Een tandem!quote:Op maandag 29 juli 2024 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Twee wielen, drie wielen, vier wielen, genoeg mogelijkheden.
Afdaling. Enkel linksom. Enkel rechtsom. Enkel links trappen. E kel rechts trappen. Achteruit. Tijdrit met horden.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:38 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk zou er bij het wielrennen ook een vlakke rit, een heuvelrit en een bergrit moeten worden gereden. Met iedere wedstrijd voor de medailles.
Doe eens niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg jammer dat de altijd debiele Pietje het OS forum gevonden heeft.
Hoe bevalt het bij Eurosport?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De veertjesmeppers zetten een punt achter hun carriére nu blijkt dat ze het badminton niet op de kaart hebben kunnen zetten.
Gisteren was een vrije dag, maar nu negen dagen op rij daar.quote:
Waarom zijn er een hoop streams met 'Nederlandse' sporten waar geen Nederlandstalig commentaar bij is? Zeilen, roeien? Vandaag ook opeens geen NL commentaar bij de Sevens.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gisteren was een vrije dag, maar nu negen dagen op rij daar.
Het is dynamisch, stukjes tikken, zelf wat oppakken. De tijd vliegt wel voorbij, ook als er niets te doen is. Gewoon constant in aanraking met de dingen. Alle liveblogjes open. Het vlaggetjesschema van die Humphry op X open en je komt er wel.
Catering is goed. Je ziet goden als Ronald van der Geer, Martijn van Zijtveld en vandaag Kristie Boogert rondhuppelen.
Nu kijk ik Alcaraz v Griekspoor.
Dit onthou ik even en zal het navragen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom zijn er een hoop streams met 'Nederlandse' sporten waar geen Nederlandstalig commentaar bij is? Zeilen, roeien? Vandaag ook opeens geen NL commentaar bij de Sevens.
Prima hoor!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)20022733/story.shtml
Wedstrijdverslagjes zijn wel een vak apart. Wil er voor waken dat het 'en dan en dan'-shit wordt.
@Rellende_Rotscholier al gespot?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
Wel grappig om te zien, de hele fanclub van Bini is uitgelopen naar de draai van de kaai. En fanatiek dat ze zijn.
Zeg je ff tegen de handboogcommentator dat ie gewoon Taiwan zegt ipv Chinese Taipei? Dank u! Voor de rest is ie helemaal prima.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het helpt wel dat Kristie Boogert heel goed commentaar geeft in dit geval.
Nog wel goede. Zet duidelijk in de app als het om losse feed of ES1,2 (schakelkanaal) gaat. Al diverse keren dat ik op een sport klik, wat dan bijv ES2 was en er andere sport al werd uitgezondenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit onthou ik even en zal het navragen.
Humfriesquote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gisteren was een vrije dag, maar nu negen dagen op rij daar.
Het is dynamisch, stukjes tikken, zelf wat oppakken. De tijd vliegt wel voorbij, ook als er niets te doen is. Gewoon constant in aanraking met de dingen. Alle liveblogjes open. Het vlaggetjesschema van die Humphry op X open en je komt er wel.
Catering is goed. Je ziet goden als Ronald van der Geer, Martijn van Zijtveld en vandaag Kristie Boogert rondhuppelen.
Nu kijk ik Alcaraz v Griekspoor.
Die heeft een, niet geheel onterechte, afkeer van Roosendaal meen ikquote:
*geüpdatetquote:Op maandag 29 juli 2024 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)20022733/story.shtml
Wedstrijdverslagjes zijn wel een vak apart. Wil er voor waken dat het 'en dan en dan'-shit wordt.
Zeer irritant dat je op MAX itt Eurosport.com niet goed met pijltjes door kunt spoelen en je dus elke keer op +15 moet klikken, waardoor de (op zich ook al onnodige) overlay blijft staan.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog wel goede. Zet duidelijk in de app als het om losse feed of ES1,2 (schakelkanaal) gaat. Al diverse keren dat ik op een sport klik, wat dan bijv ES2 was en er andere sport al werd uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |