jij loopt 10,20s voorquote:
Hulk naar RBR confirmed.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft Perez natuurlijk al verslagen.
Verstappen prullariaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is die cringe reclame op Viaplay dan
Orange army en iets met vechten volgens mijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat noemt hij teamspelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton door dankzij de sabotage van Russell.
quote:
"Valtteri, this James..."quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Slaaf Valtteri heeft zich weer eens goed van zijn taak gekweten in Boedapest.
Nou ik denk niet dat hij Lewis nog maar iets zou geven ooit hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Slaaf Valtteri heeft zich weer eens goed van zijn taak gekweten in Boedapest.
Fight, fight, fight?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Orange army en iets met vechten volgens mij
Fatality?quote:
Ook geen modelversie van een groene Opel Manta?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat hij Lewis nog maar iets zou geven ooit hoor.
Die ZEKER niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook geen modelversie van een groene Opel Manta?
Hielp RIC naar Q2 met meesterzet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:00 schreef Lichtloper het volgende:
Q1 gemist, Perez weer eens gefaald zie ik?
Ja was de schuld van VER natuurlijk. Checo heeft belangrijke updates niet gehad, daarom kon hij de auto niet uit de muur houden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:00 schreef Lichtloper het volgende:
Q1 gemist, Perez weer eens gefaald zie ik?
Gast..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo loopt Norris op te houden?
Wtf is dit voor satellietteamspel
Dat is een alternatief universum. Wakker worden. We went car racing.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo loopt Norris op te houden?
Wtf is dit voor satellietteamspel
Irritant, dat is 't!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
P1quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:03 schreef SiGNe het volgende:
Nederlanders doen 't goed daar deze week.
verschoor ook al P1
quote:
quote:
Dat is een ander topicquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:05 schreef Perox het volgende:
Geen andere formules spoileren aub ik moet nog kijken.
Nee joh. Is gewoon nog steeds een leuke vent.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer, Norris mag er wel een keer af. Is aardig arrogant geworden na z'n eerste overwinning.
PIA kon dit anders niet bijhouden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:05 schreef Tekaschi het volgende:
Op een natte baan was Lando nergens. Duidelijk de auto en niet de coureur.
Wat een treurig leven heb je eigenlijk als je alleen maar genot hebt wanneer het anderen niet goed gaat hè?quote:
Dat vraag ik mij bij heel veel mensen afquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een treurig leven heb je eigenlijk als je alleen maar genot hebt wanneer het anderen niet goed gaat hè?
En dat terwijl het heel goed gaat voor Max. P2 is heel mooi aangezien RBR alles op racepace heeft en met strategie kan dit gewoon P1 opleveren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een treurig leven heb je eigenlijk als je alleen maar genot hebt wanneer het anderen niet goed gaat hè?
China 2004:quote:
quote:Practice
The BAR of test driver Anthony Davidson takes to the track in friday free practice with a special yellow-blue livery, inspired by that of the Subaru Impreza 555 and which replaces the main seasonal sponsor Lucky Strike with State Express 555.
The intention was to use it throughout the weekend. However, this was suspended by the federation so that for qualifying and the race, while retaining the temporary 555 sponsorship, the season's canonical white livery was more or less restored.
Yupsquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
Als Max niet om die McLaren heen had gehoeven had ie m gepakt
Norris reed weer in de wegquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
Als Max niet om die McLaren heen had gehoeven had ie m gepakt
Impeding?quote:
Mag niet van Chevy.quote:
Die krijgt nog geen straf als hij drie marshalls neerschiet.quote:
Heb ik helaas niet. Maar sloeg flink op zijn stuur.quote:
Hinderen is hinderen, ook al is het minimaal. Is wel het verschil tussen pole en P3.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:15 schreef opgebaarde het volgende:
Net de onboard van Max bekeken en er leek mij vrij weinig aan de hand. Norris kan ook niet in het niets verdwijnen.
Zal wel meevallen, rijdt gewoon waar hij moet rijdenquote:
Tyfus muziek. Het is geen fucking disco.quote:
Team MV hoopt erop!quote:
Als Max eromheen moet dus niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, rijdt gewoon waar hij moet rijden
'Excessively'quote:
Orange army.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Al eerder gezegd dat team bestaat helegaar niet.
Nadruk op die bedoelde ikquote:
Houd jij je nu maar met teamLH bezigquote:
Disco is nog best lekker maar dit is meer hardstyle/hardtrance.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tyfus muziek. Het is geen fucking disco.
Hij is van alle teams, behalve van team VER. Als het moet is hij nog voor PER.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Houd jij je nu maar met teamLH bezig
Als Max erom heen moet rijd hij dus op de racing line. Daar hoort ie in zijn Cooling rondje gewoon vanaf te blijven en dat weet Norris bestquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, rijdt gewoon waar hij moet rijden
Welneequote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:21 schreef SiGNe het volgende:
Ferrari achteraan in de rij, kan zijn dat die tijd tekort gaan komen
Als dit zo'n ding is waarom zie ik dat niet in de uitzending terug dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als Max erom heen moet rijd hij dus op de racing line. Daar hoort ie in zijn Cooling rondje gewoon vanaf te blijven en dat weet Norris best
Ik vertel jou toch ook niet wat je moet doen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Houd jij je nu maar met teamLH bezig
Bijna niemand staat op verse banden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, geen verse banden meer en daarmaa haalt Max de P1 niet
Je ontkomt er niet aan dat je die een aantal keer moet kruisenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als Max erom heen moet rijd hij dus op de racing line. Daar hoort ie in zijn Cooling rondje gewoon vanaf te blijven en dat weet Norris best
Jouw homeboy is te goedquote:
Echte toptijden zullen niet echt verbeterd worden gok ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Bijna niemand staat op verse banden.
Ja moet wel even babbeltje doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:25 schreef FvanS het volgende:
Ja Max was al weggelopen, hij zal toch terug moeten komen lijkt me?
Dat zegt meer over z'n eerste tijdquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:25 schreef SiGNe het volgende:
Alleen Ricciardo weet z'n tijd te verbeteren en een plekje hoger te komen
Piastri doet een Bottasjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:26 schreef Perox het volgende:
De vraag is hoe gaat McLaren het morgen verknallen?
Fittie tussen Lando en Oscarquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:26 schreef Perox het volgende:
Denk je dat hij op Fok zit ofzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando geweldig gedaan! Van harte. Gefeliciteerd.
Eerste bocht.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:26 schreef Perox het volgende:
Yuki had natuurlijk ook zijn tijd niet meer weten te verbeteren, anders had Ricciardo er alsnog achter gezeten.quote:
Ook standaard.. overschakelen naar de engelse stream voor betere audio.quote:
Teamgenoot van de baan rijden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:31 schreef Perox het volgende:
PIA heeft pretoogjes. Die heeft plannetjes voor morgen.
Max, in opdracht van ZakHooi.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Teamgenoot van de baan rijden waarschijnlijk
Die weet dat ze compleet op apegapen liggen als de temperatuur nog wat omhoog gaat.quote:
Ja ik zie zijn zorgen. Vooraf heeft hij gezegd dat deze GP bepalend is omdat er echt wat moet gebeuren. Blijkbaar is er dus te weining gebeurd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die weet dat ze compleet op apegapen liggen als de temperatuur nog wat omhoog gaat.
Want sinds ze niet meer de snelste zijn is de RB20 ook een bandenvreter gebleken.
Piastrie heeft geen zin om ook 110 races te wachten tot z'n eerste F1 overwinning, die probeert pole te pakken in bocht 1quote:
Pole pakken is die wat laat meequote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Piastrie heeft geen zin om ook 110 races te wachten tot z'n eerste F1 overwinning, die probeert pole te pakken in bocht 1
Ik zou zeggen dat Max allenaam af hoeft te wachten tot het fout gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook. Die wil winnen morgen. Eerst Max lozen en dan gaan de handschoenen eraf.
Deed hij in Silverstone ook, maar dat pakte niet zo best uitquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat Max allenaam af hoeft te wachten tot het fout gaat.
Kan ook nog gebeuren als Mclaren wil double stacken tijdens de pits.
In Silverstone liep Max uit in het kampioenschap.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:42 schreef FvanS het volgende:
[..]
Deed hij in Silverstone ook, maar dat pakte niet zo best uit
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:43 schreef Perox het volgende:
[..]
In Silverstone liep Max uit in het kampioenschap.
Orange trägt nur die Müllabfuhr.quote:
3 jaar geleden wonnen ze gewoon op Monza dus..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:42 schreef Perox het volgende:
Het is eigenlijk niet te geloven dat ze 3 jaar geleden nog in een vergelijkbare lappenmand lagen als Williams. Knappe prestatie van McLaren als team.
Ja brilsmurf.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
3 jaar geleden wonnen ze gewoon op Monza dus..
Ben benieuwd naar de samenvattingquote:
quote:
Maar de grootste pessimisten kregen wel gelijk. Alweer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
In welke sessie zal Perez deze keer de auto naast de baan parkeren?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vond dit soort posts een beetje triest
[..]
[..]
Maar de grootste pessimisten kregen wel gelijk. Alweer.
Dus lach mij uit
Mooi moment om Lawson uit te testen.quote:
Volgens Marko wordt de beslissing na de volgende race genomen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vond dit soort posts een beetje triest
[..]
[..]
Maar de grootste pessimisten kregen wel gelijk. Alweer.
Dus lach mij uit
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen. Welke zot zet je er dán in
quote:
Alsof er niemand beter is dan die dudequote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen. Welke zot zet je er dán in
Heeft hij dat echt gezegd ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Marko wordt de beslissing na de volgende race genomen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd ja?
Past ook wel bij de uitspraak van Perez dat alles nog mogelijk is. Is Perez met die contractverlenging genaaid, dat er een presteert-onvoldoende-clausule is toegevoegd?
Wacht, @Norris leest niet mee, maar @Mv33 well?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:06 schreef pmponer het volgende:
RB lijkt steeds meer op een zinkend schip, en maar blijven roepen dat de sfeer beter is en het beter gaat.
Het is gewoon klaar
Max, ik weet dat je meeleest, het is tijd voor wat anders
Geen één team blijft voor altijd aan de top.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:06 schreef pmponer het volgende:
RB lijkt steeds meer op een zinkend schip, en maar blijven roepen dat de sfeer beter is en het beter gaat.
Het is gewoon klaar
Max, ik weet dat je meeleest, het is tijd voor wat anders
Hulkenberg ook? Hij kan Nederlands.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Wacht, @:Norris leest niet mee, maar @:MV33 well?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |