SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten we ook niet willen denk ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:56 schreef Slobeend het volgende:
JohnDDD met de lapo, die opent toch geen topic.
Luxemburg 1992, never forget.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:55 schreef TAmaru het volgende:
Indurain was toch een genot om te zien
Heerlijke renner
Zeker! die col brengt flink wat leven in de Brauserij!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:00 schreef Toby56 het volgende:
Een mooi begin van de wielermiddag.
Die Braus met z'n bochten en terrasjes is een genot om vanuit diverse hoeken te bekijken.
ik geniet van dominantiequote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Luxemburg 1992, never forget.
Maar doodsaaie Tours.
Ik vond 'm het leukst toen-ie in de bergen nog knechtte voor Delgado. En dan regelmatig mee mocht/moest springen met de vlucht.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Luxemburg 1992, never forget.
Maar doodsaaie Tours.
Escartin was nou net GEEN mooie klimmerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooie klimmers als Sevilla, Mancebo, Beloki, Ecartin, Zubeldia.
Toen ik voor 't eerst naar wielrennen keek klonken namen als Ocaña, Fuente, Galdos en López-Carril als muziek in mijn oren. Altijd vooraan in de bergetappes, en vooral Ocaña en Fuente vlogen er altijd in.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooie klimmers als Sevilla, Mancebo, Beloki, Ecartin, Zubeldia.
Het deed geen belletje rinkelen door Parijs tegen Nice?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Monte Carlo natuurlijk, daarom klonk de Turini al zo enorm bekend.
Autootje rijden zegt je meer dan wielrennen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Voor een sportmod blijf je soms toch gênante posts plaatsenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Een opmerking die de temperatuur van het bad flink doet dalen. Wel zo prettig op deze dag, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Autootje rijden zegt je meer dan wielrennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |