Op een dag als dit hoor je de bel gewoon niet tochquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Zit je lekker terug te kijken wat je opgenomen had omdat er even bezoek was, schakelen ze voor de slotfase naar de andere zender/Canvas, ellende altijd bij de Belgen
Dat was vooral voor zijn eigen klassement denk ik?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich wel, enige is dat hij Almeida nog even op kop heeft gezet.
Soms hebben bepaalde zaken helaas even een hogere prioriteit, noodgedwongenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Op een dag als dit hoor je de bel gewoon niet toch
Of Pogacar al zijn overwinningen in de TDF.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Als Pogi zo door blijft winnen is Cavendish over een paar jaar zijn record alweer kwijt...
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:40 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of Pogacar al zijn overwinningen in de TDF.
Die kans is er zeker, denk dat niemand zn handen hiervoor in het vuur steekt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:40 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of Pogacar al zijn overwinningen in de TDF.
Ben je al klaar voor de epische comeback van Froome?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die kans is er zeker, denk dat niemand zn handen hiervoor in het vuur steekt.
Al ben ik vooral verbaasd waarom iedereen buiten de toptalenten zo achteruit fietst.
Waarom zijn Enric Mas, Gaudu, S. Yates, Gall, etc. allemaal zo beroerd dat Derek fucking Gee rondjes om ze rijdt?
Zie wel een verband met ploegen die achter zijn gebleven in het verleden.
Draait de salbutamolfabriek weer overuren?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor de epische comeback van Froome?
Israël is natuurlijk ook een van drie ploegen die aan uitlaat lurkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die kans is er zeker, denk dat niemand zn handen hiervoor in het vuur steekt.
Al ben ik vooral verbaasd waarom iedereen buiten de toptalenten zo achteruit fietst.
Waarom zijn Enric Mas, Gaudu, S. Yates, Gall, etc. allemaal zo beroerd dat Derek fucking Gee rondjes om ze rijdt?
Zie wel een verband met ploegen die achter zijn gebleven in het verleden.
Toch maar even terug geluisterd en de vraag is of hij het gevoel had dat hij de meerdere zou zijn van Carapaz en Mas. Dus zijn antwoord was best logischquote:
Ik had Froomey voor dit jaar opgeschreven, zijn zadel stond naar eigen zeggen al jaren 3 centimeter te laag en dat had hij opgelost. Helaas zonder het verwachte resultaatquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
die had er dan nu al moeten zijn aangezien hij voor dezelfde ploeg rijd als Derek fucking Gee. zelfs de CEO wilde hier niet staan met Derek fucking Gee en Stephen fucking Williams. omdat hoe zeer je ook zou gaan aanvallen en kleine premies pakken die toch niet de exposure hebben die froomie zelfs in zijn crapuleuze staat van nu wel heeft. daarom is Michael Woods hier ook niet, allemaal voor gestorteerd op froomies epische comeback... die toch niet kwam.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap vooral Zeeman niet. Vrij zielig om voor te bedelen om een zege op deze manier.quote:Op zondag 21 juli 2024 05:07 schreef Toby56 het volgende:
Ik ben net ontwaakt en lees diverse berichtjes online dat Pogi en zijn ploegmaats moeten uitleggen en verdedigen waarom ze de etappe uiteindelijk toch wilden winnen.
Sport. Wedstrijd. Willen winnen.
En dan moeten uitleggen waarom.
't Is me wat.
Dat stukje was in dat filmpje ondertiteld, maar een heel stuk daarna helaas niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
@:heywoodu
Betreffende de Buitrago x Ciccone fittie: Ciccone zou gezegd hebben dat de "plakbidon" actie van Buitrago door iedereen is gezien en niet correct is, waarna de Colombiaan hem counterde met "heb ik van jou geleerd"
Oh ik dacht dat het daarvoor al stopte met ondertiteling. Het stuk niet ondertiteld was volgens mij een rant van Ciccone in het Italiaans, geen idee wat hij daar zei.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat stukje was in dat filmpje ondertiteld, maar een heel stuk daarna helaas niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |