Joop meer je ding?quote:
Charlotte?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Meteen trek bij het zien van al die lekkere dingen.
Leuke vrouw voor die leeftijd.quote:
Ja. Alles wat ze hebben gemaakt.quote:
Oh ik dacht zij zelfquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Alles wat ze hebben gemaakt.En dat heb ik zelden bij tv.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
lekker de deur openlaten! en de zwarte mamba dan?![]()
Ik meen dat alleen die 40+er in Frankrijk homo is dit seizoen, die moeten we ook nog gaan zien.quote:
Verkapt kijk mij eens populair doen met m’n uit de kluiten gewassen apparaat om er vervolgens koffiemelk in te tiefen. Die Joopquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
De meest lekkere koffie vind ik uit een kleine percolator. Ik zou alleen nooit in mn hasses halen om naar een gastvrouw zelf een joekel van een apparaat mee te nemen, wat een miskleun van Joop.
HAHAHAHAHA, inderdaad, zo fout! Niks mis met ouderwetse filterkoffie.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens populair doen met m’n uit de kluiten gewassen apparaat om er vervolgens koffiemelk in te tiefen. Die Joop
Oh leuk ga ik proberenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
https://dagennacht.nl/podcast/reality-check/
Even spammen, hoor, want ik geniet ontzettend van hun commentaar. Hun vallen zaken op die enorm grappig zijn.
Wat een halve gare, hij typt net zoals ie praat. 'wees blij voor mij'.quote:
Dit denk ik ook, vooral als straks de Minerva-types komen van (studenten)jaartje '85. Die gaan wel lekker op die Kamphuys-act van hem en dat vindt hij dan weer leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
Robert Jan is volgens mij wel een flirt zodra er meer dames binnen komen wandelen
Dit was idd vreemd, want hij presenteerde zich als een 'man van de wereld', die hield van Oost-Afrika etc. Dan heb je toch wel vaker meegemaakt dat er even geen elektriciteit is zou je zeggen. Hij keek erbij alsof het hem voor het eerst overkwam.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:37 schreef Masspa het volgende:
Die man in Zuid-afrika geeft me Rob Geus-vibes. Ik kan er de vinger niet op leggen, maar toen de douche het niet deed, dacht ik 'Manmanman'
De insecten, je zag hem denken 'manmanman'
Geen wifi, eenzame nacht in Afrika:
Ik zat te wachten op een
'hier word ik niet vrolijk van'
En zijn stem lijkt ook nog eens.
eigenlijk zit ik te wachten tot hij de receptie zoekt om te klagen over ongedierte
Hij wekte bij mij ook sterk de indruk het verschil tussen oploskoffie en filterkoffie niet te kennen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, inderdaad, zo fout! Niks mis met ouderwetse filterkoffie.
😂😂 Mooi gezegd, helemaal waar! Ik vind het toch wel weer knap gedaan door de redactie, weer enorm leuke en oprechte mensen gecast.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een halve gare, hij typt net zoals ie praat. 'wees blij voor mij'.
Het enige hoogtepunt met hem was toen hij die slok wijn nam.Hij keek net zoals ik die voor de eerste keer in een sushi-restaurant kwam en de wasabi aanzag voor leuke groene mayonaise.
[..]
Dit denk ik ook, vooral als straks de Minerva-types komen van (studenten)jaartje '85. Die gaan wel lekker op die Kamphuys-act van hem en dat vindt hij dan weer leuk.
[..]
Dit was idd vreemd, want hij presenteerde zich als een 'man van de wereld', die hield van Oost-Afrika etc. Dan heb je toch wel vaker meegemaakt dat er even geen elektriciteit is zou je zeggen. Hij keek erbij alsof het hem voor het eerst overkwam.
En Joop blijft toch wel een intrigerend figuur. Wat zei ie nou: 'op doorreis naar Spanje heb ik ooit oploskoffie gekregen en ik weet ook niet hoe die Fransen koffie zetten?' Wat ben je dan eigenlijk voor wereldvreemde idioot, neemt ie ook een zak piepers mee omdat ie de patatas bravas niet te hachelen vindt? Het vreemde aan Joop is ook dat ie zegt dat ie zo gelukkig is maar hij kijkt erbij alsof ie het leven niet meer ziet zitten.
https://www.rtl.nl/boulev(...)a-bb-vol-liefde-2024quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:06 schreef Ixia het volgende:
[..]
😂😂 Mooi gezegd, helemaal waar! Ik vind het toch wel weer knap gedaan door de redactie, weer enorm leuke en oprechte mensen gecast.
Van Anja heb ik trouwens gemist: heeft zij nog nooit een (serieuze) relatie gehad? De commentator zei eens ‘ze is 40 jaar alleen’. Aangezien ze 70 is..
Anja durft wel om hem na vorig jaar aan een snoeiklus te zetten.quote:
Ben wel even nieuwsgierig. Wat vind je vreselijk aan Anja?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, ik ben bijgekeken en bijgelezen en ik zit er weer helemaal in. Ten eerste moet me van het hart dat Frankrijk prachtig is. Duimpje omlaag voor de Frankrijkhaters hier.
De stand tot nog toe:
Favoriete stel - Robert Jan Kamphuijs en Celine Dion.
Hoogtepunt - koffiegate.
Tofste beest - surfhont.
Zou ik wel een beschuitje mee willen eten - Mirjam.
Ruik ik door de beeldbuis heen - Thijz.
Vreselijkste kandidaat - Anja en Iris strijden om de eer.
Spirueelst - niemand.
[ afbeelding ]
Ja, ik snap wat je bedoelt! Die intonatie vooral. Het klinkt voor mij erg geforceerd.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:59 schreef Staaf het volgende:
Lang nagedacht maar de stem van Anja klinkt als een vrouwelijke Henk Westbroek.
Die kon tenminste nog een woordje Frans spreken en begaf zich regelmatig onder de locals. Thijzzzz vind zichzelf te goed voor de Fransen. Voor de rest is het enige vergelijkbaar hun enorme ego.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:15 schreef Sorella het volgende:
Is het raar dat ik bij thijzz meteen aan hans (seizoen 2) dacht qua stem en intonatie ?.
Nu ik het zie, zeer light uiteraard, krijg ik het er niet meer uit. Verdomme, dude.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Anja een soort Francis van Broekhuizen-light. Zéér light hoor, maar wel met het trekje 'Kijk mij eens lekker de boel een beetje ludiek bestieren.' Het zal wel voortkomen uit wat onzekerheid ergens, het is een aangeleerde houding, Maar het trekt de hele omgeving mee in kleuterjufmodus en op dat niveau blijft het hangen. Er zal nooit een waarlijk gesprek uit voortvloeien, vermoed ik.
En anders was ze vast gepikeerd dat hij het ontbijt niet had genuttigd.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:42 schreef casita het volgende:
Nee dat hoef ik niet te weten op de eerste date
nee achterlijke kut hij is ziek geworden van jou vreten
Debbie is niet voor niks tv-producer geweest, flinke vinger in de pap.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Debbie is aanwezig bij 1 deelnemer
Zus Paul komt langs bij een deelnemer
Ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Debbie is niet voor niks tv-producer geweest, flinke vinger in de pap.
Vind ik ook, ze sleurt op deze manier iedereen mee. En wel duidelijk dat ze het liefst het programma zelf wil produceren.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja.
Maar Debbie én de zus van Paul is echt overdreven.
Nu ik die fragmenten in Frankrijk steeds zie, realiseer ik me dat ik wat overeenkomsten met jouw tuin zie.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, ik ben bijgekeken en bijgelezen en ik zit er weer helemaal in. Ten eerste moet me van het hart dat Frankrijk prachtig is. Duimpje omlaag voor de Frankrijkhaters hier.
Zeker ik vind het wel mooi.quote:
Dat doen veel van de kandidaten. Een groot deel komt ook gewoon via het castingbureau van RTL, volgens mijquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Anja lijkt veel leuker dan die (allemaal) oude mannen
Er wordt vast ook wel heerlijk geknipt zodat iedereen weer een halve meme is.quote:
Echt he? Niet te doen gewoon.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Er is net een nieuwe man binnen.
“Het wordt op deze manier wel op de proef gesteld.”
Wat een vreselijke man toch ook. Ik zag het bij de entree al.
Kan wezen, het beeld liegt niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er wordt vast ook wel heerlijk geknipt zodat iedereen weer een halve meme is.
Vind je? Hij straalt een en al norsheid en ongeïnteresseerdheid uitquote:Op maandag 22 juli 2024 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Albert: leuke, vriendelijke, rustige man.
Robert Jan is het type man dat niks weggeeft. Geen signaal of hij je ziet zitten. Daar had ze niet op gerekend.quote:
Knuffel na het cadeau. Op de kamer vragen of iets goed is. Misschien heb ik andere signalen gemist.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je? Hij straalt een en al norsheid en ongeïnteresseerdheid uit
Oh in het stukje van morgen zie ik het ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je? Hij straalt een en al norsheid en ongeïnteresseerdheid uit
Klopt, kennelijk gewend om zelf veroverd te worden. Hallo, zij reageert op de oproep en verwacht dan het omgekeerde. Beetje flirten ipv zeiken, manoman. Zo suf dit, Els doet het veel beter. Snap dat zij die kakker meer energie geeft.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Robert Jan is het type man dat niks weggeeft. Geen signaal of hij je ziet zitten. Daar had ze niet op gerekend.
Haha, moest ook lachen om die man met zijn verjaardagsliedje. Het blijft theater..quote:Op maandag 22 juli 2024 22:22 schreef golfer het volgende:
Paul Veenhuizen is veel in beeld geweest in de programma's van Jort Kelder.
Heerlijke brallerige bal met Bentleys.
Ik geloof niet dat er bij haar veel te knippen valt. Wat een zenuwachtig type is zij.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er wordt vast ook wel heerlijk geknipt zodat iedereen weer een halve meme is.
Ze doet me denken aan dat 'hehehehe'-gifje van die leguaan.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Tanja Jess heeft net zo’n strakke lach (hehehehe) als haar voorhoofd.
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:25 schreef PirE het volgende:
Doe maar wat open is, rood, rose, rose. Oh nee toch maar een water maar als jij een witte wijn neemt doe ik wel mee. Heb je ook cola? Wel zero maar mag ook een Fanta Zero zijn ik ben niet moeilijk.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:43 schreef Nehalennia het volgende:
En die oudere man in zijn Bentley, kende hij hem echt of was hij ingehuurd. Ik zou hard weggerend zijn.
Nee ik vond het ook echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:43 schreef Nehalennia het volgende:
Ben ik de enige die dat verjaarsfeest bij Robert Jan vreselijk vond? Wat een aanstellers. Voor mij zag het eruit als een stel Nederlanders die spelen dat ze britse aristocraten zijn. Robert Jan koketteren met een kilt, gelukkig geen geruite (tartan). Net doen alsof je bij een clan hoort moest er ook nog bij komen. En die oudere man in zijn Bentley, kende hij hem echt of was hij ingehuurd. Ik zou hard weggerend zijn.
Sommige mensen zijn echt van die aanstellers, en waarschijnlijk gooien ze er nog een schepje bovenop omdat er een camera bovenop staat. Verschrikkelijke mensen, ja, maar wel vermakelijke tv. Wel een beetje sneu voor degene die daar serieus de liefde denkt te vindenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:43 schreef Nehalennia het volgende:
Ben ik de enige die dat verjaarsfeest bij Robert Jan vreselijk vond? Wat een aanstellers. Voor mij zag het eruit als een stel Nederlanders die spelen dat ze britse aristocraten zijn. Robert Jan koketteren met een kilt, gelukkig geen geruite (tartan). Net doen alsof je bij een clan hoort moest er ook nog bij komen. En die oudere man in zijn Bentley, kende hij hem echt of was hij ingehuurd. Ik zou hard weggerend zijn.
Regie zal vast gevraagd hebben om dit UiTvoEriG te vieren. Met idd precies dat schepje bovenop.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:47 schreef Buendia het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt van die aanstellers, en waarschijnlijk gooien ze er nog een schepje bovenop omdat er een camera bovenop staat. Verschrikkelijke mensen, ja, maar wel vermakelijke tv. Wel een beetje sneu voor degene die daar serieus de liefde denkt te vinden
Exact. En Robert-Jan en zijn vrinden zullen dat vast met liefde gedaan hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Regie zal vast gevraagd hebben om dit UiTvoEriG te vieren. Met idd precies dat schepje bovenop.
Een (korte) ex van Robert Jan die Els te needy vindt (mijn woordenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:47 schreef Remco het volgende:
Schandalige RTL Boulevard afleveringen trouwens afgelopen week. 1 grote promo voor B&B vol liefde.
En die hadden maar 1 jaar een relatie, vind Els juist wel bij hem passen. We zullen zien😋quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een (korte) ex van Robert Jan die Els te needy vindt (mijn woorden), “Robert Jan wil jagen”.
Je zal een ex hebben die even gaat bellen met Boulevard.
Dat is makkelijk op te lossen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Haar stem is zo onaantrekkelijk. Dat mannelijke.
HAHAHA, hij is echt beledigd, vermoed inderdaad dat een zo'n 'poppetje' 100 keer duurder is dan een playmobil poppetje. Maar als ie al 80 uur werkt en deze hobby ernaast heeft, hoeveel uren bleven er dan over voor zijn gezin?quote:
Verschrikkelijke man, dat in combinatie met een vrouw die teveel praat….moet wel mooie tv opleveren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:00 schreef Revanches het volgende:
Albert, wat een lul. HET ZIJN GEEN POPPETJES!! Jawel, dat zijn ze wel. Wat reageert hij arrogant en neerbuigend.
Ik moet meteen aan Flodder denken, waar die vrouw van de generaal uit elkaar getrokken werd door Sjonnie op die tafel met poppetjes, uhhh tinnen soldaatjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:00 schreef Revanches het volgende:
Albert, wat een lul. HET ZIJN GEEN POPPETJES!! Jawel, dat zijn ze wel. Wat reageert hij arrogant en neerbuigend.
Ga je naar de middelbare, is je vader 73.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:03 schreef JOHANK88 het volgende:
Albert heeft 2 kids van 5 en 7. damn. en dat op je 64e. en dan gescheiden.
maar 83 kamers en 2 zwembaden en 80 man personeel, dat maakt veel goed, de dames zijn toch in de pen geklommen
Bassie&Adriaan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
Door Kalimèra heb ik een bepaald nummer in mijn hoofd
Je ziet die Ranger denken: fuck, deze man kan ik niet alleen laten.quote:
Verschrikkelijke zelfingenomen hork, ik snap wel dat ie alleen isquote:
Of juist welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Je ziet die Ranger denken: fuck, deze man kan ik niet alleen laten.
Wat vind je van Marcel in ZA?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verschrikkelijke zelfingenomen hork, ik snap wel dat ie alleen is
Vis je naar informatie?quote:
Nee.quote:
Ja, spijker op z’n kop. Debbie is daarin ook wat gevoelloos maar die kan nog vriendelijkheid op haar gezicht toveren terwijl ze het niet meent. Albert is daar klaar mee in z’n leven lijkt hetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Ik snap wel dat Albert en Debbie bevriend zijn, alleen wist Debbie haar opmerkingen goed te verbergen onder het mom van een grapje/lach.
Ik heb geen idee waarom ze meedoet. Misschien loopt de lodge slecht en heeft ze klanten nodig.quote:
Needy mannen zijn niet leuk en de eerste twee vertonen soms van die trekjes. Zit geen vrouw op te wachten behalve de forever single.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ze meedoet. Misschien loopt de lodge slecht en heeft ze klanten nodig.
Visueel echt wel een mooie vrouw, zeker voor d’r leeftijd. Echter wil ze volgens mij echt geen relatie, misschien een neukertje voor tussendoor ofzo maar die heeft ze daar toch al met die rangers…???quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ze meedoet. Misschien loopt de lodge slecht en heeft ze klanten nodig.
De ene begint over diarree, de ander doet clingy. Ja, nee, dat ligt aan haar.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Visueel echt wel een mooie vrouw, zeker voor d’r leeftijd. Echter wil ze volgens mij echt geen relatie, misschien een neukertje voor tussendoor ofzo maar die heeft ze daar toch al met die rangers…???
Sympathieke man, maar totaal niet haar typequote:
Ik denk dat ze gewoon echt niet lijkt te weten hoe ze een man aan de haak slaat. Dus doe je mee aan een datingprogramma maar ook daar ben je natuurlijk in eerste instantie wat akward. Ik heb hoop dat dit beter wordtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, bij haar begint de deur dicht en moet alles meezitten wil ze hem op een kiertje zetten. Zij vindt oogcontact van 1 seconde al teveel van het goede, terwijl die knakker afreist naar de andere kant van de wereld voor haar.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De ene begint over diarree, de ander doet clingy. Ja, nee, dat ligt aan haar.
100%quote:
Oh ja je moet van een timide persoonlijkheid ineens open zijn omdat iemand even een lange vlucht achter de rug heeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, bij haar begint de deur dicht en moet alles meezitten wil ze hem op een kiertje zetten. Zij vindt oogcontact van 1 seconde al teveel van het goede, terwijl die knakker afreist naar de andere kant van de wereld voor haar.
Nee lekker gesloten blijven en oogcontact wat “eng” is, nee dan kom je er wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja je moet van een timide persoonlijkheid ineens open zijn omdat iemand even een lange vlucht achter de rug heeft.
Dat bepaal jij niet. Grapjas.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee lekker gesloten blijven en oogcontact wat “eng” is, nee dan kom je er wel.
Ben je timide, dan doe je niet mee aan deze poppenkast.
Tanja Jess blijft nog WEKEN!quote:
Die krijgt ook veel post als het met geen man iets wordt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, eyecandy (wel vingers in de oren).
This didn’t age well 😁quote:Op maandag 22 juli 2024 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Albert: leuke, vriendelijke, rustige man.
Leuk wijfie hoor, jammer van die 5 kuisheidsgordels die ze nu nog draagt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die krijgt ook veel post als het met geen man iets wordt.
Krijgen we eigenlijk à la BZV te horen wie de meeste reacties heeft gekregen? Zou leuk zijn.
Dat was wel een typische vrolijke kandidaat vorig jaar @Guanabanaquote:
Wilde recent elders niet terugblikken, plotseling wel. Wat eerlijk. Hoeveel betaalt het?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef Remco het volgende:
Petri is gelukkig te eerlijk voor een ongenuanceerd halleluja verhaal.
Alles is opgenomen in het voorseizoen, zonder gasten. Kijk maar naar het kutweer overal.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Is die plek van Iris dan wel een B&B als ze nooit een ontbijt verzorgd? Of heb ik iets gemist.
Beetje een valse nicht af en toe.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:31 schreef De_Melkboer het volgende:
Voor Albert is zelfs vriendelijk doen al teveel gevraagd
Ja ik doelde er meer op dat ze zelfs mannen niks voorschotelt. Ik snap dat er niemand is op dat moment.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Alles is opgenomen in het voorseizoen, zonder gasten. Kijk maar naar het kutweer overal.
De b&b’s zijn niet of nauwelijks in bedrijf.
Nou ja, normaal heeft ze misschien een heel buffetje of zo. Nu denkt ze: effe gauw een sjekkie en een bakkie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik doelde er meer op dat ze zelfs mannen niks voorschotelt. Ik snap dat er niemand is op dat moment.
Dus pas als er gasten zijn waar ze aan verdient, laat ze haar handen wapperen.
Die man, met cadeautjes in kerstpapier, krijgt inderdaad morgen wellicht een broodje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien dat ze voor haar nieuwe ouwe sugar daddy het vuur wél uit de schenen gaat lopen.
dan weer wel: wanneer je je rijbewijs hebt gehaald kun je van de erfenis meteen een auto kopenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je naar de middelbare, is je vader 73.
het is wel leuk van dit programma dat zo iemand als Sandra dan op de tv gaat horen en zien wat hij heeft gezegd.quote:
Ik heb ook wel een beetje moeite met Mirjam, die heeft de lat voor een potentiële relatie zo op het oog wel vrij hoog liggen. Ze lijkt nogal snel op kerels uitgekeken als er ook maar een verkeerde opmerking wordt gemaakt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:44 schreef Donna het volgende:
Nah die Mirjam.
Heb je iemand over de vloer met een passie (vissen) en dan meteen zeggen dat de topics zo wel beperkt worden en dan ook nog durven te vragen of hij in NL wel eens nieuws kijkt. Whut?
Alsof je niet meer bent dan je passie ofzo?
Als je als over diarree begint, zou ik ook meteen klaar zijn, want ik zoek wel iets meer klasse in een persoon.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een beetje moeite met Mirjam, die heeft de lat voor een potentiële relatie zo op het oog wel vrij hoog liggen. Ze lijkt nogal snel op kerels uitgekeken als er ook maar een verkeerde opmerking wordt gemaakt.
PR voor je toko.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:04 schreef Electric_Eye het volgende:
Het is niet voor niets dat ze met zo’n programma mee doen.
Dat zeker, ik vermoed dat Mirjam wel garen gaat spinnen bij dit programma. Prachtige locatie.quote:
Nee, wantquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:36 schreef JOHANK88 het volgende:
Toch zou het zomaar kunnen dat Rene straks eindigt met Sandra
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Hadden we dit verhaal al over Iris?
https://www.story.nl/show(...)efde-s-iris-~984b65d
Jemig, inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:50 schreef NedKelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn god wat een verschil tussen de persfoto voor de serie en hoe ze er bij loopt in de serie.....
Welnee daar geven ze geen geld aan uit. Er zijn gewoon een aantal digitale filtertjes overheen gehaald.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig, inderdaad.
Alsof RTL een visagist mee heeft genomen voor die foto.
Idd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:42 schreef kibo het volgende:
Laffe hond Albert, vorige aflevering zeggen dat ie al 25 jaar niet gedate heeft en dat t eigenlijk niets voor hem is, en nu likkebaardend uitkijken naar de volgende ronde
Hoezo mocht hij dit eigenlijk al vertellen terwijl hij op tv nog in de aflevering bij haar is? Beetje raar toch?quote:
Tsssk, vind ik niet, eerder die onaantrekkelijke ouwe knarren die elke vrouw boven de 40 geen blik waardig geeft en denkt met geld wat voor te stellen.quote:
Marije en René zijn zo weggeduwd dat er geen andere optie was, denk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:06 schreef Firuze60 het volgende:
Het valt mij wel op in deze serie dat een behoorlijk aantal kandidaten de 'eer aan zichzelf' houden.
Neuh, maar wel gek op bekend worden.quote:
Z'n kasteelquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, maar wel gek op bekend worden.
Wat moet zo’n verzorgde vrouw met Bert Visscher. Het lijkt wel z’n dochter.
Zij is wel leuk. Veel te leuk voor de norse Albert.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft van die omhoog gekrulde mondhoekjes zoals Victoria Koblenko.
Zo nors is ie anders niet meer tegen deze Poolse sloeriequote:Op woensdag 24 juli 2024 21:19 schreef Ixia het volgende:
[..]
Zij is wel leuk. Veel te leuk voor de norse Albert.
Ik vind hem te leuk voor Arno. Maar ze schelen wel veel in leeftijd. Denk dat dat sowieso niks zou zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:20 schreef PirE het volgende:
Goh, wel stil zo in het doodsaaie deel van Frankrijk met allemaal uitgestorven dorpjes.
Nou dit inderdaad, onaantrekkelijk van zowel de buiten- als de binnenkantquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:12 schreef Fascination het volgende:
Iris is echt een nare vrouw die zichzelf overschat
Wanneer maak je het ook mee? Ik nog nooit gehoord ook.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:21 schreef Firuze60 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een man zonder rijbewijs ook erg onaantrekkelijk vind..
Nah, waarom nou weer sloerie?quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:21 schreef kibo het volgende:
[..]
Zo nors is ie anders niet meer tegen deze Poolse sloerie
Het is best een leuke aparte kwast. Die ene heeft altijd keurige mannen gehad en haalt nu de schade in.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Hoe kan zo'n Thijs nu de man van die vrouwen hun leven zijn
Thijzz is het type man die valt in de categorie FWB, alhoewel, vraag mij af of hij een geweldige minnaar is. Hij stinkt sowiesoquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is best een leuke aparte kwast. Die ene heeft altijd keurige mannen gehad en haalt nu de schade in.
Ja, lijkt mij ook wat onverzorgd type. 😂quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Thijzz is het type man die valt in de categorie FWB, alhoewel, vraag mij af of hij een geweldige minnaar is. Hij stinkt sowieso![]()
En er wordt nog steeds nergens geneuktquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Vind het tot nu toe nogal een overrated programma. Er gebeurt helemaal niks, het is telkens 2 minuutjes niks en dan weer door naar de volgende. Vandaag hebben we 3 fragmenten gezien van René die wegging.
Dat is hapklare teevee.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Vind het tot nu toe nogal een overrated programma. Er gebeurt helemaal niks, het is telkens 2 minuutjes niks en dan weer door naar de volgende. Vandaag hebben we 3 fragmenten gezien van René die wegging.
Ojee, dat kan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben er denk ik te intellectueel voor.
Jouw Grieks is een stuk beter?quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef Firuze60 het volgende:
Iris praat Grieks als een Turk die net twee jaar in Nederland woont, Drie woorden dus.
Het zal door de naam Iris komen, dat alle mannen ineens last van hun ogen krijgenquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik spoelde even terug want ik had het moment van Iris gemist.
Zelfs die oude bok van 74 vindt Iris fantastisch en meent dat mannen in dezelfde ruimte (hallo camera) zeer veel oog voor de MoOiE iRiS hebben.
Voor een jaar of 65 vind ik hem anders lopen als 80. Wat een apart loopje.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ok dit wordt een rant over die Malgosja bij Albert. Als het ooit overduidelijk over een gecaste kandidaat gaat die in alles het gevoel van "golddigger" uitstraalt dan is dit het toch welMet je kwarktassen op je knieën al helemaal uitdenken hoe je bij het hardlopen (wat ze overduidelijk nog niet vaak gedaan heeft) een kusje kunt scoren. Kansloos
En in de promo van morgen is ze hoe verrassend al verliefd op 'm
Ik riep in de huiskamer ook meteen dat ie liep als "een kutje"quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een jaar of 65 vind ik hem anders lopen als 80. Wat een apart loopje.
Haha, nee, praat nauwelijks drie woorden over de grens, wat is jouw punt? Iris koketteert met haar Griekse vocabulaire en dat is net het toeristenniveau. Val jij op Iris?quote:
Maar als zij door de productie is gevraagd, is dat toch gek voor Albert? Of is het daarom juist leuk...het onverwachte?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ok dit wordt een rant over die Malgosja bij Albert. Als het ooit overduidelijk over een gecaste kandidaat gaat die in alles het gevoel van "golddigger" uitstraalt dan is dit het toch welMet je kwarktassen op je knieën al helemaal uitdenken hoe je bij het hardlopen (wat ze overduidelijk nog niet vaak gedaan heeft) een kusje kunt scoren. Kansloos
En in de promo van morgen is ze hoe verrassend al verliefd op 'm
Je zag in dat stukje bij het uitkiezen al dat hij zelf niet meteen enthousiast was, maar dat Debby er wel op door ging. Die is overduidelijk gewoon erdoorheen grdrukt door de productiequote:Op woensdag 24 juli 2024 22:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar als zij door de productie is gevraagd, is dat toch gek voor Albert? Of is het daarom juist leuk...het onverwachte?
Ik krijg altijd wat jeuk van Depquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zag in dat stukje bij het uitkiezen al dat hij zelf niet meteen enthousiast was, maar dat Debby er wel op door ging. Die is overduidelijk gewoon erdoorheen grdrukt door de productie
Over Debby gesproken, sowieso wel een tikkeltje vermoeiend hoe die telkens weer opduikt als een soort moeder Theresa van het programma
Ik ben maar gewoon een Amsterdamse, een echt meisje uit Mokum. 🌺quote:
Ik erger mij vierkant aan die 'vrolijkheid'. Jajaja, Albert is een goede vriend van mij, hij moet wel een beetje vriendelijk zijn. Waarom? Wat is haar drang om zich te bemoeien met de productie? Dominante troela die zelfs de duidelijk labiele zus van Paul erbij betrekt.quote:
Nee. Maar ik doe niet zo denigrerend over iemand die probeert zich verstaanbaar te maken in de taal van een ander land. Dus ik vroeg mij af hoe goed jouw Grieks dan wel is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
[
Haha, nee, praat nauwelijks drie woorden over de grens, wat is jouw punt? Iris koketteert met haar Griekse vocabulaire en dat is net het toeristenniveau. Val jij op Iris?
Nou man, het was niet denigrerend bedoelt, alleen een constatering, jij valt ook op blond?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Maar ik doe niet zo denigrerend over iemand die probeert zich verstaanbaar te maken in de taal van een ander land. Dus ik vroeg mij af hoe goed jouw Grieks dan wel is.
Nee. En ook niet op mensen die ongenuanceerd kritiek hebben op anderen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
Nou man, het was niet denigrerend bedoelt, alleen een constatering, jij valt ook op blond?
Uh Oh en dat doe jij nooit?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. En ook niet op mensen die ongenuanceerd kritiek hebben op anderen.
Dat snap ik sowieso niet, hij heeft 2 jonge kinderen, ik dacht van 5 en 7 jaar. Nooit een date gehad met de moeder van zijn kinderen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:42 schreef kibo het volgende:
Laffe hond Albert, vorige aflevering zeggen dat ie al 25 jaar niet gedate heeft en dat t eigenlijk niets voor hem is, en nu likkebaardend uitkijken naar het volgend slachtoffer.
Zij waren al die tijd bij elkaar, voordat er alsnog kinderen kwamen,quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:38 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet, hij heeft 2 jonge kinderen, ik dacht van 5 en 7 jaar. Nooit een date gehad met de moeder van zijn kinderen?
Het is wachten totdat Albert losgaat op de spitse Poolse ridders.quote:
Precies. Ik denk als ze cup A had gehad, hij allang weer chagrijnig met z'n duplo zat te spelen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:09 schreef dezomervoorbij het volgende:
Joop is echt een legend.
En Albert heeft alleen maar interesse in die twee Poolse kwarktassen.
Ja dit was ook gewoon 'snelwandelen' maar ik denk dat Malgosia bij een normaal hardlooptempo ook steeds die meloenen tegen haar kin zou krijgen. Er zat niets anders op.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik riep in de huiskamer ook meteen dat ie liep als "een kutje"
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:58 schreef Silenus het volgende:
Man man man. Weer genoten van al deze ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |