afgelopen 2 jaar in de tour had je dat ook, maar Vingegaard haalde hem toch later weer inquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:29 schreef Ericr het volgende:
Enge bij Pogacar, je krijgt het idee dat het nog harder kan
Vingegaard is minstens zo goed als vorig jaar (of misschien zelfs beter).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
afgelopen 2 jaar in de tour had je dat ook, maar Vingegaard haalde hem toch later weer in
Dat dachten we in het begin van het jaar ook van deze Tour.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgend jaar wordt dit een heerlijk duel
Vraag me eigenlijk af of de Giro met deze manier van rijden niet een ideale voorbereiding is geweest. Als je ziet wat hij deze Tour kan, heeft hij daar echt amper in het rood geredenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Giro in de benen, volgend jaar met een goede voorbereiding rijdt hij iedereen op een nog grotere afstand!
Kan dat?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag me eigenlijk af of de Giro met deze manier van rijden niet een ideale voorbereiding is geweest. Als je ziet wat hij deze Tour kan, heeft hij daar echt amper in het rood gereden
Nee, dat klopt denk ik wel, Giro was gewoon een trainingsritje. Ik hoop volgend jaar wel op een nog betere Vingegaard, dan wordt het pas echt mutant tegen mutant.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag me eigenlijk af of de Giro met deze manier van rijden niet een ideale voorbereiding is geweest. Als je ziet wat hij deze Tour kan, heeft hij daar echt amper in het rood gereden
Nog niet zo lang geleden dachten we dat Bernal 5 Tours ging winnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zal best een Tour komen waar Pogi niet aan meedoet door een blessure ofzo. En dan moet ie hopen dat Vingegaard dan ook niet aan meedoet, dan heeft hij een grote kans.
Je moet niet alles geloven wat ze je opspelden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik hoor nu pas dat ze niet in Parijs eindigen vanwege de OS.
Jammer, had gehoopt dat we eindelijk waren verlost van die Champs Delysee
Dat denk ik ook. Je krijgt het gevoel dat hij in de relaxed-stand staat. Een beetje zoals ik naar mijn werk fiets. De luxe hebben om de hele rit af te wachten tot de laatste kilometers en dan nog even bergop een indrukwekkende sprint trekken. Dit is een tandje meer dan Armstrong. Zoals TS al schrijft, bij een voorbeschouwing moet je gewoon even Pogacar bellen. In feite regisseert hij de etappes, dan weet je precies wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:29 schreef Ericr het volgende:
Enge bij Pogacar, je krijgt het idee dat het nog harder kan
Jarno Widar gaat de hegemonie van Pogacar doorbreken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden dachten we dat Bernal 5 Tours ging winnen.
Zouden de Martinez, Thomas, O'Connor van de Giro hier in de top 10 zijn geëindigd? Niveau was daar wel heel laag. Denk dat die hooguit in de buurt van Jorgenson zouden staan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat klopt denk ik wel, Giro was gewoon een trainingsritje. Ik hoop volgend jaar wel op een nog betere Vingegaard, dan wordt het pas echt mutant tegen mutant.
Ben O'Connor vierde zegt voldoende denk ik, net als Rubio 7e en Hirt 83. Martinez lijkt mij wel, Jorgenson was ook wat wisselvallig deze Tour.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zouden de Martinez, Thomas, O'Connor van de Giro hier in de top 10 zijn geëindigd? Niveau was daar wel heel laag. Denk dat die hooguit in de buurt van Jorgenson zouden staan.
Benno werd ook ooit vierde in de Tour.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben O'Connor vierde zegt voldoende denk ik, net als Rubio 7e en Hirt 83. Martinez lijkt mij wel, Jorgenson was ook wat wisselvallig deze Tour.
Echte Netflix sterquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Benno werd ook ooit vierde in de Tour.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |