SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Mooi, dan gaan we het denk ik wel doenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat museum kan ik zeker aanraden. Alleen al die zeeschildpadden buiten achter dat dikke glasEn twee tientjes, probeer in Nederland eens een museum voor minder tegenwoordig
KIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Nee piem0l, dit is de Spion die jouw maarschalk sloopt. Je weet er ook niks van he.quote:
OH JAAA???quote:Op zondag 21 juli 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee piem0l, dit is de Spion die jouw maarschalk sloopt. Je weet er ook niks van he.
nee, dat was James C. Longstreetquote:Op zondag 21 juli 2024 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
Lol @:tt
Lijkt me dat Napoleon de beste generaal was
Oke, is goed.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens: dit topic is nu het James C. Longstreet adoratietopic.
[ afbeelding ]
Je doet het zelf ook best wel goed.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij deed het best goed in Knoxville, Tennessee
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook best wel goed.
Ja, ik weet niet of jij hier een discussie over wil starten, maar ik niet.quote:
Ik bedank ook ffquote:Op zondag 21 juli 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of jij hier een discussie over wil starten, maar ik niet.
Misschien een leuk plaatje?quote:
Tennesseequote:Op zondag 21 juli 2024 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij deed het best goed in Knoxville, Tennessee
quote:
Het gaat over naaktslakkenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:58 schreef McGrath het volgende:
Dit is wel echt het echte puntmutsenuurtje geworden
quote:
quote:
Oh wacht, even m'n puntmuts uit de kast vitrine met pronkstukken halen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:58 schreef McGrath het volgende:
Stonewall Jackson is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de mensen die confederale kopstukken verheerlijkenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat over naaktslakken
Waar zie jij puntmutsen?
McGrath ziet dat wat vaker dan wij geloof ikquote:Op zondag 21 juli 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat over naaktslakken
Waar zie jij puntmutsen?
Geef mij maar Stonewall Jackson "Let us cross over the river, and rest under the shade of the trees"quote:
quote:
Ze zijn mensen aan het verheerlijken die een burgeroorlog begonnen omdat ze geen afstand wilden doen van hun slaven, ja ik zie hier nu wel wat puntmutsenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
McGrath ziet dat wat vaker dan wij geloof ik
Vorig jaren voeren we langs een boot die de confederate flag in de mast had hangen. Dan denk je ook.. uhm okquote:Op zondag 21 juli 2024 21:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij de mensen die confederale kopstukken verheerlijken
jaquote:Op zondag 21 juli 2024 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:bitterbal vind je het heel gek dat we je niet geloven dat je door een wolf bent gebeten??
Moet jij niet naar eoa Keti Koti festival?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze zijn mensen aan het verheerlijken die een burgeroorlog begonnen omdat ze geen afstand wilden doen van hun slaven, ja ik zie hier nu wel wat puntmutsen
Sowieso mensen die die vlag nog gebruikenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vorig jaren voeren we langs een boot die de confederate flag in de mast had hangen. Dan denk je ook.. uhm ok
las slagtandenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pak hem terug met je slangentanden
Was ook geen waardeoordeel of iets dergelijksquote:Op zondag 21 juli 2024 21:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze zijn mensen aan het verheerlijken die een burgeroorlog begonnen omdat ze geen afstand wilden doen van hun slaven, ja ik zie hier nu wel wat puntmutsen
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij niet naar eoa Keti Koti festival?
Man man manquote:Op zondag 21 juli 2024 21:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Okee, vertel dan wat meer, zodat we je wel kunnen geloven...quote:
Beetje om geld bedelen.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij niet naar eoa Keti Koti festival?
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:58 schreef McGrath het volgende:
nou ik zat zo op mijn paard en ze kwamen met zijn 3-en aanrennen en een greep zo mijn armquote:Op zondag 21 juli 2024 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee, vertel dan wat meer, zodat we je wel kunnen geloven...
quote:
hier nietquote:
Eens, maar in de zuidelijke staten zitten toch nog behoorlijk wat aanhangers. Denk dat er nog wel een paar generaties overheen gaan voordat dat er echt uit is.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sowieso mensen die die vlag nog gebruiken
Dat heb ik zelf eerlijk gezegd ook nog niet geprobeerdquote:Op zondag 21 juli 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Van die enge correcte mensen waarbij er nog geen erwtje in het poepgat past.
Je kunt iemands kwaliteiten waarderen zonder het gelijk eens te moeten zijn met iemands moraalquote:Op zondag 21 juli 2024 21:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zie jou niet op een paardquote:
Snap daar geen bal van, nee.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik heb dat echt regelmatig, dan zit ik hier gewoon een beetje te shitposten of gezellig te babbelen met mensen en dan wordt er ineens een puntmutsenuurtje uitgeroepen en dan denk ik echt van huh waarHebben jullie dat ook of ben ik gewoon weer het probleem?
Er was hier echt 0 aanleiding voorquote:Op zondag 21 juli 2024 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik heb dat echt regelmatig, dan zit ik hier gewoon een beetje te shitposten of gezellig te babbelen met mensen en dan wordt er ineens een puntmutsenuurtje uitgeroepen en dan denk ik echt van huh waarHebben jullie dat ook of ben ik gewoon weer het probleem?
quote:
ik heb wat gemist?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:07 schreef McGrath het volgende:
De hoeveelheid racisme die in dit topic geaccepteerd wordt is wel echt belachelijk![]()
Ik ga maar weer eens, ik krijg echt de kriebels hiervan.
Nu kies je dus wel gewoon een kant, zonder dat je altijd zo pretendeert geen kant te kiezen.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Andere mensen mogen ook op dit tijdstip?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed, maar dit is wel een beetje kwiwi en bb bedtijd
wel lekker om morgen op tijd wakker te wordenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lust ook nog wel wat.quote:
Ja ik lig er alweer een half uur in. Maar te warm om te slapenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dat gewoon toegestaan ?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Andere mensen mogen ook op dit tijdstip?
Ja, de wekker staat om 6 uur, dus dat is wel op tijd jaquote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel lekker om morgen op tijd wakker te worden
zijn je letters weer op?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lust ook nog wel wat.
Heb alleen ToMo salade gehad en een pizza quafro met verse truffel gedeeld
Man man man snowflakequote:Op zondag 21 juli 2024 21:07 schreef McGrath het volgende:
De hoeveelheid racisme die in dit topic geaccepteerd wordt is wel echt belachelijk![]()
Dat is racistisch want een 5e en 6e kaas mogen daar niet op hč?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lust ook nog wel wat.
Heb alleen ToMo salade gehad en een pizza quafro met verse truffel gedeeld
Hoe laat komt Gergi normaal snurken?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik lig er alweer een half uur in. Maar te warm om te slapen
Spijkers op laag water zoeken.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
nee daar hebben ze tegenwoordig gewoon restaurants en winkelsquote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je bezig met inburgering voor Thailand?
ja zeker maar pas als het kattenplaatje is geweestquote:Op zondag 21 juli 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat gewoon toegestaan ?
[..]
Ja, de wekker staat om 6 uur, dus dat is wel op tijd ja
Hoeveel graden is het daar?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik lig er alweer een half uur in. Maar te warm om te slapen
dan kun je lekker ruim 8u slapen. das niet overdrevenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat gewoon toegestaan ?
[..]
Ja, de wekker staat om 6 uur, dus dat is wel op tijd ja
Ergens tussen 20 en 23u, beetje random hoe laat preciesquote:Op zondag 21 juli 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe laat komt Gergi normaal snurken?
Nou, dan moet ik even wachtenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker maar pas als het kattenplaatje is geweest
Ik slaap zelden 8 uurquote:Op zondag 21 juli 2024 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je lekker ruim 8u slapen. das niet overdreven
Gewoon blijven gebruikenquote:
Dagelijks heb ik dit, en ik ben niet eens rechts.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
22 maar erg benauwd want het heeft net even geregend.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel graden is het daar?
Het is hier nog 22 graden, maar ik vind het nu wel meevallen
Vanmiddag vond ik het erg benauwd
Levensgevaarlijk daarquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:07 schreef McGrath het volgende:
Ik vind het zonde dat je regelmatig de aanname lijkt te maken dat iedereen die er niet tegenin gaat het ook direct accepteert, maar dat kan ook weer een aanname van mij zijn. Ik krijg die indruk gewoon wel eens. Ik vind het wel rot voor je dat je ermee zit, maar alles wat iedereen doet zodra er een voor jou ongewenst onderwerp besproken wordt lijkt fout te zijn, zelfs de mensen die niet aan dat gesprek meedoen, dat is lastig.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu kies je dus wel gewoon een kant, zonder dat je altijd zo pretendeert geen kant te kiezen.
Ja vaag figuur hč?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Uitstraling
Ja ja ..
#ongemakkelijkeBlik
Wat een armoe dimmy, geen letters meer kunnen kopen om hier te posten.quote:
Ja, die benauwdheidquote:Op zondag 21 juli 2024 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
22 maar erg benauwd want het heeft net even geregend.
Ja erg herkenbaar. Ik word hier voor mijn gevoel soms een of andere extreemrechtse kant op geduwd, waar ik me dan vervolgens voor moet verantwoorden of verontschuldigen, terwijl ik helemaal niet achter zulke denkbeelden sta. En dan zit ik ineens in een gesprek dat ik denk van "wat is hier gebeurd?!"quote:Op zondag 21 juli 2024 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dagelijks heb ik dit, en ik ben niet eens rechts.
quote:
Samequote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een armoe dimmy, geen letters meer kunnen kopen om hier te posten.
Hier, je mag wel een paar van de mijne hebben:
jsbdueiebwlmopplteteorpruaasnsn.
Jaquote:
Durfde je dat zomaarquote:
Gaan we scrabbelen?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie van de KSC gooit als eerste het scrabblebord door de kamer?quote:
Ja.quote:
Met Wordfeud moet je gewoon met je telefoon gooienquote:Op zondag 21 juli 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie van de KSC gooit als eerste het scrabblebord door de kamer?
Heb je daarna wel zijn vachtje er af gehaald zodat die niet voor niets is gestorven?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou moest wel want had hem verwond met mijn pijlen hoorde hem kermen van de pijn
Meh, als McGrath weg is is eigenlijk iedereen het met elkaar eens dus dan is de lol er snel af.quote:
Ja, ik ben maar gestopt met WFquote:Op zondag 21 juli 2024 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met Wordfeud moet je gewoon met je telefoon gooien
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, als McGrath weg is is eigenlijk iedereen het met elkaar eens dus dan is de lol er snel af.
Dure hobby als je niet tegen je verlies kuntquote:Op zondag 21 juli 2024 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met Wordfeud moet je gewoon met je telefoon gooien
Niet echt. Sorry. Ik ben redelijk vredelievendquote:
Oh okequote:Op zondag 21 juli 2024 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet echt. Sorry. Ik ben redelijk vredelievend
Goed punt. Is hij weer boos weggelopen?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, als McGrath weg is is eigenlijk iedereen het met elkaar eens dus dan is de lol er snel af.
Daar kun je wel "ploppen" van maken. of "superaanbod"quote:Op zondag 21 juli 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja zoals altijdquote:Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed punt. Is hij weer boos weggelopen?
Ik vond er niets meer aanquote:
Heb je wel nog even mimimimi nageroepen?quote:
Letterlijk?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of "rimpels", dimmy's favoriete woord.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kun je wel "ploppen" van maken. of "superaanbod"
nee vergetenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je wel nog even mimimimi nageroepen?
Hoorde net iemand de dorpspoort hard dichtslaan, dus denk het wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde net iemand de dorpspoort hard dichtslaan, dus denk het wel.
Ja, als iemand dat even kan uitleggen?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:20 schreef bitterbal het volgende:
maar ik heb helemaal niet meegekregen waar het over ging nu
Alleen koen mag met de poort gooien, maar die zit in het buitenlandquote:Op zondag 21 juli 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde net iemand de dorpspoort hard dichtslaan, dus denk het wel.
Nou is iedereen rechts van GL natuurlijk extreemrechts tegenwoordig.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja erg herkenbaar. Ik word hier voor mijn gevoel soms een of andere extreemrechtse kant op geduwd, waar ik me dan vervolgens voor moet verantwoorden of verontschuldigen, terwijl ik helemaal niet achter zulke denkbeelden sta. En dan zit ik ineens in een gesprek dat ik denk van "wat is hier gebeurd?!"
[..]
[..]
Same
Geen lol? Maar ik ben er netquote:Op zondag 21 juli 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe je dat online en/of met vrienden??quote:Op zondag 21 juli 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Drie potjes achter elkaar gewonnen met Cluedo.
Ja, dit lijkt me de juiste gezichtsuitdrukking om rimpels te vermijdenquote:
Je hebt je medespelers omgebracht met de kandelaar in de keuken?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Drie potjes achter elkaar gewonnen met Cluedo.
Even vragen of Los weer een controversiële statement wil maken.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles voor 2021.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Misschien een lijstje opstellen met onderwerpen waar we het niet over mogen hebben?
Mag iedereen een onderwerp indienen? Dat gaat wel leuk worden dan.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Misschien een lijstje opstellen met onderwerpen waar we het niet over mogen hebben?
Mayonaisequote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Ja doei.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
ik heb al een lijstjequote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag iedereen een onderwerp indienen? Dat gaat wel leuk worden dan.
Etto zat te fangirlen over een generaal van de Confederate Army en nu is die extreemrechtsquote:Op zondag 21 juli 2024 21:20 schreef bitterbal het volgende:
maar ik heb helemaal niet meegekregen waar het over ging nu
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me de juiste gezichtsuitdrukking om rimpels te vermijden
aaaahquote:Op zondag 21 juli 2024 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Etto zat te fangirlen over een generaal van de Confederate Army en nu is die extreemrechts
Pics?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Etto zat te fangirlen over een generaal van de Confederate Army en nu is die extreemrechts
Over een tijdje stapt hij wel weer over op Isaac Hayes.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe normie!quote:Op zondag 21 juli 2024 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Moet denk ik wel aan de botox gaan. Begin een fronsrimpel te krijgen
Daarvan ga je er niet jonger uitzien, maar meer op mensen die botox gebruiken.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat ging wel rap dan. En ik? Ik had een inhoudelijke reactiequote:Op zondag 21 juli 2024 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm. Te veel voorhoofdquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvan ga je er niet jonger uitzien, maar meer op mensen die botox gebruiken.
wordt het uiteindelijk vast alleen maar ergerquote:Op zondag 21 juli 2024 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Nee jij had een ander guur oorlogstype.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ging wel rap dan. En ik? Ik had een inhoudelijke reactie
en als je botox gaat gebruiken moet je daarna nog meer botox gebruiken. BigPharmaquote:Op zondag 21 juli 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Maar eens ja. Krijg je zo'n 13 in een dozijn hoofd.
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Maar eens ja. Krijg je zo'n 13 in een dozijn hoofd.
Die kijken allemaal alsof ze niet veel slimmer zijn dan een huiskamerplant.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvan ga je er niet jonger uitzien, maar meer op mensen die botox gebruiken.
Ja, WEL de beste Confederate general. Alleen jammer dat ie het einde van de civil war niet gehaald heeft. Het had anders kunnen lopen. En die lapzwans die @EttovanBelgie noemt, heet er in ieder geval niks aan gedaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee jij had een ander guur oorlogstype.
nee, ik heb geen spammers op WAquote:Op zondag 21 juli 2024 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Och.. krijgen jullie ook allemaal live filmpjes binnen op. WA van de zwarte cross?
Nee, al gehad.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Och.. krijgen jullie ook allemaal live filmpjes binnen op. WA van de zwarte cross?
Nee wij gaan niet om met zo veel boeren als jijquote:Op zondag 21 juli 2024 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo'n anusmondje.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met roken erbij krijg je dan een vergeeld rokersmondje
Als mcGrath dit leest moet die ademen in een papieren zak denk ik.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, WEL de beste Confederate general. Alleen jammer dat ie het einde van de civil war niet gehaald heeft. Het had anders kunnen lopen. En die lapzwans die @:ettovanbelgie noemt, heet er in ieder geval niks aan gedaan.
En van wijn?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met roken erbij krijg je dan een vergeeld rokersmondje
Mag wat mij betreft ook wel op de lijst.quote:
Heeft gewoon een naam.. "rhinophyma". Maar is niet alleen van wijn, van alcohol in het algemeen.quote:
Welke kleur?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Al is het heel divers tegenwoordig, zag een Jonge vrouw die een gekleurde piemel vrij ver in de keel kreeg.
Wat heeft die groente jou misdaan?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Oh joh, even wat groente snijden en jullie zijn alweer helemaal hier
De zuipneus.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft gewoon een naam.. "rhinophyma". Maar is niet alleen van wijn, van alcohol in het algemeen.
Noem je dat tegenwoordig zo?! Ik begin achter te raken denk ikquote:Op zondag 21 juli 2024 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Oh joh, even wat groente snijden en jullie zijn alweer helemaal hier
“commonly due to untreated rosacea”quote:Op zondag 21 juli 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft gewoon een naam.. "rhinophyma". Maar is niet alleen van wijn, van alcohol in het algemeen.
Niet veel maar ik ben er niet zo van om een gehele rauwe ui en paprika uit het vuistje te eten. Daar zijn champignons voor.quote:
Wat heeft @McGrath er nou weer mee te makenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als mcGrath dit leest moet die ademen in een papieren zak denk ik.
Toch vind ik ui en paprika rauw beter dan champignons. Die bak ik toch lieverquote:Op zondag 21 juli 2024 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet veel maar ik ben er niet zo van om een gehele rauwe ui en paprika uit het vuistje te eten. Daar zijn champignons voor.
Dat weet jij dan weerquote:Op zondag 21 juli 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja. Vies is het niet. Maar toch liever even door de hete boterquote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er lekker aan rauwe champignons?
Met wat knoflookquote:Op zondag 21 juli 2024 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja. Vies is het niet. Maar toch liever even door de hete boter
Zwaai je naar @LTVDK?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:37 schreef gianni61 het volgende:
Morgenvroeg maar eens richting het industrieterrein wandelgebied. 5 uur gaat de wekker
Komt 'ie hier wandelenquote:
Beetje versgemalen zwarte peperquote:
Op kastanjechampignonsquote:Op zondag 21 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje versgemalen zwarte peper
Als ik iemand zie wandelen zal ik zwaaienquote:
Nee, werkenquote:
quote:
Nog engerquote:
Gelukkig ben ik morgen ook aan het werk, en dat is niet daarquote:
Kan zelfs kwekgevaarlijk zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er lekker aan rauwe champignons?
Oke is goed, degenkrab.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan zelfs kwekgevaarlijk zijn.
Zo krijg ik zelf van ongebakken shiitake flagellate dermatitis, huidartsen en oncologen doen een moord voor mijn bloed dan maar de jeuk is echt niet te harden, anders had ik wel getekend voor proefkonijn.
Is dit een eufemisme voor iets anders?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens vandaag een paddenstoel gezien, gefotografeerd en gepubliceerd op waarneming.nl.
Alleen de locatie wordt geheim gehouden voor kijkers. Snap niet waarom, want het is niet giftig en niet zeldzaam.
Ja, maar ik bedoelde meer het feit dat ze blauw bloed hebben en dat ze ook bloed geven.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De degenkrab is een levend fossiel, ze bewonen al ruim 385 miljoenmiljard jaar onze planeet"
Nee, een paddenstoel. Een mooie oranje.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme voor iets anders?
Dit wist ik trouwens wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde meer het feit dat ze blauw bloed hebben en dat ze ook bloed geven.
Onvrijwillig, dat dan weer wel.
Zin in stiek.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mi-ni-maal 750 gram (500 gram want 't oog wil ook wat en 250 gram als extra zondagavondhapje)
Dus of je dat even niet aan wil trekkenquote:Verder zijn petjes, sportkleding en trainingspakken niet toegestaan.
Die was best goed te doen.quote:
Viel me de vorige keer ook al op, achteraf snapte ik het ineens.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus of je dat even niet aan wil trekken
En je mag ook niet meer in de lampen hangenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel me de vorige keer ook al op, achteraf snapte ik het ineens.
Nog niets van gezienquote:Op zondag 21 juli 2024 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Die reactie van Trump op Bidens aankondigingwat een lul ook
jij hebt zijn truthapp ofzo niet?quote:
quote:Donald Trump publiceert eerste officiële reactie
Trump heeft nu ook een eerste publiekelijke reactie gegeven op het vertrek van zijn politieke rivaal. "Je was nooit geschikt als presidentskandidaat, en al helemaal niet om het ambt te vervullen", aldus Trump, die in 2020 van Biden verloor.
Andere Republikeinen vallen hem bij. Congresleden Elisde Stefanik en Kevin Hern stellen dat "als Biden zich niet herkiesbaar kan stellen, hij ook niet in staat is om te dienen als president van de Verenigde Staten".
Ook lekkerquote:Op zondag 21 juli 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die was best goed te doen.![]()
Ik ga toch voor de hoestdrank
Ik dacht heel even dat er bietjes stond.quote:
IK WEET NU....quote:
Bietjes vind ik ook wel lekker, maar niet als avondsnackquote:Op zondag 21 juli 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat er bietjes stond.
Toen moest ik aan bieterballen denken.
Shitquote:Op zondag 21 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je mag ook niet meer in de lampen hangen
Ja, ik vond het al zo raar.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bietjes vind ik ook wel lekker, maar niet als avondsnack
Behavequote:
Met een honing geikaa erbij is dat best een goede snackquote:Op zondag 21 juli 2024 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bietjes vind ik ook wel lekker, maar niet als avondsnack
wat is deze raarpraat heel de tijd dan?quote:
Biden nog netjes die aanslag op z'n leven veroordelen terwijl hij had kunnen zeggen "volgende keer tikje naar links". Maar andersom kun je van trump geen diplomatiek antwoord verwachtenquote:Op zondag 21 juli 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach Trump. Is over een kwart seconde ok 81 en ook seniel. En dan moet je ze weer eens horen. stakkers.
Daarom Michelle Obama for president. De eerste POC transvrouw als presidentquote:Op zondag 21 juli 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach Trump. Is over een kwart seconde ok 81 en ook seniel. En dan moet je ze weer eens horen. stakkers.
Dat is toch een conspirancy dat ze een man is?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom Michelle Obama for president. De eerste POC transvrouw als president![]()
Je moet je pilletjes nog nemen vandaagquote:Op zondag 21 juli 2024 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom Michelle Obama for president. De eerste POC transvrouw als president![]()
Mensen moeten iets als er verder niet veel aan te merken is op iemand, dan krijg je dit soort bizarre verhalenquote:Op zondag 21 juli 2024 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch een conspirancy dat ze een man is?
En dan net zoals van alle miljadeers met invloed?
Raar verhaal vind ik dat.
Die schieten de Proud Boys van Trump vier miljoen keer dood en dan rijden ze er nog een keer of dertig overheen met een pick-up truck.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dat Hillary kinderen offert en hun bloed drinkt.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch een conspirancy dat ze een man is?
En dan net zoals van alle miljadeers met invloed?
Raar verhaal vind ik dat.
Moet daar altijd wel om lachen, die trans praat.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is niet al seniel?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat dat wel kloptquote:Op zondag 21 juli 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat Hillary kinderen offert en hun bloed drinkt.
Pizza gate.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snel, doe je witte puntmuts af.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Dit neigt weer naar puntmutsenuurtje iedereen, dat kan echt niet
Dit is mijn favo conspiracyquote:Op zondag 21 juli 2024 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet daar altijd wel om lachen, die trans praat.
Die vrouw kan er ook niks aan doen dat ze er mannelijk uit ziet.
Heel eerlijk, ik was oprecht een beetje bang in het transhaat hokje geduwd te worden door die post terwijl ik dat overduidelijk niet bedoel. Maar van de andere kant probeer ik ook niet te veel te geven om mensen die posts compleet verdraaien tot dingen die er helemaal niet staanquote:Op zondag 21 juli 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Regenboogpuntmutsen voor inclusiviteit!quote:Op zondag 21 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snel, doe je witte puntmuts af.
Gelukkig weet je precies hoe serieus je het moet nemen als ik dat zeg.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik was oprecht een beetje bang in het transhaat hokje geduwd te worden door die post terwijl ik dat overduidelijk niet bedoel. Maar van de andere kant probeer ik ook niet te veel te geven om mensen die posts compleet verdraaien tot dingen die er helemaal niet staan
Zijn wel de beste uurtjes.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Oh ja zeker zoquote:Op zondag 21 juli 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig weet je precies hoe serieus je het moet nemen als ik dat zeg.
Hillary = hagedismensquote:Op zondag 21 juli 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |