SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Grijp dan in met je blauwe ballen.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Dit neigt weer naar puntmutsenuurtje iedereen, dat kan echt niet
quote:MENSEN
ER KOMT EEN MEET
EIND OKTOBER
"ZANDSTRALEN OP HET STRAND"
STUUR ME EEN PM OF DM ALS JE ERBIJ WIL ZIJN
Daar links is al een auto verdronken :/quote:
De A1.quote:
Dank jequote:Op zondag 21 juli 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Speciaal voor de mensen die trust issues hebben met meet-aankondigingen in de OP.
[..]
Zo zo.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik toch. Ik zei dat het echt niet kan.
Wutquote:Op zondag 21 juli 2024 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was daar in de buurt. Eén flinke regenbui en dat was het wel.
Ja maar wat bedoel je? Dat dit door één regenbui komt? Of dat het allemaal wel meevalt omdat het maar één regenbuitje was? Of nog wat anders?quote:
Waar ik was, was er niets aan de hand. Die bui is letterlijk 10km langs mij getrokkenquote:Op zondag 21 juli 2024 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar wat bedoel je? Dat dit door één regenbui komt? Of dat het allemaal wel meevalt omdat het maar één regenbuitje was? Of nog wat anders?
Die bui heb ik wel meegekregen. Ging wel even goed los, maar niet zo extreem als deze fotoquote:
Wtfquote:
dit was niet wat Wilders bedoelde met heel nederland blankquote:
Dat kan écht niet hoor.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik niet wist is dat Michelle Obama Joods is.
quote:
De puntmutsen zijn nog niet helemaal wegquote:Op zondag 21 juli 2024 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk niet dat McGrath het goed vindt dat we praten over straten die blank staan jongens
Wist ik ook niet. Wat kan er precies niet? Dat zij joods is? of dat wij dat niet wisten?>quote:
Dat ze joods is.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist ik ook niet. Wat kan er precies niet? Dat zij joods is? of dat wij dat niet wisten?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |