SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Grijp dan in met je blauwe ballen.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Dit neigt weer naar puntmutsenuurtje iedereen, dat kan echt niet
quote:MENSEN
ER KOMT EEN MEET
EIND OKTOBER
"ZANDSTRALEN OP HET STRAND"
STUUR ME EEN PM OF DM ALS JE ERBIJ WIL ZIJN
Daar links is al een auto verdronken :/quote:
De A1.quote:
Dank jequote:Op zondag 21 juli 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Speciaal voor de mensen die trust issues hebben met meet-aankondigingen in de OP.
[..]
Zo zo.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik toch. Ik zei dat het echt niet kan.
Wutquote:Op zondag 21 juli 2024 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was daar in de buurt. Eén flinke regenbui en dat was het wel.
Ja maar wat bedoel je? Dat dit door één regenbui komt? Of dat het allemaal wel meevalt omdat het maar één regenbuitje was? Of nog wat anders?quote:
Waar ik was, was er niets aan de hand. Die bui is letterlijk 10km langs mij getrokkenquote:Op zondag 21 juli 2024 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar wat bedoel je? Dat dit door één regenbui komt? Of dat het allemaal wel meevalt omdat het maar één regenbuitje was? Of nog wat anders?
Die bui heb ik wel meegekregen. Ging wel even goed los, maar niet zo extreem als deze fotoquote:
Wtfquote:
dit was niet wat Wilders bedoelde met heel nederland blankquote:
Dat kan écht niet hoor.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik niet wist is dat Michelle Obama Joods is.
quote:
De puntmutsen zijn nog niet helemaal wegquote:Op zondag 21 juli 2024 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk niet dat McGrath het goed vindt dat we praten over straten die blank staan jongens
Wist ik ook niet. Wat kan er precies niet? Dat zij joods is? of dat wij dat niet wisten?>quote:
Dat ze joods is.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist ik ook niet. Wat kan er precies niet? Dat zij joods is? of dat wij dat niet wisten?>
Triggerwarning voor gevoelige zieltjes dan maarquote:Op zondag 21 juli 2024 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De puntmutsen zijn nog niet helemaal weg
Waarom niet dan?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze joods is.
Om even in de sfeer van de TT te blijven.
Ik haal opgelucht adem. De wereld is even iets te gebroken nu voor weer Trump.quote:
Het woord triggerwarning zorgt ook al voor een trigger.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Triggerwarning voor gevoelige zieltjes dan maar
Schijn dus een reptiel te zijn verborgen in republikeins lichaam vermomt als democratisch gekleurde vrouw.quote:
Triggerwarningtrigger voor jouquote:Op zondag 21 juli 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woord triggerwarning zorgt ook al voor een trigger.
Wat voor reptiel?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijn dus een reptiel te zijn verborgen in republikeins lichaam vermomt als democratisch gekleurde vrouw.
Zucht.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij de mensen die confederale kopstukken verheerlijken
Lol que?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet door jullie triggerwarnings weer aan de loaded pew pew denken
Ik krijg alleen maar flashbacks naar kikkerlikkerfanfan en zo.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet door jullie triggerwarnings weer aan de loaded pew pew denken
Ja, zo wordt het ook weer heel ingewikkeldquote:Op zondag 21 juli 2024 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Triggerwarningtrigger voor jou
Triggerwarningtriggerwarning voor jou![]()
Offeh..?
Ik quote mezelf even want luiquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
We hadden het hier eerder toch wel eens over raar gecensureerde woorden in filmpjes en teksten tegenwoordig? Zoals unalived themself in plaats van committed suicide. Ik kom nu een video tegen waarin het meerdere keren gaat over een loaded pew pew_!
Chocolade is bruin-cacao-> slavendrijvers, bruin is dus racisme.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te weinig chocola gehad dit weekend.
Doen we eerst een warning voorafgaand aan de triggerwarningquote:Op zondag 21 juli 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woord triggerwarning zorgt ook al voor een trigger.
Mompelt iets over in de vingers bijten.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chocolade is bruin-cacao-> slavendrijvers, bruin is dus racisme.
Het uurtje is nog steeds niet afgelopen hč?
Ja hoorquote:
Maar witte chocola is kut. Mag ik nu weer meedoen?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chocolade is bruin-cacao-> slavendrijvers, bruin is dus racisme.
Het uurtje is nog steeds niet afgelopen hč?
ik klik dus echt niet op zulke muziekstukjes.... veel te bang voor het geluidquote:
Flex flex flexquote:Op zondag 21 juli 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n airco nu tussen m'n woonkamer en de slaapkamer gezet om m'n slaapkamer te koelen omdat ik te lui was om hem op te tillen.
Het goede nieuws is dat het m'n slaapkamer koelt. Het slechte nieuws is dat m'n woonkamer een sauna aan het worden is.
Wacht, een triggerwarningwarning? Dat schopt mijn schema wel een beetje in de war.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen we eerst een warning voorafgaand aan de triggerwarning
Nee preciesquote:
Ik dacht dat het al een beetje ver ging dat de pistool emoji destijds vervangen werd door een waterpistoolquote:Op zondag 21 juli 2024 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja yt is meer anti-gun tegenwoordig las ik.
Staat jouw huis op een actieve vulkaan? Zo warm is het toch niet meer?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n airco nu tussen m'n woonkamer en de slaapkamer gezet om m'n slaapkamer te koelen omdat ik te lui was om hem op te tillen.
Het goede nieuws is dat het m'n slaapkamer koelt. Het slechte nieuws is dat m'n woonkamer een sauna aan het worden is.
We vragen het morgen even aan der uber snowflake sturmbahnfuhrer.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar witte chocola is kut. Mag ik nu weer meedoen?
Vond het al ver gaan toen de Washington Bullets hun naam veranderden in de Washington Wizards!quote:Op zondag 21 juli 2024 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al een beetje ver ging dat de pistool emoji destijds vervangen werd door een waterpistool
Loaded pew pewquote:Op zondag 21 juli 2024 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al een beetje ver ging dat de pistool emoji destijds vervangen werd door een waterpistool
Nattekatsi Sigurđsson uit Grindavík vindt dit bericht aanstootgevend.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat jouw huis op een actieve vulkaan? Zo warm is het toch niet meer?
Slaapkamer was net bij thuiskomst 24 graden en 60% LV. Dat is niet lekker slapen weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat jouw huis op een actieve vulkaan? Zo warm is het toch niet meer?
nickchange Nattekat Warmekat in 3...2....1..quote:Op zondag 21 juli 2024 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nattekatsi Sigurđsson uit Grindavík vindt dit bericht aanstootgevend.
Ik ga voor straf drie keer het partijprogramma van GroenLinks overschrijven.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nattekatsi Sigurđsson uit Grindavík vindt dit bericht aanstootgevend.
Hebben je buren de verwarming aan?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slaapkamer was net bij thuiskomst 24 graden en 60% LV. Dat is niet lekker slapen weet ik uit ervaring.
Al die warmte komt gewoon van m'n buren. Ik heb het nu eindelijk een beetje onder controle met airco en zonnescherm, maar aan 4 kanten om me heen wordt het nog gewoon heel warm. En dat blijft in het gebouw hangen.
Ach man loop toch niet zo te janken. 60 % LV is niks, 75 % is normaal. en 24 graden poe poe zet een raam open, vanavond koelt het WEL af.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slaapkamer was net bij thuiskomst 24 graden en 60% LV. Dat is niet lekker slapen weet ik uit ervaring.
Al die warmte komt gewoon van m'n buren. Ik heb het nu eindelijk een beetje onder controle met airco en zonnescherm, maar aan 4 kanten om me heen wordt het nog gewoon heel warm. En dat blijft in het gebouw hangen.
Zou wat ruimte tussen je buren proberen te creëren danquote:Op zondag 21 juli 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
daar is hij nog niet achter... de muren vertelden niet hoe de warmte wordt opgebouwdquote:Op zondag 21 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben je buren de verwarming aan?
Wat doen jouw buren dan?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hele blok opkopen.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wat ruimte tussen je buren proberen te creëren dan
Doe ze ook even een airco dan.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben je buren de verwarming aan?
quote:
Dat was dus na een hele dag raam open en ventilatie aan.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach man loop toch niet zo te janken. 60 % LV is niks, 75 % is normaal. en 24 graden poe poe zet een raam open, vanavond koelt het WEL af.
ja overdag was het warm ja, dan koelt het niet af.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was dus na een hele dag raam open en ventilatie aan.
Past net een glas tegenaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik merk niks van wat mijn naaste buren doen. Maar we delen ook maar een meter muur
Was een garpjequote:Op zondag 21 juli 2024 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bel aan en zeg dat ze die verwarming uit moeten doen
En wel onmiddellijk
nouja in deventer kon ik ook echt wel voelen in de winter dan de buren flink stookten.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik merk niks van wat mijn naaste buren doen. Maar we delen ook maar een meter muur
Mss wel een plantage?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Jonge niemand heeft nu de verwarming aan in Nederland tenzij je misschien in een instelling voor psychische stoornissen woont of zo
Ik had dat met m'n oude onderburen. Ik mis zequote:Op zondag 21 juli 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja in deventer kon ik ook echt wel voelen in de winter dan de buren flink stookten.
maar goed we zaten toen ook echt met 1 boven 1 beneden 1 links en 1 rechts.. we hadden een beetje vloerverwarming..
hadden toen ook een enorm laag gasverbruik
Of een wietplantagequote:Op zondag 21 juli 2024 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Jonge niemand heeft nu de verwarming aan in Nederland tenzij je misschien in een instelling voor psychische stoornissen woont of zo
waarom stond je raam open overdag?! doe dicht overdag en snachts openquote:Op zondag 21 juli 2024 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was dus na een hele dag raam open en ventilatie aan.
Daar heb ik geen verwarming voor nodig.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een garpje
Weet toevallig van m'n buurman aan één kant dat het bij hem gisteren 27 graden binnen was. Dat is de verwarming.
quote:
Maar dan was Nattekat vast een stuk relaxter geweestquote:
je kent Nattekat, grote kans dat hij daar idd woontquote:Op zondag 21 juli 2024 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Omdat het hier maar 21 graden wasquote:Op zondag 21 juli 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom stond je raam open overdag?! doe dicht overdag en snachts open
maar het was in de zomer niet overdreven warm door ze... we hielden zelf overdag alles dicht en zonnesc herm naar beneden, gordijnen er bij dicht. ja t was donker maar wel koelquote:Op zondag 21 juli 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had dat met m'n oude onderburen. Ik mis ze
Ja, dat van mij ookquote:Op zondag 21 juli 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een garpje
Weet toevallig van m'n buurman aan één kant dat het bij hem gisteren 27 graden binnen was. Dat is de verwarming.
wietplantages?quote:
Wowowowowowowowowowquote:Op zondag 21 juli 2024 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb verder alleen onderburen maar er zit een betonnen vloer, halve meter lucht en een plafond tussen. Geloof niet dat ik daar veel van merk.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja in deventer kon ik ook echt wel voelen in de winter dan de buren flink stookten.
maar goed we zaten toen ook echt met 1 boven 1 beneden 1 links en 1 rechts.. we hadden een beetje vloerverwarming..
hadden toen ook een enorm laag gasverbruik
offline, met mijn broer en zijn vriendin. We hebben een reiseditie.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe je dat online en/of met vrienden??
Het was drie keer Van Geelen die de moord had gepleegd.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt je medespelers omgebracht met de kandelaar in de keuken?
Overnight oats staat klaar?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor morgen Redbull bosbes
Dus als je binnenkort een raar krantenbericht ziet, dan ben ik dat misschien
Het was dan ook regenachtigquote:Op zondag 21 juli 2024 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag vandaag trouwens wel een Thuisbezorgd jongetje zo op de fiets zittenOok bijzonder
[ afbeelding ]
Yup, bifi en verwenkoffie ookquote:
Het regende niet op dat momentquote:
maandag KIPDAGquote:Op zondag 21 juli 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, bifi en verwenkoffie ook
Nog even kleding uitzoeken en dan zijn we klaar voor de maandag (yeah)
👀quote:Op zondag 21 juli 2024 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat je altijd stoned bent ahahahaha
Met dit weer wel ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag vandaag trouwens wel een Thuisbezorgd jongetje zo op de fiets zittenOok bijzonder
[ afbeelding ]
KIGGGGGGGGGGGGGGGGdagquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben van plan me niet op kantoor te vertonen komende week.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, bifi en verwenkoffie ook
Nog even kleding uitzoeken en dan zijn we klaar voor de maandag (yeah)
wij merkten het echt in de winter.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb verder alleen onderburen maar er zit een betonnen vloer, halve meter lucht en een plafond tussen. Geloof niet dat ik daar veel van merk.
Ik ook niet. En de week erna ook nog niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben van plan me niet op kantoor te vertonen komende week.
HDPquote:Op zondag 21 juli 2024 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RB is niet lekker om te drinkenquote:Op zondag 21 juli 2024 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind jij.quote:
Ik heb bij Kenny steeds het idee dat ik Piastri zie....quote:Op zondag 21 juli 2024 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
ik maar 3 daagjesquote:Op zondag 21 juli 2024 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je al die tijd in Luxemburg?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook niet. En de week erna ook nog niet.
Omgquote:Op zondag 21 juli 2024 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb bij Kenny steeds het idee dat ik Piastri zie....
kloptquote:
Watermiloen en strohoedquote:
Witte chocola beste chocola #kkk #puntmuts4lifequote:Op zondag 21 juli 2024 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De normale Red Bull was nog niet zoetjes genoeg?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met een bifi worstje als ontbijt?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was in een avontuurlijke buiquote:Op zondag 21 juli 2024 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De normale Red Bull was nog niet zoetjes genoeg?
Ja en dan mijn verwenkoffie ermee aanmaken, ipv water.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een bifi worstje als ontbijt?
worstquote:Op zondag 21 juli 2024 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een bifi worstje als ontbijt?
Ah zullen we nog één drankje?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Witte chocola beste chocola #kkk #puntmuts4life
Poolse worstquote:
Die heb ik altijd. Objectief gezien de beste.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
dampende rookworst dat je er in bijt en blffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff de loeihete dampen inhet rond uiteenspattenquote:
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 21 juli 2024 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik altijd. Objectief gezien de beste.
Vlinder houdt ook van dampende worstenquote:Op zondag 21 juli 2024 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dampende rookworst dat je er in bijt en blffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff de loeihete dampen inhet rond uiteenspatten
oh jaquote:Op zondag 21 juli 2024 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lag ik al lekker op bed. Bedacht ik me shit ik moet mijn meds nog innemen...
quote:Op zondag 21 juli 2024 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlinder houdt ook van dampende worsten
Ja, maar wel van de slager en niet zo'n zout ding uit de fabriekquote:Op zondag 21 juli 2024 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dampende rookworst dat je er in bijt en blffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff de loeihete dampen inhet rond uiteenspatten
Ook goedenavondquote:Op zondag 21 juli 2024 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlinder houdt ook van dampende worsten
je bent zelf een fabriekquote:Op zondag 21 juli 2024 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wel van de slager en niet zo'n zout ding uit de fabriek
Inb4 je komt zelf uit de fabriek
quote:Op zondag 21 juli 2024 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je moet je pilletjes nog nemen vandaag
Omg, called itquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nope, onze eigen DEI officier mcgrath was weer eens hysterischquote:Op zondag 21 juli 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Puntmutsenuurtje al voorbij?
Heb ik nog wat foute ik opmerkingen gemitst?
Wat maak ik dan?quote:
ow meteen aan de buurkinderen geven en zelf een week op vakantie gaanquote:Op zondag 21 juli 2024 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En dan niet opdrinken maar gewoon in een infuus gooien
Whehehehequote:Op zondag 21 juli 2024 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nope, onze eigen DEI officier mcgrath was weer eens hysterisch
Ja, ik moet eigenlijk naar bed.quote:
Puntmutsenuurtje is nog tot middernachtquote:Op zondag 21 juli 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Puntmutsenuurtje al voorbij?
Heb ik nog wat foute opmerkingen gemitst?
Lichtblauw is ook lekker. Met de vrucht van de krentenboom dacht ik.quote:
op een matras van KIPFILETquote:Op zondag 21 juli 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk naar bed.
OH die heb ik ookquote:Op zondag 21 juli 2024 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lichtblauw is ook lekker. Met de vrucht van de krentenboom dacht ik.
Komende week nog wel. En daarna nog een halve week hier. En dan weer naar huis. Maar de rest van die week nog vrij.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je al die tijd in Luxemburg?
ja het is al twee uur later dan dat je op bed wildequote:Op zondag 21 juli 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk naar bed.
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEPFILETquote:
Huh echt?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Puntmutsenuurtje is nog tot middernacht
Ja, dat kloptquote:Op zondag 21 juli 2024 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het is al twee uur later dan dat je op bed wilde
Ik dacht alquote:Op zondag 21 juli 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Onee, het is zondag. Was tot het moment dat de brug opgehaald wordt.
Laat maar weten hoe je het hebt ervaren.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH die heb ik ook
watermiloen heb ik laten staan
dat zeker...quote:
Ik zal zeker mijn ervaringen met je delenquote:Op zondag 21 juli 2024 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe je het hebt ervaren.
Zoveel mogelijk uit je zondag halen?quote:
Leuk hoorquote:Op zondag 21 juli 2024 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komende week nog wel. En daarna nog een halve week hier. En dan weer naar huis. Maar de rest van die week nog vrij.
Zaten hier oa te discussiëren wat eventueel morgen te doenquote:Op zondag 21 juli 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij bent er niet om hem op te halen
R.I.P. DIMMYquote:Op zondag 21 juli 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening houdt zich in met woordgrappen![]()
Ja, maar wel de scary sunday'squote:Op zondag 21 juli 2024 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk uit je zondag halen?
Welterusten Luctorquote:
Nou, hier is alles weggewaaid of wegespoeld helaasquote:Op zondag 21 juli 2024 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Over vlinders gesproken, ik had er daadwerkelijk een paar in de tuin.![]()
Is Vlinder van de latex?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
het was een lieve meid, beetje veel latex, maar ach
Vandaag 4 Atalantas gezien.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Over vlinders gesproken, ik had er daadwerkelijk een paar in de tuin.![]()
Ik las: Is Vlinder van latexquote:
Ja halloquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Ik zei dat niet
Ik dacht het
Bovendien, dat is de goede lijst toch?![]()
ze vindt je vooral erg grappigquote:Op zondag 21 juli 2024 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou haar vast goed staan. Ze mag wel een keer een body of jurkje van me lenen hoor
Vlinder is klaar? Ineens?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
het was een lieve meid, beetje veel latex, maar ach
Ik snap dat wel. Ik ben hilarischquote:Op zondag 21 juli 2024 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze vindt je vooral erg grappig
wat ik dan weer niet snap
Ik vind het ook wel een beetje eng dat ik zo m'n bed in kruip terwijl het hier nog zo druk is.quote:
LOVE...quote:
Lijkt godinnetje op haar?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Allermooiste vrouw aan deze kant van de dampkring![]()
tenminste, in 1986
Beetje een centenbekske, maar wel leuk nummer opzichquote:Op zondag 21 juli 2024 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Allermooiste vrouw aan deze kant van de dampkring![]()
tenminste, in 1986
Ach sweet summer childquote:Op zondag 21 juli 2024 23:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje een centenbekske, maar wel leuk nummer opzich
Ik vind Deventer wel erg ver weg voor een koffiedame hoorquote:Op zondag 21 juli 2024 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet je gewoon zelf een keertje komen kijken dimmy
ja het is niet alsof ik foto's van r ga maken of zo nee.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind Deventer wel erg ver weg voor een koffiedame hoor
Livestream?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het is niet alsof ik foto's van r ga maken of zo nee.
Echt, kom gewoon eens hier kijken. Leuk stadje Deventerquote:
Misschien omdat ze het boven niet kunnen?quote:Op maandag 22 juli 2024 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Waarom werd er beneden aangebeld. Alsof ik open ga doen
Klopt er dadelijk iemand op te raam, iemand die zweeft.quote:Op maandag 22 juli 2024 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt hier gewoon voor het raam staan hoor.quote:Op maandag 22 juli 2024 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt er dadelijk iemand op te raam, iemand die zweeft.
wat onaardig zeg, niet open doenquote:Op maandag 22 juli 2024 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Hele week zo rond de 25 graden hier en daarna barst de zomer echt los.quote:Op maandag 22 juli 2024 07:30 schreef bitterbal het volgende:
De dag begint met vrij veel ruimte voor de zon. In de loop van de ochtend en vanmiddag ontstaan landinwaarts ook enkele stapelwolken. Het blijft droog. Aan het eind van de middag neemt vanuit het westen de bewolking verder toe. Bij een matige westenwind wordt het maximaal 21 graden in het westen en noordwesten, tot 23 of 24 graden in het binnenland. Vanavond raakt het bewolkt en komende nacht kan een lichte bui vallen. Morgen verloopt wisselvallig met enkele stevige buien. Tussendoor is ook ruimte voor de zon en het wordt 20 tot 23 graden.
Van die begrafeniscake?quote:Op maandag 22 juli 2024 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in cake. Van die gele, kleffe, cake.
Oeh, dat zo ik ook wel lustenquote:Op maandag 22 juli 2024 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, precies.
Beetje slagroom erbij want waarom niet.
quote:
Ah, u leeft ook nogquote:
Moet die persoon dan aan de tafel zitten?quote:Op maandag 22 juli 2024 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je die cake alleen mag eten als er een dood iemand bij is.
Ja half zo, dat je het net ziet.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet die persoon dan aan de tafel zitten?
Iedereen aan de botontkalking.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)tkoploper.html#nujij
Allemaal mensen zeggen vooruitstrevend enz.
Maar wat ga je daar nou uiteindelijk mee bereiken?
Neem aan dat er al met al niet meer melk wordt geproduceerd dan dat er geconsumeerd wordt. Als in de hele eu de koeientaks maar hoog genoeg wordt is het enige effect dat melk (producten) 2 keer zo duur wordt. Weer meer inflatie.
Er gaat elke dag wel iemand dood ?quote:Op maandag 22 juli 2024 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je die cake alleen mag eten als er een dood iemand bij is.
Holier than thou -vibes..quote:Op maandag 22 juli 2024 08:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)tkoploper.html#nujij
Allemaal mensen zeggen vooruitstrevend enz.
Maar wat ga je daar nou uiteindelijk mee bereiken?
Neem aan dat er al met al niet meer melk wordt geproduceerd dan dat er geconsumeerd wordt. Als in de hele eu de koeientaks maar hoog genoeg wordt is het enige effect dat melk (producten) 2 keer zo duur wordt. Weer meer inflatie.
Gewoon bij een random crematorium naar binnen lopen en met natte wangetjes alle cake opvreten.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er gaat elke dag wel iemand dood ?
Zet die aan tafel en dan mag je kleffe cake.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er gaat elke dag wel iemand dood ?
In feite kan je dat ook gewoon met bruiloften doenquote:Op maandag 22 juli 2024 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon bij een random crematorium naar binnen lopen en met natte wangetjes alle cake opvreten.
Zolang het niet gaat stinken.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet die aan tafel en dan mag je kleffe cake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |