'amatriciana, nu een flesje vermenging. Eigenlijk al op.
Jeps...ben ook benieuwd,quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is een flesje vermenging?
Me 3quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een flesje vermenging......hmzzzzzzz
[..]
Jeps...ben ook benieuwd,
Dat heb ik dus nog nooit gedaan van m'n leven. Klinkt altijd zo lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:42 schreef Magica het volgende:
Net bij mijn pa biefstukje en brood soppen in de boter
erg lekker soppen met wit brood in de roomboter en veel peper en zout en champignons erbijquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 3
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan van m'n leven. Klinkt altijd zo lekker
Ik zit buiten met een toffee nut latte en zelfgemaakte Reese's reep.
Ja kan niet anders zeggen dan dat het heerlijk isquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 3
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan van m'n leven. Klinkt altijd zo lekker
Ik zit buiten met een toffee nut latte en zelfgemaakte Reese's reep.
Hahaquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is een flesje vermenging?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haha, dat is uiteraard autocorrect. Vermentino, Italiaanse witte wijn, bedoelde ik.
Proost jongen!quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:55 schreef Karzai het volgende:
Pilsje in de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een heel ander beeld in mijn hoofd van jou.quote:
#metooquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had een heel ander beeld in mijn hoofd van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |