Gaan de republikeinen dat ook nog doen dan bij hun bejaarde?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze een onafhankelijke arts de tests zouden laten doen, als een soort APK. Of de Democraten die zelf wat eerder inzien wat nog wel en niet meer kan.
Die vraag is duidelijk, Harris is zeer impopulair. Als de Democraten willen winnen moeten ze iemand anders kiezen.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:41 schreef Havermout2 het volgende:
De democraten hebben intern de verdeeldheid niet kunnen onderdrukken na de mediastorm rondom de zwakke media optredens van Biden. Diezelfde media heeft nu bloed geroken en gaan straks los op de opvolging. Ik moet nog zien of de zwevende kiezer Harris ziet zitten.
Je bedoelt 1992?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Best wel sad eigenlijk. Werken tot je er bijna bij doodvalt. Die heeft niets gehad aan zijn pensioen. Biden had al 15 jaar kunnen genieten van zijn pensioen. Biden had in 1994 ook presidentskandidaat kunnen zijn
Wat bedoelt tie?quote:
Ik meende dat Harry S Truman daar vanaf zag.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
Fun fact: ex-presidenten krijgen hun hele leven een jaarsalaris van 250.000 dollar doorbetaald.
Vooralsnog is zijn probleem wat hij uitkraamt aan leugens en niet zozeer of hij uit z'n woorden komt en helder is.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaan de republikeinen dat ook nog doen dan bij hun bejaarde?
Of je wel of niet goed uit je woorden komt is niet het enige probleem waar je tegen aan kan lopen op leeftijd.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vooralsnog is zijn probleem wat hij uitkraamt aan leugens en niet zozeer of hij uit z'n woorden komt en helder is.
De gemiddelde Swifty blijft lekker thuis op election day vermoed ik.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tja, alles staat of valt met wie Taylor Swift steunt als kandidaat
De gemiddelde swifty moet 18 worden.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De gemiddelde Swifty blijft lekker thuis op election day vermoed ik.
Alle politici liegen. Ook Biden was er niet vies van (bv bij mijn aantreden was de inflatie 9%, wat zonder meer onwaar is). Trump is wat het vertellen van leugens wat een M134 is tov een AR15, dat dan weer wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vooralsnog is zijn probleem wat hij uitkraamt aan leugens en niet zozeer of hij uit z'n woorden komt en helder is.
Er zijn best wat (ruim) volwassen vrouwen al jaren fan; met haar meegegroeid, als het ware.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De gemiddelde swifty moet 18 worden.
Too old.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
maar daarna krijgen ze 500.000 per toespraak all over the word, om maar niet te spreken van de boekenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Een financieel argument tegen jonge presidenten.
quote:Yes we can! 400.000 dollar voor een uurtje Obama
Aanstaande vrijdag komt niemand minder dan Barack Obama – kent u hem nog? De prijs van het seminar? ¤995,-. Dit lijkt misschien wat veel voor één uurtje Obama (en andere sprekers van 09:30 tot 18:00), maar wat is eigenlijk het uurtarief van een voormalig president?
De Amerikaanse president ontvangt een jaarlijks bedrag van $400.000 zolang hij in functie is, met de nodige bonussen hier en daar.
Alhoewel dit bedrag zich ruim boven onze Balkenendenorm bevindt, zien we dat de meeste presidenten pas écht gaan verdienen na hun tijd in het Witte Huis
quote:Uitgeverij betaalt 60 miljoen voor memoires Obama's
De voormalige Amerikaanse president Barack Obama en zijn echtgenote Michelle hebben dinsdag een contract getekend met uitgeverij Penguin Random House, die hun memoires zal publiceren.
Volgens de Amerikaanse krant Financial Times betaalt de uitgever 60 miljoen dollar (56,7 miljoen euro) voor de rechten van de twee biografieën.
quote:George W. Bush, Obama's Republikeinse voorganger, kreeg volgens de Amerikaanse media 10 miljoen voor zijn memoires met de titel 'Decision Points', terwijl diens voorganger, de Democraat Bill Clinton, 15 miljoen dollar kreeg voor zijn autobiografie 'My life'.
Dat valt nog wel mee. Ik was van de week met mijn oudste dochter bij het concert en 20 something is wel duidelijk de grootste groep. Logisch, ze is nu iets van 10 jaar echt populair, dus wat toen 15 was is nu 25.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die dilan van de VVD is ook een swiftyquote:Op zondag 21 juli 2024 21:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kamela maakt niets tegen trumpquote:
Dat is spijtig.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die dilan van de VVD is ook een swifty
Ja dat is wel erg spijtig voor VVD stemmers , het gemiddelde nivo van een Swifty is niet zoquote:
Zomergasten zit in de weg.quote:
Welke duiding zoek je dan die niet al voorbijgekomen is de afgelopen weken? Je kunt ook gewoon CNN kijken bijv als het je om gebabbel gaat.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zomergasten zit in de weg.
Verder ook geen talkshow. Zelfs wat gebabbel van Hélène was beter geweest dan niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |