Omdat ik geen ballgag bij de hand had, sorry.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
WAAROM WORD MIJ KNOFLOOKBREEKBROOD DOOR DE STROT GEDUWD![]()
![]()
Je maakt me bang. En m'n zusje ookquote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
WAAROM WORDT MIJ KNOFLOOKBREEKBROOD DOOR DE STROT GEDUWD![]()
![]()
Hierdoor krijg ik pas écht een hekel aan knoflookbreekbroodquote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
WAAROM WORDT MIJ KNOFLOOKBREEKBROOD DOOR DE STROT GEDUWD![]()
![]()
Hashtaginfluencenlikewhoaaaaquote:Op zondag 21 juli 2024 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hierdoor krijg ik pas écht een hekel aan knoflookbreekbrood
Het is dat ik net tijdens het avondeten het verzoek kreeg het te maken voor morgen, dat ik er nu aan dacht.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hierdoor krijg ik pas écht een hekel aan knoflookbreekbrood
In dat geval gaat de theorie van verwijding van bloedvaten door de hitte ook niet op.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een voetenbad? Mijn wederhelft heeft met migraine een hele lage tolerantie voor warmte, dus ik neem aan dat de 'as hot as you can handle' niet gaat om water uit de waterkoker maar hooguit badwater temperatuur...
Er is niks mis met je brood hoorquote:Op zondag 21 juli 2024 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is dat ik net tijdens het avondeten het verzoek kreeg het te maken voor morgen, dat ik er nu aan dacht.
Ik maak iets foccacia achtigs, en flikker heel veel fijngesneden knoflook in boter. En dat combineren.
Ik heb zelf geen instagramaccount maar ik krijg je hele naam te zien in een popup, misschien niet zo handigquote:Op zondag 21 juli 2024 21:03 schreef Blues het volgende:
Over baksels... kan hier uuuren naar kijken
https://www.instagram.com/reel/C9ZRgxSIUcJ/?igsh=dGVsY2VmNmJmdWI0
Wat gek!quote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb zelf geen instagramaccount maar ik krijg je hele naam te zien in een popup, misschien niet zo handig
Zin in nuquote:Op zondag 21 juli 2024 21:03 schreef Blues het volgende:
Over baksels... kan hier uuuren naar kijken
https://www.instagram.com/reel/C9ZRgxSIUcJ/?igsh=dGVsY2VmNmJmdWI0
Nou ja, volgens mij zijn de namen van B&g wel het meest bekend van deze SCquote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen instagramaccount maar ik krijg je hele naam te zien in een popup, misschien niet zo handig
Berucht 🤪quote:Op zondag 21 juli 2024 22:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij zijn de namen van B&g wel het meest bekend van deze SC
Jij hebt het gedeeld en volgens mij díé post/link hier gedeeld.quote:
Misschien ook, maar ik bedoel meer, jullie maken er het minst een geheim van volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |