Joop meer je ding?quote:
Charlotte?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Meteen trek bij het zien van al die lekkere dingen.
Leuke vrouw voor die leeftijd.quote:
Ja. Alles wat ze hebben gemaakt.quote:
Oh ik dacht zij zelfquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Alles wat ze hebben gemaakt.En dat heb ik zelden bij tv.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
lekker de deur openlaten! en de zwarte mamba dan?![]()
Ik meen dat alleen die 40+er in Frankrijk homo is dit seizoen, die moeten we ook nog gaan zien.quote:
Verkapt kijk mij eens populair doen met m’n uit de kluiten gewassen apparaat om er vervolgens koffiemelk in te tiefen. Die Joopquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
De meest lekkere koffie vind ik uit een kleine percolator. Ik zou alleen nooit in mn hasses halen om naar een gastvrouw zelf een joekel van een apparaat mee te nemen, wat een miskleun van Joop.
HAHAHAHAHA, inderdaad, zo fout! Niks mis met ouderwetse filterkoffie.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens populair doen met m’n uit de kluiten gewassen apparaat om er vervolgens koffiemelk in te tiefen. Die Joop
Oh leuk ga ik proberenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
https://dagennacht.nl/podcast/reality-check/
Even spammen, hoor, want ik geniet ontzettend van hun commentaar. Hun vallen zaken op die enorm grappig zijn.
Wat een halve gare, hij typt net zoals ie praat. 'wees blij voor mij'.quote:
Dit denk ik ook, vooral als straks de Minerva-types komen van (studenten)jaartje '85. Die gaan wel lekker op die Kamphuys-act van hem en dat vindt hij dan weer leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
Robert Jan is volgens mij wel een flirt zodra er meer dames binnen komen wandelen
Dit was idd vreemd, want hij presenteerde zich als een 'man van de wereld', die hield van Oost-Afrika etc. Dan heb je toch wel vaker meegemaakt dat er even geen elektriciteit is zou je zeggen. Hij keek erbij alsof het hem voor het eerst overkwam.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:37 schreef Masspa het volgende:
Die man in Zuid-afrika geeft me Rob Geus-vibes. Ik kan er de vinger niet op leggen, maar toen de douche het niet deed, dacht ik 'Manmanman'
De insecten, je zag hem denken 'manmanman'
Geen wifi, eenzame nacht in Afrika:
Ik zat te wachten op een
'hier word ik niet vrolijk van'
En zijn stem lijkt ook nog eens.
eigenlijk zit ik te wachten tot hij de receptie zoekt om te klagen over ongedierte
Hij wekte bij mij ook sterk de indruk het verschil tussen oploskoffie en filterkoffie niet te kennen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, inderdaad, zo fout! Niks mis met ouderwetse filterkoffie.
😂😂 Mooi gezegd, helemaal waar! Ik vind het toch wel weer knap gedaan door de redactie, weer enorm leuke en oprechte mensen gecast.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een halve gare, hij typt net zoals ie praat. 'wees blij voor mij'.
Het enige hoogtepunt met hem was toen hij die slok wijn nam.Hij keek net zoals ik die voor de eerste keer in een sushi-restaurant kwam en de wasabi aanzag voor leuke groene mayonaise.
[..]
Dit denk ik ook, vooral als straks de Minerva-types komen van (studenten)jaartje '85. Die gaan wel lekker op die Kamphuys-act van hem en dat vindt hij dan weer leuk.
[..]
Dit was idd vreemd, want hij presenteerde zich als een 'man van de wereld', die hield van Oost-Afrika etc. Dan heb je toch wel vaker meegemaakt dat er even geen elektriciteit is zou je zeggen. Hij keek erbij alsof het hem voor het eerst overkwam.
En Joop blijft toch wel een intrigerend figuur. Wat zei ie nou: 'op doorreis naar Spanje heb ik ooit oploskoffie gekregen en ik weet ook niet hoe die Fransen koffie zetten?' Wat ben je dan eigenlijk voor wereldvreemde idioot, neemt ie ook een zak piepers mee omdat ie de patatas bravas niet te hachelen vindt? Het vreemde aan Joop is ook dat ie zegt dat ie zo gelukkig is maar hij kijkt erbij alsof ie het leven niet meer ziet zitten.
https://www.rtl.nl/boulev(...)a-bb-vol-liefde-2024quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:06 schreef Ixia het volgende:
[..]
😂😂 Mooi gezegd, helemaal waar! Ik vind het toch wel weer knap gedaan door de redactie, weer enorm leuke en oprechte mensen gecast.
Van Anja heb ik trouwens gemist: heeft zij nog nooit een (serieuze) relatie gehad? De commentator zei eens ‘ze is 40 jaar alleen’. Aangezien ze 70 is..
Anja durft wel om hem na vorig jaar aan een snoeiklus te zetten.quote:
Ben wel even nieuwsgierig. Wat vind je vreselijk aan Anja?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, ik ben bijgekeken en bijgelezen en ik zit er weer helemaal in. Ten eerste moet me van het hart dat Frankrijk prachtig is. Duimpje omlaag voor de Frankrijkhaters hier.
De stand tot nog toe:
Favoriete stel - Robert Jan Kamphuijs en Celine Dion.
Hoogtepunt - koffiegate.
Tofste beest - surfhont.
Zou ik wel een beschuitje mee willen eten - Mirjam.
Ruik ik door de beeldbuis heen - Thijz.
Vreselijkste kandidaat - Anja en Iris strijden om de eer.
Spirueelst - niemand.
[ afbeelding ]
Ja, ik snap wat je bedoelt! Die intonatie vooral. Het klinkt voor mij erg geforceerd.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:59 schreef Staaf het volgende:
Lang nagedacht maar de stem van Anja klinkt als een vrouwelijke Henk Westbroek.
Die kon tenminste nog een woordje Frans spreken en begaf zich regelmatig onder de locals. Thijzzzz vind zichzelf te goed voor de Fransen. Voor de rest is het enige vergelijkbaar hun enorme ego.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:15 schreef Sorella het volgende:
Is het raar dat ik bij thijzz meteen aan hans (seizoen 2) dacht qua stem en intonatie ?.
Nu ik het zie, zeer light uiteraard, krijg ik het er niet meer uit. Verdomme, dude.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Anja een soort Francis van Broekhuizen-light. Zéér light hoor, maar wel met het trekje 'Kijk mij eens lekker de boel een beetje ludiek bestieren.' Het zal wel voortkomen uit wat onzekerheid ergens, het is een aangeleerde houding, Maar het trekt de hele omgeving mee in kleuterjufmodus en op dat niveau blijft het hangen. Er zal nooit een waarlijk gesprek uit voortvloeien, vermoed ik.
En anders was ze vast gepikeerd dat hij het ontbijt niet had genuttigd.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:42 schreef casita het volgende:
Nee dat hoef ik niet te weten op de eerste date
nee achterlijke kut hij is ziek geworden van jou vreten
Debbie is niet voor niks tv-producer geweest, flinke vinger in de pap.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Debbie is aanwezig bij 1 deelnemer
Zus Paul komt langs bij een deelnemer
Ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Debbie is niet voor niks tv-producer geweest, flinke vinger in de pap.
Vind ik ook, ze sleurt op deze manier iedereen mee. En wel duidelijk dat ze het liefst het programma zelf wil produceren.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja.
Maar Debbie én de zus van Paul is echt overdreven.
Nu ik die fragmenten in Frankrijk steeds zie, realiseer ik me dat ik wat overeenkomsten met jouw tuin zie.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, ik ben bijgekeken en bijgelezen en ik zit er weer helemaal in. Ten eerste moet me van het hart dat Frankrijk prachtig is. Duimpje omlaag voor de Frankrijkhaters hier.
Zeker ik vind het wel mooi.quote:
Dat doen veel van de kandidaten. Een groot deel komt ook gewoon via het castingbureau van RTL, volgens mijquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Anja lijkt veel leuker dan die (allemaal) oude mannen
Er wordt vast ook wel heerlijk geknipt zodat iedereen weer een halve meme is.quote:
Echt he? Niet te doen gewoon.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Er is net een nieuwe man binnen.
“Het wordt op deze manier wel op de proef gesteld.”
Wat een vreselijke man toch ook. Ik zag het bij de entree al.
Kan wezen, het beeld liegt niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er wordt vast ook wel heerlijk geknipt zodat iedereen weer een halve meme is.
Vind je? Hij straalt een en al norsheid en ongeïnteresseerdheid uitquote:Op maandag 22 juli 2024 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Albert: leuke, vriendelijke, rustige man.
Robert Jan is het type man dat niks weggeeft. Geen signaal of hij je ziet zitten. Daar had ze niet op gerekend.quote:
Knuffel na het cadeau. Op de kamer vragen of iets goed is. Misschien heb ik andere signalen gemist.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je? Hij straalt een en al norsheid en ongeïnteresseerdheid uit
Oh in het stukje van morgen zie ik het ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je? Hij straalt een en al norsheid en ongeïnteresseerdheid uit
Klopt, kennelijk gewend om zelf veroverd te worden. Hallo, zij reageert op de oproep en verwacht dan het omgekeerde. Beetje flirten ipv zeiken, manoman. Zo suf dit, Els doet het veel beter. Snap dat zij die kakker meer energie geeft.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Robert Jan is het type man dat niks weggeeft. Geen signaal of hij je ziet zitten. Daar had ze niet op gerekend.
Haha, moest ook lachen om die man met zijn verjaardagsliedje. Het blijft theater..quote:Op maandag 22 juli 2024 22:22 schreef golfer het volgende:
Paul Veenhuizen is veel in beeld geweest in de programma's van Jort Kelder.
Heerlijke brallerige bal met Bentleys.
Ik geloof niet dat er bij haar veel te knippen valt. Wat een zenuwachtig type is zij.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er wordt vast ook wel heerlijk geknipt zodat iedereen weer een halve meme is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |