SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten we ook niet willen denk ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:56 schreef Slobeend het volgende:
JohnDDD met de lapo, die opent toch geen topic.
Luxemburg 1992, never forget.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:55 schreef TAmaru het volgende:
Indurain was toch een genot om te zien
Heerlijke renner
Zeker! die col brengt flink wat leven in de Brauserij!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:00 schreef Toby56 het volgende:
Een mooi begin van de wielermiddag.
Die Braus met z'n bochten en terrasjes is een genot om vanuit diverse hoeken te bekijken.
ik geniet van dominantiequote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Luxemburg 1992, never forget.
Maar doodsaaie Tours.
Ik vond 'm het leukst toen-ie in de bergen nog knechtte voor Delgado. En dan regelmatig mee mocht/moest springen met de vlucht.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Luxemburg 1992, never forget.
Maar doodsaaie Tours.
Escartin was nou net GEEN mooie klimmerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooie klimmers als Sevilla, Mancebo, Beloki, Ecartin, Zubeldia.
Toen ik voor 't eerst naar wielrennen keek klonken namen als Ocaña, Fuente, Galdos en López-Carril als muziek in mijn oren. Altijd vooraan in de bergetappes, en vooral Ocaña en Fuente vlogen er altijd in.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooie klimmers als Sevilla, Mancebo, Beloki, Ecartin, Zubeldia.
Het deed geen belletje rinkelen door Parijs tegen Nice?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Monte Carlo natuurlijk, daarom klonk de Turini al zo enorm bekend.
Autootje rijden zegt je meer dan wielrennen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Voor een sportmod blijf je soms toch gênante posts plaatsenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Een opmerking die de temperatuur van het bad flink doet dalen. Wel zo prettig op deze dag, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Autootje rijden zegt je meer dan wielrennen?
je weet toch dat je hier alleen maar hoeft te komen als je afgekraakt wil wordenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een opmerking die de temperatuur van het bad flink doet dalen. Wel zo prettig op deze dag, dat dan weer wel.
Er zijn boven Nice en Monaco heel wat van dergelijke bergjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat een prachtige klim en afdaling, en schitterend in beeld gebracht.
Vernoemd naar Clement Venturini natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef heywoodu het volgende:
IS het een nog Belgischere Belg dan ik al dacht? Dus dat ie Kristof heet?quote:
ik heb nu gewoon nos en vrt beiden aan staan, dan hoef ik alleen maar om de beurt het geluid te muten als het vervelend wordtquote:
Twee jaar en vijf jaar geleden een keer, zo te zien, ik schaam me er niet voor dat dat niet gelijk een belletje deed rinkelen in die combinatie neequote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het deed geen belletje rinkelen door Parijs tegen Nice?
Een toffe gast kortom.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
IS het een nog Belgischere Belg dan ik al dacht? Dus dat ie Kristof heet?
Familie van Mazzel Tof?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een toffe gast kortom.
Kris Tof, de broer van Marieke Tof.
Marieke Tof, de grote liefde van Jacques Brel.
Niet gehoord, maar ik neem aan dat hij eerder van mening is dat Pogacar überhaupt niet had moeten aanvallen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Armstrong vond dat Pogacar Jorgensen had moeten vernederen door de zege te schenken, ja? Bijzonder.
Geen van beiden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is die van de familie Tof uit Gent of uit Brugge?
Pantani draait zich om...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Armstrong vond dat Pogacar Jorgensen had moeten vernederen door de zege te schenken, ja? Bijzonder.
Dat zou kunnen, dan hebben die Belgen dat een beetje verdraaid.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar ik neem aan dat hij eerder van mening is dat Pogacar überhaupt niet had moeten aanvallen.
Amstrong betrekt alles op zichzelf.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Eens een lul, altijd een lulquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Amstrong betrekt alles op zichzelf.
Zo vernederde hij ooit Pantani op de Ventoux.
Waar Lance later trouwens gloeiende spijt van kreeg.
Lance heeft spijt van alles.
Maar hij laat het niet merken.
Hij projecteert het op anderen.
Lance is geen spat veranderd eigenlijk.
Hij vindt dat Pogacar een low profile moet houden, de zege cadeau doen is niet echt low profile zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dan hebben die Belgen dat een beetje verdraaid.
Hij heeft vooral spijt dat hij gepakt is en nu zijn zeges kwijt isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Amstrong betrekt alles op zichzelf.
Zo vernederde hij ooit Pantani op de Ventoux.
Waar Lance later trouwens gloeiende spijt van kreeg.
Lance heeft spijt van alles.
Maar hij laat het niet merken.
Hij projecteert het op anderen.
Lance is geen spat veranderd eigenlijk.
Dat is wat anders dan wat de Belgen ons vertelden net inderdaad. Maar goed, alsnog wat apart natuurlijk, als sporter moet je gewoon winnen wat je kunt winnen in principe, met als eventuele uitzondering wellicht een teamgenoot die je veel heeft geholpen en die je zo terug kunt betalen met een mooie zege.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij vindt dat Pogacar een low profile moet houden, de zege cadeau doen is niet echt low profile zou ik zeggen.
Hij heeft wel gezegd dat hij mogelijk niet was gegaan als S Yates op weg geweest naar winst. Dus er zat wel wat persoonlijks richting Visma bijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Lance zei er zelfs als voorbeeld bij dat hij in 2000, toen hij op Hautacam 4 minuten wegreed bij Ullrich, een sms kreeg van Ferrari die had gezegd dat dat een “big mistake” wasquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan wat de Belgen ons vertelden net inderdaad. Maar goed, alsnog wat apart natuurlijk, als sporter moet je gewoon winnen wat je kunt winnen in principe, met als eventuele uitzondering wellicht een teamgenoot die je veel heeft geholpen en die je zo terug kunt betalen met een mooie zege.
Radio Sporza lijkt me een uitstekende manier om snel in slaap te komenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:24 schreef Zorro het volgende:
Renaat zegt dat het kort moet en vervolgens duurt het evengoed zo lang als anders
vandaag gaan ze het gat weer op 3 minuten houden en als Kelderman dan in winnende positie komt, wint Pogacar alsnogquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezegd dat hij mogelijk niet was gegaan als S Yates op weg geweest naar winst. Dus er zat wel wat persoonlijks richting Visma bij
Ik was destijds geen fan, maar haatte hem niet.quote:
Mas kan de bollen niet meer winnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Carapaz in de bollen zou mooie winnaar zijn, maar Mas lijkt mij de beste kansen te hebben.
Was dat niet Adam die zei dat hij dan wat minder hard op kop zou hebben gereden of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezegd dat hij mogelijk niet was gegaan als S Yates op weg geweest naar winst. Dus er zat wel wat persoonlijks richting Visma bij
Voor de dagzege bedoel ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mas kan de bollen niet meer winnen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was dat niet Adam die zei dat hij dan wat minder hard op kop zou hebben gereden of herinner ik me dat verkeerd?
Uit het stuk dat je plaatste over Zeeman in het andere topicquote:Pogacar kreeg op zijn persconferentie de vraag over zijn zegehonger. Waarom wilde hij ook deze etappe alweer winnen? De gele trui vond dat ze het bij Visma-Lease a Bike over zichzelf hadden afgeroepen. “De broer van Adam Yates (Simon, red.) zat in de vlucht. Als hij voorop had gereden, had ik me misschien ingehouden. Matteo (Jorgenson, red.) wilde ik wel inhalen. Visma zette ons onder druk vanaf de eerste klim, met Jorgenson en Kelderman in de ontsnapping. Wij stonden onder druk om die vlucht te controleren. Mijn team deed dat heel sterk en daarom wilde ik winnen.”
Diamonds are a girl's best friend.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen van beiden.
Is er eentje uit de Antwerpse diamantwereld.
Lance heeft nog altijd zo’n maffiamentaliteitquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik was destijds geen fan, maar haatte hem niet.
Dat was vooral te danken aan het walgelijke Franse publiek.
Terwijl de haantjes zelf ooit voorop liepen met de 'volspuiterij' met Leblanc, Virenque, Brochard en Jaja.
Maar dat mocht, want het waren Fransen.
Bah.
Verder is Lance natuurlijk geen saai figuur. Maar hij kraamt vaak pure onzin uit.
En hij was destijds een mafioso-achtige patron van het peloton. Bedriegen, dreigen, bedreigen en zich op belangrijke evenementen als een heilige laten fêteren door wielerbonzen, politici, goede doelen en wat al niet.
Laurent Brochard is een haantje.quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit Van der Poel op zijn reservefiets of wat is dit?
Zit gewoon in de grote grupetto, misschien was die net even wat te eten/drinken aan het halen bij de wagen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit Van der Poel op zijn reservefiets of wat is dit?
Ah. Ik heb het ook niet opgezocht verderquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laurent Brochard is een haantje.
Laurent Dufaux een klokkenmaker.
Reden wel beiden voor de uurwerkploeg van Festina.
ja, ik heb de Col de turini sinds 1986 op tv mogen bewonderen. ook een keer irl, maar toen was het hartje zomer en eigenlijk net zo warm als vandaagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Autootje rijden zegt je meer dan wielrennen?
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Jarno Widar de nieuwe Remco Evenepoel?
Dat was ik!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Dit zeg ik nadat iemand hier een keer een interview had geplaatst met Jarno.
Genieten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
ja, ik heb de Col de turini sinds 1986 op tv mogen bewonderen. ook een keer irl, maar toen was het hartje zomer en eigenlijk net zo warm als vandaag
Dat is pas per 1 december.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
aardige en goeie gast is dat
jammer dat hij bij die domme ploeg zit
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Dit zeg ik nadat iemand hier een keer een interview had geplaatst met Jarno.
Preventief ingepakt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit deed Johannessen niet heel handig.
Klöden vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Lance heeft nog altijd zo’n maffiamentaliteit
Hij gelooft in “verdeel en heers”
de tijden zijn veranderd in het wielrennen denk ik
Rijden voor Tratnikquote:
Rit in lijn, zei hij toch? Dus enkel tijdritten en een eindklassementquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wilco heeft nog geen wedstrijd gewonnen bij de profs aldus Joris.
naja die etappe op zich is een voorbeeld dat Armstrong precies hetzelfde deed, ook tegen een ploegmaat van zijn grootste concurrentquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klöden vindt dit geen leuke opmerking
Vertelde hij er volgens mij niet specifiek bij.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rit in lijn, zei hij toch? Dus enkel tijdritten en een eindklassement
Waarom zou hijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:56 schreef Dutch_view het volgende:
Ik hoop wel dat Vingegaard nog wel druk gaat zetten om Pogi te testen.
Heb je hem gisteren gezien? Daar zit niet meer in dan volgen momenteelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:56 schreef Dutch_view het volgende:
Misschien dat Pogi vandaag toch een mindere dag heeft en zijn pokerface op heeft gezet.quote:
Die kans is kleiner dan 0.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Misschien dat Pogi vandaag toch een mindere dag heeft en zijn pokerface op heeft gezet.
Al was het alleen maar voor de spanning zou het mooi zijn.
Dit is een wensdenkscenario waar zelfs Karl Vannieuwkerke zich niet aan durft te wagen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Misschien dat Pogi vandaag toch een mindere dag heeft en zijn pokerface op heeft gezet.
Al was het alleen maar voor de spanning zou het mooi zijn.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit is een wensdenkscenario waar zelfs Karl Vannieuwkerke zich niet aan durft te wagen.
ik zie hem nog eerder met pensioen gaan na dit seizoenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:56 schreef Dutch_view het volgende:
Hij deed het gisteren althans wel, suggereerde impliciet dat Remco de Tour nog kon winnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit is een wensdenkscenario waar zelfs Karl Vannieuwkerke zich niet aan durft te wagen.
Fietswissel?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Mathieu werd op 30+ seconden achter de bus gemeld en nu weer terug. Oftewel, meneer zit een intervaltraining te doen. In de Tour, in de regenboogtrui.
Kenners, kan dit?
Of gewoon even gezellig met Roodhooft aan het kletsen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Mathieu werd op 30+ seconden achter de bus gemeld en nu weer terug. Oftewel, meneer zit een intervaltraining te doen. In de Tour, in de regenboogtrui.
Kenners, kan dit?
Daar is hij al 3 weken mee bezigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kenners, kan dit?
Als hij in Parijs meedoet voor de medailles: jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kenners, kan dit?
Vorig jaar sprong hij nog van groepje naar groepje. Ik zie dit als achteruitgangquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kenners, kan dit?
Over 4 dagen begint de Volta, mijn hype is nog nooit zo laag geweest.quote:
Hier zijn wij drie jaar geleden ook geweest. Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:19 schreef Szura het volgende:
Een kleine persoonlijke noot
Een kleine persoonlijke noot van uw liveblogger, die twee jaar geleden even buiten Sospel - de woonplaats van Champoussin trouwens - op de camping vakantie vierde en ook de Col de Turini beklom. Daarbij kwam hij trouwens Wout Poels tegen, op een van zijn trainingsritjes.
Poels reed zijn favoriete trainingsklim de Col de Braus in de groep van Carlos Rodriguez, op kleine afstand van de groep-gele trui.
Oké NOS, dank
Jij kwam tenmiste nog Vino tegenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier zijn wij drie jaar geleden ook geweest. Komt wel dichtbij zo
Met een toontje alsof hij dit allang wist.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:wimderon, Renaat heeft het eindelijk door!
vorig jaar heeft iedereen hem verketterd toen hij dit deed, en het hem vergeven toen hij wereldkampioen werd. als de geschiedenis zich herhaald en hij olympisch kampioen of in ieder geval het podium kan halen vind ik het geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kenners, kan dit?
Wereldkampioen worden of het winnen van die kolderieke koers op de Spelen is nogal een verschil.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:19 schreef Sabata het volgende:
[..]
vorig jaar heeft iedereen hem verketterd toen hij dit deed, en het hem vergeven toen hij wereldkampioen werd. als de geschiedenis zich herhaald en hij olympisch kampioen of in ieder geval het podium kan halen vind ik het geen enkel probleem.
Krek vindt dit niet leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wereldkampioen worden of het winnen van die kolderieke koers op de Spelen is nogal een verschil.
Wielrennen is dan weer wel de sport waarin het worden van "wereldkampioen" het meest nietszeggend is van alle sporten. Het is gewoon een eendagskoers zoals er zo veel zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wereldkampioen worden of het winnen van die kolderieke koers op de Spelen is nogal een verschil.
Bij de 100 meter sprint in atletiek moeten ze inderdaad ineens 120 meter lopen...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wielrennen is dan weer wel de sport waarin het worden van "wereldkampioen" het meest nietszeggend is van alle sporten. Het is gewoon een eendagskoers zoals er zo veel zijn.
Juist het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wielrennen is dan weer wel de sport waarin het worden van "wereldkampioen" het meest nietszeggend is van alle sporten. Het is gewoon een eendagskoers zoals er zo veel zijn.
Dat vindt Mathieu zelf nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een 100m op het WK is gewoon een 100m zoals er zo veel zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Niet boeiender dan een RvV, MSR of elke andere klassieker.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Huh?
Net zo nietszeggend als de Ronde van Vlaanderen, Milaan - San Remo, Parijs - Roubaix, Luik - Bastenaken - Luk, Ronde van Lombardije?
Het rijden in de regenboogtrui - een jaar lang - is de natte droom van menig wielervedette. Al sinds mensenheugenis.
Wielrennen is juist de sport waar de titel 'wereldkampioen', dankzij die trui, in iedere koers weer de achting krijgt die een dergelijke titel verdient.
Het is allemaal wat.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Niet boeiender dan een RvV, MSR of elke andere klassieker.
Maar omdat iemand het "wereldkampioenschap" noemt mag de winnaar daarvan ineens een jaar in een trui rijden. De winnaar van elke andere eendagskoers mag dat toch ook niet?
Maar wat maakt een WK titel in andere sporten dan zo bijzonder?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar omdat iemand het "wereldkampioenschap" noemt mag de winnaar daarvan ineens een jaar in een trui rijden. De winnaar van elke andere eendagskoers mag dat toch ook niet?
Zeker omdat de OS ook helemaal niet vergelijken meer is met de max 4 man regel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is het ook niet al staat de WK titel voor mij wel hoger dan OS titel.
Nou daar is het vaak een competitie over een heel jaar en zo he.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar wat maakt een WK titel in andere sporten dan zo bijzonder?
Het zou een prachtige titel kunnen zijn als ze ook daadwerkelijk een wedstrijd als op een kampioenschap zouden rijden. Niet dit belachelijke gedoe met achterlijk kleine ploegjes. Je gaat toch ook niet opeens voetballen met teams van 7 op de Spelen?quote:
Eigenlijk spreek je jezelf hiermee tegen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem één andere 'sport' naast F1 waar dat zo is?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar is het vaak een competitie over een heel jaar en zo he.
Alle andere gemotoriseerde sporten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noem één andere 'sport' naast F1 waar dat zo is?
Bij F1, maar bij veel sporten is het dan een World Cup en nog een apart standalone WK evenement.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar is het vaak een competitie over een heel jaar en zo he.
Ja iedereen vindt het heel watquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Eigenlijk spreek je jezelf hiermee tegen.
Het worden van wereldkampioen is nietszeggend, want, in tegenstelling tot andere koersen, mag je een heel jaar in een speciale trui rijden.
Het is inderdaad precies die trui die het wereldkampioenschap zo bijzonder maakt.
En het is bijna altijd een fantastische renner die de wedstrijd wint, dankzij het doorgaans zeer selectieve parcours.
Ik heb heel wat diep ontroerde winnaars op het podium zien staan sinds de jaren 70.
Het is de meest begeerde eendaagse erepalm die het wielrennen kent.
Verschroeiend tempo van de transfer van het jaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Moscon op zijn minimumloon hengelt de kopgroep wel even binnen.
WK rallyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noem één andere 'sport' naast F1 waar dat zo is?
Ik vraag me nog wel altijd af hoe die verschillen berekend worden. Is het een prognose op basis van afstand, snelheid en profiel van de etappe, of is het het daadwerkelijke verschil gemeten op een bepaald punt?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:18 schreef Aguero het volgende:
Iemand heeft Renaat vertelt dat er geen motoren meer gebruikt worden voor de tijdsverschillen @:wimderon
Kan me niet voorstellen dat iemand hem die titel gegeven heeft.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verschroeiend tempo van de transfer van het jaar.
Ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vraag me nog wel altijd af hoe die verschillen berekend worden. Is het een prognose op basis van afstand, snelheid en profiel van de etappe, of is het het daadwerkelijke verschil gemeten op een bepaald punt?
Dus als Pogi 3 minuten achter ligt op Jorgenson, terwijl Jorgenson nog 10 km moet en Pogacar nog 12 km, is dat dan het verschil gemeten op 12 km of de prognose van het verschil als Pogacar de 10 km passeert?
OK.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iedereen vindt het heel watEn lekker doen hoor, wie ben ik he
![]()
Maar het blijft een eendagskoers. Een Parijs-Nice vind ik al waardevoller. Maar goed, wie ben ik
PatLef in een dronken bui?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand hem die titel gegeven heeft.
Kalm aan joh.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
OK.
Jij houdt dus sowieso niet van de eendaagse wedstrijden.
Ik wel.
Parijs-Nice, waar veel grote vedetten zich warm rijden voor die nietszeggende eendaagse wedstrijden (net als in de Tirreno), is inderdaad veel waardevoller.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:26 schreef Felagund het volgende:
Er is geen andere sport waar je als wereldkampioen het hele jaar geëerd wordt met een speciaal truitje.
Vingegaard reed deze Tour zijn beste waarden ooit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar is Hij een kanshebber de komende jaren? Legt het af tegen een Vingegaard die uit de kreukels terugkeert. Die heeft het stapje al eens gezet, vraag is of Hij die ooit nog gaat zetten in het rondewerk.
Ik ben doodkalm.quote:
Nou ja ik heb nergens gezegd dat ik niet van eendaagse koersen houd.quote:
Hij heeft een gigantische stap gezet, namelijk de stap van consistentie.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar is Hij een kanshebber de komende jaren? Legt het af tegen een Vingegaard die uit de kreukels terugkeert. Die heeft het stapje al eens gezet, vraag is of Hij die ooit nog gaat zetten in het rondewerk.
Ik vind dat de ASO voortaan eerst met Mathieu moet gaan overleggen of het rittenschema wel gunstig in zijn trainingsopbouw valt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kenners, kan dit?
Oh mijn god.quote:
Maakt niet uit maar ik snap gewoon helemaal niks van je redenatie.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nergens gezegd dat ik niet van eendaagse koersen houd.
Maar ik snap dat het even wennen is als iemand op internet een mening heeft ZONDER die meteen bij anderen door hun strot te willen persen
Van dat laatste beschuldig ik je ook nergens.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik snap dat het even wennen is als iemand op internet een mening heeft ZONDER die meteen bij anderen door hun strot te willen persen
Ik vind het gewoon raar om een eendagskoers als vele andere (want dat is het) te bestempelen als "wereldkampioenschap". Dat is alles.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar ik snap gewoon helemaal niks van je redenatie.
Dit is al wel je 353e post over dit onderwerp.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jullie blijven er steeds op reagerenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dit is al wel je 353e post over dit onderwerp.
Haha.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat heeft Gerben Karstens toen voor hem laten maken.
Hoe lang zijn jullie nog van plan deze discussie te voeren? Is toch goed zoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar om een eendagskoers als vele andere (want dat is het) te bestempelen als "wereldkampioenschap". Dat is alles.
Kalm aan joh.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nog van plan deze discussie te voeren? Is toch goed zo
Dit wordt gewoon nummertje 5 voor Pogacar. Die gaat expres nog even inhouden zodat hij Wilco pas in de laatste paar honderd meter inhaalt om het er extra in te wrijven.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:48 schreef VoMy het volgende:
Keldermerckx voelt zijn benen niet. Dit wordt de dag.
Grischa Niermann weet dat ook niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:48 schreef Toby56 het volgende:
Wilco in de micro: "baas... demarreren... hoe doe je dat?"
Eerst hopen dat hij overeind blijft.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:48 schreef Toby56 het volgende:
Wilco in de micro: "baas... demarreren... hoe doe je dat?"
Lol.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon nummertje 5 voor Pogacar. Die gaat expres nog even inhouden zodat hij Wilco pas in de laatste paar honderd meter inhaalt om het er extra in te wrijven.
Is klaar hoor, bedanktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nog van plan deze discussie te voeren? Is toch goed zo
Zijn afdeling van de Braus doet voor vandaag het beste hopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Eerst hopen dat hij overeind blijft.
Met een kwelgeest van Wilco is het niet zo goed afgelopen, het brengt pech om Wilco te naaien Pogiquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon nummertje 5 voor Pogacar. Die gaat expres nog even inhouden zodat hij Wilco pas in de laatste paar honderd meter inhaalt om het er extra in te wrijven.
Alles kan, maar er is een kans dat op een gegeven moment iemand die wel moeilijk zit in de bus uit frustratie een bidon naar je kop kijlt als je het te vaak doet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kenners, kan dit?
Ik heb een spaghetti kip en champignons besteld op thuisbezorgd, pleurishitte hier in de woning.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik ga straks spaghetti bolognese maken.
De 150ste zonder te winnen? Of hoe ver staan we inmiddels?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Voelen jullie het ook jongens? Een top 10 plek voor Wilco?
Risottoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Heb zojuist een vega-burgertje met een kleine salade weggewerkt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Gister ook al en met deze benen zou zelfs morgen nog een mogelijkheid zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Voelen jullie het ook jongens? Een top 10 plek voor Wilco?
Witte of rode wijn? Melk of geen melk? Zoveel vragen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Vandaag gaan we voor 154.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De 150ste zonder te winnen? Of hoe ver staan we inmiddels?
154quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De 150ste zonder te winnen? Of hoe ver staan we inmiddels?
Maaltijdsalade denk ik. Met kip en pasta.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Denken jullie dat Kelderman nog een grote ronde kan winnen als hij als kopman zou rijden?
Nee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Denken jullie dat Kelderman nog een grote ronde kan winnen als hij als kopman zou rijden?
Witte wijn en Melk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Witte of rode wijn? Melk of geen melk? Zoveel vragen.
En wat heeft Quickstep dan bereikt?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Wow, na drie weken de eerste trappen van Van Wilder in dienst van Remco.
Stuk stront.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Wow, na drie weken de eerste trappen van Van Wilder in dienst van Remco.
Zie ik ook nog wel gebeuren ja, zeker als Visma voorop rijdt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die heb ik net ook gehaald bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maaltijdsalade denk ik. Met kip en pasta.
Die man en zijn partner waren openlijk pedofiel, zou dat nog mogen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gaaf boek van Gerard Reve. Ook lang geen slechte film.
Van het boek herinner ik me geen openlijke pedofilie.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man en zijn partner waren openlijk pedofiel, zou dat nog mogen tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |