quote:Op zondag 21 juli 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid: Het is geen familie
Wie wel dan?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Michelle kwam ook voorbij.
Geen van beiden gaat t worden.
Checkquote:Op zondag 21 juli 2024 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
En waar ik A zei moet B zijn. Stop de tijd ⏰
En wat is de r dan eigenlijk?quote:
Ik denk niet dat veel mensen warmlopen voor die uitzending.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:47 schreef Puzzie het volgende:
Natuurlijk ken ik daar iemand van: Erik van den Burg is vandaag gast
Hey ToT jij hier?quote:
quote:
Beter dan dat je even weggaat en later weer terug komtquote:Op maandag 22 juli 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]Laatst ook al!
En DTS is ff wat minder leuk nu, ik kijk straks wel weer of de sfeer verbeterd is.
Daarom!quote:Op maandag 22 juli 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan dat je even weggaat en later weer terug komt
Er zijn genoeg sc op Fok! waar je dan wel gezellig kan babbelen/
Zomergasten is een tof programmaquote:Op zondag 21 juli 2024 23:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen warmlopen voor die uitzending.
Goed ideequote:
Mooiquote:Op maandag 22 juli 2024 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
Een vogeltje uit mijn fotoarchief:
[ afbeelding ]
In de haven van Oudeschild
Je ziet ze alleen bij zee.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie moment opnamequote:Op maandag 22 juli 2024 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik op de boot naar Terschelling ik sta geleund over de railing met een broodje in mijn handen af en toe een hap nemend naar de zee te kijkenquote:Op maandag 22 juli 2024 10:14 schreef Puzzie het volgende:
prachtige vogels , op Terschelling heb ik me ooit twee weken vermaakt met een zeemeeuw die iedere dag kwam buurtenDat was wel leuk
Ja die zijn echt heel brutaalquote:Op maandag 22 juli 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik op de boot naar Terschelling ik sta geleund over de railing met een broodje in mijn handen af en toe een hap nemend naar de zee te kijken
EN ineens weg broodjedat ging zo snel
Leg dat maar eens uit aan de meeuwen hier in de binnenstad.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet ze alleen bij zee.
In Duitsland werkelijk geen meeuw gezien.
Vandaar de naam zeemeeuw
lolquote:Op maandag 22 juli 2024 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan de meeuwen hier in de binnenstad.
Bang zijn ze nietquote:
Nee wij hadden er toen echt eentje die iedere ochtend langskwam , totaal niet bang en een tijdje bleef rondhangen.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang zijn ze nietmaar ik schrok me kapot. In een keer gefladder en broodje weg
Mooi is dat hequote:Op maandag 22 juli 2024 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee wij hadden er toen echt eentje die iedere ochtend langskwam , totaal niet bang en een tijdje bleef rondhangen.
Heel veel filmpjes van gemaakt want hij leek een komiekZo vermakelijk was die zeemeeuw
Schattigquote:Op maandag 22 juli 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi is dat he
Ik zie op insta bij iemand in de tuin steeds roodborstjes zitten die zijn nu al zover dat ze bij die mensen uit de hand komen eten. Zo leuk om te zien
O dat is ook leuk. Ik zit te weinig buiten om ze een beetje tam te krijgen Maar er zitten hier best veel vogeltjesquote:Op maandag 22 juli 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
SchattigWij hadden een musje die de restjes van ons bordje at, prachtig beestje en ook totaal niet bang
ik had in het voorjaar ook roodborstjes die iedere dag kwamen eten , zo schattigquote:Op maandag 22 juli 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook leuk. Ik zit te weinig buiten om ze een beetje tam te krijgen Maar er zitten hier best veel vogeltjes
Ik zie ze vanaf waar ik zit, heb het eten zo gezet dat ik het kan zienleuk altijd om naar te kijken
Welke binnenstad?quote:Op maandag 22 juli 2024 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan de meeuwen hier in de binnenstad.
Ja ik had er ook steeds twee zitten leuke vogeltjesquote:Op maandag 22 juli 2024 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik had in het voorjaar ook roodborstjes die iedere dag kwamen eten , zo schattig![]()
Die komen hopelijk in het najaar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |