quote:is
's most successful single, reaching number one in the Netherlands, number two in Belgium and number 35 in Germany.
die waren toch nog veel groter in de buurlanden dan hiero?quote:
Bijzondere gok.quote:
was het eerste wat in me opkwam...vond het al raar dat hij zo'n vraag zou stellenquote:
Running around in my brain.quote:
A knife, a fork, a bottle and a cork,quote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:32 schreef Bargehassus het volgende:
In het nummer van het antwoord op de vorige vraag komt de volgende tekst voor:
I'm gonna teach you the right way and the proper way to spell New York
Well, go ahead, John
Wat zijn de volgende twee regels?
Dat is juist ende correct!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A knife, a fork, a bottle and a cork,
That's the way you spell New York, right on…
quote:Op maandag 22 juli 2024 16:01 schreef bartrid het volgende:
[..]
Running around in my brain.
STAND 1461
Ulx 2
bartrid 1
Bargehassus 1
Had je jezelf een puntje gegeven ?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:55 schreef bartrid het volgende:
Bales of cocaine van reverend Horton heat.
Yep.quote:
Met melk meer mans! (naar giddyupgo die weer van paul de leeuw was maar vast ook een amerikaanse trucker song)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp dat niet iedereen het hele oeuvre van Dingetje in bezit heeft, maar 6 van zijn versies hebben de Top 40 gehaald. Daarnaast zijn er nog wat 'covers' verschenen, die de Top 40 nooit hebben gehaald.
Ik heb ooit, in een vlaag van verveling, allerlei mash-ups gemaakt van de originelen en de versies van Dingetje en je moet toch wat als je een vraag moet stellen, dus vandaar...
Waar zijn we gebleven:
Kaplaarzen (Rode schoentjes van Booming Support)
Sambal Bij (Up en Down van Vengaboys)
Een nacht in Mokum (One night in Bangkok van Murray Head)
Praat geen poep
Houtochdiekop (Shuddapayaface van huppeldepup)
Iemand nog aanvullingen?
'De man van het journaal' was geen cover van een andere song, net zo min als 'Ik wil voor mijn verjaardag een Dolly Dot'...
ik was al blij dat ik naast kaplaarzen er 1 kende... is ie niet goed....quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp dat niet iedereen het hele oeuvre van Dingetje in bezit heeft, maar 6 van zijn versies hebben de Top 40 gehaald. Daarnaast zijn er nog wat 'covers' verschenen, die de Top 40 nooit hebben gehaald.
Ik heb ooit, in een vlaag van verveling, allerlei mash-ups gemaakt van de originelen en de versies van Dingetje en je moet toch wat als je een vraag moet stellen, dus vandaar...
Waar zijn we gebleven:
Kaplaarzen (Rode schoentjes van Booming Support)
Sambal Bij (Up en Down van Vengaboys)
Een nacht in Mokum (One night in Bangkok van Murray Head)
Praat geen poep
Houtochdiekop (Shuddapayaface van huppeldepup)
Iemand nog aanvullingen?
'De man van het journaal' was geen cover van een andere song, net zo min als 'Ik wil voor mijn verjaardag een Dolly Dot'...
En dat was dan de complete nummer 6.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wist nog Ik wil een kale kano (we no speak Americano van Yolanda B cool)
Nederlandse trucker song zelfs:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Met melk meer mans! (naar giddyupgo die weer van paul de leeuw was maar vast ook een amerikaanse trucker song)
Familie van Jan de Vries?quote:
STAND 1461quote:
Chalk Dust (The Umpire Strikes Back) als The Brat…quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Even terug naar de novelty-hits: we kennen hem als Italiaanse kapitein uit een bekende britse komedie, maar welke hit scoorde hij in 1982?
[ afbeelding ]
Wat van wie?quote:It's a sacrifice working day to day
It takes away your hearts and wraps it up around your soul
But you can give them to the birds and bees
Grab that cash with both hands and make a stash
Money van Pink Floyd?quote:
Dat is juist…quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:57 schreef tufkac het volgende:
[..]
Money van Pink Floyd?
op basis van die laatste regel, maar volgens mij horen die eerste regels daar niet bij
Maar wel originele Amerikaanse: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Giddyup_Goquote:
Wow die was ik even vergetenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chalk Dust (The Umpire Strikes Back) als The Brat…
She works hard for the moneyquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:00 schreef Litpho het volgende:
Allemaal Money
1) Donna Summer - welk nummer was dit ook weer?
En dat maakt 'm af…quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:44 schreef iggyinthehouse het volgende:
2. Hollywood Beyond - whats the colour of money
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |