De longrun van nu op de harde compound ziet er goed uitquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De longrun van gister was trouwens op medium
7000 dagen geleden stond Raïkkonen op pole.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:10 schreef Nizno het volgende:
4381 dagen geleden stond alonso op pole
voor t laatst
Kimiquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
7000 dagen geleden stond Raïkkonen op pole.
It wasn't mequote:
Ik mis hem nog steedsquote:
De brutaliteit.quote:
Benieuwd naar de helm van Max in Zandvoort. Lol.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:12 schreef SiGNe het volgende: [..] Ocon heeft ook zo'n soort helm, voor hem is het ook om zijn overwinning in Hongarije te vieren. Zijn helm lijkt op de beker die hij toen won.
en zelfs met zn kont die even schudde nog een paarse 3e sectorquote:
ik schud ook wel eens met mn kont.....quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zelfs met zn kont die even schudde nog een paarse 3e sector
Eyy... Ik ben vóór McLaren! 🙄🤩quote:
Jij niet dan.quote:
Als perez in de buurt van Max komtquote:
Ik gun Lando ook zn succes, net als Piastri zn 1e overwinning!quote:
Ik gun Zak Hooi niksquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik gun Lando ook zn succes, net als Piastri zn 1e overwinning!
Ik ook wel. Achter Maxquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik gun Lando ook zn succes, net als Piastri zn 1e overwinning!
Is dat de fout van de coureurs?quote:
Max komt er toch wel.quote:
Uiteraardquote:
Dat is jouw meningquote:
Hij staat niet onder druk in een vrije trainingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Onder druk gaat Verstappen fouten maken.
-Z. Brown
Die heeft mijn support niet nodigquote:
met zo'n vibratie in de linkervoorband zou ik dat heel knap vinden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt S2 en S3 nog wel verbeteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Maar.. dit was Quali nog nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat vervelend nou, na een tamelijk lucky win op Silverstone zou Hamilton zijn mojo hervonden hebben en op het circuit waar hij/zijn auto's historisch zo goed waren wel even een gooi naar de pole position doen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige verwijzing dat google kent
[..]
Uiteraard, maar de gretigheid waarmee in één race een trend werd gezien was wel weer grappig.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar.. dit was Quali nog niet
Er is nog een kansje
Sinds wanneer maakt het voor Zak wat uit of wat hij zegt klopt?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij staat niet onder druk in een vrije training
True, true..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt het voor Zak wat uit of wat hij zegt klopt?
Voor eigen publiek het snot voor de ogen geredenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de gretigheid waarmee in één race een trend werd gezien was wel weer grappig.
Die doet zijn naam de meeste tijd eer aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt het voor Zak wat uit of wat hij zegt klopt?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
Bij McLaren gaat nu al het dak er afHu hu hu huSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Persoonlijk kan ik Toto Wolff meer hebben. Daar heb ik me bij tijd en wijle ook aan geërgerd, maar dat had tenminste nog enigszins iets met de waarheid van doen. Al sloeg dat ‘wij gaan nu ook op doorbuigende onderdelen letten’ na São Paulo natuurlijk nergens op, omdat ze dat al het hele jaar deden. Maar het had meer niveau dan deze debiel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die doet zijn naam de meeste tijd eer aan.
Zul je zien dat ze in de F2quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme het hele weekend prachtig weer, en nu is het regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het straks precies voor de kwali begint helemaal droog is
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze in de F2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het straks precies voor de kwali begint helemaal droog isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dus kwali start rond 16:25quote:
Denk dat FIA wacht tot de bui ophoudt voor ze auto's de baan opsturenquote:
Perez komt dan niet bovendrijvenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:47 schreef Tekaschi het volgende:
Regen en opdrogende baan is wel weer een heerlijke tombola.
Blubquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Perez komt dan niet bovendrijven
Boeeeeeeeeequote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk dat FIA wacht tot de bui ophoudt voor ze auto's de baan opsturen
Moeten ze hem maar een zwemvest aan doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach, hij heeft zijn ego meermaals opgeblazen door te stellen dat hij WK kan worden. Die drijft wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Joh echt he. Gruwelijk nat.quote:
* greysbones geeft woudje een schone broekquote:
quote:
Ik kom er nu aanquote:
Gewoon geen broekje meer aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft woudje een schone broek
Even wrijv- oh wacht.quote:
Streamen met je volgers.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:58 schreef Managarm het volgende:
Ga je naar de F1, sta je de halve dag met je mobiel in je handen, het blijft vreemd.
Beetje op spugen.quote:
Wacht, zeg je nu dat ze de andere helft van de dag NIET met hun mobiel in hun handen staan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:58 schreef Managarm het volgende:
Ga je naar de F1, sta je de halve dag met je mobiel in je handen, het blijft vreemd.
is dat die race waar ze weken doen over 1 rondje?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:58 schreef Zorro het volgende:
De Tour even op het tweede scherm, natte kwali kijken
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
is dat die race waar ze weken doen over 1 rondje?![]()
En dan slaan ze nog stukken over ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
is dat die race waar ze weken doen over 1 rondje?![]()
Tete de la coursequote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:58 schreef Zorro het volgende:
De Tour even op het tweede scherm, natte kwali kijken
Zie mijn eerdere postquote:
quote:
Told you soquote:
Zijwieltjes erop.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
Perez mag pas als het droog genoeg is
Mercedes fuckedquote:
Pffffquote:
Probleem zit achter het stuur bij die Williams.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:08 schreef Perox het volgende:
Leek wel een probleem van de auto hier bij SAR
Ja weet ik maar daar was het wel alsof de remmen gewoon niet wilden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Probleem zit achter het stuur bij die Williams.
Aftermarket parts.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
Williams had geen geld meer voor behoorlijke remmen
We are checking.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
McLaren denkt dat het sowieso tot het einde van Q1 blijft regenen.
Schuld van Verstappenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
McLaren denkt dat het sowieso tot het einde van Q1 blijft regenen.
Komen wel meer momenten.quote:
🤞🤞🤞quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Marko verscheurt nu het contract van Perez
Hoi Melroy!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:13 schreef Red_85 het volgende:
Fucking checo!!
Blijf van die fucking verf af bij de regen!!!!!!
Damn!!!!
Wederom staat Max er dus alleen voor.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:13 schreef Rianne84 het volgende:
"Ik weet niet waarom mensen over mijn contract praten"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft op dit moment wel een tijd om door te gaan naar Q2quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik en een nog een aantal hadden begint dit weekend voorspeld dat ie in Q1 ging crashen
Zou alleen maar terecht zijnquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik en een nog een aantal hadden begint dit weekend voorspeld dat ie in Q1 ging crashen
Kan je ook voorspellen dat Max wint?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
of Lawson of DaniRicquote:
Te vroegquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
Perez mag pas als het droog genoeg is
Dat ziet een amateur ook wel. Dat weet je als je gewoon op straat ook.quote:
Lawson in VCarb, Yuki naast Max.quote:
Dan weet ie echt dirty shit over Hornerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Perez na de zomerstop nog in een RedBull rijdt...
En Lawsonquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Liever voor TSUquote:
Ik heb de indruk dat ze Yuki niet zien zitten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lawson in VCarb, Yuki naast Max.
Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat het de Honeybadger wordt. Whiskers helemaal over de zeik
Dátquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lawson in VCarb, Yuki naast Max.
Albon en Gasly zijn voor minder gedegradeerd.quote:
Ghehequote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Perez zorgt er met z'n crash voor dat hij boven Hulkenberg blijft.
Geef die man een sticker. Wat een helderziende!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zei het al hè voorafgaand aan de sessie
All eyes on Perez
En ja hoor
Die zie je sowieso niet zitten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze Yuki niet zien zitten.
Dan is het toch nog steeds goed nieuws voor Lawson?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever voor TSU
Zie Lawson liever bij VCARB.. Rustig verder met de opleiding zonder druk/in het diepe gegooid te worden
Super glazen bollenquote:
Daar heeft ie geluk mee en de seconten tikken af..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft op dit moment wel een tijd om door te gaan naar Q2
Jos durft gewoon niet met Yuki te matten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze Yuki niet zien zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |