Volgens mij sta ik bij hem al op Foe.quote:
Perez ging wel voorbij aan George. Al weet ik nou niet of dat op de baan was. Dat ga ik zo even checken.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De auto van Russell ging evenhard mee naar voren en die Mercedes is volgens jou makkelijk in te halen door Max...
Ze kennen Max intussen wel daar dus ik denk niet dat de werksfeer daardoor aangetast wordt.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelijk ja, maar voor de werksfeer had ik het toch iets anders gezegd.
Ga maar eens naar boordradio's luisteren uit de tijd van Vettel, die schold zijn engineer (Rocky) ook regelmatig de huid vol.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze kennen Max intussen wel daar dus ik denk niet dat de werksfeer daardoor aangetast wordt.
Niet gezien.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:56 schreef THEFXR het volgende:
Is er nog iets officeels uitgekomen nadat Max bij de stewards was geweest?
Doet toch vrijwel iedere coureur als het even niet loopt, alleen wordt Max uitgezonden omdat ze weten dat ze daar kijkers mee scorenquote:Op maandag 22 juli 2024 13:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga maar eens naar boordradio's luisteren uit de tijd van Vettel, die schold zijn engineer (Rocky) ook regelmatig de huid vol.
een betere band tussen Max en Lewis?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez ging wel voorbij aan George. Al weet ik nou niet of dat op de baan was. Dat ga ik zo even checken.
Maar van Max kunnen we zeker verwachten dat die voorbij gaat aan Lewis. Een rijder met de skill van Max dat moet hoog worden geacht, dat zullen de users hier niet ontkennen. En of dat makkelijk is, nee. Want Lewis is ook een hoog gewaardeerde coureur. Maar met een betere band moet er toch zeker een mogelijkheid zijn.
Nou, er was wel een band bij betrokken.quote:
Eens, vermakelijk jaar welquote:Op maandag 22 juli 2024 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel mooi dat F1 eindelijk weer keihard in leven is. Max die in een moeilijke positie gedreven is en weer eens menselijke trekjes vertoont. McLaren wat ineens naar de top is gerezen. Heerlijk om te zien!
Ja. NFI.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:56 schreef THEFXR het volgende:
Is er nog iets officeels uitgekomen nadat Max bij de stewards was geweest?
Fuck Charliequote:Op maandag 22 juli 2024 13:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga maar eens naar boordradio's luisteren uit de tijd van Vettel, die schold zijn engineer (Rocky) ook regelmatig de huid vol.
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:08 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Je blijft toch ook een ongelofelijke clown hè.
I agree with these statements.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een andere mening hebben en er bestaat zoiets als deze stront die jij produceert.
(...)
Het begint zo langzamerhand nogal zielig te worden.
Dit.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik blijf het beschamend vinden van Fok! dat een mod gewoon jarenlang als pure trol het forum mag vervuilen. Dit heeft niks met een andere mening hebben te maken. Dit is gewoon om de 20 posts doelbewust een uitlokkende reactie plaatsen in de hoop op reacties, om daarna zogenaamd verbaasd te reageren omdat je aangevallen wordt en je te verschuilen achter het hebben van een andere mening. Het is zo doorzichtig en kinderachtig allemaal, maar het wordt gewoon getolereerd en als je te felle kritiek hebt erop dan word je post gewoon verwijderd onder het mom van ‘offtopic’. Allemaal heel sneu. Het beste zou zijn als we collectief gewoon zijn posts negeren.
In ieder geval wel beter dan tussen Max en Norris. Gisteren bleven de banden wel heel.....quote:
Practice what you preach bro.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een andere mening hebben en er bestaat zoiets als deze stront die jij produceert.
Dat je zegt dat de auto prima is, oke prima. Dat je zegt kijk maar naar Perez, oke ook nog prima.
Maar vervolgens haal je er weer wat bij wat nergens op slaat. De reactie van Verstappen had weinig te maken met McLaren maar meer het team wat in zijn ogen nu hard faalde. Was hij daarin veel te fel? Ja wat mij betreft wel. Dan kun je dat ook op normale manier zeggen. Maar nee dat moet weer denigrerend zoals je wel vaker doet, ook naar users.
Het begint zo langzamerhand nogal zielig te worden.
Op een normale manier haha, lachwekkend. Als dat normaal is voor je, waarom dan klagen dat ik hetzelfde doe?quote:Op maandag 22 juli 2024 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Practice what you preach bro.
Ik zeg alleen maar wat ik ervan vind, op een normale manier. Jij mag jouw mening geven, doe dat dan ook op een normale manier en niet door te schelden.
Wat doe ik verkeerd dan? Iets zeggen over Max? Jeetje wat erg. Schande. Dat is wel een reden om zo los te gaan op iemand ja. Not.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Op een normale manier haha, lachwekkend. Als dat normaal is voor je, waarom dan klagen dat ik hetzelfde doe?
En schelden? Stront en zielig, als je daar al wakker van ligt als zijnde scheldwoorden dan heb ik het met je te doen.
Maar doe lekker je ding knul. Dat het meerendeel je inmiddels uitkotst zal vast aan die mensen liggen inderdaad.
Kusje op je bolletje en dan kan het nu weer over F1 gaan.
Eens, maar als hij het zover krijgt dat GP zelfs van zich af moet bijten dan weet je gewoon dat het té was. Zeker omdat wij niet alles horen. Als coureur moet je ook weten dat het op een gegeven moment genoeg is omdat het toch niks gaat uithalen. Dan kun je dat beter achteraf goed bespreken zodat het de volgende keer beter gaat.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel plezier ermee lieverd.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd dan? Iets zeggen over Max? Jeetje wat erg. Schande. Dat is wel een reden om zo los te gaan op iemand ja. Not.
Zet de BBQ aanquote:
Iets met een rode lap op een stier.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd dan? Iets zeggen over Max? Jeetje wat erg. Schande. Dat is wel een reden om zo los te gaan op iemand ja. Not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |