quote:Biden geen kandidaat meer voor Amerikaanse verkiezingen, steunt Kamala Harris
De Amerikaanse president Biden is geen kandidaat meer voor de presidentsverkiezingen in november. Dat maakte hij zojuist bekend in een brief op X. Hij spreekt zijn steun uit aan vicepresident Kamala Harris als nieuwe presidentskandidaat namens de Democraten.
Biden blijft wel aan als president tot het einde van zijn termijn. "Hoewel het mijn intentie was om me opnieuw te kandideren, geloof ik dat het in het belang van mijn partij en het land is om terug te treden en mij helemaal te focussen op mijn verantwoordelijkheden als president voor de rest van mijn termijn." Biden zegt dat het "de grootste eer van mijn leven geweest is te dienen als uw president".
Later deze week komt hij naar eigen zeggen met een uitgebreidere verklaring over zijn besluit.
Fok is sneller.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo snel zijn ze niet met polls neem ik aan
Discriminatie komt altijd te pas als je de definitie erbij haalt. Onderscheid maken gebeurt altijd.quote:
Denk je dat Biden zo'n brief kan opstellen?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Fijn dat iemand eindelijk die brief van Biden post.
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Fijn dat iemand eindelijk die brief van Biden post.
NOSquote:20:49
First Lady Jill Biden reageert
First lady Jill Biden heeft de brief van haar echtgenoot op Instagram geplaatst, voorzien van twee hartjes.
Alles om maar niet te hoeven werken? O well…quote:Op zondag 21 juli 2024 20:53 schreef Mikeytt het volgende: [..] Waarom zou ik? Werd grotendeels positief ontvangen.
AI.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Denk je dat Biden zo'n brief kan opstellen?
DEI is een mislukt experiment waar de ene na de andere corporate klaar mee is (meest recent: Microsoft).quote:Op zondag 21 juli 2024 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Discriminatie komt altijd te pas als je de definitie erbij haalt. Onderscheid maken gebeurt altijd.
Het gaat bij DEI erom dat iedereen de middelen heeft om dezelfde doelen te behalen.
Je werkt met verschillende mensen. Het is goed om te leren over bepaalde unconcious biases, glazen klifs etc.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alles om maar niet te hoeven werken? O well…
Nou ja, ze mogen haar vooral plots niet omdat ze het 'g' woord eerst niet wilde gebruiken en daarna omdat ze te lang op de Biden lijn bleef. Tenslotte heeft The Squad zelfs een lid dat heel goed verpakt is en uiterst pro Palestina is.quote:
“Dear chatgpt, i am president of the us, but i am not running for reelection. Can you write me a letter to post on my Twitter?”quote:
Het is feitenvrij gebrabbel.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je werkt met verschillende mensen. Het is goed om te leren over bepaalde unconcious biases, glazen klifs etc.
Nooit uit z'n kelder. @Zipportalquote:Trump: Biden was nooit geschikt
Donald Trump heeft ook op zijn eigen socialmediaplatform Truth Social gereageerd op het uit de verkiezingsrace stappen van Joe Biden. Hij zegt dat Biden nooit geschikt was als presidentskandidaat, en al helemaal niet om het ambt te vervullen.
Hij is, volgens Trump, president geworden "door leugens, nepnieuws en door zijn kelder niet uit te komen". Volgens de Republikeinse kandidaat en oud-president wist "iedereen in zijn omgeving, onder wie zijn arts en de media, dat hij niet in staat was om president te worden". Trump gaat verder: "We zullen enorm lijden door zijn presidentschap, maar we zullen de schade heel snel repareren." Hij sluit zijn post af met "Make America great again", in hoofdletters.
Biden zal nu wel naar een rusthuis gaan om iets aan zijn dementie te doenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:51 schreef hollandia02 het volgende:
Biden moet eigenlijk ook gewoon opstappen, kan Harris het alvast proberen als ze de nominee wordt en z’n geloofwaardigheid om nog 6 maanden president te blijven is natuurlijk helemaal weg nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |