Nog een weekje tot Parijs.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:12 schreef kilon het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Pogacar deze tour gaat winnen. Maar Parijs is nog ver.
Nog 8 (?) dagenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:12 schreef kilon het volgende:
6!quote:
Er zal best een Tour komen waar Pogi niet aan meedoet door een blessure ofzo. En dan moet ie hopen dat Vingegaard dan ook niet aan meedoet, dan heeft hij een grote kans.quote:
Paris faut bien une Messe.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:12 schreef kilon het volgende:
Oh ik dacht dat morgen al laatste etappe wasquote:
De altijd huichelachtige en pathologisch liegende Pogi, stukje psychopaatquote:
En Remco "sparen voor morgen" Evenepoel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd huichelachtige en pathologisch liegende Pogi, stukje psychopaat
Betere dokter eerst.quote:
Aan de streep wachten om iedereen handjes en bokjes te geven, minstens zo vervelend.quote:
Karrel?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Karrel begint nu ook te begrijpen dat Remco het morgen in de tijdrit niet meer gaat goedmaken.
Dat was vooral de schuld van Soudal, denk dat UAE deze kopgroep niet meer bij had gehaaldquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet gekeken en gelukkig maar ook nu Tadej zijn belofte niet nakomt
Dan kijk je toch niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Nu al echt helemaal geen zin in het interview van Tadej
Over 5 jaar wordt G uitgeroepen als winnaar '24quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:19 schreef Pistolero het volgende:
Gee die top-10 gaat rijden in de grootste schroei-Tour aller tijden is ook wel, tsja, bijzonder.
Eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
5 ritten gewonnen en gewoon 200 punten achterstand in het puntenklassement, blijft heerlijk, die grotesk kromme puntenverdeling
Toptalentjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:19 schreef Pistolero het volgende:
Gee die top-10 gaat rijden in de grootste schroei-Tour aller tijden is ook wel, tsja, bijzonder.
Dat zijn wel 2 verschillende dingen toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:21 schreef Felagund het volgende:
'Today he showed that he is not easy to crack, a real fighter'
Ondertussen rijdt Pogi hem in de laatste 100 meter op 50 meter achterstand.
Slim van de organisatie, je wil ook niet dat hij iedere trui mee naar huis neemt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
5 ritten gewonnen en gewoon 200 punten achterstand in het puntenklassement, blijft heerlijk, die grotesk kromme puntenverdeling
Hij reed zo snel weg, hij had nog makkelijk hem op een minuutje kunnen rijden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zijn wel 2 verschillende dingen toch?
Nee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Over 5 jaar wordt G uitgeroepen als winnaar '24
Zogenaamd 12 dagen in het ziekenhuis gelegen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk ook ongelooflijk dat Vingegaard zo rijdt zonder ook maar een enkele koers gereden te hebben de laatste maanden voor de Tour en nog maar net hersteld van een ernstige blessure,
Nouja Pogacar was dit jaar geweldig maar heeft ook gewoon de vorige 2 edities verloren he. Een mindere Pogacar bestaat ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zal best een Tour komen waar Pogi niet aan meedoet door een blessure ofzo. En dan moet ie hopen dat Vingegaard dan ook niet aan meedoet, dan heeft hij een grote kans.
Hou eens op.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:21 schreef Ploplap het volgende:
Dopi Pogi, wat een prachtige voorstelling van het gebruik van doping.
Denk wel dat hij al veel eerder volle bak kon trainen als ze bij Visa hebben aangegeven. Wel heel lang geen koers gereden inderdaad, maar dat zie je in het huidige wielrennen wel meer, dat ze geen wedstrijdritme meer nodig hebben om meteen top te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk ook ongelooflijk dat Vingegaard zo rijdt zonder ook maar een enkele koers gereden te hebben de laatste maanden voor de Tour en nog maar net hersteld van een ernstige blessure,
Hij wint er maar eentje! Prutser eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slim van de organisatie, je wil ook niet dat hij iedere trui mee naar huis neemt.
Bedankt Sivakov.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zogenaamd 12 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Dan nog moet het anders kunnen, een renner die in 60% van de ritten niet eens in de top 100 raakt, kan niet de regelmatigste zijn met 579787 straatlengtes voorsprong op iemand die 5 ritten wint en wiens slechtste resultaat 44e is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slim van de organisatie, je wil ook niet dat hij iedere trui mee naar huis neemt.
Vorige jaar had ie een gebrekkige voorbereiding dus dat was niet heel vreemd. 2 Jaar geleden was ie ook nog maar 23, nu is hij veel sterker.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:22 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Nouja Pogacar was dit jaar geweldig maar heeft ook gewoon de vorige 2 edities verloren he. Een mindere Pogacar bestaat ook.
Zeker als de voorbereiding anders wordt doordacht hij bijvoorbeeld Roubaix wil winnen.
Zeker, maar na de afgelopen dagen verwacht je toch niet dat hij Evenepoel nog zo ruim op achterstand zou rijden, lijkt me. Dat hij Pogi niet kon volgen, was (op die ene dag na) sowieso al wel duidelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij reed zo snel weg, hij had nog makkelijk hem op een minuutje kunnen rijden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:25 schreef Toby56 het volgende:
Heeft Pogi al klappen gekregen van Zeeman?
Hmmm.... dat doet denken aan een bekend spreekwoord.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:27 schreef Szura het volgende:
Offensieve Remco Evenepoel charmeert, maar Jonas Vingegaard pareert en Tadej Pogacar profiteert
Giro in de benen, volgend jaar met een goede voorbereiding rijdt hij iedereen op een nog grotere afstand!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:29 schreef Ericr het volgende:
Enge bij Pogacar, je krijgt het idee dat het nog harder kan
afgelopen 2 jaar in de tour had je dat ook, maar Vingegaard haalde hem toch later weer inquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:29 schreef Ericr het volgende:
Vingegaard is minstens zo goed als vorig jaar (of misschien zelfs beter).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
afgelopen 2 jaar in de tour had je dat ook, maar Vingegaard haalde hem toch later weer in
Dat dachten we in het begin van het jaar ook van deze Tour.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgend jaar wordt dit een heerlijk duel
Vraag me eigenlijk af of de Giro met deze manier van rijden niet een ideale voorbereiding is geweest. Als je ziet wat hij deze Tour kan, heeft hij daar echt amper in het rood geredenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Giro in de benen, volgend jaar met een goede voorbereiding rijdt hij iedereen op een nog grotere afstand!
Kan dat?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag me eigenlijk af of de Giro met deze manier van rijden niet een ideale voorbereiding is geweest. Als je ziet wat hij deze Tour kan, heeft hij daar echt amper in het rood gereden
Nee, dat klopt denk ik wel, Giro was gewoon een trainingsritje. Ik hoop volgend jaar wel op een nog betere Vingegaard, dan wordt het pas echt mutant tegen mutant.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag me eigenlijk af of de Giro met deze manier van rijden niet een ideale voorbereiding is geweest. Als je ziet wat hij deze Tour kan, heeft hij daar echt amper in het rood gereden
Nog niet zo lang geleden dachten we dat Bernal 5 Tours ging winnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zal best een Tour komen waar Pogi niet aan meedoet door een blessure ofzo. En dan moet ie hopen dat Vingegaard dan ook niet aan meedoet, dan heeft hij een grote kans.
Je moet niet alles geloven wat ze je opspelden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik hoor nu pas dat ze niet in Parijs eindigen vanwege de OS.
Jammer, had gehoopt dat we eindelijk waren verlost van die Champs Delysee
Dat denk ik ook. Je krijgt het gevoel dat hij in de relaxed-stand staat. Een beetje zoals ik naar mijn werk fiets. De luxe hebben om de hele rit af te wachten tot de laatste kilometers en dan nog even bergop een indrukwekkende sprint trekken. Dit is een tandje meer dan Armstrong. Zoals TS al schrijft, bij een voorbeschouwing moet je gewoon even Pogacar bellen. In feite regisseert hij de etappes, dan weet je precies wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:29 schreef Ericr het volgende:
Jarno Widar gaat de hegemonie van Pogacar doorbreken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden dachten we dat Bernal 5 Tours ging winnen.
Zouden de Martinez, Thomas, O'Connor van de Giro hier in de top 10 zijn geëindigd? Niveau was daar wel heel laag. Denk dat die hooguit in de buurt van Jorgenson zouden staan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat klopt denk ik wel, Giro was gewoon een trainingsritje. Ik hoop volgend jaar wel op een nog betere Vingegaard, dan wordt het pas echt mutant tegen mutant.
Ben O'Connor vierde zegt voldoende denk ik, net als Rubio 7e en Hirt 83. Martinez lijkt mij wel, Jorgenson was ook wat wisselvallig deze Tour.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zouden de Martinez, Thomas, O'Connor van de Giro hier in de top 10 zijn geëindigd? Niveau was daar wel heel laag. Denk dat die hooguit in de buurt van Jorgenson zouden staan.
Benno werd ook ooit vierde in de Tour.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben O'Connor vierde zegt voldoende denk ik, net als Rubio 7e en Hirt 83. Martinez lijkt mij wel, Jorgenson was ook wat wisselvallig deze Tour.
Echte Netflix sterquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Benno werd ook ooit vierde in de Tour.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |