Omdat ik geen ballgag bij de hand had, sorry.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
WAAROM WORD MIJ KNOFLOOKBREEKBROOD DOOR DE STROT GEDUWD![]()
![]()
Je maakt me bang. En m'n zusje ookquote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
WAAROM WORDT MIJ KNOFLOOKBREEKBROOD DOOR DE STROT GEDUWD![]()
![]()
Hierdoor krijg ik pas écht een hekel aan knoflookbreekbroodquote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Hashtaginfluencenlikewhoaaaaquote:Op zondag 21 juli 2024 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hierdoor krijg ik pas écht een hekel aan knoflookbreekbrood
Het is dat ik net tijdens het avondeten het verzoek kreeg het te maken voor morgen, dat ik er nu aan dacht.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hierdoor krijg ik pas écht een hekel aan knoflookbreekbrood
In dat geval gaat de theorie van verwijding van bloedvaten door de hitte ook niet op.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een voetenbad? Mijn wederhelft heeft met migraine een hele lage tolerantie voor warmte, dus ik neem aan dat de 'as hot as you can handle' niet gaat om water uit de waterkoker maar hooguit badwater temperatuur...
Er is niks mis met je brood hoorquote:Op zondag 21 juli 2024 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is dat ik net tijdens het avondeten het verzoek kreeg het te maken voor morgen, dat ik er nu aan dacht.
Ik maak iets foccacia achtigs, en flikker heel veel fijngesneden knoflook in boter. En dat combineren.
Ik heb zelf geen instagramaccount maar ik krijg je hele naam te zien in een popup, misschien niet zo handigquote:Op zondag 21 juli 2024 21:03 schreef Blues het volgende:
Over baksels... kan hier uuuren naar kijken
https://www.instagram.com/reel/C9ZRgxSIUcJ/?igsh=dGVsY2VmNmJmdWI0
Wat gek!quote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb zelf geen instagramaccount maar ik krijg je hele naam te zien in een popup, misschien niet zo handig
Zin in nuquote:Op zondag 21 juli 2024 21:03 schreef Blues het volgende:
Over baksels... kan hier uuuren naar kijken
https://www.instagram.com/reel/C9ZRgxSIUcJ/?igsh=dGVsY2VmNmJmdWI0
Nou ja, volgens mij zijn de namen van B&g wel het meest bekend van deze SCquote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen instagramaccount maar ik krijg je hele naam te zien in een popup, misschien niet zo handig
Berucht 🤪quote:Op zondag 21 juli 2024 22:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij zijn de namen van B&g wel het meest bekend van deze SC
Jij hebt het gedeeld en volgens mij díé post/link hier gedeeld.quote:
Misschien ook, maar ik bedoel meer, jullie maken er het minst een geheim van volgens mijquote:
Ja, ik ook eigenlijk wel. Zaterdag krijg is koffie/lunch gasten, misschien cake voor bij de koffiequote:
wat nou weerquote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Ze is wel gewoon een excuus-full house. Een excuus-grand slam home run. Dat is ontegenzeggelijk best wat waardquote:Op zondag 21 juli 2024 20:47 schreef AnneX het volgende:
Over Harris: …” Harris, met een Afrikaans/Aziatische achtergrond, als kind uit een christelijk-Hindu gezin, zelf als baptist met een Jood getrouwd. Ze tikt wel erg veel minderheden aan... zou toch wel een enorm mooie zet zijn als zij president weet te worden ipv Trump, de man die alleen voor rijke blanke mannen op komt.…”
Uit ander topic.
Zo stond ik ooit in avondjurk in een Rotterdamse metroquote:
Ik heb op link kopiëren geklikt.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij hebt het gedeeld en volgens mij díé post/link hier gedeeld.
Cool. Met baard en speer?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo stond ik ooit in avondjurk in een Rotterdamse metro![]()
Niet eens op Zomergastenquote:Op zondag 21 juli 2024 23:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis van werk.
De tv’s stonden of op André Rieu of op een item over de opgave van Biden.
Wel een baard met monocle en hoge hoed. Telt dat?quote:
Niet in de durrupenquote:
Trump golft of slaapt.quote:Op maandag 22 juli 2024 01:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trump die op Truth Socials loopt te roeptoeteren dat er nu onnodig campagne is gevoerd en of ze de democraten financieel aansprakelijk moeten stellen. En zich terug trekt uit het debat in september. En roept dat de debatten nu maar op Fox moeten.
Er lijkt iemand nogal bang voor Harris
Wakker worden met 38,2quote:Op zondag 21 juli 2024 17:42 schreef borisz het volgende:
Verkoudheidje zet door.... Vanmorgen begon mijn keel te protesteren... Nou ja rustig aan gedaan vandaag.
Nu pastasaus brouwen met extra pepertje erin.
Denk van je eigen post ja, niet de link van het filmpje, denk ik. Je ziet als je klikt BluesvanFok heeft dit filmpje gedeeld.quote:
Beterschap!quote:Op maandag 22 juli 2024 06:22 schreef borisz het volgende:
Wakker worden met 38,2.
Heb geen tijd voor mannengriep.![]()
Recept.quote:
Meh beterschapquote:Op maandag 22 juli 2024 06:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wakker worden met 38,2.
Ik doe mee, zijn we samen zieligquote:Op maandag 22 juli 2024 06:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wakker worden met 38,2.
Tis alleen keel en koorts. Wellicht is het corona. Heb alleen geen testen meer. ´t zijn de zelfde symptomen als vorig jaar. Toen was het ook bingo. En idd beetje verhoogde hartslag, maar dat is al minder dan vannacht/vanmorgen.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik doe mee, zijn we samen zieligOngetwijfeld koorts (rusthartslag die veel hoger ligt dan normaal is altijd wel een betrouwbaar teken geloof ik), maar geen thermometer meer, moet eens een nieuwe kopen. Klotekeelpijn en verstopte neus, ieder half uur (letterlijk) wakker, wat een feest...
Dank! Ik had wel verwacht dat ik het omgaan met hen leuk zou vinden maar het is nog leuker dan dat eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:53 schreef Barreltje het volgende:
@:lucky_strike ik vind jouw verhalen over de status houders altijd zo leuk!
en grappig hoe sommige dingen ZO anders zijn in Nl dan ergens anders ( hier ook wel wat ervaringen hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |