jij loopt 10,20s voorquote:
Hulk naar RBR confirmed.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft Perez natuurlijk al verslagen.
Verstappen prullariaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is die cringe reclame op Viaplay dan
Orange army en iets met vechten volgens mijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat noemt hij teamspelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton door dankzij de sabotage van Russell.
quote:
"Valtteri, this James..."quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Slaaf Valtteri heeft zich weer eens goed van zijn taak gekweten in Boedapest.
Nou ik denk niet dat hij Lewis nog maar iets zou geven ooit hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Slaaf Valtteri heeft zich weer eens goed van zijn taak gekweten in Boedapest.
Fight, fight, fight?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Orange army en iets met vechten volgens mij
Fatality?quote:
Ook geen modelversie van een groene Opel Manta?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat hij Lewis nog maar iets zou geven ooit hoor.
Die ZEKER niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook geen modelversie van een groene Opel Manta?
Hielp RIC naar Q2 met meesterzet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:00 schreef Lichtloper het volgende:
Q1 gemist, Perez weer eens gefaald zie ik?
Ja was de schuld van VER natuurlijk. Checo heeft belangrijke updates niet gehad, daarom kon hij de auto niet uit de muur houden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:00 schreef Lichtloper het volgende:
Q1 gemist, Perez weer eens gefaald zie ik?
Gast..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo loopt Norris op te houden?
Wtf is dit voor satellietteamspel
Dat is een alternatief universum. Wakker worden. We went car racing.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo loopt Norris op te houden?
Wtf is dit voor satellietteamspel
Irritant, dat is 't!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
P1quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:03 schreef SiGNe het volgende:
Nederlanders doen 't goed daar deze week.
verschoor ook al P1
quote:
quote:
Dat is een ander topicquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:05 schreef Perox het volgende:
Geen andere formules spoileren aub ik moet nog kijken.
Nee joh. Is gewoon nog steeds een leuke vent.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer, Norris mag er wel een keer af. Is aardig arrogant geworden na z'n eerste overwinning.
PIA kon dit anders niet bijhouden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:05 schreef Tekaschi het volgende:
Op een natte baan was Lando nergens. Duidelijk de auto en niet de coureur.
Wat een treurig leven heb je eigenlijk als je alleen maar genot hebt wanneer het anderen niet goed gaat hè?quote:
Dat vraag ik mij bij heel veel mensen afquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een treurig leven heb je eigenlijk als je alleen maar genot hebt wanneer het anderen niet goed gaat hè?
En dat terwijl het heel goed gaat voor Max. P2 is heel mooi aangezien RBR alles op racepace heeft en met strategie kan dit gewoon P1 opleveren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een treurig leven heb je eigenlijk als je alleen maar genot hebt wanneer het anderen niet goed gaat hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |