quote:Op zondag 21 juli 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid: Het is geen familie
Wie wel dan?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Michelle kwam ook voorbij.
Geen van beiden gaat t worden.
Checkquote:Op zondag 21 juli 2024 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
En waar ik A zei moet B zijn. Stop de tijd ⏰
En wat is de r dan eigenlijk?quote:
Ik denk niet dat veel mensen warmlopen voor die uitzending.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:47 schreef Puzzie het volgende:
Natuurlijk ken ik daar iemand van: Erik van den Burg is vandaag gast
Hey ToT jij hier?quote:
quote:
Beter dan dat je even weggaat en later weer terug komtquote:Op maandag 22 juli 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]Laatst ook al!
En DTS is ff wat minder leuk nu, ik kijk straks wel weer of de sfeer verbeterd is.
Daarom!quote:Op maandag 22 juli 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan dat je even weggaat en later weer terug komt
Er zijn genoeg sc op Fok! waar je dan wel gezellig kan babbelen/
Zomergasten is een tof programmaquote:Op zondag 21 juli 2024 23:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen warmlopen voor die uitzending.
Goed ideequote:
Mooiquote:Op maandag 22 juli 2024 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
Een vogeltje uit mijn fotoarchief:
[ afbeelding ]
In de haven van Oudeschild
Je ziet ze alleen bij zee.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie moment opnamequote:Op maandag 22 juli 2024 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik op de boot naar Terschelling ik sta geleund over de railing met een broodje in mijn handen af en toe een hap nemend naar de zee te kijkenquote:Op maandag 22 juli 2024 10:14 schreef Puzzie het volgende:
prachtige vogels , op Terschelling heb ik me ooit twee weken vermaakt met een zeemeeuw die iedere dag kwam buurtenDat was wel leuk
Ja die zijn echt heel brutaalquote:Op maandag 22 juli 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik op de boot naar Terschelling ik sta geleund over de railing met een broodje in mijn handen af en toe een hap nemend naar de zee te kijken
EN ineens weg broodjedat ging zo snel
Leg dat maar eens uit aan de meeuwen hier in de binnenstad.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet ze alleen bij zee.
In Duitsland werkelijk geen meeuw gezien.
Vandaar de naam zeemeeuw
lolquote:Op maandag 22 juli 2024 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan de meeuwen hier in de binnenstad.
Bang zijn ze nietquote:
Nee wij hadden er toen echt eentje die iedere ochtend langskwam , totaal niet bang en een tijdje bleef rondhangen.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang zijn ze nietmaar ik schrok me kapot. In een keer gefladder en broodje weg
Mooi is dat hequote:Op maandag 22 juli 2024 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee wij hadden er toen echt eentje die iedere ochtend langskwam , totaal niet bang en een tijdje bleef rondhangen.
Heel veel filmpjes van gemaakt want hij leek een komiekZo vermakelijk was die zeemeeuw
Schattigquote:Op maandag 22 juli 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi is dat he
Ik zie op insta bij iemand in de tuin steeds roodborstjes zitten die zijn nu al zover dat ze bij die mensen uit de hand komen eten. Zo leuk om te zien
O dat is ook leuk. Ik zit te weinig buiten om ze een beetje tam te krijgen Maar er zitten hier best veel vogeltjesquote:Op maandag 22 juli 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
SchattigWij hadden een musje die de restjes van ons bordje at, prachtig beestje en ook totaal niet bang
ik had in het voorjaar ook roodborstjes die iedere dag kwamen eten , zo schattigquote:Op maandag 22 juli 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook leuk. Ik zit te weinig buiten om ze een beetje tam te krijgen Maar er zitten hier best veel vogeltjes
Ik zie ze vanaf waar ik zit, heb het eten zo gezet dat ik het kan zienleuk altijd om naar te kijken
Welke binnenstad?quote:Op maandag 22 juli 2024 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan de meeuwen hier in de binnenstad.
Ja ik had er ook steeds twee zitten leuke vogeltjesquote:Op maandag 22 juli 2024 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik had in het voorjaar ook roodborstjes die iedere dag kwamen eten , zo schattig![]()
Die komen hopelijk in het najaar weer
Utrecht ligt niet heel ver van het IJsselmeer.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Utrecht. In andere steden zie je ze ook.
Dat klopt.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Utrecht ligt niet heel ver van het IJsselmeer.
Maar in het eifelgebied in Duitsland zie je die beesten niet.
Dat kan idd. Zolang er maar water in de buurt is.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ze gaan steeds verder landinwaarts. In Almelo zag ik ze ook.
eejjjjjjjjquote:Op maandag 22 juli 2024 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Volgens de voorspellingen hier tussen de hunebedden: morgen!
quote:Op maandag 22 juli 2024 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Ik bedoelde in de afgelopen dagen
Ik vermoed tenminste dat dat de reden was dat het huis zonder stroom zat na een paar dagen afwezigheid
Ligt eraan waar je woont, maar het heeft meerdere dagen gedonderd. Vooral in het oosten van het land.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Ik bedoelde in de afgelopen dagen
Ik vermoed tenminste dat dat de reden was dat het huis zonder stroom zat na een paar dagen afwezigheid
Dan zal ik het de buren eens vragen, die wonen hier vlakbijquote:Op maandag 22 juli 2024 12:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont, maar het heeft meerdere dagen gedonderd. Vooral in het oosten van het land.
Ooit van iemand gehoord dat die de diepvries helemaal vol met biefstuk had en dat-ie uitgevallen was.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Bedorven niet, maar niet meer diepgevroren nu, dus goed moment voor opruimen
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 22 juli 2024 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zal ik het de buren eens vragen, die wonen hier vlakbij
Toevallig laatst nog bedacht dat ik weer eens wat biefstuk in moest slaan, maar had het nog niet gedaanquote:Op maandag 22 juli 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit van iemand gehoord dat die de diepvries helemaal vol met biefstuk had en dat-ie uitgevallen was.
O die is prachtig baal wel eens dat die mooie kleurige vogeltjes niet in Nederland vliegenquote:Op maandag 22 juli 2024 10:59 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ook een vogeltje. Deze heb ik paar maanden geleden gemaakt in Californie. Mooi beestje!
[ link | afbeelding ]
Opgeven aan de verzekeringquote:Op maandag 22 juli 2024 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Bedorven niet, maar niet meer diepgevroren nu, dus goed moment voor opruimen
Schattigquote:Op maandag 22 juli 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
ff gezellie met de chickies gekletst
Boeeeeh behhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:24 schreef Puzzie het volgende:
oh ik moest lachen , mijn mams vertelde me gisteravond dat vrienden van vrienden van vrienden haar Chateau Meiland hebben gekocht en of mijn moeder in augustus een week daar wil logeren , beetje eten voor de gasten neerzetten , weekje vakantie![]()
Gaat ze het doen?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:24 schreef Puzzie het volgende:
oh ik moest lachen , mijn mams vertelde me gisteravond dat vrienden van vrienden van vrienden haar Chateau Meilandhebben gekocht en of mijn moeder in augustus een week daar wil logeren , beetje eten voor de gasten neerzetten , weekje vakantie
![]()
Uiteraardquote:
Wat leuk en wat goed dat ze dat nog doet op haar leeftijd leuk hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ze had me een tijdje geleden al verteld dat vrienden via vrienden dat kasteel hadden gekocht , en dat het van de bekende Meiland dramafamilie was geweest . Ze werd gevraagd om een weekje te komen , beetje oppassen , ontbijtje voor de gasten en gratis vakantie
Mijn moeder heeft schijtquote:Op maandag 22 juli 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk en wat goed dat ze dat nog doet op haar leeftijd leuk hoor
Ik kan daar altijd zo van genieten als mensen op d ie leeftijd dit soort dingen nog kunnen doen en het ook gewoon doen
Alleen maar mooiquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen maar mooi
Beter schijt dan geraniums
Heerlijk weer , geen zon op dot moment maar prima temperatuurquote:Op maandag 22 juli 2024 14:41 schreef StevenHyde het volgende:
Hier geen idee. Heb alles dicht zitten, want moet thuiswerken en wil het niet warm hebben
Ik ben hier ook wel blij mee hoor,quote:
Het is prachtig weerquote:
Grote kans dat je zon hebt.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:41 schreef StevenHyde het volgende:
Hier geen idee. Heb alles dicht zitten, want moet thuiswerken en wil het niet warm hebben
DIt is ook lekker, niet te warm een lekker windje.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is prachtig weer![]()
Ik zag vanmorgen op journaal dat het morgen weer minder wordt, veel regen oid![]()
Ook prima wmb maar dit is lekker zo
Dit is echt lekkerquote:Op maandag 22 juli 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is ook lekker, niet te warm een lekker windje.
Je kan toch zo naar buiten en je hebt het niet te warm
Zag zaterdag veel regen 35mm Hopelijk blijft zondag droog dan heb ik een BBQ met mijn broer en zussen
Mij hoor je niet klagen over deze zomer tot nu toe. Van mij mag het zo blijven, af en toe een hete dag voor de liefhebbers kan ik wel aanquote:
Same Samequote:Op maandag 22 juli 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen over deze zomer tot nu toe. Van mij mag het zo blijven, af en toe een hete dag voor de liefhebbers kan ik wel aan
En, onweer gehad?quote:Op maandag 22 juli 2024 15:34 schreef woxxel2 het volgende:
Hoi. Ik verwacht en hoop op onweer, wat een benauwdheid.
Morgen pas toch?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Kom maar op met die lange harde bui, even afkoelen.
X.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:12 schreef woxxel2 het volgende:
Op welke plek online klets je het liefste buiten fok om.
Geen dating sites
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:12 schreef woxxel2 het volgende:
Geen dating sites
Buiten FOK?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:12 schreef woxxel2 het volgende:
Geen dating sites
Kan over van alles gaan,het is maar net wie en wat je volgt.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
X is gaat dat niet vooral over nieuwsberichten?
Zoetjes waterquote:
Buiten fok? WIl je beweren dat er meer is dan fokquote:Op maandag 22 juli 2024 20:12 schreef woxxel2 het volgende:
Geen dating sites
Ik kan best wel wat dingen regelen maar over het weer heb ik weinig in te brengen, ik kijk naar wat de voorspellingen zijnquote:
Bel 088 0767 000quote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef woxxel2 het volgende:
Ik wil iets kwijt, of met iemand anoniem praten, zonder dat iemand meteen wil weten wat ik aan heb. maar hier op fok zal t te herkenbaar zijn
Ik zocht al een paar dagen, maar kom op de meest vreemde sites terechtquote:Op maandag 22 juli 2024 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buiten fok? WIl je beweren dat er meer is dan fok
Ow, ik dacht echt dat jij diegene wasquote:Op maandag 22 juli 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan best wel wat dingen regelen maar over het weer heb ik weinig in te brengen, ik kijk naar wat de voorspellingen zijn
Doe eens voorbeelden?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:22 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik zocht al een paar dagen, maar kom op de meest vreemde sites terecht
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:25 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Chatmetvreemde bijvoorbeeld.
Binnen 3 zinnen wordt gevraagd wat je aan hebt.
Probeer dit !quote:
Raar dat we dat hier eigenlijk niet doenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:25 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Chatmetvreemde bijvoorbeeld.
Binnen 3 zinnen wordt gevraagd wat je aan hebt.
Hoi Marcquote:Op maandag 22 juli 2024 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar dat we dat hier eigenlijk niet doen
Hoi Dot,quote:
Ik draag geen schoenen. Ben ik nu sexy?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi Dot,
op dit moment draag ik 3 linkerschoenen,
en jij?
Hoe gaat het verder? Blauw al wat aan het wegtrekken?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik draag geen schoenen. Ben ik nu sexy?
De pijn is vandaag iets minder. Ik ben bont en blauw de achterkant van de knie is bijna paars. Zelfs mijn voet is dik en blauw tot de helft van mijn tenenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder? Blauw al wat aan het wegtrekken?
Wat naar Dottekequote:Op maandag 22 juli 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De pijn is vandaag iets minder. Ik ben bont en blauw de achterkant van de knie is bijna paars. Zelfs mijn voet is dik en blauw tot de helft van mijn tenen
Vandaag hebben ze van een speicaal bedrijf de keuken schoon gemaakt en vandaag zat ik er ook een beetje doorheen. Zoveel pijn gehad niet geslapen ben hondsmoe.
Dus vandaag mag kk van mij zelf even helemaal gggrrr zijn. Ken dat niet zo van mijzelf.
Thnx. Gelukkig zal het nu per dag beter gaan.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat naar DottekeHopelijk trekt het snel weg.
Natuurlijk mag je vandaag even ggrrrr zijn, en morgen en overmorgen ook nogquote:Op maandag 22 juli 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De pijn is vandaag iets minder. Ik ben bont en blauw de achterkant van de knie is bijna paars. Zelfs mijn voet is dik en blauw tot de helft van mijn tenen
Vandaag hebben ze van een speicaal bedrijf de keuken schoon gemaakt en vandaag zat ik er ook een beetje doorheen. Zoveel pijn gehad niet geslapen ben hondsmoe.
Dus vandaag mag kk van mij zelf even helemaal gggrrr zijn. Ken dat niet zo van mijzelf.
Ja ik weet het van die kleuren is nu al. Het is wel fascinerend om te zienquote:Op maandag 22 juli 2024 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je vandaag even ggrrrr zijn, en morgen en overmorgen ook nog
Dat blauwe zal wegtrekken, alleen vrees ik voor je dat je nog nieuwe kleuren te zien krijgt voordat het weer normaal is. Ook het dikke uit je voet gaat weer weg.
Kan je je wel redelijk normaal bewegen zonder teveel pijn?
Dan is je keuken nu ook echt schoon?
Kan mje wel stellen inderdaadquote:
Je eigen regenboogquote:Op maandag 22 juli 2024 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het van die kleuren is nu al. Het is wel fascinerend om te zien
Ik kan vanaf gisteren weer een beetje rond lopen
Maar de eerste 4 dagen was ellende. Kan er nu ook nog niet over hebben. Geen broek of laken.
Heb zelf nog dingen schoon gemaakt waar het blauwe bluspoeder nog op zat 🤣🤣🤣
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, zo te lezen is er weer eens iemand aan het zwemmen in de maas hier.
Sirenes blijven ook voorbij komen
Ja dat blauwequote:Op maandag 22 juli 2024 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je eigen regenboog
Binnenkort weer fysio? Zo gauw mogelijk bespreken dat je kan gaan bewegen, dat helpt ook weer om het blauwe weg te krijgen en het vocht uit je voet. Het gevoelige zal nog wel even blijven ja
Blauw bluspoeder?
Zat dat ook op je niet aangebrande vlees?![]()
Mooi, kan de fysio ook kijken wat je wel kan. En je weer op de been helpenquote:Op maandag 22 juli 2024 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat blauwe
Morgen naar de fysio
Geen idee heb het vlees niet meer bekeken heeft de schoonmaak ploeg gelijk weggegooid
Dat bluspoeder is ook niet echt goed voor je gezondheid. Ook niet voor je spullen btw.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, kan de fysio ook kijken wat je wel kan. En je weer op de been helpen
Gemeen van ze hoor, je zei zelf al dat dat vlees niet aangebakken was
Ja zat ik daar. Zonder eten, zonder koffiequote:Op maandag 22 juli 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, kan de fysio ook kijken wat je wel kan. En je weer op de been helpen
Gemeen van ze hoor, je zei zelf al dat dat vlees niet aangebakken was
Dat hoorde ik al. Maar zonder dat poeder was de brand erger geweest. De branweer was pas 10 min nadat het brandje was geblustquote:Op maandag 22 juli 2024 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat bluspoeder is ook niet echt goed voor je gezondheid. Ook niet voor je spullen btw.
Gelukkig is het goed afgelopen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoorde ik al. Maar zonder dat poeder was de brand erger geweest. De branweer was pas 10 min nadat het brandje was geblust
Ja uh, details hequote:Op maandag 22 juli 2024 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat bluspoeder is ook niet echt goed voor je gezondheid. Ook niet voor je spullen btw.
Je kreeg veel visite toch? Die gewoon om boodschappen sturenquote:Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zat ik daar. Zonder eten, zonder koffie
Die avond nog niet. Daarna van alle kanten geholpen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja uh, details he
[..]
Je kreeg veel visite toch? Die gewoon om boodschappen sturen
De grote meerderheid zal dat ook met liefde voor je doen.
Ja gelukkig wel. Ze vroegen of ik slachtofferhulp wilde. Ik zei ik ben geen slachtoffer maar een geluksvogelquote:Op maandag 22 juli 2024 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed afgelopen.
Gelukkig maar dat ze je helpenquote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die avond nog niet. Daarna van alle kanten geholpen.
Vind musk dermate eng dat ik daar standaard niet naar luisterquote:
Dit was uiteindelijk het resultaat van inzet van hulpdiensten:quote:
Vreselijk die tweequote:Op maandag 22 juli 2024 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Luistert naar een discussie tussen Jordan Peterson en Elon Musk
Aanrader voor de geest
Zonder die vreselijke meneer heb jij geen raketjes om te kijkenquote:
Dan kijk ik liever naar Tim Dodd die in gesprek met Elon over raketten isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder die vreselijke meneer heb jij geen raketjes om te kijken
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Van Dale ~~~~~~~
Een Koentje doen: een topic volledig lam leggen door één of meerdere posts, zonder de intentie hebben dit te doen.
Ik dacht dat het van onze Koen kwam.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van onze Koen kwam.
Na een reactie van hem viel ook vaak onbedoeld stil.quote:
Het lukt jou ook aardig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na een reactie van hem viel ook vaak onbedoeld stil.
Gokje; concert?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:54 schreef D. het volgende:
*Her)kennen jullie dat?
Ben je ergens en je ziet een paar honderd mensen filmen op hun telefoon.
Probeer je daarna online iets terug te vinden; niets!
Wat zoek je D. ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:54 schreef D. het volgende:
(Her)kennen jullie dat?
Ben je ergens en je ziet een paar honderd mensen filmen op hun telefoon.
Probeer je daarna online iets terug te vinden; niets!
quote:
Jouw schuld.quote:
Vuilniswagen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mocht je mee in de grote vrachtwagen?
Niet eensquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mocht je mee in de grote vrachtwagen?
Huh?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Niet eens
Ik mocht laatst wel mee met de helikopter, maar ik moest nog rijden
Nee, want de heli kwam niet meer terug naar het startpuntquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh?![]()
Valt dat niet te combineren ?
Bah.. ik haat het wanneer ze dat niet doenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want de heli kwam niet meer terug naar het startpunt
Jammer maar helaasquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bah.. ik haat het wanneer ze dat niet doen
Ik wel. Is heel mooi.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog nooit in een Heli gezeten.... dat staat nog wel op mijn bucket list
Iemand bood aan mijn auto wel terug te rijden, maar dat vond ik toch niet zo'n goed planquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat geloof ikquote:
Gneheheh Mine!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand bood aan mijn auto wel terug te rijden, maar dat vond ik toch niet zo'n goed plan
Mijn moeder werkte bij de radio en deed een reportage op vliegveld Soesterberg. Voor de gein zei ze dat ze wel eens een roportage vanuit de lucht wou maken. Zegt die commandant dat regel ik wel even.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het was jammer dat ik achterin zat. Had graag voorin gezeten heb je een veel mooier uitzichtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat geloof ikJe kunt je dan 3 dimensionaal bewegen.. hoe vet is dat!
Het is fijn...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte bij de radio en deed een reportage op vliegveld Soesterberg. Voor de gein zei ze dat ze wel eens een roportage vanuit de lucht wou maken. Zegt die commandant dat regel ik wel even.
Ja ! Helemaal als zo'n ding een glazen bodem heeft .. zo'n "bel"quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was jammer dat ik achterin zat. Had graag voorin gezeten heb je een veel mooier uitzicht
Ze heeft toen over heel Nederland gevlogen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is fijn...
Om commandant te zijn !
Dat had hij dan weer nietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ! Helemaal als zo'n ding een glazen bodem heeft .. zo'n "bel"
Gaaf !quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft toen over heel Nederland gevlogen.
Alouette 3 grasshoppers.quote:
Wat ook lachen was is dat die commandant zei dat de Olympische ploeg uit Calgary op Soesterberg zou landen. Of ze daar ook bij aanwezig wou zijn?quote:
Fries, dat is toch iets van het lhbtiqudsezere gezeur?quote:
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fries, dat is toch iets van het lhbtiqudsezere gezeur?
Staat toch geen F tussen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt ondertussen naar de restauratie van een 200 jaar oud horloge...Ik draag al jaren geen horloge meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Niet standaard meer, maar zo nu en dan nog welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik draag al jaren geen horloge meer.
Maar hoe kom je dan je dag doorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik draag al jaren geen horloge meer.
Gereedschappen en wapens vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet standaard meer, maar zo nu en dan nog wel
Ik kan gewoon genieten van restauratie filmpjes.. van Horloges tot een oude ploeg ofzo.. zolang er geen muziek onder staat
Ik schat het altijd een beetje,.quote:
Ik was net aan een Winchester begonnenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gereedschappen en wapens vind ik wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat staat op Facebookquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het avond is?![]()
Oh man, zal wel het effect van dat friese zijnquote:
Merk het ook voornamelijk aan de koeien.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, zal wel het effect van dat friese zijn
Die beginnen af te gaan als je moet melken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Merk het ook voornamelijk aan de koeien.
Staan ze bij het hek.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die beginnen af te gaan als je moet melken?
Een dansje en gemolken te worden.quote:
Een bijzondere traditiequote:Op woensdag 24 juli 2024 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik laat ze altijd roepen door de melkmeid
Vroeger leek het daar soms wel op.Ging/moest vaak mee met veerijden.quote:
Ben je weer stout geweest?quote:
Heer Killem.quote:
Ja, gaat goed.quote:Op woensdag 24 juli 2024 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Ja,het schijnt,al een tijdje trouwens.Alles wel met u?
Hmmmm. Ik mis jullie wel hoor.quote:
Ik dacht eerst dat je misschien op vakantie was of zo.quote:
Ik ben niet gewenst in DTS,het werkt niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je misschien op vakantie was of zo.
Ach ja,ben er wel aan gewend.quote:
Goedemorgen Saar.quote:
Hey Drakinquote:
Geukkig maarquote:
Aan wat?quote:
Augustus pas naar Limbabwequote:Op woensdag 24 juli 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakinal vakantie?
[..]
Geukkig maar
[..]
Aan wat?
De spelen!quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakinal vakantie?
[..]
Geukkig maar
[..]
Aan wat?
O dat kijk ik eigenlijk helemaal nietquote:
Voor je het weet is het al zoverquote:
Het is volgende week al augustusquote:
Ja daarom, een week is zo voorbijquote:
Alle 3quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, een week is zo voorbij
Ga je begin of de helft of het einde van aug?
O je gaat een hel emaandquote:
quote:
3 keer is een hele?quote:
Die is ook aan zijn einde gekomenquote:
Helm op .quote:
Hey Sebas.quote:
Ligt er aan als ik een appel in drieen deel is het wel een helequote:
Bob, Simon en Sebasquote:
Morguh heerquote:
Ga je ook OS kijken?quote:
Stukje voor beetje vooruit.quote:
Zeker. Zoveel mogelijk.quote:
Moet ik daar nou een stream voor nemen?quote:
quote:
Ik vind dat niet fijn kijken. Zijn er genoeg die het doen. Kun je zelf bepalen wat je wil kijken. Er zijn tegenwoordig zoveel zenders dat ik daar genoegen mee neem. Ik vermoed dat als er twee voor Nederland belangrijke wedstrijden zijn, een keer waterpolo en Hockey-finale, ze op twee zenders uitzenden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ik daar nou een stream voor nemen?
Boogschieten?quote:
Mijn moeke is 84 en heeft alles wat ze wil zien al aangekruist.quote:
Dat vond ik 8 jaar geleden verrassend leuk.quote:
Dat is Saar haar sport.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vond ik 8 jaar geleden verrassend leuk.
Paralympics ook niet?quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep
Ik mag niet omdat ik met een compound boog schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |